Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min hest har fået en kæreste
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 12:35

Min hest har fået en kæreste. Det i sig selv lyder jo ikke af meget. Men når man aldrig har set sin hest sammen med den eneste ene, så er det faktisk noget der bringer smilet frem når man skuer ud over folden

Der er kommet to nye heste til flokken. Den ene er en vallak og han er blevet forelsket i min hoppe. Holder de andre hest væk fra hende (tror han selv, point er at de andre heste egentligt ikke gider min hoppe, men han tror de er lige så vilde med hende som han selv er).

Desværre er han kun på sommervisit. Så får nok to bristede hjerter til efteråret.

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 13:19

Du kan jo ikke skrive sådan noget uden at ligge billeder eller videooptagelser med! Det lyder da bare alt for hyggeligt.

Medlem af Bullerklubben

Nu også på Facebook

0
0
Svar på denne tråd

årh hvor sødt
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 19:36

Hestekærester er bare så søde Det tætteste min pony kom på en hestekæreste var dog en babysitter til sit føl Det skal siges at min hoppe er lidt af en ravnemor. Hun er åh så opmærksom og beskyttende de første 14 dage, men så er det lidt som om hun lidt mister interessen hehe uden at hun dog forkaster det lille pus Så da jeg flyttede til et nyt sted og begyndte at ride hende igen skulle følle jo stå helt mutters alene i boksen mens mor arbejdede og det var den mildest talt lidt ked af Det syntes nabohesten, DV vallak på 180 cm, var fuldstændig ubærligt at det lille ponybarn skulle stå og græde så den stak hele hovedet ind gennem vinduet i boksen og kunne så lige præcis nå ned til følles ryg som blev behørigt nusset og gnubbet og hvad der ellers skulle til. Og den blev sq stående lige indtil mor kom tilbage i boksen og jagede ham væk Så følle havde simpelthen sin helt egen babysitter HVER gang mor skulle ud og ride og den var lykkelig for ham Hans ejer kunne lige så godt droppe at komme i kontakt med ham når han passede baby for han ænsede det slet ikke og skulle i hvert fald ikke ud af boksen! Hans ejer var heldigvis meget forstående og vi har altid kun grint af det Idag bor følle i Belgien og er blevet hele 3 år, men jeg er helt hundrede på at hvis hun nogensinde kommer tilbage så ville de to genkende deres bedsteste bedste ven på laaaaaaaaaaaaaang afstand

0
0
Svar på denne tråd

sødt :)...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 20:48

Der lyder da mega dejligt. :) det er bare for sødt.

Øst, vest Hjemme Er Fjordhesten Bedst.

-Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider