Kan i huske mit indlæg www.heste-nettet.dk/forum/1/1910426/ 1910393/ hvor jeg var rigtigt rigtigt ked af det og sur, grundet en fjommer gøj, der havde ødelagt min heste trailer og bare var kørt fra det.
Min kære gemal, min super helt og professionel handymand, er lige kommet ind.
Han har klaret det. Traileren er nu fin igen og brugbar. Det har kostet ham mange arbejds timer, en masse ide´ løsninger og hårt arbejde. Men det lykkedes at få det hele på plads igen.
Der er nu sat ekstra stærke skinner i alu på begge sider, så det nu er i stærkere profil. Bagstolpen er rette op og bagklappen er også igen fin og flot. Alt er skildt ad og tjekket om det kunne lade sig gøre at retet det op igen, uden at der var risiko for, at det var for usikkert at bruge trailerne til hestene.
Desværre har ingen meldt sig som synderen, så jeg finder nok ikke ud af 100% hvem det var, men har dog mine anelser, da der skal noget meget stort til, for at kunne beskadige trailerne på den måde.
Desværre er personen et stort pjok, så en indrømmelse får jeg nok ikke.
Men jeg glæder mig til, igen at kunne køre i skoven med hyppen. Jeg har godt nok følt mig rimeligt meget muret inde.
Jeg tror at der kommer en ekstra stor gave på fars dag. For det har han fortjent.