Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Singel efter 19 år..
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 20:16

Idag kom endelig de ord ud af min mund,som jeg har ønsket at sige til min "mand" igennem 19 års tid...

At jeg synes at nu var det tid,til at gå hver vores vej...

De ord har ligget på mine læber mere end 1 år,men hver gang der har været krise,har jeg tænkt det bliver vel godt igen..

Og tankerne omkring hvad så med huset,hestene vores børn osv..

Har ikke helt kunne gennemskue det..

Men nu var det nu,så det blev sagt stille og rolig han var dog helt uforståene over vores forhold som han mente kørte rimlig..

Hvad jeg jo så ikk syntes,han kontollere alt hvad jeg gør siger kører hen hvem jeg er sammen med osv....

Nu er jeg bare total lettet over jeg fik det sagt,så nu skal huset sælges,jeg skal finde noget at bo i,sted til mine heste..

Så der er en masse pratiske ting der skal ordnes..

Men jeg tager det som det kommer...

Ved ik hvad jeg rigtig vil med dette indlæg,andet end ha luft..

Og det fik jeg

Marlene H

Ejer af

Fuldblodsaraberen Babberups Don Diablo.

Og

Traverne Junker S og Kejser N

HN-Træf d.14-16 aug...

0
0
Svar på denne tråd

Godt for dig at du
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 20:24

fik sagt det - al held og lykke fremover med dit nye liv omend jeg kan forestille mig at de første 6 mdr bliver lidt hektiske.

Med venlig hilsen Gitte
- mor til Tera og Lian og ejer af
selveste Jack D, Makron og Joker

• Bates Caprilli 17" dressur saddel, Eskradron dækken, Full sort trense, Fleece tæppe mm sælges - se præsenta. (y)
0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 20:24

Nogle gange må man træffe nogle stroe beslutninger, og det gjorde du. Når det er sådan du har det og føler er det kun det rigtige :)

Mvh.

Regina Sørensen

Med den højtelskede RDH hoppe Wega

www.123hjemmeside.dk/vidtskue

0
0
Svar på denne tråd

Ej for pokker
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 20:41

Marlene..... Vidste slet ikke det stod så skidt til.

Men til dig for at sige fra og komme videre. Der er så absolut ikke nogen grund til at blive i et forhold hvor man ikke er 100% tilfreds. Er sikker på at jeres børn hellere vil have to forældre der er glade hver for sig, end to forældre der er triste sammen.

Plads til hestene skal du nok finde og et nyt sted til dig, pigerne samt hund og kat vil heller ikke være et problem. Nu skal du bare videre i livet og husk på, at når en dør lukkes åbnes der en ny

Og så er der ellers mange gode huse til leje/salg her i Slagelse området

Pernille

Team CoDa ox - Endurance

Leder du efter din nye bedste ven, så prøv at se her:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/50223

0
0
Svar på denne tråd

stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 00:03

med din genvundne frihed. den har du tydeligvis ønsket dig længe.

godt gået.

-RIGTIGT MØDRE GIDER IKKE MERE PIS!

udnyt dagen som et redskab. ikke en sofa

0
0
Svar på denne tråd

ppuuhha
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 00:09

det er da beundringsværdigt

held og lykke fremover

fjorhest asterix

charme selvtillid lækkert hårr,,,

en super charmør

bomløs cherokee str 1 købes

monteret og med stødasoberende underlag pris 3200

0
0
Svar på denne tråd

i know how you feel
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 00:10

var det samme igennem efter 5 års forhold og JA det er så befriende at sige STOP for når man når så langt ud i forholdet tænker man kun jeg vil være mig selv så må det fandme briste el bære med unger hest og hus..

til dig og held og lykke frem over....

På "jeg vil være en badenymfe" kur ;-)

minus 10 kilo :-D

Rest in Peace Michael

"why did you have to go and leave this world so cold??"

0
0
Svar på denne tråd

Det....
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 05:34

er helt klart den bedste beslutning,jeg noglesinde har taget

Og hvor er jeg glad for den.

Ja jeg skal nok klare mig,det er den indstilling jeg har.

Som Pernille skriver,hvor der lukkes en dør,åbnes der en ny

Marlene H

Ejer af

Fuldblodsaraberen Babberups Don Diablo.

Og

Traverne Junker S og Kejser N

HN-Træf d.14-16 aug...

0
0
Svar på denne tråd

nej det er klart
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 07:14

han ikk kan se det og måske sys det kører fint, hvis det er ham der har overtaget og kontrollerer dig som du selv skriver. Så er det jo fint for ham, hvis det er det han gerne vil leve med.

Godt du fik det sagt og nu kan komme videre og få sig helt eget liv.

God vind fremover.

www.nikon-pics4u.webs.com

HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...

NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd

hvis man ......
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 08:30

jeg plejer at sige, at hvis du har det bedre alene end med din kæreste, så smut. Følelser kan være komplicerede, og man kan vænne sig til meget. Men hvor er man lykkeligst.. Det bør man spørge sig selv om hver dag. Ja, hver dag.

Mine forældre har villet seriøst skilles mindst en gang om måneden hele mit liv. Vi børn har altid sagt, de burde blive skilt, for det er da jævnt hårdt at leve på "randen" hele tiden. Intet er sikkert. Så hellere komme videre, prøve noget nyt, blive stærkere.

Jeg har selv siddet med ordene på tungen i lang tid i mine forhold, jeg var bare ikke mand nok til at sige det. heldigvis gjorde de :)

Flot at du gjorde det! Al held og lykke.

Lone

0
0
Svar på denne tråd

Det er overraskende
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 08:35

Hvor forskelligt man kan opfatte indholdet af ægteskab...

Tillykke med endnu en chance for et godt liv, fyldt med lykke :-)

Det der skal ske nu er meget nemmerer end at skulle sige det i første omgang..

Illum !!

.

Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..

0
0
Svar på denne tråd

I et forhold/ægteskab er der...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 16:03

...tre "liv": Dit liv, din samlevers liv og jeres fælles liv. Som du beskriver situationen i dit første indlæg, har du rent faktisk "glemt" dig selv i 19 år. Nu har du fået mod til at sige fra - stærkt gået Marlene - du skal til at leve

Ønsker dig alt godt fremover med dit nye liv og jeg står gerne til rådighed, hvis du skulle ønske hjælp til at finde opstaldning til dine heste.

Knuz

Én gang travhest - altid travhest

0
0
Svar på denne tråd

Marlene....
Forfatter: 
Dato:  07-07-2009 09:27

Jeg har næsten lige gjort det samme.... og af næsten samme grund som du... jeg følte mig også kontrolleret... jeg skulle forklare ALT, når jeg havde hentet foder på rideskolen på vej hjem fra arbejde og kom senere hjem, måtte jeg bedyre, med børnene som vidner, at jeg bare havde hentet foder.... og jeg har ALDRIG været ham utro eller givet ham grund til at tro at jeg var det. Det blve bare værre og værre... han skulle bestemme hvornår jeg skulle arbejde over, have ferie (han holdt ikke ferie) var jaloux på mit atbejde i det hele taget fordi jeg kan li' at gå på atbejde.

Nu, 6 mdr efter jeg rejste...bor jeg i en lille lejlighed med det ene af vores børn, den store dreng bor hos min eks-mand, jeg har én hest (havde 3 før) og er så heldig faktisk at have næsten gratis opstaldning mod at hjælpe til i stalden...

Jeg er ikke til dét her single-liv.... selv om mange siger at jeg skal nyde det... det er bare ikke mig...føler mig kun halv.

Jeg håber at du finder ud af dét med heste, børn, hus osv. og kommer hel ud på den anden side.... nr 1 er ihvertfald hvis man har en god ven/veninde at snakke med, få luft hos, græde ud hos... for selv om det er dig der har taget beslutningen er det stadig hårdt og der vil være tidspunkter hvor man bliver i tvivl om man nu gjorde det rigtige... bare tanken om fremtiden kan være en ren gyser....

Men pøj pøj med det hele... jeg ved hvordan det føles... både før og efter ....

Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?

0
0
Svar på denne tråd

Nu er der jo
Forfatter: 
Dato:  07-07-2009 10:53

Mange der klar det er blive sig selv igen ganske godt, ikke alle falder ganske fra hinanden...

Så ingen grund til at tro at Marlene ikke trives og er glad for sit valg...

Hun kan jo være en stærk person så ikke er bange for at glo livet stift i blikket ;-)Som ikke klynker, men jubler ??

Illum !!

.

Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider