Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rejse i august - hvorhen??
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 01:03

Hej rejse-kloge ænder

Min kæreste og jeg har besluttet at tage en uge ud at rejse i august.

Vi har ca. 10-14.000 at gøre godt med alt i alt...

Mit spørgsmål: hvor skal vi tage hen?? Det er her du kommer ind i billedet. Kan du anbefale et godt rejsemål??

Vi vil et sted hen med varme og gerne strand...men ikke en absolut nødvendighed.

Jeg er rigtig glad for Italien og har aldrig været i Syditalien, men vil også gerne se andre steder.

Så meningen med denne tråd er simpel: sig mig hvor du mener vi vil få den bedste ferie...

Med den korte frist der nu engang er til at bestille.

På forhånd tak for hjælpen

Hilsen Mette

med fjordhypperne

Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles

- med respekt!

0
0
Svar på denne tråd

Vi skal
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 07:55

rejse sidst i August, og vi rejser en uge til Tyrkiet - Alanya.

Der er ikke så turistet da børnene er startet i skolen igen, og varmen er ikke nær så slem der som i slut Juni-August.

Vi fik billetter til 2500 kr. pr. person for 2 vær. lejlighed, inkl. morgenmad på hotellet, hvis vi har lyst til det :-)

Jeg har aldrig selv været i Italien, men kunne godt tænke mig det. Hvad er i til af ferie - er det ren bade-afslapning, eller vil i også gerne ud og opleve noget?

Eva - som æææælsker Alanya, og glæder sig til at komme retur

Mor til Mikkel 03 04 06 og venter en lille prinsesse d. 03 06 09 :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 08:20

Jeg skal til Kreta i august med familien. Jeg har været mange steder i verdenen, men Kreta tager man aldrig fejl af

Sascha, Sani Cheval og IA Halimah Bint Ibriiz ox

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

http://sh-foto.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Darren Hayes
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 10:31

Vi skal til Azorerne, godt nok et turiststed som jeg hader, men dog ikke så turistet som de fleste andre steder da der er en maximum turist-kvote på øen (øerne). Azorerne er dog ikke så meget badeferie, som jeg også hader, det er nok lidt mere en "blomster-ferie" fordi de har den vildeste flora - og jeg glæder mig meget til at komme ned og se.

Det ligger 1500 eller 2500 km (kan ikke lige huske) ud for Portugals kyst og hører også til Portugal.

Jeg har jo endnu aldrig været der, men jeg er sikker på, at det varmt kan anbefales, og vejret er vidst ganske fortræffeligt derude.

Tror vi giver omkring 6-7000dkk per mand, så det passer ind i jeres budget også:-)

Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes
Darren, London & Labs, I er mit liv!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 12:55

Vi tager til Grækenland til August. Jeg ved dog ikke helt hvor hen endnu, vi begynder at kigge efter afbudsrejser i Juli og så må vi se hvor det fører os hende. Jeg regner med, at vi vil max. give 4000 kr pr. mand i 11-14 dage og det skulle være ret realistisk (det kan man sagtens finde rejser til nu, bare ikke lige på luksus hoteller ;-) )

Men hvis vi vil give 5-7000 kr pr. jeres, så kan i sagtens finde noget. Men hvis jeg var jer, så ville jeg altså slå lidt koldt vand i blodet og håbe på super vejr herhjemme i August, så kan man få rejser smidt i nakken ;-)

Ellers så tjek momondo.com - rigtig god side med rejser :-)

- HeidiZ

Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri.

F. Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd

hmm.....
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 14:33

hvis det var mig, så skulle rejsen gå over atlanten..

¤Sara¤.

opstaldning/sommergræs tilbydes i lille stald ved haslev

Massage tilbydes - Fysioterapeut stud.

-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

0
0
Svar på denne tråd

Sommerferie
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 16:34

Vi var i Cannes sidste år i slutningen af august. Fed by, god shopping, lækker mad og super strand! Lej en lejlighed, så I har køkken, og selv kan lave mad. Der er et supergodt mad-marked hver dag...

Kan varmt anbefales!

0
0
Svar på denne tråd

trådopretter
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 18:15

der er jo dejligt varmt stort set i hele europa på det tidspunkt, så der er jo næsten frit valg på alle hylder.

tyrkiet skulle være ret varmt har jeg hørt. kan godt ligge på 50grader i august. græske øer er nok også ret varme.

hvad med en tur til mallorca? eller egypten? eller sicilien?

0
0
Svar på denne tråd

tja...der er så mange steder
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 22:16

Tak for jeres gode bud

Eva: Vi har været i Alanya en gang, og der gider vi ikke hen igen. Det var godt nok lidt uden for sæsonen, men kedeligt det var det - har nok bare været uheldige...

Vores budget på 10-14.000 er inkl. lommepenge, så selve rejsen må ikke fylde hele vores budget alene.

Så i hvert fald er en rejse over atlanten ikke muligt

Pernille 7: En tur til Sydfrankrig er faktisk en god idé...

Er der dyrt at være i Cannes?

Jeg synes også meget godt om idéen om Sicilien - stadig Italien men noget lidt andet

Kom meget gerne fortsat med idéer, og gerne mere specifikt hvad man kan lave/se på stederne...

Det behøver ikke være ren badeferie, vi vil også gerne se noget.

Hilsen Mette

med fjordhypperne

- med respekt!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg rejser..
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 22:50

en tur ned i vores hus på Costa del Sol om 14 dage - det er nu også et pragtfuldt sted - og der er rimelig billige billetter til Malaga fra både Aalborg, Billund og København...

Mvh

Line

Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info

Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...

0
0
Svar på denne tråd

Sydøstasien?
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 23:39

Jeg kan stærk anbefale Malaysia. De har både strandene, spændede kultur og billig, billig shopping! Og så er det ikke så kvalmende turistet som Thailand. En flybillet til Kuala Lumpur eller Phuket (i Thailand, omkring 4 timers bustur fra Malaysia) kan fås for 5 kilo i august. Det er selvfølgelig mange penge, men hvis du kan tåle at bo på et guest house uden pool og stor morgenmadsbuffet kan du sagtens klare dig i to uger for et par tusind -og stadigvæk komme hjem med en masse nye sko i kufferten!

Ellers søg på tilfældige solskins-destinationer på kelkoo og se hvad der er billigt og lad flyselskaberne hjælpe dig med at bestemme! Det kan være en fremragende inspiration.

Vær bevidst om din magt som forbruger. Se denne dokumentar om svin.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 00:03

Jeg kan ikke rigtig anbefale nogle steder da jeg aldrig har været på ferie før..

Men den 28 august rejser jeg sammen med min veninde og fam til Alcouda der ligger på Mallorca.

Udfra hvad jeg har set og hørt sku det være et lækkert sted.

Min stjerne hedder

**Golden Fabia**

†Golden Destiny 3.3.95-17.11.08† Evigt elsket!

http://www.goldenekstreme.dk

Skøn 4-års hoppe e. ComeBackII sælges.

0
0
Svar på denne tråd

mange gode steder
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 00:38

Malta, Madeira, Det skønne Græske øhav :)

Spanien, Italien, Bulgarien, Potugal, Frankrig.

Bare se og komme afsted :)

Just do it !

Love my Monse boy :)

Rest in peace Matador. You will always be with me :)

0
0
Svar på denne tråd

sydportugal
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 09:11

tager jeg til i august-jeg har aldrig været der før, så det bliver spændende, at se et nyt land :-)

Jeg gav 1550 tur-retur for min flybillet

0
0
Svar på denne tråd

Ta' og gå ind
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 10:01

på f.eks. FDM' hjemmeside. De har utroligt billige rejser for tiden - selv i sommerferien. Pga. finanskrisen er det svært at komme af med rejserne, så der sælges ud bare for at fylde hoteller og fly op. Det er helt latterligt hvad man kan få en rejse for. Så i stedet for at beslutte jer til at finde et rejsemål, skulle I måske finde et godt tilbud og lade det bestemme, hvor turen går hen.

God ferie.

Hilsen Elena

0
0
Svar på denne tråd

Vi skal
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 10:20

14. dage til Tyrkiet de to sidste uger i August. Vi skal til Icmeler (8 km. uden for Marmaris). Fantastisk by - vi var der også sidste år. Fantastiske strande, god mad/service, dejligt vejr osv.

Vi har givet kr. 3.995,- pr. person for en to værelses lejlighed med balkon. Dertil har vi købt rejseforsikring og afbestillingsforsikring, så i alt ca. 4300 pr person. Vi rejser med Falk Lautitsen rejser - super selskab og billige rejser.

I 2006 købte jeg en afbestilingsrejser til Bulgarien igennem Falk Lauritsen til 995,-

Så tjek afbudsrejserne evt.

/Malene

0
0
Svar på denne tråd

Takker endnu engang
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 17:56

Jeg tror vi vil følge det råd, som mange af jer kommer med: at lade det gode tilbud afgøre, hvor rejsen skal gå hen!

Og så vil jeg tjekke de sider I anbefaler

Hvis der virkelig er så mange rejser i forhold til rejsende nu hvor der er økonomisk krise, så skulle det da være til at finde noget godt, men BILLIGT

Vi glæder os også først og fremmest til at komme VÆK fra hverdagen! Det er vidst 5 år siden vi sidst har været ude at rejse rigtigt...

Hilsen Mette

med fjordhypperne

- med respekt!

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 17:57

Hvis du kan lide anderledes kultur skulle du prøve Tunesien. Jeg har været der en gang, og der var super lækkert vejr, og en super strand. Jeg vil dog ikke dertil igen.. Det er lidt for primitivt for mig (ikke hotellerne).

0
0
Svar på denne tråd

Sommerferie
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 19:38

Vi havde lejet en lejlighed gennem min svogers firma, så det var ikke så dyrt, men man får hurtigt brugt penge på mad, vin og tøj - og sko! Man kan flyve til Nice og tage en bus derfra, det er nemt og ikke ret dyrt....

0
0
Svar på denne tråd

hejsa!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 19:40

Når vi holder ferie, bestiller vi først rejsen en uge/14 dage før afgang. Det er ikke så vigigt hvor vi kommer hen, men nu har vi både været på Samos, Rhodos og Marmeris for næsten ingen penge, fordi vi venter med at bestille. Vi har primært rejst med falk lauritzen som jeg varmt kan anbefale. Den ene gang kom vi afsted for 1700kr med halvpension og havudsigt:-)

camilla

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville vente
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 19:41

til August og se hvilke afbudsrejser, der er i sigte. Så kan I "risikere" at komme rigtig billigt afsted .

/Lisbeth

Klog, klogere, klogest!

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 19:48

Jeg skal til Prag 6 dage i starten af august.

For to flybilletter t/r og 6 nætter på 4* hotel inkl. morgenmad, gav vi 5800 kr - gennem FDM.

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

Hedebo's Lakaj - den smukkeste stjerne på himlen!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider