Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fjern da det møg fra min indgang!
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 18:04

Overboen har gæster, fik noget generer ikke mig :)

Men det gør nogle af gæsternes køretøj!!

Scooteren holder så jeg kan rører frontskjoldet fra mit soveværelsesvindue.

Og gør at det er meget besværligt at komme ud med hunden UDEN at skramme scooteren (fristende, men ser ingen grund til det).

Her ses afstanden:

Hmm kunne være man skulle hive cyklen frem fra kælderen :-D - Hvis den kan komme ud *G*

0
0
Svar på denne tråd

Flabede
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 18:53

menneskser findes alle steder! Mon ikke han selv er bevidst om risikoen for skrammer, når han tilader sig sådan en parkering?

Det må man da håbe!

Nu med en prinsesse i maven - termin 1 september :)

Min elskede hund - hvil i fred 21/04-2007-25/6-2009

Hilsen stine

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 18:53

Prøv at spørg din overbo om han/hun ik ka bede sine gæster holde mere hensynfulgt. Det plejer at virker, med mindre din overbo er uden for pædagoisk rækkevide selvfølgelig.

Har haft lign. problemer, men efter jeg havde snakket med naboen om at hans gæster holdt i vejen så holdte det op.

Det er ellers en fin hund du har, altså ud fra hva jeg ka se på billedet.

Mvh Anja.

Den stolte ejer af den stolte ganger

KRISTINES ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 18:59

... at hvis det var mig ville jeg suse op og banke på hos overboen og snakke med dem.

Man BEHØVER jo ikke være hende den sure, men kan bare sige at man skal have sin cykel ud og er bange for at komme til at ridse scooteren, om de vil være søde at flytte den så der ikke sker noget.

Sagt med et venligt smil - så burde der ikke være nogen problemer i det.

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 19:18

Havde nu heller ikke tænkt mig at "fræse" op for at skælde ud :) Mere hvem der har parkeret, og om vedkommende ikke lige vil rykke den, så jeg kan komme til :)

Men nu har jeg sat en seddel på sædet, de var gået inden jeg kom derop (:

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 19:34

Det må være et hankønsvæsen -de tænker ikke så langt

-Sascha

Gud give mig sindsro til at acceptere de ting, jeg ikke kan ændre, mod til at forandre de ting, jeg kan forandre, og visdom til at kende forskellen.

-Reinhold Niebuhr

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 19:54

Fibe: Det er det også :)

Men okay, jeg er den eneste der anvender den indgang, kan være det er derfor det er "okay" at fylde :-P

Men må indrømme, at jeg ikke gider at gå op, for så at gå ned igen

Og slet ikke med en hund, da den indvendige trappe er ret så stejl og glat.

0
0
Svar på denne tråd

Kan det være
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 22:10

Dvs at han kan finde på at starte den når du sover???

UDLEJES

STOR boks med vindue midt i skoven, 10 min ad ridestier til stranden, 17 tønder land med græs, incl 2 dyrlægecheck årligt, sort havre og wrap ad libitum i Karlslunde 1500.-

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 22:19

Mac: Den er heldigvis væk nu, men ellers skulle det da ikke komme bag på mig, om han kunne det

0
0
Svar på denne tråd

wupti wupti
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 07:20

Hov tabte du dine nøgler og kom til a "puffe" til scooteren med din popo, så scooteren væltede.. Ej da sikke sort uheld

Jahhh jeg har ikke en løsning, men sad lige og morede mig på din bekostning undskyld

Team Le Mans

0
0
Svar på denne tråd

det minder
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 07:29

om vores overbo - det er bare med hendes bil i stedet!! Både op til soveværelsesdøren OG hoveddøren...

www.nikon-pics4u.webs.com

HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...

NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 08:31

Helenagagt ♣Le Mans♣: Muhaha :-D Det kunne jeg næsten godt finde på. Popo'en er stor nok til at bruges som undskyldning

Stute: Puha, så foretrækker jeg en scooter, den er nemmere at flytte :)

Smæk en seddel på, evt udformet som "parkeringsafgift"? :-D

0
0
Svar på denne tråd

ja og hende
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 08:43

hjælper det ikke at tale med- det er prøvet maaaange gange. Der er reelt parkering forbudt, og en evt både med reddere vil ikk kunne komme forbi, jeg kunne dårligt komme ud med hundene ofte- og je ger IKKE ret stor!

NU hvor hendes internet kabel ligger på jorden har hun så sat en seddel til OS om at VI ikke må parkerer der- der er parkering forbudt Ehmn ja nu hvor det er HENDES ting det går ud over - før var det lige meget det var jo bare os ikk Vi begyndte simpelthen at gøre det samme fordi bilen så holdt NETOP så vi kunne komme ud og ind selvom der generalt ikk er meget at give af. Husværten ville nemlig intet gøre (de blir ved at sige meld hende til politiet for chikane) øøøøhhhh jo, el noget. Så ville de grinde deres mås i laser...

ja en scooter kan man flytte lidt nemmere

Men det ER da utroligt at folk ikke har mere omtanke og er SÅ ligeglade med andre mennesker.

www.nikon-pics4u.webs.com

HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...

NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider