Jeg har lige læst om et marked,der blev holdt her i DK. hvor hestene stod som sild i en tønde,blev bundet for stamt op-der er et billed af en fjoring der er tippet omkuld pga. panik.
Der står også at der faktisk var en dyrlæge tilstede kl 0700 om morgen,for at godkende transporten og til se dyrne,men intet blev gjort......HVAD F..... SKER DER, hvis vi ikke kan stole på dem som selv ønsker at arbejde inden for dette fag,siger ja tak for at få løn sådan en lørdag morgen...hvor er vi så henne.Jeg tænker så bare på om de bliver lønnet under bordet af disse hestehandler for at holde kæft.
Nu må det da snart være på tide at de får en straf-eller forklare hvorfor de ikke gør noget,her tænker jeg på dyrlægen.
Hestehandler skal heller ikke gå fri,dem som behandler deres dyr dårligt skal også en tur igennem olie tønden og rulles i fjer...svin......
Jeg kom for 2 år siden,nærmest op at slås med en hestehandler på egeskov marked,han var et rigtig svin overfor sine heste,han slog ud efter mig,tja så meldte jeg ham.kunne så læse at en af hans heste var blevet solgt til et heste hjem på fyn..
Men er der ikke på tide at vi sammen her på nettet gør noget,mødes i samlet flok til et marked,går til pressen så de kan vise den måde man køre disse dyr markeder på....
Jeg syntes der må gøres noget..
Kristina fra fyn