Det er sørme ikke nemt at anskaffe sig en trense med hannoveransk næsebånd!!!
1. Laver en handel med en person fra HN. Hun sender mig en trense i str. pony til min DV hest. Det er stadig ikke lykkes mig efter 3 uger, at få fat i hende PR. tlf. Kr. 100,- til gode dér. (Ja, ikke mange penge, men en aftale er en aftale!)
2. Horse House får jeg en mail fra hvor der står (efter 14 dages ventetid) at den er i restordre, og der vil være 3-4 ugers ventetid. Altså halvanden måned måske ialt. Jeg skal bare skrive tilbage pr. mail, hvis jeg vil have handlen annuleret. Som sagt så gjort. Får herefter mail tilbage om, at vedkommende er på ferie indtil 19. maj. Altså har jeg kr. 500,- til gode dér.
3. Bestiller en hos et andet sted på nettet, som jeg ikke kan huske navnet på nu. Men den hedder "rideudstyrslagret" nu åbenbart. Hér får jeg en mail om, at siden er solgt, og at jeg bare skal skrive mit reg.nr og konto nr., så overfører de mit betalte beløb d.d. Kr. 299,- til gode dér.
4. Bestiller en hos Hack Tack i Næstved, hvor butiksindehaveren STADIG efter 1 måned ikke har kontaktet mig. Kører derned idag, og sørme om ikke hun er på messe i Bernt. Parken, og ikke har fået bestilt den (ifølge hendes mand som stod i butikken idag).
5. Nu har jeg så bestilt en i Næstved Rideudstyr d.d.
MON JEG SNART FÅR MIN TRENSE MED HANN. NÆSEBÅND???????? OG MON JEG FÅR NOGLE AF DE PENGE TILBAGE, SOM ER OVERFØRT TIL DE FORSKELLIGE????
GOSH.....!!!!