Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jubiiii ! han gjorde det knagmer
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 21:19

Kan i huske mit indlæg www.heste-nettet.dk/forum/1/1910426/ 1910393/ hvor jeg var rigtigt rigtigt ked af det og sur, grundet en fjommer gøj, der havde ødelagt min heste trailer og bare var kørt fra det.

Min kære gemal, min super helt og professionel handymand, er lige kommet ind.

Han har klaret det. Traileren er nu fin igen og brugbar. Det har kostet ham mange arbejds timer, en masse ide´ løsninger og hårt arbejde. Men det lykkedes at få det hele på plads igen.

Der er nu sat ekstra stærke skinner i alu på begge sider, så det nu er i stærkere profil. Bagstolpen er rette op og bagklappen er også igen fin og flot. Alt er skildt ad og tjekket om det kunne lade sig gøre at retet det op igen, uden at der var risiko for, at det var for usikkert at bruge trailerne til hestene.

Desværre har ingen meldt sig som synderen, så jeg finder nok ikke ud af 100% hvem det var, men har dog mine anelser, da der skal noget meget stort til, for at kunne beskadige trailerne på den måde.

Desværre er personen et stort pjok, så en indrømmelse får jeg nok ikke.

Men jeg glæder mig til, igen at kunne køre i skoven med hyppen. Jeg har godt nok følt mig rimeligt meget muret inde.

Jeg tror at der kommer en ekstra stor gave på fars dag. For det har han fortjent.

IMC

Mangler du en til at klare skårlægning/presning af dit wrap ?

0
0
Svar på denne tråd

tillykke med traileren
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 21:49

Ej hvor godt! Det er dejligt at ha en handyman der kan lave tingene når de går i stykker og som gør det helt frivilligt.

Og ja han skal da forkæles lidt ekstra efter det store arbejde

蛋糕
(Kage)
0
0
Svar på denne tråd

Dejligt..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 21:49

Dejligt med en handy mand ved hånden.

Det er bare så dejligt at ting kan fixes uden at det kommer til at koste en herregård.

Min dejlige mand er også af handymand typen og kan fixse det meste, bare det ikke har noget med biler eller strøm at gøre ;-)

Der er for længe til fars dag, du må finde på noget her og nu...

feks. lave hans livret i morgen aften eller hvad du ellers kan finde på.

mvh

Julle

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd

Ej hvor lækkert!
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 22:24

Fantastisk, - hvor dejligt at traileren blev reddet! :-) Men sikke da et kvaj som påkørte den til at starte med!

Dejligt med en handyman! Sådan en skal man holde fast på! :-P

Min kære kæreste er ingen handyman, vil jeg ha' noget ordnet må jeg ringe efter hans bror, hehe...

- Eller min moar.

0
0
Svar på denne tråd

super godt
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 12:21

så håber jeg vi ses på søndag inger men syndt du ikke kan få at vide hvem det er..

Alice

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 12:23

Eeeeeii hvor super fedt altså Inger! Hvor er han bare cool, sikke en sten fra hjertet! Thumbs up, skulderklap og kolde bajere til ham!!

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

Hvis du absolut skal køre hasarderet, kan du så ikke gøre os andre en tjeneste og undlade at tage selen på??

www.bjphoto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider