For filen da også!!!!
Jeg sad og så fjerner, da min søster ringer. "skynd dig at køre ned mod Torben, ponyerne er løbet ud.
Da jeg kommer derned ser jeg at hun og to andre lokale prøver at fange dem. ( de var flere gange tæt på, men de ponyer vidste da godt hvad de ville) De fiser afsted ned ad en mark ved en mindre vej ud mod en større vej.
Crap!!!!
Jeg kører en runde ned over en lang grusvej for at evt stoppe dem på storevejen eller helst før, så de ikke løber den vej.
De to lokale er så smarte at køre den anden vej om så de ikke løber ned mod byen. 
Pyha de er stadig på marken, men fanges vil de IKKE 
Jeg sætter mig på hug og kalder på mulle manden han kommer så. Jeg tager fat i hans man og tænker nu har jeg ham, men nej han sætter turbo på og fiser afsted alt hvad han kan.
Damen forsøger i klipklapper at fange dem, men nej, det lykkedes ikke
Jeg kører så hjem og henter en spand fodder og med MEGEN overtalelse vil mulle manden, gerne have lidt korn.
Ham blev så endeligt fanget.
Sommer hun er statig ikke klar til at blive fanget, men bliver i nærheden af mulle. Søster prøver et par gange at få grimen på og tilsidst går det. Heldigvis.
De lokale spørger om manden skal køre min bil hjem. Det var sørme sødt af dem. Først fiser de rundt over markerne efter ponyerne, kører rundt for at spærre og så tilmed kører de min bil hjem.
Totalt i orden mennesker må jeg sige.
Tak.
Nu er ponyerne kommet i karantæne på min søsters EGEN mark hvor de ikke kan løbe væk og forholdene er tip top, hvad angår udbryder ponyer.
MED grime nu. ( selvom vi ikke er så meget til det)
De to udbryder konger er på min præsentation.