|
|
| host...host...Kan det passe?? |
| Forfatter:  |
FedeDorit ♣Freru♣ |
| Dato:  |
22-04-2009 14:48 |
|
Så lige i en signatur.... Kan HN virkelig finde på at kontakte ens arbejdsplads, hvis man er på HN?? Eller er jeg bare helt ved siden af?? 
****Horses for life**** >Jeg mangler en kombisadel, 17 tommer, sort, mellem bom.<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Naaah.... |
|
|
Tror nu ikke at det er folkene bag HN
Nok en bruger
Hvis det er sandt kan personen ikke være helt rask i hovedet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Darren!! |
GeLabs2203 |
22-04-2009 14:52 |
|
Alt kan ske på HN:-) Pas på du ikke får en politianmeldelse;-)
Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 666Tegn |
|
|
Haha Men ja alt er jo tilladt her på HN... ( El Nææææ INTET er tilladt det var sådan det var- 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor ikke |
|
|
spørge vedkommende med signaturen i stedet for at lave en tråd om det, som ender i sladder der aldrig har fundet sted alligevel?? Det er gætværk fra tråsstarters side om det reelt ER moderationen- at jeg så HAR kendskab til en sag hvor en arbejdsgiver tilsyneladende skulle være blevet kontaktet er en anden sag for jeg er ikke klar over om det er denne vedkommende hentyder til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej vel er det |
Illum |
22-04-2009 15:07 |
|
Da ikke folkene bag HN.... Min sig. er sådan fordi personen IKKE skal tro at personen kunne gøre dette UDEN at det kom en del for ørene...
Illum !! . A hvad!!! tænk at ringe til en
arbejdsplads og STIKKE en HN
bruger!!! Er det dig ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kære stute |
|
|
- at jeg så HAR kendskab til en sag ..... hvad kalder du så det? Er det ikke at starte sladder med en halvkvædet vise? Nu kan alle så sidde og gætte om det mon er forekommet een gang - den Illum hentyder til, eller er det måske to gange? Den Illum hentyder til og så måske den du omtaler? Hvorfor ikke pi... eller hoppe af potten og skriv hvad I mener/hentyder til? Sladderen er jo allerede godt i gang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fordi det ville |
Illum |
22-04-2009 15:29 |
|
Medføre en slættelse af denne tråd og måske en banning.... stute skrive det ikke selv om hun kender personen ganske godt... Og hvem er interesseret i dette ??
Illum !! . A hvad!!! tænk at ringe til en
arbejdsplads og STIKKE en HN
bruger!!! Ja jeg ved, kom jeg for tæt på..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| interesseret i hvad? |
|
|
At vide hvem der har sladret, eller at tråden slettes?  Syntes bare stutes indlæg var sjovt, idet hun gerne vil stoppe sladder, men selv forøger sladderen ved at skrive " at jeg så HAR kendskab til...." Så bare en betragtning fra sidelinien.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
skønt forum, hvor man diskutere hvad man lyster...
I'm free.. I'm careless.. I believe. Picasso
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æhhh......... |
inger christensen |
22-04-2009 15:46 |
|
endnu engang hopper jeg af.. ER det noget DU har oplevet ILLUM.. eller er det noget du har en mistanke om at en hn bruger kunne finde på at gøre ??.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stella... |
|
|
jeg starter da ingen sladder i og med jeg ikke har nævnt nogen navne- det er folk der taler om det bagefter der sladrer sammen med andre og får lavet en masse ud af ingenting.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En masse |
Illum |
22-04-2009 15:49 |
|
Ud af ingenting ??? aha så det er hvad det er...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum... |
|
|
forstå det korrekt- det er en masse ud af ingenting når folk starter en tråd om din signatur og begynder at gætte vildt om sig uden at vide hva det reelt går ud på- i stedet for at spørge dig ad og dermed få vished
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay men |
Illum |
22-04-2009 15:54 |
|
Sådan sker det jo af og til med mine signatur. Og da jeg ikke sladre, kan der måske skaffes oplysninger på denne vis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det må lidt |
|
|
mere end ingenting, når Illum gider skrive om det i sin signatur, og du selv kommenterer det. Og måske har kendskab til sagen/eller en anden sag? Og nu vil Inger også vide mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stella... |
|
|
og?? at andre ved mere end ingenting fordi de kommenterer i deres signatur rager vel egentlig kontant udtalt kun de involverede selvom vi andre kan læse signaturen- OG som sagt kan man jo spørge vedkommende i stedet for at lave en tråd om det. Mange ved at illum kommenterer det hun lyster i sin signatur- ja det gør vi andre jo osse, men at hun til tider gør det for at "gøre opmærksom" på noget- men egentlig "kun" rettet til en lille mængde mennesker ect. Vi klandrer ikke alle andre for deres "normale" signaturer vel?? Hva er forskellen udover jeres nysgerrighed ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Igen, mere |
Illum |
22-04-2009 16:10 |
|
End ingenting, tisk tisk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suk............ |
inger christensen |
22-04-2009 16:27 |
|
så blev jeg da smidt helt af vognen. Men ok.. det er nu ikke første gang..  fortsat god dag, til alle der ved lidt, meget, intet, en smule eller slet og ret ved alt om alt og alle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fatter heller ikke en skid ..... |
Gammelnok |
22-04-2009 16:30 |
|
...... og jeg tror ikke, det gør mig vildt ulykkelig  Mvh. Gammelnok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ønsker man |
|
|
ikke opmærksomhed, skal man ikke skrive noget der jo så absolut fanger folks opmærksomhed. Og gu´ bliver man da nysgerrig - vi er kun mennesker. Men du har da ret stute - det rager kun de involverede - men det er jo lidt svært at begrænse i et åbent forum. Illum, tak for endnu en underholdende eftermiddag på HN.  (godt jeg er selvstændig - så behøver ingen få ondt i r.... over min tid på HN)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stella... |
|
|
bare se du har jo fundet ud af det på anden vis alligevel. Må jeg jo vælge at tro 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det Illum hentyder til sin signatur, er noget der ER sket for en HN bruger, og jeg håber den person der gjorde det, har super dårlig smag i munden!! Selvom jeg tvivler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej nej, stute |
|
|
der er bare dukket endnu en tråd op, hvor "sladderen" er omtalt konkret - altså ikke med navn - men hvad det handlede om .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihh altså |
|
|
jeg synes at den, der har sladret skal skrive i tråden Så vi alle får vished  Nåhr ja og undgå personen fremover
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nysgerrig |
Michella ♥Kronos♥ |
22-04-2009 16:56 |
|
Jeg er da også ret nysgerrig MEN... Det lader til nogle folk tror det er fordi at Illum har siddet på HN i arbejdstiden (hvilket jeg IKKE kunne forestille mig hun har)... Er det noget i ved, gætter på eller bare konkluderer? Det kan da være så mange andre ting, som en eller anden dum, sølle HN bruger har sladret om, for at få det lidt bedre med sig selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stella 2 |
|
|
Kan du ikke linke til den tråd Hold da k*** hvor er jeg nysgerrig det ligger ellers ikke til mig at være
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den hedder |
|
|
"Når man bliver trådt over tæerne" kan ikke linke - er IT-spasser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det er ikke Illum selv det er gået ud....Og vi VED det er sket og vi må ikke udlevere navne pga eventuel banning osv fra HN, men det er en helt ny frisk sag... Så ingen sladder eller gætværk herfra...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Igen og igen |
Illum |
22-04-2009 17:08 |
|
NEJ ikke mig, Det er lavt og noget pokkers noget, tænk hvis personen mistede sit job pga. det. Og jeg troede at den der har ringet var noget kloger end det, men sådan kan vi jo alle bliver skuffet....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Illum: For en gangs skyld er vi rivende enige!!! Har du fået ordre på at slette din signatur igen eller?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kloge mennekser |
|
|
el mennesker man troede var kloge kan sagtens skuffe en med mindre kloge ting- selvom man jo blot kan undres selvfølgelig over hvor deres tilsyneladende klogskab blev af så pludseligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 1234567890 |
HeidiZ |
22-04-2009 17:19 |
|
Der blev jo lavet en tråd om samme emne, som desværre blev slettet?? JEG ved også, at det er sandt. MEGET MEGET MEGET lavt at gøre overfor andre mennesker og når henseendet kun er, at skade den anden. FØJ OG ATTER FØJ!
- HeidiZ Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri. F. Nietzsche
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeanette ♥Mufasa♥ |
Michella ♥Kronos♥ |
22-04-2009 17:23 |
|
Har i facebook? Så skriv det lige der ... Min mor har altid sagt, at jeg er for nysgerrig... Men HVORFOR undrer det mig ikke, at en HN bruger stikker en anden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HOVSA.. |
Michella ♥Kronos♥ |
22-04-2009 17:24 |
|
Glemte en smiley efter "Har i facebook? Så skriv det lige der ..."  Det var nemlig bare ironi, hvis nogle skulle blive i tvivl hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder.... |
Mette J |
22-04-2009 17:26 |
|
..jo helt ekstremt! Og småligt...
Sikke et "efterforskningsarbejde" anmelderen må have lagt, eftersom h*n skulle finde ud af hvor personen arbejder (arbejdede?) og hvornår denne var på HN 
Og hvad hvis man betaler sine pauser selv osv..
Lyder.. ja.. ekstemt!
Uden at vide noget om sagen - så er dette måske bare en lille "reminder" om, at man skal huske, at alt hvad man skriver på nettet kan blive "brugt imod en" på et tidspunkt.
Mvh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
HeidiZ: Lige præcis, det var min tråd der blev slettet..Tsk tsk...Heldigvis formulerede en anden sig bedre end mig  Har ikke facebook 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æv igen |
|
|
Nu har jeg gjort det igen - altså været væk fra HN i mere end 2 timer - jeg gik IGEN glip af noget spændende  Så kan jeg lære det - forlad aldrig HN i mere end 30min af gangen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok, jamen |
FedeDorit ♣Freru♣ |
22-04-2009 19:10 |
|
tak for de oplysende informationer. 
****Horses for life**** >Jeg mangler en kombisadel, 17 tommer, sort, mellem bom.<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 30 minutter |
Illum |
22-04-2009 20:25 |
|
Er ALT for lang tid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg tænker |
|
|
bare, at et eller andet sted, sidder der en person med forhåbentlig en rigtig grim smag i munden, for det er godt nok en total luset handling vedkommende har gjort....
Pernille Team Coda OX Distanceridning Det du dér gjorde, var godt nok toppen af dumhed. Du burde skamme dig!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| oki....jeg |
|
|
er lost nu....er det der skete for over et år siden sket igen eller hvad? fik en sletning af den andentråd, men skal ikke sige for meget denne gang da en bestemt person jo ikke brød sig om mine meninger sidste gang og det gav mig en god lang banning,,, men bliver da lidt nysgerrig........fortæl fortæl
MVH. Stella Jakobsen mor til Oliver 30/06-04 Daniella 24/11-05
mango tak fordi du overlevede og kom dig 100%, slipper dig aldrig igen, vi 2 er et team for altid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er lavt |
Stald Kandelsdorff |
22-04-2009 22:22 |
|
ja at ringe til en arbejdsgiver stikke en. men den anden vej rudt så bør man vel heller ikke sidde på nettet i sin abejdstid man bliver betalt for ?? hn,facebook, whatever man nu vælger at logge på.så er detjo chefen man tager alvorlig @!#$ på. hvertfald ville jeg som chef blive en pænt arrig hvis mine penge som folk fik i løn, ikke svarede til arbejdsindsatsen. men aldrig om jeg vilbruge min tid på at researche en person blot for at ringe til vedkommendes chef!
-billedskøn børnepony sælges billigt- -kondenstørretumbler,1.5 år, sælges-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En lille betragtning |
Anne Schilling |
22-04-2009 23:14 |
|
Det er lavt at ringe til en arbejdsgiver og stikke en, ingen tvivl om det. Jeg kan slet ikke forestille mig en situation herinde fra, hvor det ville være ok, at gøre. Du har også ret i, Stald Kandelsdorff, at man ikke bør lavet alt muligt andet end sit arbejde i sin arbejdstid. Desværre er verden bare aldrig helt så sort og hvid, som den ofte kan fremstilles. Og vi der færdes herinde på HN, kan sjældent se den fulde sandhed, - og dermed er det også umuligt for os, med god smag i munden, at ringe til folks arbejdsgivere .... Det kunne jo tænkes at man, ligesom vedkommende gør det, bruger sine pauser på heste-nettet og diverse andre sider. Det kunne også tænkes at man, ligesom vedkommende, har et arbejde, der tillader at der er noget off-tid ind imellem opgaverne, hvor det fra arbejdsgivers side er ok at surfe på nettet. Det kunne også tænkes at man, igen ligesom vedkommende, selv har bærbar computer og trådløst internet med på arbejde, netop for at undlade at bruge virksomhedens ressourcer. Ja jeg kunne blive ved, men det behøves jeg vist ikke, for det er som sagt ikke så sort og hvidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det virkelig |
|
|
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og marianne |
Illum |
23-04-2009 08:18 |
|
Har du så lært det nu  Stella, ny sag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stald Kandelsdorff |
|
|
Alt er ikke sort og hvidt, for f.eks på mit arbejde hvor jeg ofte har nogle lange nattevagter, der er det fuldt ud lovligt at surfe rundt på nettet når der er stille i afdelingen og ikke andet at lave. Som arbejdsgiver stoler man forhåbentligt også så meget på sine medarbejdere, at man passer sit arbeje og kun går på nettet når tiden er til det... Derudover vil jeg da også sige, at det kommer da hverken mig, dig, naboen eller tante Anna ved, om ? bruger arbejdstid på internettet, så det med at leje politi og ringe og sladre som en anden skoletøs, er i mine så lavt som noget kan være, og jeg tænker lidt, at vedkommende der har gjort det, må have et tomt og indholdsløst liv, siden vedkommende laver sådan en handling....
Pernille Team Coda OX Distanceridning Det du dér gjorde, var godt nok toppen af dumhed. Du burde skamme dig!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og taget i |
Illum |
23-04-2009 08:29 |
|
Betragtning af hvordan folk hænger under loftet og råber om (på HN), når der spørges til om man skal "stikke" , mener nu det er at melde, dem der snyder kassen DK, så er det her da til at kaste op over.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænk at |
Jannie Tornvig |
23-04-2009 08:58 |
|
man kan udføre sådan en ondskabsfuld handling! Jeg er målløs  Mvh Jannie
Det er aldrig dumt at blive klogere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærkeligt |
|
|
Jeg er stadigvæk lost her. Sidder og forestiller mig at tlf. ringer på chefs kontor. -Hej, det er X, vil bare sige at din medarbejder Y bruger meget tid på HN. Min chef ville da tro, at det var jordens mærkeligste joke, hvis en fremmed ringede og sagde at jeg brugte meget tid på en hesteside... Forstår slet ikke hvad nogen skulle få ud af det. Meget mærkeligt!
Stephanie... Villaejendom (130 m2) i Haslev sælges... tæt på land, skov og natur (og masser af opstaldningsmuligheder ) PM for mere info 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hævn er jo |
Illum |
23-04-2009 09:54 |
|
En mulighed..... Eller måske er personen der ringer bare ondskabsfuld.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|