Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har du dårlig samvittighed..
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:02

ja det var overskriften på den seddel, jeg lige har hængt op i rideklubben.

Idag skulle vi jo mødes og træne til kvadriliie.

hygge hygge og hygge. shila tøffede rundt og lavede ikke dagens gode gerning.

Jeg havde lidt travlt, for skulle jo være hurtigt hjemme, da jeg havde et vigtig møde her hjemme. Så vi forlod hurtigt de andre på banen.

Men sikke dog et syn der mødte mig, da jeg kom ned og skulle læsse shila.

Min dejlige trailer, stod hvor den hele tiden havde stået, imens vi trænede. Men åhh nej, bagrampen var skæv i venstre side, som om noget tungt havde kørt op på den.

nå ja, tænkte jeg, det kan jo ske, jeg kunne jo også bare ha lukket traileren, inden jeg gik fra den. så shila blev læsset og så skulle jeg jo ha lukket bagklappen.

Men åhh nej, venstre bagstolpe, var trykket ind i traileren, øjet hvor låsen hægtes ned i, var trykket ud til venstre og så fik jeg øje på det, åhh nej, hele venstre side stod i en flisbue, grundet bagstolpen var trykket ind i traileren.

Hesten skulle jo hjem, mødet skulle jeg jo nå, så jeg fik bundet bagklappen godt til og så gik det ellers hjem af i sneglefart. Godt der kun er 4 km til klubben.

øv øv og mere øv.

Håber der er en i klubben, som har set hvad der er sket, imens vi andre har været oppe på banne og træne.

Min mand mener ikke traileren kan laves, da det som er trykket ind, har meget stor betydning for trailerens opbyging. Det pres der har været på stolpen, har været utrolgit stort, for alle nitterne, der holder siden og overdækningen på plads, er revet fra og glasfiber toppen, er flået i stykker i kanten.

øv hvor er det bare en dum dum dag..

0
0
Svar på denne tråd

pinligt
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:06

Der må godt nok gå en eller anden spade rundt og have en grim smag i sin mund...

:Pia

*

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august - ren "herreklub", gerne hingsteplage. Sydvestsjælland. cantering @ yahoo.com

0
0
Svar på denne tråd

ja rigtigt pia.
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:11

havde det kun været siden der var trykket, kunne det jo godt ha været hesten der havde gjort det og jeg så ikke havde set det da vi ankom til rideklubben.

Men øjet bagpå og bagstolpen, samt den bøjet bagrampe, kan det slet ikke lade sig gøre for hesten at trykke ind i traileren.

Øjet bag er bøjet en vej, bagrampen modsat vej ?, og stolpen er trykket ind i traileren.

0
0
Svar på denne tråd

Øv Øv....
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:12

Det er da bare for surt.

Det lyder da som et uheld, som man som skyldig ikke har kunnet undgå at lægge mærke til. Øv, hvor er der bare nogle uærlige mennesker.

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

Æv hvor
Forfatter: 

er det dog bare utrolig dårlig stil, på den måde at ødelægge en anden ejendel og så bare smutte fra ansvaret....

Jeg håber virkelig for jer, at der er nogen som har set hvad der er sket og som evt ved hvem personen er der har gjort det... -Men ærgeligt, det er det virkelig.

Pernille

Team Coda OX

Distanceridning

0
0
Svar på denne tråd

ødelagt trailer
Forfatter: 

Der må da være nogle som har set noget, da det må være en stor bil/trailer/lasbil eller traktor der har kørt ind i traileren.

Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi

TIPVOGN KØBES HASTER !!!!

SÆLGES

Næsten ny Wintec Combi 2000 m. dressur gjordstropper 17"

Kontakt for pris

0
0
Svar på denne tråd

Æv, hvor tarveligt!
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:14

Ja, en eller anden må da have hørt noget, for det kan da ikke have været helt lydløst

Fair nok, at man kan ramme en liggende rampe uden at opdage noget særligt (hvis man selv har trailer på), men det lyder jo som om, at der er braget helt ind i siden på den! Hvor er det grimt!

Jeg håber, at nogen tager ansvar for det, så det kan blive udredt.

Ny facebookgruppe for større sikkerhed til hest i trafikken!

www.facebook.com/group.php

0
0
Svar på denne tråd

folks egoisme
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:19

det er bare ikke i orden at efterlade en trailer på den måde.

føj.

håber virkelig for dig at du får fundet den ansvarlige. en ting er hvis det er et trækketov man ødelægger, men hold da fast der er da penge på spil med en trailer!

stod den et sted hvor det giver mening, at et stort køretøj kan have kørt ind i den?

Til Salg:

* Miss GiGi *

Fuldblodshoppe der er nem at håndtere og kåret i DH '07, går LA dressur til dagligt, men har også talent for spring/jagt.

Highlander; en savnet hest ..

0
0
Svar på denne tråd

Dårlig stil...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:34

Det er lige hvad det er at skade andres ting og så ikke give besked! Jeg håber at nogen ahr set eller hørt noget, så det kan opklares hvem den skyldige er - og reparationen kan blive betalt.

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

Darren Hayes
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:39

Forstår ikke, at folk ikke bare melder sig - på nær deres selvrisiko er det jo forsikringen der kommer til at betale alligevel.

Hvor er det bare surt for jer!!:(

Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes
Darren, London & Labs, I er mit liv!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd

Så har du lært
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:40

At lukke bagklappen fremover, når hesten ikke er i traileren, men rigtig øvlærepenge

Mvh

Charlotte

Mangler du reg.smed, så kontakt mig over pb.

0
0
Svar på denne tråd

Silotte (canmax)
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:42

åhh nej, hele venstre side stod i en flisbue, grundet bagstolpen var trykket ind i traileren.

Bagstolpen bliver ikke trykket ind af en rampe, der ligger på jorden. Hele traileren må være blevet ramt.

Ny facebookgruppe for større sikkerhed til hest i trafikken!

www.facebook.com/group.php

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg kan jo håbe..
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 17:49

ejeren af stedet snakkede jeg med, da jeg efter mit møde, kørte tilbage og hængte sedler op.

Hendes mand har jo maskinstation på stedet, men havde jo slet ikke været hjemme hele dagen, så det kunne ikke være ham. Han ville også ha sagt det, hvis han ramte en af vores trailere ved et uheld.

Men det er godt nok noget stort, en trailer eller lign, der er bagget/kørt op på rampen, for der skal godt nok vægt til at beskadige traileren på den måde.

Hvis det kun havde været siden der var trykket, ville jeg jo ha troet det var shila og jeg så ikke havde opdaget det, før vi skulle hjem igen. Men bagstolpen er så skævt rykket ind, at det slet ikke ville være muligt for mig at åbne traileren, da jeg ankom til rideklubben og når bagøjet samt rampen er vredet i modsat retning, vil det jo slet ikke kunne lade sig gøre, imens rampen var lukket i. Bagøjet er vredet/presset så meget ud til venstre, at lukke tøjet, også ville ha været vredet skævt, hvis det var sket imens traileren var lukket i.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 18:19

Sikke da en svinestreg!! Sådan noget stikker man bare ikke af fra...

0
0
Svar på denne tråd

en ting er jeg dog heldig med
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 18:32

min kære gemal, er super dygtig til at rep. trailere.

Han vil skille den ad, og så se om han kan presse det ud på plads. Håber det kan lykkedes, selv om det godt nok vil tage noget tid, før jeg mulgvis igen har en trailer.

rigtig øv, for der er godt nok ikke råd til at købe en ny trailer.

0
0
Svar på denne tråd

hvor er
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 18:34

det tarveligt at køre fra sådan noget.

Håber den skyldige melder sig på banen og står ved hvad de har gjort.

Team Rønnebjerggård......

0
0
Svar på denne tråd

inger--
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 19:02

Inger- det kan ikke betale sig at lade din mand selv lave den, det er da for farligt. ( sikkerhedsmæssigt) Er den ikke forsikret?

Rideudstyr på nettet

Danmarks billigste dækkener?

0
0
Svar på denne tråd

bare rolig..
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 19:05

hvis ikke han mener det er forsvarligt, vil den ikke blive lavet.

ang. forsikring, ja så er den kun alm. ansvar og ikke med kasco. desværre.

0
0
Svar på denne tråd

kasko på trailere
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 19:34

Det er ikke så dyrt med kasko... jeg har kasko på begge mine trailere og jeg giver 820,- kr på heste traileren om året. med en selv risiko på 500,- kr.......

Det er godt givet ud i mange henseender..

Det er en trailer til 50,000.-

Men bare en baglygte og en skærm så er de 500,- billigt sluppet..

Mvh kevin.

Stald Nygaard

frieser

Bettina der rider og elsker de sorte perler

Hestepension Nygaard med plads til 14 heste.

0
0
Svar på denne tråd

medfølelser
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 19:36

Nej - hvor er det synd for dig Inger. Jeg håber virkeligt og inderligt at du finder synderen.

Det er ingen menneskeret at ride stævner. Hvis man ikke kan finde ud af at gøre det uden at pine hesten, må man lade være.

Ny engelskuddannet sadelmager OG sadeltilpasser i jylland, www.sadelmager.net
0
0
Svar på denne tråd

ja jeg har sendt mail..
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 19:55

til alle medlemmer i klubben..

håber der er en som bare har hørt eller set noget.

0
0
Svar på denne tråd

hvor tarveligt!!
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 13:59

Øv hvor er det surt for dig!! Det kan man fan... ikke være bekendt! Håber i finder ud af hvad der er sket.. der må jo være en forsikring der dækker... øv det er der ingen der fortjener.. man er jo helt handicappet hvis man plejer at køre hesten til stedet man rider...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider