Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Stakkels Lille Lise
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 09:07

Ja, stakkels Lille Lise, hvorfor er det altid hende det skal

gå udover?


Hvad har hun dog gjort siden hun altid udsættes for diveres "pinsler" og eksempler??



Et eksempel fra en anden tråd :)
"i har alle sammen så travlt med at det er farten der dræber, og vi kan alle begå fejl.

hvem siger at den dag i lige vælger at køre for stærkt, at i så ikke begår fejlen som rammer lille Lise."


Der er mange flere eksempler på at Lille Lise udsættes for diveres ting, dette var blot det nyeste jeg så :)



Ja, det er ikke sådan når man keder sig, og begynder at tænke på hvorfor det altid går udover den samme fiktive person



Det er jo sjældent Olga eller Grethe det går udover, men næsten altid Lille Lise :P





0
0
Svar på denne tråd
 
 lille peter
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 09:13

Lille peter er også ofte udsat...


Jeg havde en gang en lærer i skolen der altid gav eksemplet med lille Sofie - for sådan en havde hun aldrig haft i en klasse - og hun havde undervist i 25 år nok. Men da en af drengene i min klasses lillesøster hed Sofie fandt hun noget andet ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 og.....
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 10:17

det er næsten altid Brian og Connie der kører for stærkt, går på teknisk skole, stemmer DF, lever af junk og er dybt imbecile


(LÆS: ironi)


Xoco&Marlee


Nu med 2 pelstotter aka killinger fra august!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tja, nu er det så mit
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 10:22

indlæg du har brugt, og det er nok fordi jeg synes det ligger lige for ordmæssigt.


når det er en dreng, så er det lille ole.



kristina.



Super smuk og dejlig angloaraber hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 10:28

Kristina: Ja, jeg håber ikke, at det gør noget? :)


Dit indlæg var lige det "første og bedste" :P


Havde tænkt over det for noget tid siden, og ja, nu skulle det så ud *G*


h rosenkilde : Utroligt, at hun kunne have klasser i 25 år uden en Sofie. Jeg mener, så ualmindeligt er navnet da heller ikke :)


Men ja, de der kører uforsvarligt er "Brian" og "Connie", gad vide hvorfor egentlig.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels lille lise...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 12:00

Gad vide hvorfor det altid er hende der kommer galt afsted.


Da jeg læste HD var det ret nemt i vores erhvervsretstimer at regne ud hvem der havde ret, i lærerens tænkte eksempler. For uanset hvad, var der altid en "fætter Alfred i en hvid Toyota Celica" - og denne fætter Alfred gjorde alle MULIGE slemme ting, som at sælge den hvide Celica til flere personer, sælge den uden at oplyse skader, gæld osv osv. Fætter Alfred var i det hele taget en slem fyr!


£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)


Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 fyyyy skam
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 12:05

dig fætter alfred!



anders and er også blevet udsat for/lavet en del ting har jeg ladet mig fortælle...



kristina.





Super smuk og dejlig angloaraber hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels Peter
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 13:45

Jo det er synd for Lise, mon egentlig ikke gså hun må blive en stor pige en dag?


På læreruddannelsen er det mere Peter det går udover, det er altid ham der bliver forsømt af sine forældre, ikke kan koncentrere sig i timerne og kommer med i diverse cases. Altid Peter.

Tænk en gang, min stakkels kæreste (han hedder også Peter), men han var vidst også en bølle som ung og tænk nu er han langhåret og spiller i et metalband (og passer sit arbejde, bliver forfremmet af og til og har generelt styr på sit liv).


Hehe Conni. Mig og min søster legede Conni da hun lige havde fået kørekort, så skruede vi op for radioen hvis der var rigtig dårlig popmusik, kørte meget langsomt op af hovedgaden i Aars med åbne vinduer og soltag det syntes vi var sjovt...


Jeg ved ikke om det er rigtigt, men man siger, at der blev foretaget en undersøgelse (for efterhånden flere år siden) som viste at drenge ved navn Brian, Ronni og Dennis, var de navne der optrådte oftest i kriminalsager. Har dog aldrig hørt noget om Connie, den eneste jeg har kendt med det navn, var vidst meget fornuftig (mor til en i min grundskoleklasse).


Medlem af Bullerklubben

Nu også på Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 15:25

Jeg har nu to underbo'er der hedder Brian og ingen af dem er en Brian type - så mig og min nabo/veninde har besluttet at døbe den ene af dem for Martin, det er så ham vi snakker mest med. :'D



{Gudde'licious}

At falde er ingen skam, men at blive liggende er.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadada...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 15:29

Så forstil dig lige, at jeg faktisk hedder Lise


Jeg har fået at vide af de kære mennesker som jeg omgåes at "kært barn har mange navne"


Men at det er


Lortelise

Langelise

Lille lise

flise lise

lækre lise


og jeg kunne forsætte i 1000 sætninger


Mange kære navne har altid en sjov oprindelse. Nu arbejder jeg på en kvæggård, og nogen gange SKAL det åbentbart gå ud over mig, fx en ko som lige skal skide på en "nejjj lise, nu er det jo ikke lille lise, men @!#$ lise"



Sommergræs tilbydes


Varde / Esbjerg (6800)


se præs for mere info!


Er livet ikke skønt, foråret er på vej ;-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Plejer selv..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 15:22

Jeg plejer selv at finde et godt og usandsynligt navn til mine eksempler, så det kan være at Lise'erne ikke føler sig truffet.


Belinda-Amalie eller Stephanie-Rosalinde kunne være et udmærket bud på en 2009 lille eller standard-teen Lise.


Jeg har nok en tilsvarende til alle mulige andre situationer :D


HVIS der så nu er mødre der river hovedet af mig for at gøre grin med deres navnevalg til pige-guldklumpen for 6-16 år siden, så undskylder jeg ydmygest på forhånd eller not...


"Pony" er til salg: Tholstrup Holiday, 4 års new forrest, 144 cm, spring+dressur, temperament i særklasse, æder alt og bliver snarest oprettet på HN's markedsplads ;)



Opdræt af løvehoved og marsvin
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes ellers
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 16:25

Jeg synes ellers at det går meget godt??? :-)

Der må være flere Lise'r - og så er jeg måske Lise'rnes Fætter Højben.



Hilsen fra Lise


www.kongelunden.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jensen
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 18:22

Tja, Hr. og Fru Jensen har heller ikke haft et let liv, tænk at det ægteskab stadig holder

0
0
Svar på denne tråd
 
 jane Ø
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 19:53

i aars kører brian og connie stadig op og ned af hovedgaden når de får fri fra teknisk skole.


ikke at jeg forstår de gider, den er snart ved at være så ringe at bilerne nærmest rasler fra hinanden hvis man kører på den.


kristina.


Der ER forskel på negativt og positivt ladede udtryk.

Super smuk og dejlig angloaraber hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 23:39

Brian og Connie er vist kendt i hele DK :) - Sammen med Johnny

Og de kører gerne BMW, VW eller noget i den stil.. Med kæmpe udstødning, tonede ruder og høj musik


Jeg har et eller andet med "Mads"... F.eks. "hvis den ikke er blå den der, så må du kalde mig Mads"..



Men Lille Lise er ikke så meget brugt her...






>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 23:43

Synes altid det lille Lises pony det os går ud over herinde


"Når lille lise og hendes pony ser profferne ride, så skal hun lige hjem og prøve det på hendes pony".. Fx


Der mange fx på hele hn omkring Lille Lise og hendes pony.. Stakkels lille Lise.


Det kun de "dygtige ryttere" der bør ride med hjælpetøjler - MEN, de dygtige ryttere og trænere behøver dem IKKE !!!!
Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes det er sjovt
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 00:17

at en "Brian" på svensk er en "Svennebanan"!


Jeg har det med ofte at bruge vendingerne "Så for Søren", "Sør´me om" og "Det var Sørens!", men af en eller anden grund blvier jeg altid lidt småforfjamsket hvis jeg kommer til at bruge dem i nærheden af én der hedder Søren


Mvh Britt


The more you practice, the luckier you get....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Når noget svært skal forklares .....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 01:02

...... skal det gøres, så også Maren i Kæret forstår det


Hun bor jo langt ude, sikkert lige på den anden side af Lars Tyndskids marker


Mvh. Gammelnok

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lille Lise
Forfatter: 
Dato:  28-06-2009 00:23

Yours Truly
:-) ÆlleBælle :-)

Ridderen på den hvide hest søger husly 17.-22. august. Er det noget for dig? Se: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=46&i=1500&t=1500

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider