Alligevel- men det kræver, at man jævnligt er i nærheden- evt fodrer missemor tæt på og omgås hende.
Hvad man IKKE skal er- at forsøge at løfte på de små før, de er helt trygge ved éen. Den fejl begik jeg vips: En rasende vild missemor i benet OG en vild killing i min lillefinger. Så det varede ret længe før de små var trygge ved mig igen. Jeg kunne ae dem på ryggen før- men løfte- nej.
Bidedyret kom af sig selv ind som 12-16 ugers- og lod sig tage op og spindespinde, hun var helt svømmende i blikket. Så vidste jeg godt, hvad der var sket: Jeg var adopteret! 
Af de 4 vilde killinger (moren var også vildkat)- blev de tre håndtamme, den 4. blev det først et par år efter- så blev hun den mest kælne af alle, der også elskede gæster mm.
Så- ikke alle behøver at blive vilde fordi, de ikke er i hænder fra dag 1.
Som regel vil de små selv komme ud, når de er klar til at spise selv- altså 3-5 uger.
Min den ene gemte sine flere steder, så jeg opgav til sidst. De var så under trappen i rodet- og kom selv frem, da de var klar. De var lige så tamme som de, der har været i hænder.