Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At leve sit liv på nettet
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:23

Ja nu har jeg undret mig og gør det nu også stadigvæk. Jeg undre mig altså over dem der vælger at leve næsten hele sit liv bla. herinde.

Altså tænker ikke på dem der svarer i stort set hver tråd men på dem der kun ser HN som deres verden...

Jeg kan ikke helt forstå det. Måske fordi man selv har mange venner så det ikke er så meget tid man bruger herinde mere:)

Men tænker på dem der kun har bekendte/venner herinde og som ikke rigtig kommer ud i den virkelige verden.

Hvordan kan man være tilfreds med det? Og virker på mig også underligt at man kun kan skabe venner herinde og ikke i den virkelige verden??? hvorfor???

Eller lever vi bare i en computer verden hvor vi er afhængige at nettet?

De fleste af mine venskaber er gamle og var fra dengang man legede sammen udenfor eller man mødtes igennem rideklubben osv osv.

Og stadigvæk er det den slags jeg forestrækker:) Det er da også fedt at være til stævne og møde andre fotografer som man falder i snak med...Sådan har jeg også mødt en god veninde:)

Jeg tænker meget på om det er fordi folk er ensomme at de vælger nettet? Eller gider man bare ikke gå ud og møde nye mennesker???

Tina

Nu ny hjemmeside:

http://www.femalephoto.webs.com

Gård udlejes ved Skælskør se præs.

Medlem af Bullerklubben;o)

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:29

Lever ikke på nettet men er her da tit for tiden, da jeg lige er nyuddannet og pt søger job. Og nej jeg gidder ikke at møde nye mennesker, har venner nok synes jeg.

Men møder jeg nogen gør jeg det, men gidder ikke at gøre noget for det

Synes nogen gange at medier i det hele taget tager for meget af den vigtige tid som vi menneske har og det er lidt ærgeligt

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

hmm.....
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:36

Hvem og hvordan ved du da umiddelbart at der er brugere herinde der lever deres liv på nettet?

Jeg er ret meget herinde, men jeg har en virkelig travl/social hverdag, så i mine pauser er det rart lige at kunne koble af foran computeren..

Vi har vel alle sammen vores grunde til at bruge tid på nettet, ja nogle er måske "ensomme", andre kan måske bare godt lide det? jeg kobler af med det, derudover arbejder jeg meget via computeren/internettet...

Med venlig hilsen

Liv Nielsen.

*ZANCLE*

0
0
Svar på denne tråd

Altså nogen lægger jo
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:39

hele deres liv ud på nettet så man kan læse fra hvornår de tisser om morgenen til de spiser natmad...:)

Tina

Nu ny hjemmeside:

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:41

Det har jeg også tit tænkt over.

Men det kan vel også være meget svært, hvis man på en eller anden måde har mistet de fleste fra ens omgangskreds og íkke rigtig kommer ud.

Jeg har selv en stor vennekreds,og er meget ung endnu, men jeg kan da godt mærke at det bliver sværere og sværere at finde nye venner og veninder, da mange "har dem de skal bruge"...og når man kommer længere op i årene er der vel også andre ting der spiller ind, folk får familie etc. Det må være min forklaring. :-)

Cikorie

I en stormfuld tid bygger nogle læhegn.

Andre bygger vindmøller.

0
0
Svar på denne tråd

tina,,,,
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:41

nå ok, men så må man vel gå ud fra det er fordi de godt kan lide det?

Med venlig hilsen

Liv Nielsen.

*ZANCLE*

0
0
Svar på denne tråd

Dem om det
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:44

som vil udlægge heeele deres liv herinde.

Man skal bare passe på, det kan ryge lige tilbage i snotten på een igen.

Det, "at være på nettet" er jo en slags fælles interesse, man har bare forskellige forudsætninger, meninger osv osv. Og at nogle så "svinger" godt og kan have en form for relation, er da bare fint for dem.

Nu som "jyde" igen..

0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:47

At folk fortæller om deres inderste tanker og følelser på HN betyder vel ikke nødvendigvis at de lever hele deres liv herinde - eller hvad? Det var dog en lidet charmerende konstatering.

Nogle mennesker finder det befriende at fortælle om deres inderste tanker og følelser til en bunke udeforstående, der ikke dømmer eller sætter spørgsmålstegn i vedkommendes hverdag (eller i hvert fald ikke burde gøre det 8-)) fremfor at trække på ens nærmeste.

Jeg synes til gengæld det er komplet udforståeligt at det skal ligge nogle mennesker så meget på sinde hvad andre får deres liv og dagligdag til at gå med.

Det ville klæde mange om de kunne nøjes med deres eget liv fremfor at blande sig i andres.

Især når de nu har så meget at lave og har venner i hobetal.

Vickie

Med misserne Yrsa og Yade!

Darell Foto

0
0
Svar på denne tråd

Det er da underholdning
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:51

Især når dem der opfinder deres liv virkelig lægge "oplevelser" ud...

Det er underholdning...

Illum !!

.

Når du møder "manden" så sprøg ikke dig selv "Hvad kan han gøres til ? Men spørg "Hvor meget af ham er brugbart"..

Spare tid :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op Vickie
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:53

hvor kom det lige fra - :-) Det sidste.

Er delvist enig i dit indlæg, især den del med at blande sig i andres liv. Men skriver man indlæg som er "dybe" og personlige må man forvente at måske nogle vil blande sig inddirekte og direkte så at sige. Det kan ikke undgåes :-)

Nu som "jyde" igen..

0
0
Svar på denne tråd

Camilla....
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:58

Den sidste sætning kommer sig af, at hvis man har et dejligt liv med masser af venner og masser af ting at lave, så bør man - efter min overbevisning - se sig for god til at spekulere i andres liv, gøren og laden.

Det var såmænd det eneste :-D

Vickie

Darell Foto

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 16:59

Illum: Der er bare nogle der lever i deres helt egen verden.

Tina...Et Unikum -ikke et plagiat

TinaU.dk

Glæder mig virkelig til at se mine bedste Ænder på lørdag!

0
0
Svar på denne tråd

Fnis vickiy
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 17:03

gider ikke engang svare dig...Kan kun grine

Jeg undrede mig såmænd bare og tager det som Illum som underholdning:)

Men ja synes tit folk glemmer at andre godt kan huske hvad de skriver på nettet...Og tit vil folk så bare have slettet tingene for uha nu har vi ændret mening eller nu læser manden måske med...Synes jeg er set SÅ mange gange før:)

Tina

Nu ny hjemmeside:

0
0
Svar på denne tråd

Vickie dvs når
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 17:05

man er glad og tilfreds med sit liv og det går fantastisk så man man ikke undre sig eller tænke over tingene????

Så er der da godt nok ikke nogen herinde der er glade hva...For så skulle der jo ingen indlæg være???

Nu ny hjemmeside:

0
0
Svar på denne tråd

Er det det der kaldes
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 17:08

Lalleglad :-)

Illum !!

.

Når du møder "manden" så sprøg ikke dig selv "Hvad kan han gøres til ? Men spørg "Hvor meget af ham er brugbart"..

Spare tid :-)

0
0
Svar på denne tråd

trådstarter
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 17:29

Forstår godt din undren og dog...

Mennesker er (heldigvis) forskellige dvs. det er ikke sikkert at vi oplever det på samme måde dvs. at udlægge vores liv på nettet, nogen mennesker er meget åbne og andre meget private.

Tror da primært at nettet bruges til "kommunikation" og udveksling af erfaringer/oplevelser, det er jo nemt og hurtigt, (kan dog godt savne et godt gammeldags brev, kontra e-mail og sms).

Plus, at det jo er dejligt "tidsfordriv" til tider, samt uforpligtende dvs. anonymt, (jeg har ingen net-venner og har heller ingen intentioner om samme), men derfor er det da hyggeligt at kunne gå på nettet og "tale" om heste mv. med andre ligestillede/samme interesse.

Så i bund og grund, tror jeg ikke at du skal tage det så højtideligt.

At være fordomsfri er en kanon flot egenskab, (fordomme findes på mange områder), men kan være svære at slippe.

Internettet er kommet for at blive (heldigvis for det), dvs. kan bruges og misbruges.

Sidst men ikke mindst, du kan jo uddrage dine meninger ud fra "hvad ?" mht. at nogen mennesker lever hele deres liv her på nettet, hvor ved du det fra ?

Hvis og såfremt at nogen gør, så er du jo ikke personen der skal dømme i dette, dvs. det må blive personens eget valg.

(undren er ok, men fordømmelse er ikke ok)

Der kan være mange årsager og alle er ok.

Vh. Jill

Hvert græsstrå har sin egen dugperle

0
0
Svar på denne tråd

nettet
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 18:10

Jeg synes det er vildt hyggeligt, og meget afstressende.

Jeg bruger nettet en del, men ser til gengæld aldrig fjernsyn, så det er nok min måde at koble fra på.

Jeg synes ikke jeg mangler venner eller ting at skulle, gøre, gå op i osv.

Men nettet er nu engang meget velegnet til pauserne (man skal bare passe på de ikke bliver for lange hehe...).

Man kan nemt lige gå på ½ times tid, og så er det dét - mens venner og aktiviteter osv ofte er en hel aften, - det er noget andet, det er virkeligheden, - nettet er til pauserne i virkeligheden - synes jeg :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tina-Tossen
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 19:52

Jeg sidde her og undre mig over dine konklusioner.....

At nogen lever sit liv på nettet hvordan pokker ved du det? Dernæst, så skriver du, at det ved du fordi de skriver alt ned, lige fra hvornår de tisser til ? tja - det kunne jeg ikke huske...

Jeg syntes godt nok det er en underlig konklusion du drager

Nogle mennesker er meget informative, nogle er anonyme, men i min verden har det da intet at gøre med, om man har mange venner IRL, eller lever sit liv her...

Måske er verden bare gået forbi min bolig, men jeg kan overhovedet ikke finde en logisk sammenhæng.......

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Min datter søger 2 vær. lejlighed i Aalborg, skriv en pb hvis du har en ledig bolig

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tina....
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 19:59

Jeg får lidt mixede signaler fra dig - du vil ikke svare mig, kun grine og alligevel beder du om svar på et spørgsmål.

At undre sig og tænke tanker står alle frit for.

Men det du gør i dit første indlæg er ikke just det. Derimod virker du meget fordømmende, og hvis det ikke var din hensigt, så findes der bedre formuleringer.

Du skriver at der findes mennesker, hvis hele verden foregår på HN og det forstår jeg ikke. Hvor ved du fra at der findes nogen der har det sådan?

Dernæst skriver du: "Hvordan kan man være tilfreds med det?" og "Det undrer mig at man kun kan finde venner herinde og ikke i den virkelige verden".

Igen - sikke med gisninger! Og ovenstående har da intet at gøre med at der findes nogle der ligger deres tanker og følelser på nettet sådan som det senere påstår var hele meningen med tråden.

Det du skriver henleder tankerne på at du, uden at vide noget som helst udover det du umiddelbart kan læse dig til på nettet, har dømt en håndfuld mennesker. Og som et overskudsmenneske med masser af indhold i livet, burde du se dig for god til den slags.

Synes jeg ;-)

Vickie

Darell Foto

0
0
Svar på denne tråd

Måske læser vi det
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 20:08

Forkert ?

Måske menes der at hvorfor nogle LÆGGER alt ud, ikke så meget "lever" deres liv, men lægger alt ud ??

Og nej det forstår jeg ikke ...

Illum !!

.

Når du møder "manden" så sprøg ikke dig selv "Hvad kan han gøres til ? Men spørg "Hvor meget af ham er brugbar"..

Spar tid :-)

0
0
Svar på denne tråd

Undskyld...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 20:23

Men har jeg ikke et eller andet sted herinde læst, at du har en "internet" veninde??

Tænker her på din meget fordømmende sætning:

Måske fordi man selv har mange venner så det ikke er så meget tid man bruger herinde mere:)

Men tænker på dem der kun har bekendte/venner herinde og som ikke rigtig kommer ud i den virkelige verden.

Er der ikke et ordsprog der siger: man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus

Pia

Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.

0
0
Svar på denne tråd

ingen af os..
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 20:42

kan vide med 100% sikkerhed, om folk lever deres liv her på hn og lukker af for alt andet.

Jeg er en af dem, som ikke er bange for at skrive om mit liv, men dog til en hvis grænse.

Jeg hygger mig med mine små søndags morgen indlæg, men vil dog indrømme at der bliver længere imellem dem, for tiden er der simpelt hend ikke mere.

At nogle mener der engang imellem bliver smurt lidt for meget på, når folk laver indlæg, tjaa, det kan man jo kun vide 100%, hvis man kender personen personligt og følger denne hele døgnet.

Vi er jo meget forskellige, og det som jeg syntes er et stort pluds i min tilværelse og noget jeg nyder og gerne vil indvide andre i, ja det virker måske på dig Tina, som kedeligt, eller det stik modsatte på illum som rosenrødt.

Men det er jo som folk opfatter det.

Ingen af os, kan i realiteten, tillade os at dømme andre, selv om det ser ud som om, de altid er her på HN.

Vognmand

Per Christensen 20285450

GRUS OG STEN LEVERES.

www.heste-nettet.dk/vejviser/ info.php?linkID=3296

0
0
Svar på denne tråd

Vicki....
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 20:44

sikken nogle gode og velformulerede indlæg du har skrevet...

Du har skrevet hvad der skrives kan i dette indlæg og jeg kan kun give dig ret...

Pernille

Team Coda OX

Distanceridning

.

0
0
Svar på denne tråd

Well well
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 21:22

Jeg TROR jeg forstår hvad Tina mener

Men på den anden side..

Who cares ?

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan ved man
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 21:23

hvem der lever sit liv herinde, og hvad vil det sige? Fordi der skrives om alverdens ting, man aldrig selv ville lægge ud i www, betyder det da ikke at de der skriver ikke har venner, er social, eller på anden vis lever i det virkelige liv. HN ville da være en tam fornøjelse, hvis det ikke var for alle de 'modige' mennesker der tør fortælle om virkelige problemstillinger af den ene og anden art. Nu kommer du ikke med nogen eksempler på disse "tisse til natmad" indlæg, men jeg går ud fra du mener de mere intime/ personlige / følsomme indlæg der oprettes her?!

Tror til gengæld indlæg som disse kan afholde nogle fra at skrive, man vil jo nødigt stemples som www-freak uden venner og liv!

Måske jeg har læst og forstået det hele helt forkert, ud fra hvad der i virkeligheden menes, men det er jo i så fald ganske populært at gøre herinde

0
0
Svar på denne tråd

Er der i virkeligheden nogen der....
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 23:52

.. lever sit liv på nettet?

Jeg vil nok sige at jeg tror ikke på at folk udelukkende har netværk herover. Der må være mere i det end det.

Desværre er mange hurtige til at dømme dem der sidder meget på nettet, som værende uden liv ved siden af.

Venlig hilsen
-miki-

hende der med hjemmesiden om krybbebidning og vævning

0
0
Svar på denne tråd

internetliv - intet liv.
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 00:36

Tror ikke at Tina udelukkende mener HN, men også taler om bl.a Facebook...

Fordømmende eller ej, jeg har selv haft samme tanke...

Chris!

I never give up - I never give in...

0
0
Svar på denne tråd

facebook
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 01:52

Moekkvi:

ja, så burde hun jo nok

opholde sig på Facebook...hvis det er det du/I mener....

kan ikke se hvad facebook og hestenettet har med hinanden at gøre ?

Der er en verden til forskel...

Vh. Jill

Hvert græsstrå har sin egen dugperle

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 03:03

Jeg sidder og forsøger at komme med et velformuleret, konstruktivt indlæg, men må nok indrømme, at dette falder mig ret svært, efter nogle af de betragtninger, der er blevet luftet i denne tråd!

Jeg kan, uanset hvordan jeg vender og drejer disse betragtininger, simpelthen ikke finde berettigelse for, at folk gør sig selv til dommere overfor, hvorvidt andre menneskers liv er et "rigtigt" liv!

Jeg tror det er et fåtal, der rent faktisk ikke har andre relationer end dem, de finder på nettet, men jeg ved, at disse personer findes. Og så er det, at jeg synes der går en meget vigtig pointe tabt: De, der rent faktisk "lever deres liv på nettet", gør for pokker da dette af en årsag!

Ikke alle er velsignede med en stor vennekreds, ikke alle er selvsikre og overskudsagtige nok til at skabe nye relationer.

På nettet kan man lettere snakke med folk, da det er mere upersonligt og uforpligtende, end ude i den virkelige verden - Har folk behov for dette, kan jeg ikke se hvorfor man absolut skal stemples som værende "uden et liv".

Et liv er et liv, en persons eget til at gøre med, hvad vedkommende vil.

At nogle mennesker så har behov for at fordømme andre på baggrund af en social situation, som uden tvivl har en dybereliggede årsag, går over min forstand!

Slutteligt vil jeg lige lufte min irritation over, at det lyder til, at hvis man har masser af venner, har man ikke behov for at være på nettet. Der er nemlig ikke langt fra dette, til den konklusion at hvis man er meget på nettet, har man ingen venner - Ydermere bliver det i sætningen "internetliv - Intet liv" temmelig tydeligt udtrykt, at man ikke kan være meget på nettet, og samtidig have det, de selvbestaltede sociale genier vil kalde et rigtigt liv.

Øhm...? Hvor står dette? Og hvad rager det egentlig dem?

Nogle mennesker har åbenbart bare et stort behov for at definere sig selv ved at fordømme andre.

Og helt ærligt, dem om det - Hver sit liv, hver sine behov.

Rose - og Kongejordens Cardiff

0
0
Svar på denne tråd

konstruktivt
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 06:23

jamen det må da så absolut være konstruktivt at jeg så nu vælger at blande mig i tråden, jeg må jo DELVIST være en af de der "omtales" fra trådstarters side.

Lever mit liv på nettet- delvist gør jeg sikker iflg nogen. Helt- NEJ!

Jeg tror ikke på nogen lever KUN på nettet- det kan ikke lade sig gøre.

Når det er sagt. Tjaeh så er jeg her dælme meget. Dog mindre nu end tidligere, da jeg har ting jeg skal hver dag. Men jeg bruger den tid JEG ønsker her, jeg hygger mig med det. Gør det i stedet for tv når jeg er på. Jeg har venner- der er bare ikke vanvittigt mange af dem. hvorfor? Fordi det har JEG valgt skal være sådan. Jeg gider ikke stresse fordi jeg reelt kun har 100 bekendte jeg skal spørge til hver uge, lave aftaler med ect Forskellen på venner og bekendte er efterhånden gledet ud i sandet. Skulle jeg ha så mange "venner" som mange siger de har- så fik jeg simpelthen stress af at skulle holde kontakten ved lige ret ofte ved dem alle. Og det er vel en nødvendig faktor?

Det behøver jeg ikke her. Jeg er på når det passer mig. Lukker når det passer mig mm.

Men at man ikk har noget liv og ingen venner fordi man er meget på- det undrer mig at andre kan "vide" dette når de tilsyneladende ikke selv er nogen af dem der er "meget på"- hva er meget på for i øvrigt?

Nu til dags er der mobil tlf- hvis man ønsker og gider kan man af massevis af venner og stadig være på hn. De er jo blot en sms el et opkald væk. Så hn og venner kan dyrkes på samme tid endda. Hvvis man lyster.

Jeg foretrækker få men gode, fremfor mange og overfladiske. De fleste er nu ved at ha brn, har ikk den tid de tidligere har haft mm. så man ser dem knapt så ofte. Jeg har en veninde jeg kan gå i et r uden at se, mens vo blot en gang i mdr sender et par smser el ringer til hinanden. Super veninde. Ikk noget der. men med heste, eget sted, lille barn, arbejde ect ja så er der altså ikke meget tid i dagen for hende. Jeg bebrejder ingen- jeg har det dejligt her hjemme, nyder min alenetid inden manden kommer hjem, min tid hvor jeg hygger med hestene og hundene.

Men jeg er heller ikke som de andre. Masser venner er uholdbart for mig, mødes med dem flere gange i ugen ligeledes. Det kan jeg ikke overskue, og vil jeg ej byde mig selv. Hvorfor skulle jeg når jeg kan ha gode venner uden disse ting, som ikke er noget for mig?

Men det er ikke ens betydning med jeg lever på nettet.

Jeg er osse en af de åbne, der kan tale om alt. Men det er vist ikke det der gør at mit liv heller kun foregår på nettet. Sådan er jeg generalt. Det er langt nemmere. Så ved folk fra start hva man indeholder.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 13:49

Nu er jeg en af dem der er rimelig meget her inde i min arbejdstid... jeg arbejder i en branche der pt ikke har ret meget at lave.
Til gengæld er jeg her ikke så meget når jeg så har fri, så er der andre ting der skal laves.

Men jeg har da også lagt mærke til andre brugere der svarer meget mere end mig, og man undre da sig, det kan da ikke undgåes :)

Michelle

HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud

0
0
Svar på denne tråd

Hvad undre
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 13:53

Dig ??

Jeg undre mig over at man lader arbejdsgiver betale for ens tid på nettet, men det kan jo være skrevet ind i din kontragt, det ville dog også undre mig ;-)

Illum !!

.

Når du møder "manden" så sprøg ikke dig selv "Hvad kan han gøres til ? Men spørg "Hvor meget af ham er brugbar"..

Spar tid :-)

0
0
Svar på denne tråd

kan det ikke
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 15:59

undgåes? Hmm det klaer jeg personligt meget godt. Jeg spenderer IKKE tid på at tænke over hvorfor andre er her den tid de er.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 16:06

Illum: Jeg undre mig såmænd bare over det samme som trådstarter, om vi lever i en verden der efterhånden foregår så meget på nettet at de ikke har så meget liv udenfor. -hvis det altså er tilfældet.

Min arbejdsgiver er helt med på at jeg sidder her i arbejdstiden, det er der ingen hemmelighed i ;) -så det er vel bare luksus? :)

Michelle

HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 16:20

Hvorfor ikke helt hvorfor dette er et spørgsmål? - Folk må da leve som de har lyst til, uden at andre behøver at dømme det.

Jeg bruger selv nettet, til at holde kontakten med de mennesker som jeg fx kender fra efterskole, skole, arbejde og militæret, da jeg bor langt ude på landet i det sønderjyske. For mig er nettet en fin måde at følge mine venner.

Det skal siges jeg er enormt meget på nettet for tiden da jeg søger jobs, men det betyder vel ikke at andre skal dømme/bedømme mit liv? - Og at det skulle være mindre værd på grund af det?

- Er man nu et social udskud bare fordi man bruger HN?

For så kender jeg da hverfald én her i tråden der skal passe på med sin kommentar.

og mht. : internetliv = intet liv. Wauw. Sikke en udmelding. - Den er jeg IKKE enig i!

Anne

Snowys Sweet Red Too..! My beauty.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tænker...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 16:41

Er der forskel på dem skriver meget på nettet og så dem der læser alt det som de andre skriver?

Mvh Jannie

Det er aldrig dumt at blive klogere

0
0
Svar på denne tråd

Jannie Tornvig
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 17:31

Go pointe

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Min datter søger 2 vær. lejlighed i Aalborg, skriv en pb hvis du har en ledig bolig

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Haha Jannie
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 17:36

Touché ;-D

Vickie

Darell Foto

0
0
Svar på denne tråd

Sådan ...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 20:05

Sådan Jannie ... ,

Nu behøver jeg ikke at skrive et indlæg selv ...

0
0
Svar på denne tråd

ja der er
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 06:22

jo mange herinde der sidder her en del af dagen og læser, men ikke selv debatterer. Reelt er der ingen forskel på disse mennesker andet end at vi andre er langt mere synlige, og derfor nu debateres

0
0
Svar på denne tråd

Jo stor forskel
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 08:34

Nogle tør, hvor ander tier.....

Illum !!

.

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 08:56

0
0
Svar på denne tråd

Jeg undrer mig lidt...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 12:07

Hvor bliver trådstarter af? ?:-)

Vickie

Darell Foto

0
0
Svar på denne tråd

vickie85 (Don)
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 12:09

ej altså er du nu osse en af dem der begynder at undre dig over hns brugere og deres færden

0
0
Svar på denne tråd

Stute...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 12:12

Jeg overvejede kort om en eller andet ville fange det dobbeltmoralske i mit indlæg

Well done!

Vickie

Darell Foto

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 12:14

jeg bukker og nejer

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider