Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sony ericsson W890i opdatering.
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 08:11

Hej jeg har lige et spørgsmål til jer som ejer eller har gjordt af denne mobil,jeg har haft min 1 år her til 1 maj og er entlig meget godt tilfrds med den bortset fra at den skal opdateres heletiden kan det virkelig passe? jeg fik den opdateret 1 januar og nu er den så småt ved at drille igen den er langsom og opfører sig mærkligt,skal alle de nye mobiler i dad opdateres sådan med jævne mellemrum?. mvh katrine

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har samme mobil
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 15:52

Jeg tror jeg har haft min i over 1 år nu, og jeg har endnu ikke fået den opdateret. Men den kunne godt trænge til det, syntes bare det er så irreterende at man mister alt på den når den opdateres.

Jeg er også rigtig glad for, men den går kold en gang i mellem, og så lyser der en rød knap bagpå, og det er jo nok fordi den lige burde opdateres. Jeg syntes ikke den er langsom, kun når jeg har for mange billeder og beskeder osv liggende. Har lige slettet 500 på den, det hjalp en del ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Nu arbejder
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 17:07

jeg i sonofon, ved ikke hvilket teleselskab du er i? Men 3. gang din tlf bliver sendt på værksted med samme fejl, så er proceduren normalt sådan at din udbyder sender en reklamation til sony ericsson og anmoder om en ny terminal(tlf). Det eneste du mister ved en opdatering er dine beskeder, resten ligger på simkortet eller hukommelseskortet hvis du husker at flytte det.

Anne1979: har du overvejet at købe et større hukommelseskort? Så kan der jo være meget mere på tlf

Nord, syd, øst, vest- heste godt, men pinto bedst.

0
0
Svar på denne tråd

Sony....
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 17:56

Nu er min godt nok ikke en W890i men en W580i som også er over et år gammel.. Min fejler intet og har aldrig været til opdatering.. Der ligger 26 spil på den samtidigt som hver fylder over 400 kb, hvilket jo også kan gøre den langsom..

Jeg har et 2MB hukommelseskort i, og det kunne måske være det der gør den store forskel..?

Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd

Carina-W
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 17:58

Det har helt klart noget at sige hvilket kort du har i også.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 20:50

Jeg har et 2 mb kort i. Regner med at det skulle være nok. Men det var også på tide jeg fik overført billederne, lige pludselig kunne tlf jo dø og så ville alle billederne være væk.

Jeg har ellers hørt at man mister billeder og spil osv når man får den opdateret, og har faktisk prøvet det med nogle andre tlf end den jeg har nu. Men er det ikke normalt at de skal opdateres. Jeg har 3 som selskab, og jeg syntes da at de siger den skal opdateres?

0
0
Svar på denne tråd

Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 22:37

Jeg har en w890i og den er blevet opdateret en gang på 1½-2 år. Dette gjorde jeg selv over nettet.

hilsen Jane

Ghandi

*24/6-1992*

23/10-2006

-Savnet-

www.milan-cherie.dk

0
0
Svar på denne tråd

korrekt
Forfatter: 
Dato:  01-04-2009 10:31

at dine spil kan blive slettet, har dog ikke været ude for at dem som ligger standard på tlf bliver slettet. De billeder du har taget ligger på hukommelseskortet og vil derfor ikke blive slettet når du fjerner det fra tlf. Hvid su skifter tlf til samme mærke og sætter hukommelseskortet i, vil billederne blive flyttet med på den nye tlf (samme mærke fordi hukommelseskortet på en sony ericsson ikke passer til en nokia og omvendt.)

0
0
Svar på denne tråd

Rikke.
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 18:49

Jeg har min mobil hos cybercity men de slår sig sammen med sonofon til sommer,så må jeg hellere lige prøve at få den sendt ind.mvh katrine

Yrja

1 Løsdrift plads ledig i Hobro

Medlem af Huginn & Muninn

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider