ja det var overskriften på den seddel, jeg lige har hængt op i rideklubben.
Idag skulle vi jo mødes og træne til kvadriliie.
hygge hygge og hygge. shila tøffede rundt og lavede ikke dagens gode gerning.
Jeg havde lidt travlt, for skulle jo være hurtigt hjemme, da jeg havde et vigtig møde her hjemme. Så vi forlod hurtigt de andre på banen.
Men sikke dog et syn der mødte mig, da jeg kom ned og skulle læsse shila.
Min dejlige trailer, stod hvor den hele tiden havde stået, imens vi trænede. Men åhh nej, bagrampen var skæv i venstre side, som om noget tungt havde kørt op på den.
nå ja, tænkte jeg, det kan jo ske, jeg kunne jo også bare ha lukket traileren, inden jeg gik fra den. så shila blev læsset og så skulle jeg jo ha lukket bagklappen.
Men åhh nej, venstre bagstolpe, var trykket ind i traileren, øjet hvor låsen hægtes ned i, var trykket ud til venstre og så fik jeg øje på det, åhh nej, hele venstre side stod i en flisbue, grundet bagstolpen var trykket ind i traileren.
Hesten skulle jo hjem, mødet skulle jeg jo nå, så jeg fik bundet bagklappen godt til og så gik det ellers hjem af i sneglefart. Godt der kun er 4 km til klubben.
øv øv og mere øv.
Håber der er en i klubben, som har set hvad der er sket, imens vi andre har været oppe på banne og træne.
Min mand mener ikke traileren kan laves, da det som er trykket ind, har meget stor betydning for trailerens opbyging. Det pres der har været på stolpen, har været utrolgit stort, for alle nitterne, der holder siden og overdækningen på plads, er revet fra og glasfiber toppen, er flået i stykker i kanten.
øv hvor er det bare en dum dum dag..