Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

salg af sadel...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 17:13

jeg satte min sadel (en wintec isabel werth med cair) til salg i lørdags... og den blev hentet i dag og jeg fik hvad jeg vlle have for den.... det har godt nok overrasket mig hvor hurtigt jeg kom af med den...

hvad er jeres erfaringer?

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

Erfaring
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 17:48

Med hvad, salg af din sadel ;-)

Illum !!

.

Af en vis kaliber :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Øv Øv Øv
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 18:37

Ja jeg er godt nok misundelig...

Gid det var mig der kunne få solgt min sadel, så jeg kunne købe min drømmesadel..

-Ida

En rigtig hest har sår i mundvigene og bliver banket 4 gange dagligt!! ;)

Passier Grand Gilbert sælges! Kig min annonce.

0
0
Svar på denne tråd

Hver gang
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 18:56

Hver gang jeg har haft en sadel tilsalg er den røger meget hurtigt ... men det hurtigste er vist da jeg solgte min Kieffet Nobert Koof .. den var ikke på i 20 min før jeg havde 3 købere ... og den blev så solgt til den første der henvendte sig ..

Det har nok noget at gøre med sadlens stand. mærket OG prisen man sætter den til

Jannie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

Kieffer Norbert Koof
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 19:08

Jeg nåede aldrig at få sat min Norbert Koof til salg, lavede en tråd om hvilke springsadler folk kunne anbefale, og da en anbefalede sådan en, skrev jeg at jeg netop skulle af med sådan en, da den ikke længere passede hesten.

Og så blev sadlen solgt

Havde også et par købere i min omgangskreds, men de var ikke hurtige nok

Håber at hun bliver lige så glad for den, som jeg var.

Men det handler jo om udbud og efterspørgsel

Rose 1

med

De to rødhårede muler

0
0
Svar på denne tråd

Jeg satte
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 19:14

en sadel til salg idag - omend meget billigt.. Men den bliver hentet om lidt.. Til prøvning mod det fulde beløb som dep. Og der er 5 i kø.. og nogle "ringer igen" vist 3 tror jeg..

Jeg sælger ikke ting jeg ikke selv ville give beløbet for, jeg er SÅ nærig med brugte ting, så derfor er den solgt til en meget pæn pris..

Den er også fuld monteret...

Måske din pris og stand ikke hænger sammen eller?

VH Margit

En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.

Livet er til låns-lev det fuldt ud!

Mor til den dejligste benjamin 02.10.07

Sov sødt Jiba ´88-09´

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 21:42

illum: jeg ville bare høre hvad folks erfaringer er med at sælge brugte sadler på nettet...

jibas (Margit): jeg har fået solgt min sadel og den er hentet og jeg har fået pengene.... den kom på nettet i lørdags så jeg er bare overasket over hvor hurtig den er væk...hehe

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

Pris og stand
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 21:51

jibas (Margit): Jeg håber da pris og stand hænger sammen, for jeg gav selv 1000 mere for den i sidste uge. Siden er den blevet totalt omstoppet ved Michael Brodie, og tjekket igennem, og fået af vide jeg gjorde en god handel. Jeg har redet i den 2 gange, men har fundet ud af min r** bare gør at jeg ikke kan ride i den.

Derfor sælger jeg den, og billigere end jeg selv gav, fordi jeg bare skal have en anden sadel hurtigst muligt.

En rigtig hest har sår i mundvigene og bliver banket 4 gange dagligt!! ;)

Passier Grand Gilbert sælges! Kig min annonce.

0
0
Svar på denne tråd

ok jamenså
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 23:08

er der nok bare ikke lige nogen der står og mangler lige netop din sadel.. eller også er den bare stadig for dyr, mange ting kan jo spille ind.

Men det er da rigtig surt at du har købt en sadel du må sælge ugen efter!

Min er iøvrigt solgt nu.. det tog 8 timer... Skønt!

Håber din ryger imorgen

Margit

En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.

Livet er til låns-lev det fuldt ud!

Mor til den dejligste benjamin 02.10.07

Sov sødt Jiba ´88-09´

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 23:30

Det lyder helt utroværdigt :(

Da jeg købte min sadel gjorde jeg det fordi der var så få af dem så jeg vidste ikke hvornår jeg igen ville få tilbudet..

den er nu sat til salg - meget billigere end da jeg selv købte den for ca. 1½ år siden og den er ikke rigtig blevet brugt mens jeg har haft den - bare pudset og plejet..

:(

-Stephanie

Med den bedste Bandit :) Som nu er ridehest!

Sælges:

*Bates Caprilli Precieux

Sort 17" bred bom (udskiftelig), med uld

tjek præsentation

*Sort Trense str. Cob

Købes: Albion SLK 17" WIDE

0
0
Svar på denne tråd

min isabell
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 00:27

Jeg satte også min isabell werth til salg for nogle dage siden, og jeg havde mange henvendelser men alle ville prutte om prisen, og synes ikke lige jeg allerede ville gå ned i pris eftersom sadlen var helt ny og kun redet i små 20 gange.

To dage efter jeg havde postet annoncen ringede en dame fra fyn (jeg bor på Sjælland) at hun gerne ville købe til prisen og hun kunne hente med det samme.

så det gik også pænt stærkt, og jeg fik det jeg ville have for den.

det er nok bare en populær sadel

Med venlig hilsen

Nadia

Ejer af Dansk Sports "Pony" hesten

Antano

0
0
Svar på denne tråd

Jeg nåede
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 00:40

ikke at sætte min Kieffer Wien til salg, for sadelmageren som jeg bestilt ny sadel ved ville gerne købe den.

Det er muligt at jeg kunne have fået lidt mere for den ved privat salg, men nu slipper jeg for bøvlet og risikoen for at den kommer til at hænge i flere måneder, så jeg er super godt tilfreds

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 04:31

Har også lige solgt min sadel, godt nok en billig en af slagsen, men den blev også solgt på få dage, og endda med en meget interesseret køber i "kø". Herligt, når jeg nu selv havde købt ny sadel.

0
0
Svar på denne tråd

Kun gode
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 09:18

erfaringer.....

Solgte for noget tid siden en Passier optimum og i sidste uge en Wintec isabell werth. Begge til prisen og på under 3 dage....

Tror man skal være realistisk med prisen, og så er nogle sadler bare populære og hurtige at komme af med......

Jeg modtog i går min nye sadel og vil nu tage ud og nyde den og det gode vejr, held og lykke til alle med sadel salg....

Mange hilsner

Marie

Nu med Super dragen Alavon Petit
-Og pige-hesten Tøsen er blevet jyde pige
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider