Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Skød dement i hovedet
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 14:22

For fanden, hvor blir jeg rasende, på sådan nogle kvajpander.


De er jo syge i hovedet..


Stakkels mand, hvor har jeg ondt af ham..



politiken.dk/indland/ article741622.ece


ASTERIX MIN VEN

SNART ER DET TID TIL OG SIGE FARVEL

HVOR VIL JEG SAVNE DIG

HÅBER VI SES IGEN


0
0
Svar på denne tråd
 
 idioter...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 14:25

stakkels mand!


A good horse is never a bad colour.
mine dejlige "ponyer"
Katinka og Thor. <3
Heartland bogseien og Bøger af Monty Robberts sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er mig...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 14:30

... ganske ubegribeligt at nogen kan være så syge i hovedet at de kan finde på den slags.


Stakkels mand :-(


£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)


Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Send dem
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 14:32

over til mig, så skal jeg lære dem, hvordan det er at være levende skydeskiver .


Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede kat. 3 og kat. 2 ponyer.


Bedækning ved homozygot pinto-


ponyhingst, Svalebo´s Felix.

Til salg......


Se nærmere på


hjemmesiden


Staldtopaze






0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 14:36

Godt nok kan demente være irriterende for os der ikke er det, men det er jo ikke deres skyld, det er deres sygdom...


Det er for mig uforståeligt at nogen vil 'skyde' på andre, uanset om de er syge eller ikke er... Nu er det også en del af mit arbejde at møde mennesker med forskellige behov, da jeg er på et plejehjem...


Men håber da at de finder de skyldige...




Perle


Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala,.
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 14:40

Midt i at jeg er dybt forarget over de hastige skridt, vores samfund tager (i den gale retning), kan jeg kun more mig lidt over "»går, som bar han to franskbrød under armene«"-sætningen.

Det er jo så sandt som det er sagt.



Men forfærdeligt. Jeg håber ikke manden får større mén.. Puha.



LAURA'OG'STRAUSS
-i medgang, i modgang.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det havde vel ikke været .....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 14:42

...... mindre grimt, hvis han ikke var dement vel ??

Demens er jo ikke en "synlig" tilstand, så mon ikke han bare er tilfældigt valgt til deres syge narrestreger.


Lotte man må jo ikke udstede trusler om vold her på HN, men det er vel også bare noget uskyldigt hestepærekastning, du tænker på ?? ..... så vil jeg gerne deltage.

Mvh. Gammelnok

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 14:52

Hvad F..... ligner det lige, at skyde en sagesløs i hovedet.. sådan nogle s*taner. Det sætter simpelthen mit p*s i kog. NEJ, jeg har NADA forståelse for dem eller sådan en handling og vil også kalde det gemen bevidst ondskab - Håber de finder dem og de får en ordentlig straf for deres handling, sådan noget skal bare have konsekvenser! Ærgeligt nok er vores retsystem bare så svagt, at de nok kun får en løftet pegefinger og "nææææh nej det må i sandelig love aldrig at gøre igen" Underlig retning vores samfund er ved at tage..



Stakkels mand det gik udover!!


Mvh

Elisabeth


Snart bosat på sjælland


EN GOD EDDERKOP ER EN DØD EDDERKOP




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo jo....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 15:08

Der er jo ikke nogen der siger, at jeg skal være lige så dum som dem .


Og det er heller ikke en trussel, nok nærmere en opfordring, til det danske retssystem .


Vi har masser af kasteskyts herovre på bøhlandet, som ikke gør ondt, men til gengæld lugter det ikke særlig godt. Jeg er sikker på, at naboerne gerne vil donere lidt af deres skyts, til at opdrage uvorne unge mennesker med.


Og du skal være mere velkommen, også til at medbringe dine egne skyts.


Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede kat. 3 og kat. 2 ponyer.


Bedækning ved homozygot pinto-


ponyhingst, Svalebo´s Felix.

Til salg......


Se nærmere på


hjemmesiden


Staldtopaze






0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundige..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 17:40

Jeg bor her i Hundige hvor det er sket, og længe har vi oplevet unge rende rundt med disse skide suft guns!


De ikke bare skyder på andre, de skyder skam også på hinanden. Den ene dag stod en ung mand som godt kunne gå med franskbrød under armene og tog sig til hovedet, han var blevet ramt i øjet.


De opfordre jo til borgerne skal ringe ind hvis de ved mere om denne gruppe, men helt ærligt, de kommer jo fra Askerød af, hvor jeg bor, tror I selv politiet vil gøre mere ved det?


De gør jo ikke en disse i forvejen når vi ringer efter hjælp her fra..


Tid til kærlighed, tid til kærtegn..

Tid til at dele, tid til at sige farvel...


Farvel min elskede, tak for tiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 17:51

dog en positiv ting ved det. Det var ikke rigtige våben de skød med


Når det så er sagt så er de bare laverestående væsner de gerningsmænd- hvad foregår der i deres hoveder? (hvis der foregår noget).


FØJ

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spender..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 18:01

De keder sig, de får ikke sat grænser og deres forældre er ligeglade med dem.


Det er de samme drenge som skaber en utryg stemning her i Askerød, de samme drenge som gang på gang får folk til at flytte herfra i en fandens fart fordi de er bange for dem.


Det er dem som selv politiet er bange for, dem som gør de ikke kommer her når vi ber om hjælp!


Det er dem som gør, jeg snart giver op og flytter herfra, til trods for fede, dejlige lejligheder, super fed beliggenhed, men dårlige, tomme løfter fra kommune, politi, ja selv politikerne! De kan stikke deres visitationszone og kamera op, for de gør aldrig mere ved det.



Tid til kærlighed, tid til kærtegn..

Tid til at dele, tid til at sige farvel...


Farvel min elskede, tak for tiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaa
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 19:33

Verden er et underligt og til tider sygt sted at leve!


Enough said!



Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes
Darren, London & Labs, I er mit liv!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Frk Sjørslev
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 19:41

Jeg har været der selv da jeg i 98-99 boede i gellerupparken, og det var alligevel ikke så grelt som du skriver. Men danskerne var udsat for det ene indbrud efter det andet, der blev råbt ludermor efter mig, der blev spyttet efter min familie, der var skudhuller i skiltene ind til blokkene.. Så en dranker blive overfaldet af 4-5 drenge, min veninde der også boede der blev frarøvet de ting hun lige havde handlet i netto, biler blev sat i brand.


Til sidst opgav jeg og flyttede. Men hvor er det bare forkert at nogen mennesker i Danmark skal "tvinges" til at flytte!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg fatter
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 19:54

det ikke ! Jeg frstår det simpelthen ikke .. Det overgår min forstand hvad der foregår i deres hoveder ! Det er fuldstændig sindsygt ! Hvordan f*ndan i h*lvede kan det være sjovt at skyde en forsvarsløs mand ?! I just don't get it !!! Det er da en syg form for "humor" - fuldstændig respektløs og uacceptabelt !


Frk Sjørslev : Det du skriver er godt nok vildt ! Rigtig vildt - man skulle tro politiet kunne gøre noget - men hold da op et sygt DK det er ved at udvikle sig til .. Det er da skræmmende !


0
0
Svar på denne tråd
 
 Spender...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 21:47

Ja her er det jo bare at google askerød, så kommer det hele jo frem med hvad der foregår her, men det er ikke alt der kommer frem i medierne, desværre. :(


Jeg opgiver også snart. Nu skal jeg bare finde et nyt sted at bo her i nærheden, min søns liv og netværk er her. Jeg er bare så gal over politikerne ikke holder hvad de lover.



Celia nu bor jeg jo i det, og det at de har skudt en mand i hovedet, det er selvfølgelig slemt, men tror og mener faktisk deres psykiske terror er meget værre. Forstå mig ret, jeg ville hellere skydes, end udsættes for den, for det er et helvede!


De små drenge på 8-10 år er fanden selv på gåben, som kun bliver værre og værre jo ældre de bliver.


Tid til kærlighed, tid til kærtegn..

Tid til at dele, tid til at sige farvel...


Farvel min elskede, tak for tiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 21:54

Åhhh, ja som i nok kan læse lige om lidt så er jeg desværre blevet racist efter mange triste oplevelser med den slags mennesker (2. etnisk baggrund)


Er man så syg i hovedet at man kan finde på sådan noget, burde man bliver aflivet.

Jeg har prøvet det der syge "spil" og blev ramt af en kugle på 10 meters afstand og havde en bule og et mærke der hang ved 2½ måned efter.


Håber virkelig de idioter oplever det på egen krop - de høre ikke til i denne verden!


(Og jeg er ikke 100% racist - syntes der er rigtig mange mennesker fra andre lande der virkelig prøver og gør noget godt for DK)



Kærlige hilsner fra

Team Topper

Den heldige ejer af 3 skønne miniaturehopper:
- Højtoftegaard's Mette Marit
- GMH Scout Zodiacs Harmony
- Team Topper's Tiger Lily

R.I.P Topper - min engel!



0
0
Svar på denne tråd
 
 syge idioter
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 22:13

Håber disse syge idioter bliver fanget og straffet!! Det er for sygt at den slags foregår, det er da noget af en traumatisk oplevelse, uanset om man er gammel eller ung, dement eller ej..


hvor er det trist at man hele tiden hører om den slags, skræmmende som dk er ved at udvikle sig bare tanken om hvis det skete for min far, mor, eller farmor/farfar ..


Mvh Sandra
Den Lykkelige Ejer Af

Stormarkgårds Tequila & Midnights Medina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Arghhh
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 22:15

Man bliver bare så ked af at læse den slags.


I afmagt ville jeg faktisk ønske, at der en dag var nogen, som lavede et tæskehold, der kunne vise disse drenge, hvor ondt det gør at opleve, når ens egen far eller mor får huller i ansigtet efter en soft gun! KONSEKVENS!


Det undrer mig, at vores sødsuppe af et retsvæsen ikke afføder langt større grad af civil ulydighed netop i form af tæskehold, der opdrager, hvor forældrenes opdragelse er slået fejl. Begår man grov vold, fortjener man at mærke vold. Det mener jeg rent faktisk!


Men nej... engang var disse knægte søde små drenge, der blev svigtet af forældre, der engang selv var søde små drenge og piger, som blev svigtet... og derfor vil reaktionen bliver en omgang blævret blabla-social-arv-pladderbadder- blødsødenheded med en god omgang sukker og gulerod på toppen. Suk. Jeg er ikke kynisk og forstår godt mekanismen omkring social arv, men jeg holder nu engang på, at mennesker også har en fri vilje, hvormed de kan løfte sig op over gemen idioti! Ellers var vi mange, der i dag burde sidde med en bajer i hånden og et blåt øje...


Og fy, Frk Sjørslev, du har bare at blive i det ubehagelige kvarter og vise den politisk korrekte TOLERANCE. Hvis du flytter, så føler drengene sig jo bare AFVIST og så bliver det bare endnu mere marginaliserede og lader det måske gå ud over... LILLE LISE næste gang!


Arghh... jeg er så træt af, at vi borgere forventes at agere dørmåtter for skvat, der ikke evner at håndtere REELLE udfordringer.

Dahhh....

Stakkels mand og hans pårørende. Stakkels alle dem, der nu frygter at blive den næste.


The foot feels the foot when it feels the ground

-Buddha

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jaja da.. ;)
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 22:25

Jeg bliver her, hvis min mand får lov til at lave et tæskehold og skyde samtlige skadedyr her!


Men se, det går heller ikke, for jeg elsker min mand og kan ikke leve uden ham.. ;)


Så inden det går galt, er vi nødt til at flytte.. Det er sgu også synd for sønnen og hunden.. :( Skulle aldrig ha sagt ja til at bo her da kommunen tilbød det da jeg gik fra min ex.


Vi er aldrig nede med sønnen og lege, ingen af os tør... Hunden, ja hun kommer ikke ud efter mørkets frembrud, for der vrimler det med ubehagelige personer.


Der er så mange her der har pits at det ikke er ufarligt at lufte hund her, forrig år fik en ældre dame spist sin hund af en pit, og sjovt nok, så bor der stadig en del af dem her i kvarteret.


Tid til kærlighed, tid til kærtegn..

Tid til at dele, tid til at sige farvel...


Farvel min elskede, tak for tiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til alle
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 22:42

De skød også vildt rundt på Mosede fortet, og min store dreng sagde " hvad f har du gang i" til ham, men han smuttede lynhurtigt, totalt sindsygt, og meget meget farligt, håber snart de finder de skyldige


UDLEJES

STOR boks med vindue midt i skoven, 10 min ad ridestier til stranden, 17 tønder land med græs, incl 2 dyrlægecheck årligt, sort havre og wrap ad libitum i Karlslunde 1500.-

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mac...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 22:48

De skyldige findes i Askerød, ring du bare og sig det til politiet.


De vil sige at det ved de allerede og stikke dig den løgn at de leder efter dem her, men nej, de gør ikke en skid, jo de venter på at få dem serveret på et sølvfad.


Tid til kærlighed, tid til kærtegn..

Tid til at dele, tid til at sige farvel...


Farvel min elskede, tak for tiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-06-2009 00:56

Og nu er jeg så rigtig ked af at jeg ikke meldte de knægte der skød på mig på Hundige st. dengang!

Det kunne jo evt. være de samme knægte, og så havde det jo været temmelig nemt for politiet at slå sagen op og måske få bonus der!


Tråden:

www.heste-nettet.dk/forum/1/1770426/ 1770426/


Idioter!


Mvh Mie

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider