|
|
| Hvad skal I sådan en lørdag aften? |
|
|
Jeg skal spise en lækker middag herhjemme og bliver bagefter kørt ned til en veninde hvor vi er nogle stykker som ska have lidt indenbords sammen inden vi smutter ned i byen senere.. Men hvad skal DU!?  Håber alle for en super weekend!
Mie med Melonia N, en fremtidens sportsspony, med uendelig kapacitet. Sælges snart.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak :) |
| Forfatter:  |
Pernille ♥Donna♥ |
| Dato:  |
28-03-2009 16:24 |
|
Jeg er så "heldig" at jeg er alene hjemme :/ Så nu kan jeg sidder og lave 3 afleveringer til i næste uge. Mine forældre er til fødselsdag, og min kæreste er til volbeat koncert, så dem har jeg lovet at hente i nat når de engang gerne vil hjem.. Så jeg vil nyde min pasta ret, og nye jordbær til dessert imens jeg laver lektier  Go weekend 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidde her hjemme |
|
|
med manden i ften i fred og ro (indtil min lillebror kommerhjem og er snakkesalig)  hvis altså han kommer inden vi daffer i seng da han har fået nøgle med i dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min lørdag |
|
|
Jeg skal have (forhåbentlige) dejlige hakkebøffer med grøntsager til aftensmad og så står den på by tur med min veninde:)))
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak og ilm måde. |
CamillaX |
28-03-2009 16:27 |
|
Jeg skal pleje mit korpus som føles gennembanket siden et bilsammenstød igår formiddags. Udover det lave lidt lækker mad til min kæreste kommer hjem ved 18.30 tiden. Vi skal også have jordbær, og andet frisk frugt til dessert  Vi henter nok en film forestiller jeg mig til aftenhyggen Udover det skal vi også lige have kigget på den lille dyt, den bliver nok skiftet ud imorgen med en anden. God weekend Og god lørdags aften!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Jeg skal i biffen med veninderne og se "Kærestesorger" og derefter hjem til kæresten 
Mvh. Mia-musen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hejsa Skal bare side og nyde aften i fred og ro med min kæresten. Måske sætter vi en film på. Så ikke noget spændende her.. /Mia
FELICIA OG FLEUR TÆNKER PÅ JER HVERDAG Først efter at det sidste træ er fældet, den sidste flod er forurenet og den sidste fisk fanget, vil I erkende at man ikke kan spise penge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Damgaard |
|
|
Må se hvad jeg kan finde på, da jeg er alene hjemme. Kæresten er taget afsted, han skal til koncert i århus i aften
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slappe af... |
|
|
...måske er der noget der er værd at se i fjernsynet - og hvis ikke, er det også ok, jeg har lige fået en flok nye bøger fra Amazon, så jeg mangler ikke underholdning de næste par dage. Og lidt god mad skal jeg jo også finde på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lørdag |
|
|
Er det lørdag  Mine dage er ret ens, da vi arbejder hjemme, så jeg holder ikke nødvendigvis fri en lørdag  Jeg skal have lavet noget arbejde i aften. Jeg har været en del i stalden de sidste to dage, så jeg må vist lige få indhentet noget af det forsømte 
Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi
SÆLGES Rigtig pæn Kieffer lusitano dressursadel 17" Næsten ny Wintec Combi 2000 m. dressur gjordstropper 17" Kontakt for pris
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidder pt |
|
|
og skriver metodefagsopgave sammen med min gruppe til HD 1. del, skal efterfølgende hjem og ordne stald heste mm inden aftensmaden og derefter skal der følges op på teori omkring interview mm, som skal skrives. Skal mega tidlig op igen i morgen da vi også skal mødes i gruppen der for at se om vi ikke odt kan få det meste af opgaven færdig til imorgen aften. mvh Mie
med Fadligt ox og Dagirr ox samt palominohoppen Shakira!
Bedækning tilbydes af OX-araber, ren polsk afstamning og SCID-clear, se mere på min præs.
Godt hø sælges, minibig 450,- pr balle, skal afhentes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eksamenslæsning |
|
|
Ja, her står den udelukkende på eksamenslæsning og så måske lidt overspringshandlinger på nettet - som nu  Men det er heldigvis overstået på onsdag, puha hvor jeg glæder mig
Mvh. Nina Den der ikke kræver kvalitet er selv med til at afskaffe den
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| slllsls |
Piraten Vrinsk2 |
28-03-2009 16:42 |
|
Ikke en skid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var en lørdag aften |
|
|
Eller det bliver og så skal jeg til Herning til noget indflytter fest hos en veninde vi bliver kun 3 tøser men det skal nok blive rigtig hygge!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er totalt smadret |
|
|
Jeg har været aktiv i dag - Ca 8 km gåtur ved Bisserup strand, sammen med hundene og mor(Hun var ikke i snor) Og bagefter ud og ordne stald, samt ride Mistral - Og han tapper altså alle mine kræfter  Men kl 19 skal jeg til attenårsfødselsdag, en rimelig stor en  God lørdag aften til ALLE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slappe af... |
|
|
I hvert fald indtilvidere... Sidste weekend bød på en bytur hvor jeg fik aaaalt for meget indenbords - så jeg regner med at "holde fri" denne weekend. Meeen.. Der er godtnok nogle stykker der mener, at vi ikke kan forsømme vores gode veninde Jomfru Ane.. Så nu får vi se... Lige pt. er det godtnok sofaen der lokker mest! Milla
Min elskede Tekla og fantastiske Basse - de smukkeste stjerner i natten! ! Frøsanggård - knabheste med fremtid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal |
Ronjaven |
28-03-2009 16:48 |
|
Spise en lækker middag her hjemme sammen med min søster vi skal os lige ha lidt indebords og senere skal vi ned i byen.
Yrja 1 Løsdrift plads ledig i Hobro Medlem af Huginn & Muninn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal |
|
|
vi er fuldstændige færdige, så vi skal bare slappe af i aften, med noget go mad, og en go film, jeg har tæsket rundt siden i formiddags, først ud til hesten og så i svømmehallen hvilket bare tager på kræfterne, og så ud igen til hesten og lukke ind, hjem og lave mad... nu gider jeg heller ikke mere i dag, JEG VIL FLADE..
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal |
Muttemor |
28-03-2009 17:31 |
|
bare være hjemme og hygge  Jeg gider ikke alt det gå i byen-helvede mere Da jeg boede på kollegium og var i Forsvaret gik vi i byen hver torsdag-fre-lørdag. Nu er det ved at være 2 år siden, jeg var i byen sidst  Så lidt god mad, en film og lidt ske-ligning med min kæreste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lørdag |
|
|
Jeg skal bare slappe af herhjemme, og se film med min roommate  var i byen sidste weekend, og skal i næste, så denne holder jeg fri, med mindre nogen skriver og lokker, man ved jo aldrig 
Mvh Sandra Den Lykkelige Ejer Af Stormarkgårds Tequila & Midnights Medina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdag aften. |
|
|
Det lyder hyggeligt.  Jeg skal pakke kufferten - den kommende uge vil blive tilbragt i Italien. Og så er der en bunke lektier, der skal færdiggøres. Man må yde, før man kan nyde. 
Ditte - I'm just a dreamer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhhhhhh |
|
|
Her står den vist bare på tv, internet og god mad...
Kærlige hilsner fra
Team Topper NY FOLEALARM SÆLGES - evt. delvist bytte til KVALITETS hesteklipper LILLE! Se mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Tror bare jeg vil være her hjemme Måske kører jeg et smut på rideskolen her senere og putter min lille hest, selvom jeg har været der i dag 
Hilsen Annecathrine
"Vi passere altid fiasko, på vor vej mod succes" - Mickey Rooney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg skal i nattevagt, så det er bare fedt, not!
Venlig hilsen Kongehøj Stubben dressur-sadel til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| arbejde... |
|
|
Jeg skal arbejde...  Vi har koncert med Danseorkestret i aften og derefter er der disko dasko... det skal nok blive hyggeligt... Sååååå måske vi ses på Train i aften ? Lørdags hilsner fra Lise 
"lev mens du gør det, elsk mens du tør det"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal hygge. |
inger christensen |
28-03-2009 19:15 |
|
Dattern tager til en veninde i slagelse. Knægten er til mottocrosløb hele dagen og senere på vej til jylland, hvor der skal køres endnu mere cross. Gemalen er til generalforsamlng i vognmandforeningen, så han bliver kørt hjem og afleveret her sent. Hypperne er puttet, så jeg skal hygeg helt alene. med is og friske jordbær.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efter en |
|
|
super god dag, skal vi have gammeldaws oksesteg med baconbønner og hele grisseriet. Min mand har været ude og hente hans hjemmebryggede øl, så mon ikke han giver en i aften? Min datter sover ved en veninde, så her er dømt hjemmehygge med sønnike og manden min. Vi skal æde nedfaldsstammer/træstammer og se en god dvd. Og når jeg går i seng, håber jeg på en drømmeløs nat, for i nat var jeg i Italien. Og vi gik flere kilometer fra hotellet og til bussen. Jeg slæbte på hotellets dyner, for dem skulle jeg have med hjem. Var sgu helt træt, da jeg endelig vågnede. 
...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...
Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdag aften |
|
|
Jeg skal læse om lejelov, tvagsauktion, timeshare mv. og lave afleveringsopgave.
- Yuki
Med salathesten Rigola - nu i fol med Quaterback
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|