|
|
| Hvad skal I til sommerferien? |
| Forfatter:  |
Wendy ♥www Pony Paradise dkb |
| Dato:  |
24-06-2009 08:55 |
|
Så er det næsten sommerferie. På søndag tager vi afsted til USA (I kan måske læse fra alle min stavefejle at jeg er ikke dansker ) Det har været 4 år siden vi har taget turen hjem og jeg glæder mig som I næsten ikke kan forstille jer. Biksen er klaret - jeg har lavet et aftale med en vikar som kan håndtere ordrene - og jeg ser frem til flere uger med familie! Hvad med jer - hvor tager turen til i år?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder herligt... |
|
|
.. 4 år er også længe at være væk hjemmefra. God tur! Jeg har været på sommerferie for i år - 2 uger på familiebesøg i Mexico. Jeg glæder mig allerede til at komme afsted igen næste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lange weekender |
Illum |
24-06-2009 09:03 |
|
På nogle vinslotte her omkring...
Mit Livs kærlighed har 4 uger fri...
Illum !! . Folk har så fandens ondt af det de ikke ved...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ferieplaner... |
Lobbe (Iris) |
24-06-2009 09:09 |
|
Min kæreste og jeg skal til Grækenland i en uge, og derefter et par dage i Wonderful Copenhagen i slutningen af ferien  Kom glad, kom ferie!  Louise
"If you can´t convince 'em, confuse 'em"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal |
|
|
uden mit livs kærlighed tilbringe 16 dage i Jylland - hvor jeg skal passe spejdere på Blå Sommer. Det glæder jeg mig til også selv om jeg ved at jeg kommer til at blive helt dårlig indimellem af savn  Jeg plejer ellers ikke at komme nogen steder - jeg plejer at arbejde hele sommeren - som alle de andre studerende - men det er SLUT NU! 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door.
Wintec 17" dressursadel med åbent sæde sælges- som ny - kontakt for mere info! Billeder på præsentation ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har ikke sommerferie i år |
|
|
men skal til Disneyland Paris i 7 dage til oktober... Det er 22 gang jeg skal ind i parken og 3 gang jeg skal bo dernede. Elsker det sted
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg skal... |
Xoco ♣Marlee♣ |
24-06-2009 10:15 |
|
tilbringe sommeren ude ved Marlee - når jeg altså ikke jobber eller er på uni da jeg tager mit valgfag, et intensiv course her i juli. Men imorgen går turen til Sydsjælland hos svigerforældrene en 4 dages tid, det bliver vores ferie for nu 
Xoco&Marlee Nu med 2 pelstotter aka killinger fra august!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi nøjes |
|
|
med at tage i campingvogn og slappe af der. Andet er der ikke råd til, men det kan skam også være hyggeligt nok.
To live a creative life, we must lose our fear of being wrong. Pigetøj str 5-7 år sælges. 66 dele 600kr. Afhentes det hurtigst muligt er prisen 400kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Darren Hayes |
GeLabs2203 |
24-06-2009 10:21 |
|
Wendy: Hvor i USA kommer du fra? Jeg skal til Azorerne og glæder mig til at komme ned og kigge på blomster:o)
Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes Darren, London & Labs, I er mit liv! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen steder |
|
|
hverken tid, råd el lejlighed- desuden må jeg heller ikke. Manden har tre ugers sommerferie, men hjemme i tre uger. Det sker ikke*LOL*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bondegårdsferie |
|
|
Manden min må ikke rejse af helbredsmæssige årsager, så vi bliver i DK denne sommer. Jeg har så lige skiftet min SportsVan ud med en Honda FR-V, så nu er der plads til at knægten kan komme med ud og køre. Måske tager vi en tur til Legoland eller lign. Min bror og min kusine kommer med deres familier på ferie fra Grønland og skal bo i sommerhuse her i området, så vi får da nok at se til. Lånehesten er blevet forfangen og holdes under opsyn 24-7, han må nu komme ud i 10 min ad gangen flere gange daglig, så min ferie består i ind- og udlukning - og stuehuset trænger vist også til en ordentlig udmugning...
MVH Pia Fruen på Bøgehøj - Chokodullen Marabou
- Minimulen Sorte Arnold
- Lånebassen Aslan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er lige kommet hjem fra en uge på Cypern. I august rejser vi til Kreta i 14 dage. Ellers står den på hygge med venner, hestene, familie og kæresten... og arbejde 
Sascha, Sani Cheval og IA Halimah Bint Ibriiz ox
Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside: http://sh-foto.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stormeren |
|
|
Skal til Zakynthos (græsk ø) en uges tid med familien. Derudover skal jeg ha' taget afsked med midtjylland og folkene heri, idet jeg flytter til Odense permanent fra 1.august (men langsomt gennem hele juli) 
// Kat
SØGER: Hest/pony at ride i Odense. Også gerne problem/ung-hest. ~ The nature of reality is pure subjective fantasy. ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommer |
|
|
Jeg skal pakke huset ned og forberede mig på flytningen til Sjælland - glæder mig så meget til at bo med manden jeg elsker !! Men puuuh 120 kvm er godt nok lidt uoverskueligt lige nu- hvad skal med? hvad skal smides ud? og hvad skal gives væk? Og så er der jo hestene, som jeg bruger super meget tid med, da jeg jo skal sige farvel til dem.. Det samme med familien og vennerne de får også ekstra opmærksomhed, da der nu vil gå meget længere tid mellem vi ses.. Det er min sommer i store træk - og selvom det bliver hårdt at forlade de vante rammer - er jeg så sikker på at det er den rette beslutning og jeg ser frem til livet sammen med min kæreste også selvom det er på Devils Island - kunne sgu bo i en jord hule bare det var med ham.. LOL 
Mvh Elisabeth Snart bosat på sjælland
EN GOD EDDERKOP ER EN DØD EDDERKOP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| no where! |
|
|
Vi skal til Costa del Terasse Jeg er på hvad de kalder elevløn (selvom det ikke engang tangere det som "almindelige" elever får) så vi har kun mandens løn... Og den rækker ikke til de store udflugter. Men regner med der bliver en tur til Jesperhus med kærestens lillebror, eller måske i løveparken... Det er ikke fastlagt endnu Ellers står den bare på afslapning hjemme og se om vi kan tæmme vores vildmark 
Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommerhus |
|
|
Vi skal en uge op i Sommerhuset ved Hou/Aalborg, bliver mærkeligt ikke at skulle ud til Frederik i en hel uge men dejlig med en lille pause fra det hele.(Han bliver skam passet) Manden har kun en uges ferie, så den bruger vi derop, mens jeg har 2 uger så den bliver brugt til at ride, hygge med børnene og hvad jeg ellers har lyst til 
----------------KATJA----------------- " STOL PÅ DIG SELV, du kan mere end du tror"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min sommerferie |
|
|
De næste 2 mdr skal jeg ikek noget særligt. Måske en tur på Brørup marked og måske en tur til Den gamle by i Århus (De har jubilæum i år og har en special udstilling om moden gennem 100 år) Og d 29 aug tager jeg så 1 uge til Bornholm. Det er over 30 år siden, jeg sidst har været der, så jeg glæder mig til, at forstå de ting vi skal se. Rundkirkerne og historierne om Tempelridderne. Hammershus og historierne om Leonora Christine og hendes mand. Og så den smukke natur osv. Og spise røget sild og Sol over Gudhjem. Det kunen jeg absolut ikke li' som barn, så der fik jeg altid is, når de nadre skulle på røgeri. VH Pernille
Livet er for kort til at undgå Pernille:-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi bor i |
|
|
den skønneste smørklat man kan forestille sig og med alt indenfor rækkevidde og der er overhovedet ikke behov for at rejse nogle steder hen. Ikke desto mindre står den på 14 dage i sydengland....og en 14 dages dykkerferie - hvor har vi ikke rigtig styr på endnu. KH:)
Annette
løsdrift søges til 1 års hoppeplag - Birkerød eller nærmeste omegn
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal have en |
|
|
Dejlig lang ferie her på Costa Del P. Hansensvej. Jeg synes ikke, at det er optimalt, at tage på ferie med Nicklas, som er 5 uger nu, da han endnu mangler nogle faste rytmer. Vi har besluttet, at køre en tur i ZOO, samt Djurs Sommerland, og ellers bare hygge herhjemme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Danmark |
|
|
Vi har næsten lige været afsted til Tyrkiet, så sommerferien bliver tilbragt i DK med nogle endags ture til Legoland København Strandtur i Kerteminde M.M. Den ene uge, hvor vi har fri alle sammen samtidig, tager vi til nordjylland for at besøge min veninde og hendes mand, som flytter dertil på et dejligt hestested tæt på vesterhavet. Familien i Skagen skal også lige have et visit den uge, samt Fårup sommerland. Så der er nok at lave..
Dressurtanten. Passier lenox og cliff barnsby sadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
24-06-2009 13:28 |
|
Den første uge skal vi med ungerne rundt i det danske land. Vi skal til bonbonland (SUK!!) legoland og så skal vi besøge et sindsforstyrret kvinde menneske der har en hest der hedder Bornholm.. Come on.. Vi skal sikkert også til knuthenborg og sommerland sjælland - BØRNEFERIE  Anden uge skal mig og min dejlige babe ALENE til milano hvor vi lejer en cool bil og kører toscana og umbrien tyndt.  Tredje uge skal vi campere i sverige, regner jeg med - vi har alligevel købt et r*vhul af et telt, så det skal jo bruges...  De sidste uger gemmer vi til vinter/forår 
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did
Hvis du absolut skal køre hasarderet, kan du så ikke undlade at tage selen på?? GRATIS TING
www.bjphoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thailand |
|
|
Jeg tager til Thailand i 3 uger i August Skal afsted med en veninde, vi skal bare ud og nyde livet:) Derudover står den på besøg ved vesterhavet, Djurssommerland, lokal byfest, grøn koncert og masser af ture på stranden.. Det er skønt med 2 måneders ferie 
Mangler du en hestepasser i Kolding? Kender du Marico?? Rød vallak med blis født 18/6 1993, ca. 145 stg, har spat i et bagben. Solgt til Højen v. Vejle sommeren 2001 derfra muligvis solgt videre til Give.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aner det ikke |
|
|
planen var at vi skulle have været hele min familie med mor, far, børn, børnebørn, svigerbørn og bonus børnebørn til Bornhom i hele uge 31, 17 mennesker. Men en søster lagkage, glemte at betalte depositom til hytteren vi skulle leje, så dem var der jo andre der havde nuppet. Heldigvis lader vi os ikek sådan slå ud, så det var jo bare den oplevelse mere, og så har vi bestilt til næste år. Så i år ved vi ikke hvor vi skal hen. Men vi er i gang med en større ombygning i hjemmet, dog skal vi ikke selv lavet andet end at få malet, hvis jeg altså når det, og så klare håndværkerne resten. Og er vi heldige, bliver de færdige, så den sidste uge af ferien kan bruges til at gøre rent og flytte tilbage igen. Og selvom vi kun bor på den aden side gårdspladsen bliver det jo helt fantastisk at komme hjem i sit "nye" hus igen.. Men måske gør vi som vi har gjort før. Nemlig pakker bilen og køre til Italien. Vi er begge tosset med at være der, om det så kun er en lille uge, er det det hele værd.. Men ellers står den på afslapning i det bestilte gode vejr, og besøg ved venner og bekendte, nussen i haven og rundt om huset, og kæl og klap til hestene og måske bliver ridning taget op igen.. Pga af ombygning har jeg ikke været på ryggen af hestene i 2 måneder, så puha det ville være skønt. Men da de begge er rundere end rund, ja så bliver det jo i hvert fald i starten ganske stille og rolig slanke motion..
Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Har 2 ugers ferie i år, og næste uge, som er den første kommer bare til at foregå herhjemme. Uge 33 hvor jeg har igen, regner jeg med måske at ku logge en veninde med ud at rejse 
God sommer til alle!
Hilsen Annecathrine
Indehaver af jordens dejligste fjordhest Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rejser bliver der ikke penge til |
|
|
Vi har rimelig meget at se til med et nedlagt landbrug, hvor da vi overtog det, mere eller mindre skulle ryddes op, gøre rent og så planlægge bagefter. Og rydde op, er vi bestemt ikke færdig med, her er et par eksempler på hvad der kan ske med lidt oprydning og rengøring ; Ellers hvis vi får tid, tager vi hjemmefra og kører ud i det blå og hjem igen samme dag. Og ellers bare forhåbentlig nyde det gode sommervejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| StaldMiller |
CamillaX |
24-06-2009 18:27 |
|
du skulle vel aldrig bo lidt udenfor Horsens?? Det ligner et sted jeg kører forbi hver dag Der er nemlig "lige" blevet revet utrolig meget ned
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Heej Herhjemme skal vi bare én uge til Mallorca i uge 30. Det bliver herligt! Vi har lige været i Thailand 16 dage her i februar, så jeg kan godt leve med kun én uge på Mallorca. Jeg har også lige fået føl fra en uge siden, så den skal jeg ud og ligge ved siden af på folden resten af sommeren og slikke sol Ej mon ikke også der bliver tid til et par små ture, KBH, Århus osv det er jo ikke så tit at en inkarneret jyde som mig tager til "stor"byerne 
H i l s e n e r Mie med Melonia N & Føllebølle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thailand |
Jet Bee |
24-06-2009 19:10 |
|
Fik en rejse til Phuket i fødselsgave af min bedste halvdel:-) Så skal afsted fra midt juli til august.. Blir Skønt..
Mvh. Christina
I don´t make things difficult. That´s the way they get, all by themselves.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 13456789 |
HeidiZ |
24-06-2009 19:34 |
|
Vi skal 14 dage til Grækenland midt i August og jeg glæder mig rigtig meget 
- HeidiZ Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri. F. Nietzsche
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferie i DK |
|
|
Det må blive til lidt ferie i DK, da jeg lige har købt bil og hestetrailer, så pengene er lidt små nu. Har været i Faxe kalkbrud igår super oplevelse og så lidt rundt i området bagefter. Fredag i denne uge står på sommerland sj. med 3 unger, så der bliver nok fart over feltet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| turen går til Washington! |
Wendy ♥www Pony Paradise dkb |
24-06-2009 23:39 |
|
Hej Merete:
Jeg kommer fra Washington (state - ikke DC). Det er et områd proppet med ægte "rednecks" - min bror, for eksempel! Jeg deler ikke deres politiske holdninger, men øv hvor jeg savner dem!
Det er nok meget politiske ukorrekt at navne det, men en af de ting jeg glæder mig meget til er at gå til vores lokal rodeo som holdes det sidste weekend i vores ferie. Efter 15 år i Danmark, er det næsten det eneste ting tilbage jeg stadig savner. Elsker bare hele stemningen...og støven (dust)!
Wendy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
|
|
Det er rigtig hyggeligt at sidde her og læse en "ferie-tråd" - men er det egentlig smart at skrive her på HN, facebook og på nettet generelt ang ferie?????!!! Det er da lidt en "opfordring" til at sige "nu er mit hus/lejlighed/matrikel mennesketomt" - velkommen til ubudne gæster!?? Hmm..!! ...Personligt ville jeg nok ikke gøre det (hvis jeg skulle ud at rejse, altså - i år siger "finanskassen" (eller mangel på samme) at kæresten og jeg bliver hjemme og slapper af - men det kan såmænd blive hyggeligt alligevel, og så er Gøje-husdyret sikkert OGSÅ tilfreds med at vi er hjemme til at give frø, vand og nus)...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|