Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fulde latterlige mennesker!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 05:51

Der MÅ være grænser for hvor meget man må larme på åben gade kl. l*** om natten/morgenen.

HELE denne nat har jeg ligge vågen fordi jeg bor midt i byen og nogle tillader sig at skabe sig fuldstændigt sinsygt på et meget sent tidspunkt om natten.

Jeg har nu lagt mig ind i stuen og taget til takke med at så kan jeg sove når det bliver lyst og folk er taget hjem fra byen.

Ja undskyld, jeg forstår bare ikke at voksne mennesker kan opføre sig sådan på åben gade kl. meget sent/meget tidligt!

Jeg tror bare jeg skal flytte på landet ;)

VH Pernille og Zafira

Arbejder nu med Frieser heste :D

www.123hjemmeside.dk/ladyzafira

0
0
Svar på denne tråd

fulde folk
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 08:35

så flyt ud af byen ;-)

Jeg tror ikke det endre sig.

Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi

SÆLGES

Næsten ny Wintec Combi 2000 m. dressur gjordstropper 17"

Kontakt for pris

0
0
Svar på denne tråd

sådan vil
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 08:40

det nok altid være*LOL* bryder mig ikke selv om fulde folk, og det som de medfører.

0
0
Svar på denne tråd

Uhhh.....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 09:32

Tror jeg vil vride armen om på kæresten min og komme afsted og ud på landet ;) Men normalt overlever jeg også for så er det kom fredag og lørdag, men nu er det fra onsdag-mandag :/ Store drukuge..

VH Pernille og Zafira

Arbejder nu med Frieser heste :D

www.123hjemmeside.dk/ladyzafira

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 09:53

Min mor bor i en lansby med 2500 indbyggere. Det er heller ikke altid man kan sove der for fulde folk og deres scootere.

Tror den eneste mulighed er at flytte langt ud på landet.

- Michella -

c",)

0
0
Svar på denne tråd

Fulde folk...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 09:55

... er altid latterlige og totalt dumme at høre på.

Og hensynsløse!

Ja, jeg nyder at bo på landet, her er stille og fredeligt (indtil fuglene begynder at kvidre ved halv femtiden om morgenen, men det er jo bare hyggeligt). Jeg skal IKKE bo i en by igen!

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

grr......
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 09:56

jeg havde på et tidspunkt en kæreste der boede midt kbh. lars bjørnsstræde. og jeg sov af helvede til inde hos ham. folk råber og larmer midt om natten. af en eller anden grund er det åbenbart tilladt derinde. folk tænker ikke så langt.

kunne ikke holde ud at bo sådan et sted.

så kan godt forstå trådopretter....væk væk væk...

0
0
Svar på denne tråd

storbydrømme/mareridt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 12:41

Hæhæhæ, vi bor i stueetagen på en gade, der ligger i forlængelse af gågaden = hovedvej for stive folk på vej til og fra byen. I nat var vi så enige om at sove med åbent vindue, da jeg var ved at stege mig selv ihjel natten til i går. Da vi har soveværelse ud til gaden, vågner jeg på et tidspunkt ved at nogle unge mennesker står og snakker lige uden for vinduet. Gemalen sover tungt og *tadaaah!* slår en kæmpe prut. Så gik de!

Der er en del irritationsmomenter ved at bebo denne adresse. Men på den anden side er det superlækkert at bo i gåafstand til alt, med masser af plads og lys, samt en lille have, vi trygt kan lukke kattene ud i. Vi er dog enige om at til næste forår, bliver hytten her sat til salg. Og så flytter vi på landet - eller i hvert fald et sted hen, hvor der er mere privatliv. Helst landzone, så vi kan udleve vores økohippietendenser med jordvarme og husstandsvindmølle.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider