Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Handel der bare ikke vil lykkes!!!
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 22:47

Det er sørme ikke nemt at anskaffe sig en trense med hannoveransk næsebånd!!!

1. Laver en handel med en person fra HN. Hun sender mig en trense i str. pony til min DV hest. Det er stadig ikke lykkes mig efter 3 uger, at få fat i hende PR. tlf. Kr. 100,- til gode dér. (Ja, ikke mange penge, men en aftale er en aftale!)

2. Horse House får jeg en mail fra hvor der står (efter 14 dages ventetid) at den er i restordre, og der vil være 3-4 ugers ventetid. Altså halvanden måned måske ialt. Jeg skal bare skrive tilbage pr. mail, hvis jeg vil have handlen annuleret. Som sagt så gjort. Får herefter mail tilbage om, at vedkommende er på ferie indtil 19. maj. Altså har jeg kr. 500,- til gode dér.

3. Bestiller en hos et andet sted på nettet, som jeg ikke kan huske navnet på nu. Men den hedder "rideudstyrslagret" nu åbenbart. Hér får jeg en mail om, at siden er solgt, og at jeg bare skal skrive mit reg.nr og konto nr., så overfører de mit betalte beløb d.d. Kr. 299,- til gode dér.

4. Bestiller en hos Hack Tack i Næstved, hvor butiksindehaveren STADIG efter 1 måned ikke har kontaktet mig. Kører derned idag, og sørme om ikke hun er på messe i Bernt. Parken, og ikke har fået bestilt den (ifølge hendes mand som stod i butikken idag).

5. Nu har jeg så bestilt en i Næstved Rideudstyr d.d.

MON JEG SNART FÅR MIN TRENSE MED HANN. NÆSEBÅND???????? OG MON JEG FÅR NOGLE AF DE PENGE TILBAGE, SOM ER OVERFØRT TIL DE FORSKELLIGE???? GOSH.....!!!!

sagde Kristina m. Sidney

`Maddie` du er den klareste stjerne på himlen i mit univers

3/6-01-17/3-09

Hvis slagterier havde glasvægge ville ingen spise kød

www.anima.dk

0
0
Svar på denne tråd

hold da op
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 23:18

- det lyder som om det næsten ville være lettere, at melde sig til et lædersyningskursus - og sy det selv ;-)

0
0
Svar på denne tråd

hippo...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2009 06:52

det lyder som om det havde været nemmere at gøre som man gjorde inden nettet fyldte det hele- nemlig selv at bevæge sig ned i butikken og afhente det ønskede, hvilket jeg nok omtrent havde gjort senest 2 gang min internetforsøg var gået i vasken... Så får man osse sine sager meget hurtigere*S*

Men sikke en dårlig service du har oplevet alle vegne... Jøsses dog...

www.nikon-pics4u.webs.com

Linamix problemer? www.heste-nettet.dk/forum/5/508026/ 508026/

Bokse udlejes 6040 Egtved

NU med termin den 18 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd

hmmm... regler på internettet
Forfatter: 
Dato:  14-05-2009 14:48

Er det i en netbutik ved Horse House du har handlet ? For så må de jo ikke trække pengene før at din vare er sendt... Sidder selv på kontor i en netbutik, så jeg ved lidt om det..

*Kimmie* nu som ejer af Diva, 3 års hoppe efter Blue Horse Romanov.

R.I.P. Calina - du er altid i mine tanker.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 12:17

Talli: Jeg skal bruge et i str. COP (han har lille hovede), ellers tak for tilbudet

Stute: jeg har skam været i butikkerne rundt omkring, men det er ganske umuligt at finde en trense med hann. næsebånd i str. COP !

Mht. til betaling, så fik jeg en mail om at varen ville blive tilsendt, når beløbet kunne ses på deres konto. Derfor overførte jeg pengene.. -hvor naivt af mig

sagde Kristina m. Sidney

3/6-01-17/3-09

www.anima.dk

0
0
Svar på denne tråd

Arrrh.....
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 12:47

...kan det nu også helt passe at det er helt umuligt?

Hannoveransk næsebånd er jo da det allermest udbredte til islændere, og de fleste af mine bruger vist cob. Så mon ikke der er bid hvis du leder i en butik der sælger udstyr til den race ;-)

0
0
Svar på denne tråd

næsebånd
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 13:29

har lige været inde på Hooks og der kan man købe hannoveransk næsebånd i str. cob til 149,-

Ved så ikke om de har det på lager.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 20:17

Ja, jeg har set det næsebånd i Hööks, men det er lidt stift og hårdt siger min veninde som har det.(Kan vel heller ikke forlange så meget for den pris )

Idag fik jeg den trense hjem, som jeg havde bestilt i Næstved Rideudstyr. Og så er næsebåndet pludselig alt for lille i en str. COP. (Det nåede kun til midt på næseryggen, trods spændt i første hul) Jeg bliver sindsyg! Jeg har prøvet næsebånd i str. full og de er for store. Men så må jeg vel ned og hente en i str. full og håbe på at resten af trensen kan spændes godt ind...

På mine andre trenser sidder næsebåndet fast på nakkestykket, ellers kunne man nøjes med et næsebånd i full sat på en str. COP trense...

Manly: Det har jeg ikke lige tænkt over, tak for tippet

sagde Kristina m. Sidney

3/6-01-17/3-09

www.anima.dk

0
0
Svar på denne tråd

næsebånd
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 13:17

Nu skal jeg passe på ikke at blive slettet igen, mon jeg må sige at næsebåndene hos Hööks er små i størrelsen?

:Pia

Sulky + saletsele str. småhest ønskes til lån/leje til genoptræning

*

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august, evt. hingsteplage eller kvæg. Sydvestsjælland. Mængderabat! cantering @ yahoo.com

0
0
Svar på denne tråd

6tegn.
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 13:23

Pia: Tror jeg MÅSKE godt du må

BYTTEHANDEL ! Wintec Isabell Werth (Cair system) dressursadel 17" haves. Samme sadelmærke str. 16" ønskes. Skriv PB...

3/6-01 - 17/3-09

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider