Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Twilight - New Moon :)
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 21:48

Nogen som ved hvor man kan se mere af traileren?
End den er blot lige kan findes på youtube.com hvor man ser dem i hjemme ved fødsesldag, samt hvor hun er i skoven. Hvor Jacob (som er blevet SK'DE LÆKKER og fået en del muskler :p) - springer frem foran hende som en ulv.

Og så der ikke mere. Hvad sker der ellers? Nogen som ved det, den er vel ikke helt "ens" med hvad man kan læse i bogen jo..

Hvad sker der med Edward herefter?

Er sk'de nyserrig og glæder mig til New Moon udkommer.

Twilight er en rigtig god film, kan rigtig gode skuespillerne, de spiller altså utrolig godt.

Det kun de "dygtige ryttere" der bør ride med hjælpetøjler - MEN, de dygtige ryttere og trænere behøver dem IKKE !!!!
Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 21:53

Har selv været inde på kino.dk og der er det samme trailer som du nævner, så mon ikke bare at det er den? :)

Men ja Twilight, helt klart en fed film, og glæder mig også til New Moon!

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 21:58

Øv, kan man virkelig ikke se mere. Sådan et lille glimt af hvad der os sker med Edward imens og hvorfor hun bliver "tvunget" til at vælge imellem dem.

Det kan de da ikke bare gøre :( BAAH.

Men ja, fed film helt sikkert, den har virkelig overrasket mig utrolig postivt i forhold til hvad jeg gik og tænkte om den.

Det kun de "dygtige ryttere" der bør ride med hjælpetøjler - MEN, de dygtige ryttere og trænere behøver dem IKKE !!!!
Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:07

Jeg har skrevet et lille resumé af New Moon i denne tråd www.heste-nettet.dk/forum/1/1928228/ 1928228/, så kan du da få stillet lidt af din nysgerrighed Resuméet er den overordnede handling fra bogen, så mon ikke det er det som også vil ske i filmen

Hedevang

Sød og køn lille ponyhoppe sælges.

4 år, 90 cm i stg, rødbroget.

3000 kr. Se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

fffffffff
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:14

Hedevang: Jeg læste godt dit refaret, jeg bare lige "bange" for det ikke er det samme i filmen? Er det ikke tit sådan at bøger kan være noget anderledes end selve filmen de laver efter?

Men tak for refaret, det var super lækkert at læse lidt mere om det.

Noget jeg ikke forstår er, hvor er det at Edward lige præcist tager hen og hvorfor vil han dø? :S Det jo Bella som "havde" begået selvmord ved at springe ud, hvorfor vil han så os dø? Hvorfor redder han hende ikke?

:D Nå ja, gør mig klogere.

Jeg lidt mere nyserrig end det du har skrevet, ender den godt :p

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:15

Noget andet jeg heller ikke forstår det er hvordan f'nden ham Jacob pludselig kan være blevet sådan en steg :-@ Han er jo total lækker i nr 2 :-@

Og hvordan han har dog lige pludselig fået den krop? Er det overhovedet den samme person som egentlig spiller Jacob i Twilight 1 ?

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:22

Prøver så lige at svare på spørgsmålene. Edward har jo forladt Bella fordi han mener det er bedst for hendes sikkerheds skyld ikke at omgåes vampyrer, hvor præcis han rejser hen får man ikke at vide da det jo er Bella man hele tiden følger. Da Edward tror Bella er død, ønsker han også kun selv at dø fordi han ikke kan holde ud at leve når han ved hun ikke er mere, han elsker hende jo trods alt mere end alt andet.

Ja det er den samme person som spiller Jacob, han har bare lige taget 15 pund på i muskler fortæller han selv i et interview. Grunden til han skal se sådan ud i New Moon er at han jo bliver forvandlet til en vareulv.

Hedevang

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:26

Nå ja... Og selvfølgelig ender alting godt, men nok også med antydningen af, at historien jo fortsætter i Eclipse og Breaking Dawn

Hedevang

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:27

Aha, sådan.. Men i vinklen i bogen, er det os kun Bella man følger af synet der? Troede at man os sådan ku "følge Edwards tanker osv faktisk..

Haha, hmm - jeg har hørt af musklerne er fake (dvs de er tegnet/malet/sprayet på) . Det ligner bare slet ikke ham, heller ikke i ansigtet, men man når jo heller ikke at se så specielt meget i den trailer ;)

Ihh jeg glæder mig sådan til at se den, især at se hvad den slutter med. Håber nu de finder sammen igen.

Findes der flere bøger end 1 og 2?

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:28

Så der er flere end 1 og 2. Jamen, jamen.. Har du os læst dem? :D

Men den ender godt, men stadig med lidt mystik som 1'eren jo os gør lidt af :D

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:40

Ja har læst dem alle 4 og de er bare alle fantasisk gode Alle bøgerne er skrevet med Bella som fortæller. Forfatteren er nu ved at skrive en 5. bog, som er den samme som nr. 1 (twilight) men bare med Edward som fortæller, tror det bliver spændende at komme ind i hans hoved

Musklerne på Jacob er skam ægte nok, se her:www.youtube.com/watch

Hedevang

0
0
Svar på denne tråd

ggggggggg
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:43

Vildt du har læst dem alle sammen :D

Men ved du så om der kommer flere film end 1 og 2. Nu ved man jo er New Moon komemr, men man ved ikke om der kommer flere end disse vel?

Vildt at de ægte, så har han da trænet :D Han er faktisk rimelig lækker med de nu korte hår end det lange i 1'eren :D

Spændende hun os vil lave en bog i hans hoved, det tror jeg os er rimelig spændende, hvilken tanker sådan en vampyr som er forelsket i en pige af ægte blod går rundt med :D

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:50

Kunne da kun forstille mig at de alle bliver filmatiseret så længe de fortsat er en succes, ellers har man jo kun filmet en halv historie Og man kan da heller ikke kalde det en saga når det bare er to film, hehe...

Ja Tror bestemt Edwards bog bliver spændende, der for man jo også det plus med, at han jo ved hvad alle andre tænker også Man kan læse det første kapitel på nettet, den smed jeg også et link til i den forrige tråd...

Hedevang

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:55

Er det på engelsk? Jeg er ikke den store verdensmester til engelsk nemlig :D

Ja, det rigtig de kalder det jo en saga - os filmen, så der må vel os komme flere og flere film. Nærmest lige som en lang "serie" af en art med dem :)

Hvor dejligt, det glæder jeg mig til. Det ku være jeg sku prøve at få fat i de to første bøger så og læse dem.

Udspiller bøgerne sig i nr 1 og 2 næsten som filmen eller er der alligevel en del anderledes handling ?

Filmen er jo ret forkortet i forhold til bogen sikkert.

Men det lyder som om den os er værd at læse, selvom jeg mega hellere vil se film nr 2 nu. Er lidt utålmodighed :p

Jeg kan se Twilight hele tiden, igen og igen - den har virkelig lagt et eller andet spor på mig som ingen andre film har. Ved ikke, der er jo os noget ret psykologisk med i den film. Mht til dét at falde for en som man egentlig ikke burde, samt kærligheden i den og faren ved denne kærlighed :D

Skide godt forfatteren har lavet den bog, hvor gammel er bogen egentlig forhold til filmen?

Kan huske da jeg så traileren for ja, maaange mdr siden i tv - tænkte jeg EJ DEN SKAL JEG SE. Men det blev aldrig til noget, indtil jeg her for to dage siden har lånt den på dvd. Forventningerne var rigtig små, tænkte det ikke var noget for mig og sådan. Men nu har jeg allerede set den igen sammen med min mor og ja, den er altså virkelig god og ret dygtig lavet. Jeg kan godt lide Bella's skuespiller evner, hun kan få de mest mærkværdige blikke i den film ;)

Edward er os liiidt lækker, men ham Jacob slår ham da næsten liige, gal mann . Mums :D

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 23:02

Ja det er jo desværre kun de to første bøger som endnu er blevet oversat til dansk.

Jeg kastede mig også først over bøgerne efter jeg havde set filmen. Overordnet følger handlingen i filmen da bogen, men med nogle små ændringer nok for at gøre filmen mere flydende, der mangler selvfølgelig også en masse dialog i filmen. I bogen snakker Bella og Edward konstant sammen og man får en masse aha-oplevelser ved at læse bogen, så det kan klart anbefales

Jeg mener den første bog er fra 2005/2006

Hedevang

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 23:52

Læste lige det på engelsk med Edwards tanker. Du har helt ret. Man får faktisk endnu mere "fat" i selve filmen, bare af at have læst det afsnit - og jeg så tænker tilbage på filmens start. :) Du har helt ret.

Jeg vil efter bøgerne og prøve læse dem.

Ved du hvad titlen er på dansk - både på 1 og 2eren?

:D

Tak for inputsne for de uvindende, det super du gider forklare og forklare hehe

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 23:57

Jeg kan klart anbefale at læse bøgerne. :D

De er langt bedre end filmen.

Twilight og New moon er jo oversat på dansk, og d. 15. august, kommer den 3. bog på dansk. ;D

Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Foto Hjemmeside - Hestegalleri - Ja'thopas Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

arrrgh
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 07:18

okay saa skal i lige huske at skrive spoiler alert, for dem der endnu ikke har laest boegerne :D

anyway. den sidste bog er faktisk baade med bella og jacob som fortaeller ...

ved ikke om der endnu er kommet en officiel trailer for new moon, hvis der er kan den ses paa deres hjemmeside.. ellers er der en del fanmade trailers paa youtube der er ret gode...

Jeg tror new moon kommer til at foelge bogen en del bedre end twillight gjorde, da twilligt var en lowbudget film og de ikke havde resurserne til at laegge saa meget arbejde i den, el. muligheden for at lave en lang film... det har de nu, saa det kan forhaabentlig kun blive bedre1

Mvh.

Liv Nielsen.

(Zancle)

Happy is the vestals lot.

The world forgettin´by the world forgot

Eternal sunshine of the spotless mind.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 11:57

Jeg mener at det er til august at den færdige trailer kommer ud.
Den trailer der er blevet lagt ud er kun et "sneak peak" :)

Glæder mig sygt til at New moon kommer ud til november :D

Twilight hedder Tusmørke på dansk og New moon hedder Ny måne :)

og ja, det er blevet bekræftet at de filmatisere Eclipse :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har hørt noget om..
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 11:59

Jeg har hørt noget om at ham som spiller Edward i filmen, ikke ønsker at medvirke i filmene mere. Hvorfor ved jeg ikke, kunne godt forstille mig at det var fordi han ikke fik nok penge.

Jeg ved dog ikke om dette er sandt, jeg har bare hørt nogle rygter fra nær og fjern om det. Han når så at være med i 2'eren hvis rygtet er sandt men 3'eren ser man nok ikke mere til ham. Han dukker nok alligevel ikke op i resten af filmene hvis, som nogle af jer skriver herinde, han tager sit eget liv i 2'eren.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 12:20

Tiine:

Neej det håber jeg godt nok ikke passer. Der er intet twilight uden Robert Pattinson ):

Det ville også være dumt af ham at sige nej til de sidste 2 film med alt den succes. :D

Han dør ikke, han prøver bare (:

Den 20.11.2009 bliver gude dagen når New Moon udkommer! :D <3

Pernille Lind

&

Mrs. Coco

Danmarks Mester i Mix-Kvadrille 2008

Baunehøjs Dubonnet

0
0
Svar på denne tråd

Dubonnet »Pernille«
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 12:35

Jeg håber godt nok heller ikke at han stopper med at være i filmene, ellers er der jo næsten ikke noget godt at kigge på!

Men hvad jeg har hørt af de rygter så ville han ikke være med mere, fordi han ikke fik nok penge for at være med i filmene.

0
0
Svar på denne tråd

Twilight.
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 12:44

Indehaverne af de største roller har kontrakter til og med 3. bog/film, så vi kan vidst regne med at se dem der. Det vil i hvert fald ikke blive helt let for dem at komme ud af kontrakterne, hvis de pludselig ikke vil være med mere.

De starter jo også snart med at optage Eclipse, dvs. senere i år. Den er sat til release sommer '10. De bliver jo nødt til at filme hurtigt, da skuespillerne (dvs. kun vampyrerne) ikke må ændre sig markant.

Mht. Taylor/Jacob er musklerne ægte nok. Han fik en personlig træner, og så har han ellers været i gang med at træne i lang tid. Der var store spekulationer om, hvorvidt han kunne beholde rollen som Jacob, men Stephenie mente, at han var den perfekte Jacob, og at han derfor ikke ville kunne erstattes.

Det priser jeg mig lykkelig over, er vild med Taylor.

Det er tidligere blevet udtalt, at Edward vil optræde mere i New Moon filmen end han gør i bogen. Hvordan ved vi selvfølgelig ikke, men nu får vi se, hvordan det ender.

Ang. traileren er den netop ikke særlig stor, da den blev offentliggjort lige efter deres tur til Italien, hvor der også skulle filmes.

Jeg ser frem til at se noget mere til Taylor/Jacob i 2'eren. :)

Ditte

- I'm just a dreamer

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 19:13

Edward begår da ikke selvmord, men vil gerne begå det - men kommer hvis ikke til det ;)

Nu har jeg købt bog 1 og bog nr 2. De var på tilbud i Bog& Idé - 200 kr pr bog :D

Så nu jeg igang med at læse.. Super spændende, noget anderledes end filmen faktisk. De får jo "snakket" meget mere og oplevet noget mere end i filmen.

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 00:25

SPOILER!

TheOne:

Han optræder mere i filmen ved at "stemmerme" hun hører dem laver de som om hun ser ham for sig og derved får vi set mere til ham :D

Ang Taylors muskler:

www.youtube.com/watch?v=R-ILdicPQ7k

Uhh lækker, lækker! :D

Sandra ♥Cashew♥:

Uhh glæd dig! Bøgerne er lige så gode som filmen hvis ikke bedre! :D

Pernille Lind

&

Mrs. Coco

Danmarks Mester i Mix-Kvadrille 2008

Baunehøjs Dubonnet

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 06:48

Den såkaldte 5'er, altså 1'eren skrevet fra en anden vinkel, bliver med stor sandsynlighed ikke skrevet færdigt, den blev lækket på internettet. Og den ligger nu på forfatterens hjemmeside til fri læsning, til jer der godt kunne tænke jer at læse den.

I'm free..

I'm careless..

I believe.

Picasso

0
0
Svar på denne tråd

Whispe
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 19:20

Der står på forfatterens hjemmeside, først det du siger, med at bogen er blevet lækket, og hun nu har lagt den til side, og så har offentligtgjort 1. kapitel. Der er så lavet en senere tilføjelse hvor der står, at hun nu har genoptaget skriveriet igen, så mon ikke den kommer? Det håber jeg da

Hedevang

0
0
Svar på denne tråd

Link til DK-fanside
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 00:12

Prøv at kigge på denne side http://www.fanpires.ooz.dk/

Det er en dansk fan-side.

de går i gang med at optage 3. bog til efteråret 2009, vi får den at se i 2010.

4. bog er sat til at blive optaget i 2010 og jo Rob er med, han har skrevet under på at lave hele serien. så den skulle gerne i biografen efteråret 2010/11

XOXO

En stor Twilight-fan.

0
0
Svar på denne tråd

MIdnight Sun
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 07:52

Det er i øvrigt meget mere end 1 kapitel på nettet :) De første 264 sider ligger under linket "Partial draft"

Skønne plage fra 2008 sælges. Se præsentation :)

Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 23:24

Sikke meget information :D

Tak for det.

Det godt der bliver lavet film, jeg glæder mig sådan til at se New Moon, har lidt høje forventninger:D Har efterhånden snart set Twilight 8 gange nu. Mega god og den kærlighed mellem en vampyr og menneske, suk :p

Jeg har nu læst begge bøger, venter spændt på den 3 gider udkomme her til August så skal den os læses. De rigtig spændenden bøgerne og man kan slet ikke slippe dem :d

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 23:25

Er der nogen som ved hvad filmen og bogen Eclipse handler om?

Og hvad hedder bogen/filmen så efter den (dvs nr 4 i serien så?)

Og en som ved hvad denne os handler om. Bare en evt kort fortælling :D Resume.

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

Hehe :D
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 01:00

Hmm Eclipse handler meget kort om Bellas valg mellem Jacob og Edward. Victoria (magen til James der er efter Bella i Twilight) dukker op igen med en hel masse venner. Edward finder endnu en måde at udskyde Bellas vampyrfremtid.

Breaking Dawn er den sidste i serien. Den handler om.. *G* Sandra det er jo umuligt at fortælle det kort uden at ødelægge hele oplevelsen for dig :P

Der kommer endelig afklaring på Trekantsdramaet (Bella, Edward, Jacob), Rosalie og Bella bliver venner. Der kommer alvorligt besøg fra Italien og Vampyrer fra nær og fjern mødes med det fælles mål at bevidne, at en ny karakter i bogen ikke er, hvad nogen tror hun er :)

Fantastisk bog. Virkelig!!!!

Og hvis du vil have en total spoiler så kig her på wikipedia ;) Man kan sagtens læse bøgerne alligevel, men hele handlingen i alle bøgerne står der :)

en.wikipedia.org/wiki/Twilight_(series)

Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd

så kan man vel
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 07:18

forvente mere end en efterfølger filmmæssigt mon ??

Jeg er ikk så meget en læsr (var jeg som barn men ikke mere)... Jeg har faktisk lige set filmen for første gang og den var noget helt andet end forventet- og ganske god mod min forventning. Så jeg så den to gange i streg endda. Dermed er jeg osse nu sikker på at kommer der en el mere end en efterfølgende så SKAL de osse bare ses altså.

Glædeligt overrasket blev jeg nemlig.

www.nikon-pics4u.webs.com

HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...

NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd

Serie :)
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 08:33

Ja, det er jo en serie på 4 så de er planlagt alle sammen (såvidt jeg er orienteret).

Du skulle læse dem også :) De er super gode.

Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd

orv jamen
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 08:45

dvs jeg kan forvente 4 film måse... Det lyder da dejligt... Hmm læse dem... nej jeg holder mig til filmene. Jeg er mere et film menneske den dag i dag- det giver mig mere på alle måder som sådan. Kan ikk forklare det...

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 11:28

Man får meget mere ud af bøgerne end selve filmen. Filmen er rigtig god men som nogen os siger herinde er især Twilight -eteren - jo netop en lowbudget film. Og der mange flere detajler og historier og hvorfor i bøgerne end i filmen som jeg synes det mangler noget af i filmen :)

MetteBo: Hold da op. Ved du så hvordan Breaking Dawn kommer på dansk hertil? :p

Uhh jeg total nyserrig, jeg håber altså bare ikke at Bella vælger ham Jacob frem for Edward. Edward og hende skal jo blive sammen :D

Jeg kan næsten gætte mig til at han forvandler hende til en vampyr i bog nr 4?

Har du læst alle bøgerne? :-@

Det ville da være herligt hvis alle sammen bliver til film, men der går jo nok nogle år igennem så. Den er vidst blevet utrolig populær den "saga" :p

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

jo men jeg er
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 12:37

stadig mere til film end noget andet - og filmene for mig er netop rigtig gode i og med jeg ikke har læst bøgerne. Og jeg venter enormt spændt på den næste- med forhåbenligt de samme skuespillere med hele vejen igennem. Jeg sys de gør det rigtig godt. og måske det er lavbudget film - men det sys jeg godt nok ikk filmen som sådan viser.

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 12:43

De havde lavet filmen "for sjov" netop for at illusterer bøgerne og vidste ikke selv det blev sådan kæmpehit :D

Men som folk skriver, har skuespillerne kontakter til at lave alle filmene (som bøgerne), så det er de samme skuespiller hele vejen igennem filmene.. :)

Heldigvis, kan slet ikke forholde mig til når de skifter skuespillerne ud midt i det hele, så det aldrig helt det samme :D

Jeg glæder mig os sådan til at se New Moon her til November, endnu mere nu fordi jeg har læst bogen :D

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 12:45

ja den med udskift af skuespillere midt i det hele er bare slet ikk til at ha med at gøre .Det ødelægger bare ALT...

Uh jamen vilo det sige new moon er den næste i filmrækken til november el misforstår jeg dig her?

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 12:48

New Moon udkommer på film og har vidst præmierer den 20-11-09. Men kommer så til Danmark i November, slutningen af Novemeber mener jeg det er i bifferne :D

Den nyest bog - dvs bog nr 3 Eclipse udkommer her d 7 August :)

Derudover regner de med at Eclipse (som de går igang med at optage snart) vil være færdig i sommeren 2010. (Dvs om et år)

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

iiihhh
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 12:51

altså hvor vil jeg vente spændt. Nu regner jeg ikke med at se den i biffen. Det er en af den slags film jeg vil ha set hjemme alene og i fred*LOL* uden alle andres snakken mv hele vejen igennem så jeg ordentlig kan koncentrerer mig. men det blir jo så nok ikke før efter fødslen må jeg gå ud fra*S*

GLÆÆÆÆDER mig allerede nu....

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 13:00

Sådan har jeg det os, men kan simpelthen ikke vente med se New Moon til den først udkommer på DVD. :p Så jeg må ind og se den i biffen først (dog ikke ved premieren) da der for mange mennesker, men så lige efter.

Og så igen når den udkommer på DVD må jeg have den og se igen..

Jeg kan nemlig heller ikke vente mere snart. Både ikke til bogen og til New Moon filmen. Nu må det gerne være snart :)

Så vidt jeg orinteret er den sidste bog i sagaen så Breaking Dawn og den film bør være færdig sommeren 2011. Så faktisk en film pr år ;)

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 13:20

Så nu har jeg læst detajlerne om filmene/bøgerne - om Eclipse og Breaking Dawn og nøj hvor kan jeg ikke vente med at læse de bøger på dansk. Nogen som ved hvornår Breaking Dawn udkommer på dansk som bog her?

Glæder mig endnu mere til at se filmene, det bliver jo helt vildt til sidst.. :D

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

nu har jeg med
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 14:25

vilje ikke læst alle indlæg her i tråden vil jeg egentlig lige påpege, netop fordi jeg ikk vil vide noget før filmene kommer (hvis det kan undgåes)*LOL*

Som jeg sagde tidligere i det første indlæg mener jeg, ja så så jeg den jo første gang i forgårs- endda to gange lige i streg. Det gider jeg altså normalt ikke, fordi man så kan det hele i hovedet og ikk ahr nået at glemme en detalje. Men må sige den fangede mig nok til det, uden at jeg sys den var kedelig anden gang osse for i øvrigt.

Spændt spændt spændt er jeg altså*S*

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 14:28

Kender det godt :D

Har os snart set den film maange gange - især imens jeg har læst bøgerne har jeg set den flere og flere gange :D

Man har svært ved at slippe filmen og bøgerne. Det er noget der virkelig har fanget mig og det e de færrest film og bøger der kan det.

Og nej, hvis man ikke vil have for meget afsløret skal man ikke læse på wikipedia ovenover.

Men er man sådan en som mig, mega nyserrig efter at få sådan lidt af handlingen forklaret og lidt mere detajleret inden jeg læser og ser - så kan man godt læse om den derinde :D

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

hehe ja
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 14:30

jeg holder nu snuden væk - osse fordi jeg vil danne mit heeelt eget indtryk af det hel fra starten hvis muligt altså... nu må vi jo se om det lykkes. Men der er læææænge til at vi kan samle alle filmene i reolen endnu desværre

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 17:38

Ja der går nok lige 2-3 år før alle filmene er ude på DVD ;)

Desværre, det måtte da gerne gå liiidt hurtigere.

Især os med den sidste bog Breaking Dawn til at blive oversat på dansk.

Stadig ingen som ved hvornår denne bliver oversat og kan købes i DK?

Andrew McLean.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider