Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nu kan din hest vise familien frem!
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 20:52
Indsat fra nyheden Nu kan din hest vise familien frem!:

Hesteprofilerne på Heste-Nettet har hidtil været enkeltstående for hver hest.

Men fra idag indgår alle heste med dokumenteret afstamning i et samlet familiealbum. Så hvadenten du er afstamningsinteresseret køber eller blot er nysgerrig efter at møde din hests familie, får du nu bedre muligheder.

Vi har specielt forbedret søgefunktionen, så der ved søgning på opdrætter hhv. afstamning kan søges på flere personer eller heste samtidigt. Der kan ikke blot søges på hingste, men også på hopper i afstamningen.

Især for følannoncer, er det en fordel hvis begge forældre og ældre søskende har profiler oprettet. Der vises nemlig kun informationer som ejerne af den enkelte hest har oprettet. Hesteprofiler med beskrivelse, stamtavle, billeder og video vil fortsat være gratis, så tøv ikke med at få oprettet din(e) hest(e), så de kan møde deres familie.

Denne forbedring er led i en større opdatering, som bl.a. omfatter stærkt forbedrede billed- og video-funktioner samt bedre muligheder for samlet præsentation af stutterier og andre hesterelaterede virksomheder.

Har du ønsker eller idéer i denne forbindelse er du meget velkommen til at kontakte os (vælg "Idéer" i kontaktformularens emnefelt).

0
0
Svar på denne tråd
 
 God idé
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 21:03

Det er da super smart (y)


Kan I lave noget i søgefunktionen så, så man kan søge afkom efter en bestemt hingst der? (I stedet for racer og navn som nu)




Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok


Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Super!
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 22:42

Super smart



Katja med Corvetten

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


En dårlig taber er en god vinder !


0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv at ...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 22:43

... læse tredie afsnit ovenfor igen ;)


Eller bedre - prøv at klikke på "Købe hest" og skifte "Søgemetode" til "Afstamning" i tredie række på søgesiden


Det virker som nævnt på både hingste og hopper - man kan tilføje flere heste i hver søgning - og det kan bruges selvom man ikke kan huske stavemåden helt præcist.


Lige nu virker denne form for søgning kun på markedspladsens søgefunktion, men søgningen på samtlige hesteprofiler under HN-Lodge vil blive udvidet tilsvarende i nær fremtid.


mvh.
Henrik (HN)

Heste-Nettet Teknik


0
0
Svar på denne tråd
 
 Supplement
Forfatter: 
Dato:  16-05-2009 11:46

Kunne det ikke være interessant at få udvidet så der kan lægges info og billeder op om hingstene, ligesom allbreedpedigree.com, selvom man ikke er ejer af hingsten?


- Camilla



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke helt :)
Forfatter: 
Dato:  16-05-2009 14:49

"Lige nu virker denne form for søgning kun på markedspladsens søgefunktion, men søgningen på samtlige hesteprofiler under HN-Lodge vil blive udvidet tilsvarende i nær fremtid."


Det var det jeg mente. Det andet havde jeg fundet ud af ;)




Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok


Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd
 
 super...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 10:35

syntes det er en super ide, så mangler vi bare at alle dem med heste oprettet i LR vælger at oprette dem med stamtavle herinde istedet for bare HN hest...



Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 er jeg bare total dum?
Forfatter: 
Dato:  28-05-2009 22:57

Ja.... jeg kan simpelthend ikke finde det.

Jeg kan sagtens gå ind på min hest - trykke på hendes far og så kommer der andre heste frem med samme far


Men hvis jeg nu vil søge og se om der er nogen afkom efter Cortado - hvordan gør jeg så?


Er det under markedspladsen?


Jeg er lidt frustreret over jeg ikke kan finde det



0
0
Svar på denne tråd
 
 Line82:
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 14:41

... svaret står i mit indlæg ovenover.


Når du har skiftet "Søgemetode" til "Afstamning" i tredie række på søgesiden indtaster du blot hingstens navn eller ID. Du ser så alle heste hvis navn ligner, det du skriver og som optræder i stamtræet for salgsheste på Markedspladsen.


Men lige nu findes der åbenbart ikke nogen heste til salg med Cortado i afstamningen :(


mvh.
Henrik (HN)

Heste-Nettet Teknik


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nårrrr..
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 22:46

Okay det er mig der har miforstået noget.


Jeg troede man kunne søge i alle oprettet heste her inde og ikke kun dem der er på markedspladsen.





Line



0
0
Svar på denne tråd
 
 Line82
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 17:54

Det kan du også, men det kræver at du finder en med denne hest i afstamningen og så går den vej...



Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 nå for den
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 19:29

Tak for dit svar :) det er ærligt man ikke kan gøre det på den anden måde





Line



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider