Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ferie på Bornholm
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 20:06

Vi skal på ferie på Bornholm i næste uge, men vi har faktisk endnu ikke planlagt, hvad vi skal se derovre.

Har overvejet at besøger Middelaldercenteret, men ellers ingen faste planer. Vi har 2 små børn med.

Nogle forslag til hvad man skal/kan/bør se derovre?

TiNA
0
0
Svar på denne tråd

Bornholm bornholm bornholm...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 20:21

Brændegårds haven ( som så ik hedder brændegårdshaven mere!! ) - den er super hyggelig!

Ellers gudhjem. Man kan få skønne krøllebølle is og sol over gidhjem og så er der MANGE måger at kikke på ;-)

Ellers er der mini golf ved dueodde strand ( hedder det ik det?) Og en vild lækker sand strand!

Det er nogle af de ting jeg plejer at lave - har været MEGET på bornholm. Idet min mor er halv bornholmer og nu flytter min moster og fætter der over. Så jeg skal derover i juli ( hjælpe med at flytte ) og i august for at passe min fætter. :-)

<3 med katten Dixie <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

Og med part på prinsen - Apopka :-)

www.entruetart.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bornholm
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 20:52

Eller tag en tur ud på Danmarks smukkeste travbane. Altid hyggeligt og bestemt et besøg værd. Synd i ikke kommer ugen efter, for der er der dyrskue.

Hammershus er vel også et must.

Hvis i skal ud at sprise, kan jeg kun anbefale Nordbornholms røgeri i Allinge. De har et fantastisk fiske tag selv bord (Også masser for børn)

Håber i får en dejlig tur til vores fantastiske ø.

Super M/S springhest sælges. Se her

Super 2 år's DV'er efter Corratus Se her

0
0
Svar på denne tråd

Sommerfugleparken
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 09:13

Jeg har hørt at sommerfugleparken skulle være et besøg værd. Og som nævnt Hammershus er et must at se. Hvad med rokkestenen samt vandfaldet i Almindingen??

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 10:21

Og rundkirkerne? Og Christiansø? Og er det ikke noget med at der er nogen grotter ud til vandet? Hvor man kan sejle ind?

Jeg skal oxo til Bornholm i år (Slutningen af august)

VH Pernille

Livet er for kort til at undgå Pernille:-D

0
0
Svar på denne tråd

tovbanen
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 11:31

Så er der Danmarks længste tovbane. Det er også meget sjovt. Var på Bornholm sidste år med et vennepar. Vi tog en enkelt dag uden børnene, og lavede adventuretur med klatring, cykling og løb, Og så var vi naturligvis lige på tovbanen. Meget sjov oplevelse.

www.natureevent.dk/ Danmarks_l%C3%A6ngste_tovbane.asp

god tur til Bornholm

/Betina

Stengårdens DSP'er - søde, velredne ponyer til glade børn.

www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv

0
0
Svar på denne tråd

Tak....
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 15:48

Mange tak for de mange forslag, kan godt se at vi ikke engang kan nå det halve af det, men så må vi jo proritere lidt, nu har vi da i hvert fald nogle ideer at planlægge ud fra

TiNA
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider