Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ny sport fiske kattekillinger
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 00:41

Tja nu er jeg ved at være klar til at forsøge mig ud en helt ny sportsgren i morgen mon den bliver et hit..??

Vores dejlig mis Marianne har valgt at få sine killinger i vores krybekælder istedet for den total lækkre hyggeseng/fødekasse jeg havede kreeret til den....

Vi kan ikke kommer derind men kan se dem ca 2,5 m inde så nu har jeg investeret i sådan et top smart fiskenet på en bambuspind i legetøjsforretning og nu må vi så se om vi kan fiske dem ud for vil ikke vente på de kommer af sig selv og er blevet nogle vilde krabater......

Men kan man overhovedet fiske kattekilinger..

0
0
Svar på denne tråd

fiskeri...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 00:54

hehe det lyder som en stor plan...

Har selv prøvet at "fiske" kanarie fugle med de famøse br net... man kan godt men man skalvære vågen og skarp og fiskenettene er ikke altid lige arbejdsvillig

En gang Nosey altid Nosey

Welsh mountain= super pony

Undervisning tilbydes læs mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

De er kun
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 01:18

2 dage gammel så håber ikke der er så meget spræl i dem endnu

0
0
Svar på denne tråd

Pyyyha
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 08:38

Da jeg læste overskriften, troede jeg du havde fundet druknede kattekillinger - åååh godt det ikke ´var tilfældet.

Held og lykke med projektet, og husk at ligge billeder ind når de er sikkert i havn.

Medlem af Bullerklubben

Nu også på Facebook

0
0
Svar på denne tråd

Fisketegn
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 08:41

Husk at indløse fisketegn :D

Knæk & Bræk med fangsten.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

Lej en grill

0
0
Svar på denne tråd

arhh @!#$
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 10:31

havede slet ikke tænkt på det med tegnet hvor indløser man fisketegn til en krybekælder i Kjellerup...?? Måske også i legetøjsfoerretningen??

0
0
Svar på denne tråd

ejeren
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 11:01

tja du må jo kontakte ejeren af 'fiskekælderen' -hvilket jo formentligt er dig selv, -men husk at få papirarbejdet iorden hvis fiskerimyndighederne skulle dukke op!

Det gælder ikke om at være verdensmester

- men om at mestre verden!

0
0
Svar på denne tråd

Åhh der er bare så meget at
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 11:55

huske...Altså Marianne hvorfor kunne du ikke bare vælge den dejlige kasse jeg havde lavet

0
0
Svar på denne tråd

Knæk og bræk
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 12:23

Som man siger til jægere og lystfiskere. (Y)

Jeg håber, du får fat i de små- og ja katte har deres egne meninger.

Hvis det kan trøste dig valgte en af mine brændeskuret (godt gemt alt rodet!), men da de små var en 5 uger kom hun ind med dem selv, og de var overhovedet ikke vilde, men hun havde også et meget mildt temperament selv.

Jeg har kun "fisket" løsslupne kaniner med min storebrors fangstnet, det kræver nogen behændighed at snuppe en kanin i forbifarten.

Mvh
xtiny

*** The truth is out there- but the lies are in your head***

0
0
Svar på denne tråd

Her var så dagens fangst
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 22:09

Her er de små banditter der var 2 stk troede egentlig der var 3 men er ret sikker på der kun var 2 de kunne lige nåes med mit BR net c",) Jeg ligger dem ind på min præsentation hvis nogen vil se de små rotter

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 23:06

Flotte farver! Pas på hun ikke flytter dem derind igen

Michelle

Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.

1 rød/hvid norsk skovkat på 7 mdr sælges, han er neutraliseret og har stamtavle.

0
0
Svar på denne tråd

Døren er blevet lukket
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 23:20

Forhåbentlig ikke mere BR fiskning for mig i denne omgang medmindre hun skulle finde på at gå ud med dem gennem kattelemen men tror nu ikke hun vil ud og ligge..

Nu mangler vi bare lige at få afgjort en strid om jeg faktisk er lidt muggen over hun fødte før mig det syntes jeg ikke er fair

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider