Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 21:27
Jaja...så var jeg ude og ride endnu engang. Og jeg bliver simpelthen nødt til at spørge om noget...Da jeg kommer hjem opdager jeg at jeg er MEGET hævet, ja...I ved vel hvor jeg mener...Og det gør SÅ ondt...specielt når jeg skal på wc. Kan det virkelig passe at det kan blive sådan efter en ridetur?

Og til de mænd der alligevel er kommet forbi..NEJ..jeg har ikke...Så lad I bare være med at tænke skumle tanker..*lol*

Med forlegne hilsner

Lena
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 21:41
Jeg kender det godt lidt. Ikke specielt rart, og til stor irritation for "husbonden"..(hi, hi)
Camilla
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 21:44
Jeg har også prøvet det engang, jeg red uden sadel. Det var faktisk sådan at det blødte, så jeg troede at jeg havde mit lort. OG for h...... hvor det svier osv. når man skal tisse. Bare rolig, det går væk igen om et par dage.

Småfnisende hilsner Nathasja
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 21:47
lol ja....
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 21:48
ET PAR DAGE????
Vræææl....og min mor siger jeg skal lægge frosne ærter på..hun må da være splitteragende gal!!!!!

Og det med at det blødte...osse her...hulk! man er godt nok fintfølende "dernede".
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 21:53
Ja, der er altså ikke så meget at gøre. Prøv evt. at stille dig ud i bade med den kolde bruser (hvis der er nogen mænd der læser dette så vil de sikkert tro alt muligt, men der er nu altså ikke sådan det forholder sig!) Det er måske en lidt bedre ide, end det med de fosne ærter *GSGSGSGS* *LOL*

skrupgrinende hilsner Nathasja
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 21:57
Ja det er sådan et "kildent" emne...*ROFL*

Men hvad med de mænd der sidder og lurer på sidelinjen....gad vide om de ikke også kan slå deres ego? Med ego mener jeg naturligvis hmm...tissemand!

ARJ hvor er det grimme ord vi bruger idag...
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:03
Jeg så engang en mand springe på sin hest. Hverken ham eller hesten var ret gode til det. Pludselig satte hesten stort af og manden kom bagefter, hvilket resulterede i at han landede med hele klokkeværket på forsvidslen af sadlen. jeg har aldrig hørt nogen (eller noget...) sige så mærkelig en lyd. Denne stakkels mand red ikke i uger bagefter, om det så var fordi han var blevet bange for det, eller om han bare havde slået "ego'et" ved jeg altså ikke, jeg turde ikke spørge ham, men nøj hvor jeg grinede, selvom det faktisk er en ret alvorlig sag. *GGG*

Knus Nathasja
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:06
*lol*
ja man kan grine af det...sålænge det ikke er en selv...minder mig forresten om at jeg skal tisse nu.....hulk!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:08
Hej

Jeg har også prøvet det - fy for den hvor er det væmmeligt.. Det gør bare SÅ av !
Men smør evt med lidt helosan - ell. lign. Helst KOLD helosan.. det tager svien og for det til at hele hurtigere..

Pia
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:11
Nu må du ikke grine, men det hjælper hvis man holder bruseren på, når man tisser, så svier det ikke. Hvis din bruser ikke kan nå over til toilettet, kan du tage en tom shampooflaske og fylde den med vand, så kan du bruge den til at "skylle" med. Du skal bare huske at skylle den grundigt ren inden du bruger den, for meget sæbe er jo ikke så godt. *GGG*

hilsen Nathasja
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:12
Jeg prøver at lade være....*GG*....altså med at grine,...men det er altså lidt svært!
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:19
ihhhh altså Lena *GGG* Det er kun dig, der finder på at skrive sådan noget*LOL*

Men jeg kender det godt og det gør bare ondt. Men for mit vedkommende plejer det at forsvinde efter en dag eller 2.


*LOOOOOOL*

Tina N.
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:27
Min mor sagde jeg skulle lægge frosne ærter på!!! I think not...skal da ikke have min mad...øøh..derned sq da!

Og hvorfor er det liiiige mig at skrive sådan noget..hmm..gad vide hvad folk tænker om mig..*GG*

Tina N.(Køge) Skrev:
-------------------------------
ihhhh altså Lena *GGG* Det er kun dig, der finder på at skrive sådan noget*LOL*

Men jeg kender det godt og det gør bare ondt. Men for mit vedkommende plejer det at forsvinde efter en dag eller 2.


*LOOOOOOL*

Tina N.
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:27
Min mor sagde jeg skulle lægge frosne ærter på!!! I think not...skal da ikke have min mad...øøh..derned sq da!

Og hvorfor er det liiiige mig at skrive sådan noget..hmm..gad vide hvad folk tænker om mig..*GG*

0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:33
Hvad er det dog de mødre har med de "frosne ærter" den kommer min mor også med når nogen har ondt.*LOL*

Håber du snart er i bedring.

Men der er jo mange gode foreslag til hvordan det kan hele sig.

Til Nathasja:
Den med bruseren over til toilettet og skylle imens man tisser. Jeg var flad af grin og sidder virkelig her og er ved at dø.*LOOOOOL* Det var det bedste råd jeg har hørt længe.......


I er sgu for morsomme.

hilsner

Tina, som har ondt i maven af grin.
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:37
No @!#$, det virker sq! Ved det af erfaring, men ja, jeg kan da godt se at det lyder totalt åndssvagt. *GGG*

hilsen Nathasja
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:41
Erhm......jeg vil foreslå, at du IKKE spiser de ærter....*LOOOOL*

Min mor opbevarer faktisk en pose til kun det formål at den skal bruges som "Is-pose". Jeg spurgte hende også om jeg lige skulle vide mig sikker, næste gang jeg spiser ærter hos dem, at det nu ikke er DEN pose. Det behøvede jeg ikke, for hun kunne kende den, da den havde en pose ud over sig.

Da jeg havde slået ryggen efter mit styrt i søndags, var jeg hjemme ved mine forældre....og ja ja straaaks kom "ærterne" frem. Hun spurtge om jeg nu havde en pose ærter derhjemme jeg kunne bruge. Næææh jeg har en pose blandede grøntsager???? Hun tøvede lidt ved om de kunne bruges----MØDRE! *GG*

Hvorfor det lige er dig at skrve sådan noget.....hmmm...du kommer altid med nogle morsomme kommentar og indlæg, så jeg ved hvor din humor ligger henne og jeg more mig simpelt hen over dig engang imellem*GGG* Tag det som et kompliment.

Hejsa

Tina N.
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:43
Hi Hi, jeg vidste slet ikke, at heste-nettet (eller hvem det nu er, der gør det) censurerede, hvis man skriver "slemme" ting og sager. *LOL*

hilsen Nathasja
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:44
Er der da nogen der gør det?
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:45
Det kunne jeg nu godt forestille mig....*SS*

Jeg dannede mig lige et hurtigt billede af migselv siddende på lokummet med bruseren....*GGG* Ømt syn! *GG*

Hej igen

Tina
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:46
Men det gør jeg så : )

Ja jeg har ellers også tænkt på om babykarotter kan bruges...men på den anden side..jeg kan mindst li ærterne så hvis noget skulle ofres..ja så blev det de grønne : )
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 22:47
*ROFL*

*FASAG*

Og hvad det ellers hedder......*gggggg*

Som tidligere sagt...et kildent emne!! *GGGGGG*
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 23:00
Nu er det sådan, at jeg for ½ år siden fødte en lille pige. Prøv at forestille dig, hvordan man har det i "bunden" efter sådan en tur. Det var faktisk på sygehuset de gav mig det råd. Der var også installeret brusere ved siden af alle toiletterne, som kunne nå, så man kunne bruge dem, mens man sad på lokum. *GGG* Nu ligger jeg simpelthen og ruller rundt på stolen af grin, men det er faktisk rigtigt, det lyder bare så latterligt, at skulle forklare jer det her. Det er jo ligesom ikke rigtig det, vi normalt diskuterer.

Knus Nathasja
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 23:06
Kan godt huske de der brusere med dejligt varmt vand....det var bare indstillet på den temperatur...det er godt nok 7 år siden. En fødsel og alt hvad der til hører glemmer man ikke..*S*
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 23:22
Jeg har ikke født nogle børn...endnu...så den oplevelse må jeg have til gode. Desuden kan min bruser ikke nå hen til lokummet *GGGGG*

Tina N.



P.S Herligt med sådan nogle morsomme indslag....øhhhh sorry Lena, jeg glemmer helt at du faktisk har ondt. *SS*
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 23:25
Det er helt ok...jeg har osse skraldgrinet over det : )
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  21-06-2000 23:27

PPPffttttt,.... HAAAAAARRHAAHAHAHAHAAAA..............

Jeg tror lige at jeg fik en indre blødning af grin!!.... ;0>

Kender godt problemet. Man går og vrider sig ved tanken om
toiletter i dagevis....
Babykarotter og blandede grøntsager...
-HHAAAHAHAARH.....
Mand hvor er i altså gode...... :0)

Sidder lige her og er TOTALT færdig af grin.

Mér af den slags om jeg må bé!

"Medfølende" hilsener
Scarface
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 08:05
Mand + springsadel + hest, der klodser lige før springet = MEGET skinger stemme.

Undskyld - jeg kunne ikke lade være med at læse der.

Jeg boede engang sammen med en pige med samme problem som jeres. Hun havde problemet i bestemte perioder og fandt ud af følgende: Hun lagde en natur-svamp (og det skal være en natur-svamp) i trusserne og det aflastede trykket. - Til gælde for hende - og mig.

hilsen jan

0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 08:57
Jeg tror i alle har fundet den eneste lindring jeg kende: Humor.
I øvrigt Lena - det er ikke kun kvinder det går ud over - Min mand har lige haft fri for sine hjemlíge forpligtelser. Når man rider i cowboybukser er det ikke kun på benene man kan blive husløs. En mand kan godt blive hudløs et andet sted.
Af hensyn til min mands stolthed, skriver jeg ikke navn på i dag *GG*
Kærlig hilsen

Den forsømte
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 09:05
God start på dagen,...*GGGGG*

- Har også født for 2½ år siden og skal til det igen om ca. 20 uger, - kender også tricket med bruseren eller shampoo flasken,... virker s.... godt!

.... god bedring, Lena!

*SSSSSS* Bibber ;o )
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 09:29

Hej Lena !

Arme dig......

Jeg orkede ikke at læse alle indlæggene så jeg ved ikke om du har fået dette råd, men hvis du går til doktor-manden kan du få en recept på noget lokalbedøvende salve som påsmøres direkte på åstedet. Det virker.... og er måske en anelse mere praktisk end at sidde på toilettet med bruser på * GGGGGG *.

Hilsen Katrine H





0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 09:37
*GGG*

Jeg ringede faktisk til lægen igår. Vagtlægen dog...Han anbefalede en pose frosne ærter...YAK!!! Men det står andetsteds i alle disse indlæg...det kan faktisk godt betale sig at læse det hele..det er HYLENDE morsomt : )

Til en orientering...idag går det MEGET bedre..omend ikke helt fint endnu...*G*
Kæresten skumler osse lidt...hihi
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 09:43

Det er godt at det går bedre.........

Og nu blev jeg jo lige nødt til at læse de resterende indlæg * GGGGGG *

FROSNE ÆRTER !!!!!!!!!

Hvis det nu gør mest ondt når man er på toilettet, såååååå - jamen du kan da ikke "toilette" med en pose frosne ærter mellem benene
* GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

Jeg ka' lige se det for mig !!

Katrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 09:43
Hej Lena...

Humm... av av av.. kan godt huske det kunne være ubehageligt engang imellem. Fx. eller SPECIELT hvis man har redet i g.stregs trusser - nøjj det kan gøre Avs!

Knus Lise D
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 09:44
Jeg tror jeg vil sætte mine sparepenge i aktier i en fabrik, der laver frosne ærter

Alice
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 09:49
*GGG*

Jeg har ihvertfald lært noget....fremover står den på SLOGGI-trusser....selvom jeg dog ike synes det var de værste jeg havde på....
Og så har jeg forøvrigt hulens ondt i mine ben..fik lidt undervisning igår for første gang i 10 år....han blev ved med at sige KNÆ....!!!

Så det var lige nogle andre muskler der blev brugt ....suk!

Hvorfor er der så mange "omkostninger" ved at ride..*GG*
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 09:54
Og så er der dem, der siger at ridning, "bare er at sidde deroppe og slappe af"
Jeg har engang fået at vide hvor mange muskler et menneske har (kan ikke lige huske hvor mange) jeg vil påstå, at jeg har mærket SAMTLIGE. av av. Men af en eller anden grund, kan vi jo ikke undvære ridningen. I øvrigt tror jeg at min sport har stor indflydelse på hvordan mit hjem er møbleret. Jeg foretrækker absolut polstrede stole.

Alice
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 09:58


Ja - sidst jeg havde g-streng på, på en ridetur, blev jeg simpelthen SÅ "slidt" i måsen at jeg svor at det var sidste gang. Nu hedder det alm. trusser i bomuld
*GGG*.

Katrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 10:08
He he - det med at ride i G streng gør man kun en gang - og aldrig mere!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 10:17
*LÅL* det er for sjovt selv om det gør lidt ondt.

Og Lena så på en onsdag..... kunne du ikke bare sige til din mand at du havde hovedpine istedet for at ride dig til "blods" for at slippe *GGG*

Nu rider jeg godt nok mest i westernsaddel og har ikke de samme problemer... meeen skal jeg ride langt så kan jeg anbefale at bruge shorts steder for trusser.... altså ikke humle shorts men underbukseshorts... De er gode og sidder tæt.

De frosne ærter er faktisk gode... også til hesteben *g*
det skal være ærterne, fordi de er små, dvs lettere at få til at forme sig efter der hvor de skal ligge. de er små, dvs de tør "rimelig hurtigt" så kuldepåvirkningen ikke bliver for konstant og muligvis giver "frost"skader.... så de gamle mødre er ikke helt dumme... *klapsalver til de kloge mødre*

Hilsner og god ridetur på lørdag.... eller har du bare ondt i hovedet *GGGG*

Joy
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 10:24
*GGGG*

Nej jeg har ej....!!!

Faktisk nu du lige siger sadel...igår red jeg med en anden sadel end normalt...Plejer at ride med en springsadel, og igår var det dressursadlen der var fremme....Hmm....gad vide om det var grunden til at det gik så galt...
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 10:57
Hej Lena

Jeg er glad for at høre, at det går bedre,men jeg smiler stadig ved tanken om alle de kvaler du har haft. *SSS* Fortsat god bedring!

hilsen Nathasja
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 11:01
Iiiih tak da..*SSS*
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 11:09
*HAHAHAHA*

Nej Lena jeg føler med dig, men da jeg læste indlægget, så tænkte jeg hvordan f..... har hun båret sig ad med det? Og så læste jeg de andre indlæg, og konstaterede at det åbenbart er et udbredt problem.

Jeg må være lavet af noget specielt (i hvert fald på udvalgte dele af kroppen *FNIIIS*) for jeg har ALDRIG haft slidmærker eller ømhed forneden efter ridning. Og så er det altså ligegyldigt om jeg har G-streng på under forvaskede ridebukser med fuldskind.

Det eneste slidmærke jeg har haft er på mit knæ efter at have redet i cowboybukser i dressursadel.

Men jeg kommer til at tænke på, om I der har problemet måske har tendens til at falde frem i sadlen, eller sidder meget uroligt med sædet (tørrer sadlen af). Det var måske en overvejelse værd.

God bedring!

BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 11:31

....frosne ærter ....*GGGGGGGGG***

For nogen tid siden og i en længere periode var jeg udsat for "slidtage", men kun i den ene side og det var hvergang jeg red.
Så indkøbte jeg et mindre lager at herre-underbukser (shorts) til at ride i og det hjalp, men problemet var i virkeligheden ikke underbukserne (ingen frosne ærter til mig ellers tak - hæhæ)
For nogle uger siden kom jeg så til at sammenligne længden på mine stigremme og det viste sig at den ene havde strukket sig næsten to huller og så er hul 7 jo pludselig ikke hul 7 i den anden side, underligt at jeg ikke havde bemærket det... men nu hvor jeg har købt nye stigremme sidder jeg en hel del bedre og får ingen slidsår.

....frosne ærter....hihihihi...[flad af grin]

hysterisk fnisende hilsen
Charlotte

PS: Håber du har det bedre - fniiiiis (undskyld) hæ *G*
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 11:45
Ja det er da osse værd at tænke på...for ehm...det var lissom osse mest i den ene side her...

Og NEJ....jeg har IKKE haft frosne ærter på.....lol...er du da rigtig vimmer....YAK!!

Jeg har faktisk hørt at nogen ligefrem nyder fx isterninger ja øhm...der! *GGG*
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 12:01

Hej igen

jeg var lige begyndt at tro at jeg var mærkelig...

Jeg har nemlig heller ingen problemer med at ride med G-streng.
Foretrækker det faktiskt, da jeg får slidmærker på ballerne af
normale trusser...!
Måske er måsen for stor...ha,ha,ha... :0)

I øvrigt tror jeg mere på at det simpelthen har noget med sadlens
facon at gøre. Jeg havde nemlig kun problemet da jeg red i Kieffer
sadel. Og det indbefattede også "brandsår" på indersiden af begge
knæ, næsten permanent.
Har ikke haft problemet siden jeg skiftede sadel. For et par somre
skulle jeg hjælpe en veninde i nød, hvis hest var uartig. Satte mig op
i hendes kieffersadel og red hesten i 20 min. Resultat: Store sår på
indersiden af knæene....
sååhh,... Sadelkøb er ikke kun at tage hensyn til hesten efter min
mening.

God bedring til alle jer stakler.. ;0>
MVH
Scarface
0
0
Svar på denne tråd
 
 Trøst jer tøser...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 12:25
Een af de (utallige) goder ved at dyrke ridning er,
at chancen for at vi render "og sjatpisser" når vi bliver ældre er meget lille. *GG*

Miss W

(....der rent faktisk VAR ved at tisse i bukserne af grin da hun læste tråden ...)
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 13:07
Hejsa Lena!

Hæ, hæ det ENESTE der kan få de her tråde til at strække sig til det hudløse er indlæg om hestehandlere og slitage - hmmm, tankevækkende??!!! *LOL!

Jeg er åbenbart også gjort af et specielt stof, for jeg er heller ikke så tyndskindet forneden at jeg bliver slidt i laser (ved nærmere eftertanke - er der så mon noget andet jeg går vildt glip af???).

Jeg tror at alle vi andres kærester føler med din (hvis de vel at mærke fik adgang til den her fantastiske side *GGG*!) - og jeg føler ihvertfald med dig *SS*!

Bloddryppende hilsner

Trine


0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: "Kun" for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 15:42
Hej Tøser! :-)

Nu er den her snak jo mest for piger, men som I er inde på, så kan mænd godt have problemer der ligner.

Jeg har også moret meget over mange bemærkninger, men under den herlige og uundværlige humor ligger der også lidt alvor.

Det er sgu ikke specilt sjovt at være hudløs for neden!

Jeg har også redet dressur, og min ridelærer var af den indstilling, at stigremmene næsten ikke kunne blive for lange. - De var faktisk så lange, at jeg næsten ikke kunne ride letridning. Da jeg kom hjem, så opdagede jeg, at jeg havde fået to hudafskrabninger - en på hver balle og lige over for hinanden. De to hudløse områder gned imod hinanden, hver gang jeg gik. Og hvis jeg stod stille så klistrede de sammen.
Jeg gik med trækpapir imellem ballerne i over 14 dage, før sårene var nogenlunde helet.
Jeg ved, at I griner, og det gør jeg også selv nu, men det var virkelig ikke sjovt!!

Måske skulle jeg overveje G-strengstrusser, som Scarface anbefaler. :O)
Alle gode råd er meget velkomne!

Generelt, så tror jeg ikke, at det er mandens tissemand, der er så meget i fare. Det er nok nærmere pungen og ikke mindst dens indhold.

Måske er jeg lidt pivet, men af hensyn til de ædlere dele, så har jeg aldrig haft særlig stor lyst til at springe. - Jeg har også en dæmonisk angst for den væmmelige "kastrationsambolt", der sidder truende og strittende forrest på en westernsadel!

Undskyld, at jeg blandende mig, men I skal bare vide, at det heller ikke altid er så let at være mand. - Og det er også synd for de fyrer, der må forsage mens I "hygger" jer med frosne ærter og bruser! ;-)

Venlig hilsen
Jakob

0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Altså Jakob!!!
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 15:53
Jeg kunne læse indlæggene om bruser og frosne ærter + diverse andre grøntsager - og holde masken (nogenlunde).... men NU kom der Cola i tastaturet...trækpapir mellem ballerne *GGGGG*

Men alligevel...AV!

En lille sidekommentar...sjældent har Monty bestilt så lidt som da jeg dømte 2 ugers bare-back ridning pga. noget der KUNNE ligne begyndelsen til en trykning (jeg har siden kasseret det dårlige saddelunderlag). Monty har et meget markeret sadelleje - og er specialist i hårde opbremsninger - så hverken Martin (halvpart) eller jeg red særligt meget andet end skridtture.
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: "Kun" for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 16:04
*Ha ha ha ha* Jakob *skriger af grin*

Hvor har det bare været et ømt syn, til tider skulle man altså være en lille flue, som kunne snige sig ind forskellige steder og lure.......................

Men det er jo også let for mig at være kæphøj, jeg har ikke prøvet den omtalte hudløshed (andet end på knæene altså).

BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: luren på sidelinien
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 16:04
altså åiger i har misforstået det........... når man rider western skal man ikke sidde på hornet................. tusind tak for en af de dejligste grin jeg har haft længe......

ariel
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 16:23
Kender problemet kun alt for godt - rider derfor altid med stramme shorts beregnet til ridning (Mauntain Horse), og undgår dermed problemet.

Men skulle jeg en dag løbe tør for shorts vil jeg huske på de forskellige råd om frosne ærter, brusern osv *GGGG*

:o) Susanne
0
0
Svar på denne tråd
 
 frosne ærter
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 16:49
Hej medsøstre

I skal ikke grine af de frosne ærter, selv om det lyder sjovt...

De frosne ærter er faktisk rigtig gode... også til hesteben *g*
Det skal være ærterne, fordi de er små, dvs lettere at få til at forme sig efter der hvor de skal ligge. de er små, dvs de tør "rimelig hurtigt" så kuldepåvirkningen ikke bliver for konstant og muligvis giver "frost"skader.... så de gamle mødre er ikke helt dumme...


Hilsner Joy
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE:
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 19:05
Jeg ville altså ikke være en flue der sad derinde hvor Jakob omtaler....!!!!!!
*GG*
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: "Kun" for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 19:15
TRÆKPLASTER!!! *LOL* LOL*..og atter *LOOOOOL*

Det er simpelt det bedste grin jeg længe har fået over et indlæg, det kan fylde SÅ meget.......

I er fandme herlige!! :0)

Tina.
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 21:03
Lyder ikke rart *GGG*!!!

M.v.h.
Lene M.
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kun for kvinder! *G*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 21:22
I er fandme for sjove!!! Længe siden jeg har haft det så skægt!
Har haft en del problemer med halebenet og ballerne tæt derpå, da jeg er meget tynd (162 cm - 36 kg) og meget ofte rider uden sadel. Vasker det bare med vand.
*GGGGGGGGGG*

M.v.h.
Lene M.
http://home13.inet.tele.dk/dm/
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: fisbrændt??
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 22:32
Jeg gik til den anden side (kæresten)
Han siger "mænd" kalder det fisbrændt, og de får det tit????????
Og han anbefaler babypudder??

Personligt kender jeg det godt..
AVAV som hvis man har haft en hård cykelsadel*S*
Men jeg smører lidt Ceridal creme på hvis der er hudafskrabning*S*
MVH
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: fisbrændt??
Forfatter: 
Dato:  22-06-2000 22:47
Hej!

Nej, de der "problemer" har jeg nu aldrig haft! *GGG* Jeg kan ride alt det jeg vil, jeg får bare enormt ondt i mine muskler, ( jeg tror jeg er ved at blive hjulbenet af at ride for meget *GG* Men okay, 179 cm høj, på en lille, meget fed nordbagge, uden sadel, tjoo.. *GG* Det siger sig selv. )

Trækplaster!!! Stakkels dig. :o-

Men sjovt nok for os andre at læse "LOL" *GG*

God bedring Lena !

Smil fra Caroline A
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: fisbrændt??
Forfatter: 
Dato:  23-06-2000 00:18
TRÆKPLASTER, ÆRTER, MINIKAROTTER, BRUSERE OG SHAMPOO-FLASKER !!!

det lyder som en gang "Det Leth" !!
jeg har personligt aldrig haft problemer med slidsår, men nu har jeg for jeg har grint min r.. i laser over disse indlæg !
måske vil nogle frosne ærter hjælpe !!!!! 'GGGG'

;-)

'CU' all !

kh flo
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: fisbrændt??
Forfatter: 
Dato:  03-05-2001 22:32
Nu har jeg fået slidsår! af at hoppe rundt på stolen af grin!
I er bare for sjove.
Prøv, at skulle varme en hest op til stævne, iført shorts og kondisko!! det gør avs!

Nå men, vi ses
Nanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: fisbrændt??
Forfatter: 
Dato:  07-05-2001 14:38
Kan man stadig svare??
0
0
Svar på denne tråd
 
 RE: fisbrændt??
Forfatter: 
Dato:  20-06-2001 22:38
Ser sådan ud :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels dig..
Forfatter: 
Dato:  21-10-2001 10:40
Nu håber jeg godt nok at dit problem er overstået!!
0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider