Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hittemis
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 23:17

Ja, jeg var jo "dum" nok til for et par måneder siden af begynde at fodre en stakkels lille forkommen ungkat, der sad foran min dør og peb.. Den kommer flere gange om dagen og får lidt mad. Jeg kan desværre ikke tage den indenfor, da jeg har 2 hunde og en kat i forvejen. Jeg har givet den orme og loppekur, jeg fjerne tæger og nusser med ham. Men hvad med til vinter, er det synd den skal leve sådan uden et hjem, men et sted den kan komme og få mad og vand? Skal jeg aflevere den til kattenes værn? Tror højst sandsynlig de afliver den, da den jo ikke ligefrem er en sød lille nuser killing. Hvad syntes i?

Han er forresten en rigtig smuk sort han kat, han kan godt lide at nusse.. dog kun i små mængder. Ville ønske han kunne blive staldkat, så havde han da et tag over hovedet..

Med hop hesten Gavin

Killer hundene Zille & Elvis P.

og trille missen Simba

0
0
Svar på denne tråd

når du fodre er du
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 23:19

Jeg synes det er noget med, at hvis man fodre tilløbne katte er man "ejer" så hvis du vil aflevere den hos et internat skal du betale en sum penge for at komme af med den...

Har du ikke mulighed for at lave et lille hus hvor han kan have ly og et tæppe til vinter - han har det jo tilsynelandende fint hos dig

Måske boligsøgende i Skanderborg/omegn

"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...

0
0
Svar på denne tråd

Katte kan klare meget
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 23:22

Hvis du giver ham mad og vand, kan han sagtens klare vinteren, en kat kan altid finde et eller andet sted at sove.

Men ja - hvis du har mulighed for en lille udendørs "sove-kasse", vil det selvfølgelig være ekstra godt for ham :-)

0
0
Svar på denne tråd

hittemis
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 23:24

Ville heller ikke have noget imod at skulle hverken betale for aflivning eller til et internat. Ville bare nødig den skulle aflives, medmindre det er direkte synd for den..

Den får jo det den behøver, undtagen et varmt hjem til vinter

Med hop hesten Gavin

Killer hundene Zille & Elvis P.

og trille missen Simba

0
0
Svar på denne tråd

ellers så se
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 06:52

om ikk du kan finde den et nyt hjem inden vinter- evt på en gård hos venner el bekendte hvor den kan få det godt og stadig være udemis som den er vent til- om ikk andet delvist??

Ellers KAN den altså godt overleve sådan - ellers kan du evt indrette en soveplads til den uden for et sted (ved ikk om du ahr egen stald el lig?)

www.nikon-pics4u.webs.com

Linamix problemer? www.heste-nettet.dk/forum/5/508026/ 508026/

Bokse udlejes 6040 Egtved

NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider