Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 astma pga skimmelsvamp
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 23:48

jeg har desværre været nødt til at flytte fra mit hjem pga meget svimmelsvamps angreb, dette var et nød hjem jeg være placeret i fra kommunen da jeg pludselig stod uden bolig .

Jeg flyttede så her i tirsdags. men har i længere tid før været plaget af voldsom hoste og problemer med at trække vejret især om aftenen lige før jeg skulle sove. så allerede i torsdags var jeg til undersøgelse for astma og hvad der ellers kunne få en til at hoste så voldsomt uden nogen sygdomme.

Desværre fik jeg det svar jeg frygtede allermest i dag . jeg har fået slem astma pga skimmelsvamps infektion. den har allerede udviklet sig sådan så det kunen ses tydeligt på de prøver og billeder jeg fik lavet


Jeg må ærligt indrømme at jeg er rassende over at jeg nu skal havde en kronisk lidelse over noget der slet ikke burde havde været et problem , så derfor vil jeg også søge erstaning. Men mit spørgsmål er jo så bare jeg ved ikke helt lige hvordan jeg gør. skla jeg kontakte den organisation der har stået for huset jeg er blevet sygt af eller skal jeg kontakte deres forsikring eller min forsikring ?

Jeg har prøvet at søge noget om det, men har ikke kunne finde nogle svar, og så selvfølgelig først brevet da jeg kom hjem fra arbejde og det var så sent at man ikke kunne komme i kontakt med nogen som helst der burde vide det




Sagt af Jeanette og Nosey


Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!!



Verdens mest fantastiske hoppe søger passer !!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 23:51

Nøjagtigt det samme skete for min mor og jeg for 5 år siden.


Men der har desværre ikke været noget at komme efter, da selskabet benægtede at der var skimmelsvamp i boligen


Men held og lykke med sagen, jeg håber at det trods alt vil give dig lidt opløftning oven i det her. Astma er noget fanden har opfundet



Sagde Maria.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmm.
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 06:11

man må vel kunne få en ekspert vurdering af boligen.


ellers må man vel kunne råbe nok op om det i aviserne.



et eks. på en overskrift kunne være:


Kommune placerer folk i skimmelsvamp befængte boliger!!!!


men ja, astma er noget fanden har opfundet, har selv døjet meget med det da jeg var yngre.

men mærker intet til den idag.


der må da kunne søges noget erstatning, alt andet ville være forkert i min verden.



kristina.




Der ER forskel på negativt og positivt ladede udtryk.

Super smuk og dejlig angloaraber hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mon ikke
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 08:37

at du skal have fat i en advokat, og en byggesagkyndig, der kan konstatere skimmelsvamp i boligen !


god bedring


I dag er en GOD dag !


0
0
Svar på denne tråd
 
 skimmelsvamp
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 23:03

der er jo konstanteret skimmesvamp i uset. det er derfor vi alle er bevet haste flyttet igen.. vi har alle raporten hvor det står at huset er blevet ekskuderet som beboelsen pga farlig stor mængde skimmelsvamp




Sagt af Jeanette og Nosey


Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!!



Verdens mest fantastiske hoppe søger passer !!!!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider