|
|
| Hvad forster fortrydelsespiller? HASTER |
|
|
Hvad koster en fortrydelsespille? - Ida Fischer HASTER!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mindre end |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
26-04-2009 18:02 |
|
En abort og meget mindre end et barn....ca 150 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fortrydelsespille. |
|
|
110,50 - og kan fåes i håndkøb.
Hvis du gør noget rigtigt, at de forkerte grunde - så er det stadig forkert.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Så fik jeg købt en, og spist den. Den kostede 110,-, måtte dog af med 125.-, da det var døgnapoteket, og der var vagtgebyr på. Tak for hjælpen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Hun skulle vel |
Illum |
27-04-2009 11:29 |
|
Så om sparegrisens indhold var nok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| meget dyrere |
|
|
end et kondom. Og meget mindre end 18 år som eneforsørger. THINK FORWARDS!!!! KH:)
Annette rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tsk... |
|
|
Slap dog af.. Det kunne jo være kondomet var sprunget...
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok Kender du denne pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ja det gør det |
EmilieBA |
27-04-2009 19:03 |
|
@!#$ happens. Men det "begreb" eksisterer åbenbart ikke på HN:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| private sager |
|
|
Tja jeg undrede mig bare over, hvorfor mange herinde vælger at involvere alle i den slags private sager 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den mest ofte anvendte |
|
|
forklaring til uønsket graviditet OG ABORT - er et sprunget kondom?! Tsk tsk tsk.... Danskernes (og i særdeleshed de unges) sexliv må være fantastisk lystent når de gang på gang sprænger kondomfabrikanternes produkter.... Stram op. Kh:)
Annette rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe Adian.. |
|
|
Bare fordi det ikke er sket for dig betyder ikke at vi andre ikke kan springe 0.06 mm gummimembran  Jeg er i øvrigt ikke sikker på det vil hjælpe at stramme op lige i den her situation, nok nærmest det modsatte 
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok Kender du denne pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uheld... |
Kiki |
28-04-2009 10:31 |
|
Man kan da sagtens være uheldig. Kondomer KAN springe, desuden er de dælme ikke særlig sikre i forvejen. Man kan efter 6 opdage at man har glemt en p-pille og lige ville være på den sikre side. Det kan være at samlejet ikke har været frivilligt og man gerne vil gardere sig. Nåh ja man kan jo også bare have "glemt" beskyttelsen i en brandert og vågne op ved siden af hmm whats his name? Måske ved samme lejlighed bare være i tvivl om man nu også huskede det? Der kan da være så mange muligheder at jeg ikke en gang kan udtænke dem alle. Så jo @!#$ happens, thats life. Men ja at prisen på fortrydelsespillen skulle have nogen betydning, hvis man mener at have brug for den, det forstår jeg heller ikke helt. Alt andet lige er det nok ikke så fedt at skulle have abort, eller et uønsket barn fordi man lige ville spare 150 kr. (eller hvad de nu koster).
Mvh. Kiki When life hands you lemons, ask for tequila and salt and call me over!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem pokker |
|
|
siger at prisen er agørende for den pille som trådstarter skal ha???? Er der nogen der har tænkt på det avr fordi vedkommende ikke havde pungen fyldt med flere hundres kr og derfor gerne ville vide om denne skulle i banken inden apoteket mon??? uheld KAN ske- og for den sags skyld så kunne det vlære ufrivillig samleje, og så må man jo sige da ingen her i tråden ved noget som helst om grundlaget at der godt nok er et par MEGET upassende kommentarer ind i mellem, som reelt ikk engang besvarer spørgsmålet heller. Personligt kunne jeg ikke drømme om at sige sådan når jeg ikke ved hva grundlaget er- ej heller at gisne om hvorfor vedkommende ville høre prisen el skulle bruge pillen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stute... |
Xoco ♣Marlee♣ |
28-04-2009 11:20 |
|
Xoco & Marlee
K.E.N Antenneservice Autoriseret forhandler af både Viasat/Boxer.TV. Kommer på hele Sjælland.Kontakt for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også enig |
|
|
Jeg synes godt nok også det er skræmmende så hårdt hønsegården indimellem hakker. Hvis der kom en pige hen til mig - i den virkelige verden - og bad om et tilskud til en fortrydelsespille, ville jeg helt ærligt give hende pengene og mene de var gået til et godt formål. Men hvis der er nogen der mener de er så perfekte, kan jeg selvfølgelig godt se at det er lidt off topic....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Når nu man ER endt i situationen, hvor man frygter at man KAN være blevet gravid, er det så "mons tro" ikke langt det smarteste at skynde sig at æde den fortrydelsespille, end at vente og se om det nu også ER gået galt? Hvor aborten så må træde til i stedet? Men ja, det kan da også undre mig, at det første man gør, er at opslå et indlæg på HN om hvad fortrydelsespiller koster ... Men igen... Det alvidende HN, så hvorfor ikke.... Men tror nu nok, at jeg havde kontaktet vagtlægen og så fået det at vide den vej, hvis det var mig....
Zamangah
En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel (Elbert Hubbar)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trala... |
|
|
Godt du fik spist pillen 
Hvis du gør noget rigtigt, at de forkerte grunde - så er det stadig forkert.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Zamangah: Jamen er vagtlægen ikke HN? Troede da ellers alle eksperter sad herinde - klar til at fortælle når nogen gør noget forkert...
Mvh Maria
- har de skønneste rottebørn til salg  Lærke - R.I.P.
Imellem sort og hvid er der en masse farver
En god hest har aldrig en dårlig farve. Gammelt ordsprog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maria ♥Ratz♥ |
|
|
Nåh for pokker... Jamen godt du nævner det, eller kunne man jo risikere at kontakte den forkerte i sådan en situation.... 
Zamangah
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Zamangah: Ja, det kunne jo nemt gå galt 
Mvh Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
ja, hvad skal man med eksperter rundt omkring, når man har dem alle samlet et sted. Hilsen Lizzi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lizzi.... |
|
|
Mvh Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der burde være et marked ..... |
Gammelnok |
28-04-2009 12:25 |
|
..... for en slags opsøgende arbejde i nattelivet, sådan lidt lige som det Natteravnene laver  Kan vi hedde "HN´s Fortrydelsespatrulje" ?? Primært skal vi selvfølgelig været forsynet med et arsenal af fortrydelsespiller, som vi sælger til "lidt" over Apotekets priser. Diverse tillægsydelser tilbydes i form af højlydte moralprækener, løftede pegefingre og sidst men ikke mindst nedladende blikke ..... find selv på flere ydelser.
Dette indlæg kan med stor fordel opfattes med en vis ironi 
Mvh. Gammelnok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså kan |
|
|
HN også anvendes som en slags kirke til syndsforladelser eller fordømmelse... (kirke) Almindelig opdragelse i social adfærd (pædagogik) Og ja, selvfølgelig moral. Jah, det varer måske ikke så lang tid inden der skal brugerbetaling på, så ydelserne koster lidt.... GGG
Zamangah
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe.... |
|
|
Det ville være en smart måde at tjene penge på og samtidig føle at man gjorde en god gerning.....
Dette indlæg kan med stor fordel opfattes med en vis ironi 
Ps. at jeg selv i en alder af bla bla.... har lært prædikenen "brug kondom" "brug kondom" Brug kondom" ... betyder ikke at alle dem der pt er 17 år - nødvendigvis er nået til samme stadie.....
Hvorfor skulle de have mere mod og styrke end jeg selv havde i den alder... egentlig..... Dengang var det virkelig svært, at insistere på kondom når "han" gjorde ALT for at tale en fra det... det var fuckin. pinligt! HVER gang. Idag er jeg iskold, hvis han ikke bruger kondom - er han en narrøv og der bliver ikke noget 6....... - men det er jo noget der kommer med årene......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hippo.... |
|
|
hvorfor skal alle betegnes som svage på et punkt fordi du var det??? Hvorfor skulle de have mere mod og styrke end jeg selv havde i den alder... egentlig..... Forhåbenligt fordi de ER blevet klogere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej okay |
|
|
Hvis alt hvad man skriver SKAL misforståes og absolut bruges imod én, så fred være med det.... Helt ærligt.. jeg forstår godt at det ikke er nemmere for en der i dag er fx 17, end det var for mig da jeg var 17... Hvorfor skulle de være klogere? De har haft akkurat lige så lang tid som jeg havde dengang... lad os sige 17 år.. Men okay.. hak mig! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og.... |
|
|
Hvor står der at jeg var svag? Det står der ikke, jeg var stærkere end de fleste. Men pryd dine egne laurbær, det vil være klædeligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Modet og styrken til at sige NEJ ..... |
Gammelnok |
28-04-2009 12:53 |
|
..... kommer sgu da først den dag, man er blevet så gammel, at man ikke læmgere bliver antastet og bliver tilbudt vild og ubeskyttet sægs hver aften ...... eller noget i den retning. Mvh. Gammelnok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det har intet |
|
|
at gøre med om DU skriver svag el ej- det har at gøre med det er det man reelt er! Man er eftergivende tør ikke at sige NEJ hvis ikke der bruges gummi ect. hvorfor de skulle være blevet klogere- tjaeh muligvis pga langt bedre information den dag i dag end tidligere. Hold da op - ville det være klædeligt at pryde mine egne laurbær- hmm tænk sig det troede jeg var uden for trådens emne. Men ok kan man ikke klare sig med andet end spydigheder og sarkasme...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Mvh Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eller også |
|
|
- kommer det når man indser at mange mænd taber hovedet når de tænker med det nederste - og er i stand til i et øjeblik at ønske både børn og ægteskab - bare de kan slippe for det dér plastic de næste 10 minutters tid..... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tja, jeg er frisk Har lidt saftevand, der hurtigt kan laves også 
Mvh Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 10 minutter !!!!! |
Gammelnok |
28-04-2009 13:00 |
|
Var det virkelig så lang tid det tog ??? ......  Mvh. Gammelnok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Stute: Uuuhhh, det er den go'e... Tror jeg har lidt slik også, det hiver jeg med frem... 
Mvh Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil sige |
|
|
Jeg vil sige ... allerhøjst...  Stute - ok med dig, jeg gider ikke nogen krig ... jeg går ind for fred og rummelighed for forskellighed og foranderlighed. Jeg er nok svag på nogle punkter, men til gengæld stærk på nogle andre, - og dette gælder nok for de fleste af os.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hehe.. Jeg sad lige og skimmede tråden igennem overfladisk og læste det i første omgang, som om at Stute havde EN HEL kasse kondomer stående i køkkenet, som hun gerne delte ud af.  Jeg blev overordentlig skuffet, da jeg fik nærlæst det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| What ???? |
Gammelnok |
28-04-2009 13:33 |
|
..... og jeg troede det var fortrydelsespiller, hun havde en kasse stående af ..... ja så kan man da lige lære at nærlæse  Mvh. Gammelnok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
|
|
ej nu holder i da!!!*LOL* Her sad jeg og var næd faldet end af sofaen af bar grin over de sidste to kommentarer fra gammelnok og nett16... hold da op- der havde jeg nær tisset i bukserne af grin (det gør i sku ikk mod en første gangs gravid en anden gang).  NEj det er POPCORN jeg har en HEL KASSE af  Maria: ja det er nemlig den gode. Det er den eneste appelsin jeg sys er god. Men den er osse rigtig god*LOL* slik- det må du gerne selv spise for jeg er ikke så meget til slik- jeg er mere til MAD!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slik mad popcorn |
|
|
Ja, det er - arh kan nu også godt lide Tuborg Squaaaash  Så du er til mad? Jeg åd is i litervis, da jeg var gravid 
Mvh Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maria... |
|
|
jeg æder altid mad*LOL* jeg har og er altid til mad frem for div slik ting- jeg spiser da lidt chips i ny og næ- el popcorn, men ikke så ofte- så grovæder jeg hellere rigtig mad i store mængder. istrip får jeg i perioder- det ebdste er isbomber fra brugsen... Oh de er gode... Mine spisevaner har ikke ændret sig endnu skal det siges. heldigvis*LOL* istrip har jeg lige haft igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|