|
|
| Vores dejlige søde mænd der altid er der |
|
|
Ja synes det er på tide med en positiv tråd der omhandler vores bedre halvdele:) Hvad gør dig i godt humør ved din partner? Er der en tak han skal have? osv osv. Jeg vil gerne lægge ud...:) Jeg vil gerne takke min skønne kæreste fordi han er som han er....Når jeg har overarbejde og har nogle lange vagter sørger han for at ordne og lukke hestene ind og lave mad til jeg kommer hjem, på trods af at han selv har en arbejdsdag på 12 timer. Han var ikke hestemand før vi lærte hinanden at kende men nu vil han gerne selv have en haflinger på et tidspunkt:) Jeg synes det er lækkert at have fundet en som også selv elsker dyr ligeså meget som mig:) Og at han så også elsker at rejse det gør ikke glæden mindre... Men hvad med jer andre..Fortæl om jeres søde dejlige mænd og hvad de gør for jer:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kæreste... |
|
|
Jeg kunne skrive en roman  Vi har kendt hinanden siden maj 08 og jeg holder kun mere og mere af ham. Han er god til at styre mig samtidig med han bakker mig 110% op. Han hjælper mig på alle måder når jeg har brug for det. Jeg håber vores kærlighed bliver ved med at vokse for jeg tror vi kan få et godt liv sammen..
Med Venlig Hilsen Maria Nielsen KLIK HER for at se hjemmeside - opdræt af marsvin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen altså |
|
|
det er ikke nemt med så lidt skriveplads jo Men jeg kan da gøre et lille forsøg jo. Jeg elsker og vil gerne takke min mand- Fordi han er som han er, og den han er. Ganske kort og godt  Min højtelskede soulmate 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak for 10 år |
|
|
Tak for at holde mig ud. Tak for alle de dage hvor du har maden klar på bordet, når jeg kommer hjem. Tak for at holde huset rent og pænt. Tak for de mange hestespørgsmål, som alligevel ikke interesserer dig. Tak for altid at være glad for at se mig, selv med mudder i ansigtet og dryssende hestehår. Tak fordi du ikke bliver sur når jeg igen har slæbt mudrede ridestøvler henover det nyvaskede gulv, og smidt ridebukser med hår og snavs på gulvet.
Jeg vil gerne beholde dig resten af livet.
Rikke
www.lipizzan.dk "The aim of the art is not only to ride a well conformed animal, but to get the very best out of those that have been less gifted by nature..." (Ludwig Hünersdorf)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg vil så takke min mand for, at ha været den bedste mand jeg har kunnet ønske sig i foreløbig 30½ år. Han har aldrig, aldrig, aldrig forhindret mig i at være mig, men elsket mig for den jeg er. Det er stort.  Jeg håber, vi holder sammen resten af vores liv. 
Hilsen fra Pony-mor.
Livet er for kort til - Ikke at vælge sine kampe med omhu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dadada.. |
|
|
Puh ha, rigtig mange grunde! Han lader mig være den jeg er, en rigtig bonderøv  Har hjælper gerne med hestene når det brænder på, og også gerne når ikke det brænder på! Jeg har 3 heste, og jeg høre aldrig et negativt ord om at jeg bruger meget tid i stalden, tvært iomd er han meget glad på mine vejne over at jeg har mine heste  Næsten sidst men ikke mindst... fordi han kan holde mig ud  Vi har snart været sammen i 8 år nu, så det var en ung alder jeg mødte ham, og jeg elsker ham for den dejlige mand han er!
På forkant med Sommergræs? Sommergræs tilbydes, se præs for mere info!
Er livet ikke skønt, foråret er på vej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| elskede. |
|
|
Han elsker mig for den jeg er. Han ser mig og kender mig tiltider bedre end jeg kender mig selv, han bakker mig altid, altid op, selv i mine underligste halvtomme ideér . Han sætter altid mig først. han er kærlig, omsorgsfuld, vidunderlig, fantastisk, charmerende, trofast, karekterfuld, romantisk, umådeligt sjov.. og ja han er bare verdens bedste.....  Og så prøver han altid at gøre mig glad, selv når jeg har en møgdag og lader alting gå ud over ham.
Med venlig hilsen Liv Nielsen. *ZANCLE*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det dejligt |
|
|
at læse at så mange har så dejlige vidunderlige mænd:) Og sikke mange år mange af jer har været sammen i...Men vi er vist lidt heldige at have fundet de gode mænd:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
spender 1 |
| Dato:  |
28-03-2009 15:41 |
|
Tillykke med jeres dejlige mænd. Jeg vil også ha en 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min fantastiske |
CamillaX |
28-03-2009 16:03 |
|
kæreste og mit livs kærlighed, er min soultmate. No doubt  Han er ambitiøs og tager sine karrierer seriøst, som jeg selv. Han er hjælpsom og en ven man kan stole på i tykt og tyndt. Respektabel, ansvarlig, venlig, sjov, omsorgsfuld og vi sætter hinanden højere end noget andet. Vi deler mange fremtidsdrømme men er absolut ikke altid enige, heldigvis for det. Han og jeg lader hinanden have sin frihed, og det er alfa omega for os begge. Han er Pilot og det passer utrolig godt ind i at det er skønt med nogle dage for sig selv! Hvad han gør for mig kan ikke rigtig beskrives. Han er der bare altid, som fx. igår da en tumpe voldsomt bragede op bagi mig (bil), han var de 5 min efter jeg havde ringet efter ham og sad mange stive timer på akutmodtagelsen sammen med mig. Her er der ingen som gør noget "fast", og vi hjælpes ad herhjemme med det meste. Han har taget hunden til sig, som var det hans egen og elsker ham lige så højt som mig! Så at have fundet ham, er det bedste der nogensinde er sket mig. Åh ja, lykken burde alle kunne få at føle For jeg er i dén grad, lykkelig. Jeg får stadig sommerfugle i maven  Så ja, mænd, (Jer i denne tråd) I gør det tilsyneladende meget godt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Fantastisk tråd! Jeg har dog kun været sammen med min kæreste i otte måneder, men forinde fungerede (og fungerer stadig) som min bedste ven igennem fem år. Ingen tvivl hersker her om vores fremtid sammen. Han er der altid for mig. Støtter mig, ligegyldigt om det er skøre nye planer eller personlige problemer. Holder mig ud og taler mig til ro, når jeg er hysterisk og uretfærdig. Spørger ofte ind til heste og ridning, selvom jeg ved, at det i dybden ikke interesserer ham. Alle de gange, han har bagt chokoladekage til mig, hvis jeg har haft en virkelig dårlig off-day. Alle de vittigheder, der får mig til at grine på selv den væreste dag. Han lader mig være mig selv, og lader mig udfolde i mit eget tempo. Han accepterer mine venner fuldt ud og jeg ved, at han kun ønsker det bedste for mig. Han vil aldrig stå som en hindring for mig. Ja - så har jeg nu været heldig alligevel. 
____________________________ Kia; everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har den aller bedste af dem. |
inger christensen |
28-03-2009 19:45 |
|
til april har vi været gift i 22 år. Jeg kunne ikke få nogen som helst bedre mand en Per. At han har holdt mig ud i så mange år, uden at opgive mig, ja det er den aller bedste ros han kan få. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mand |
Lilar |
28-03-2009 21:23 |
|
Man kan sige mange ting om min kæreste - men han holder af mig for den jeg er, han giver mig plads til at være mig, og han er den bedste far vores børn kunne have. Når jeg igen igen tager i stalden for at ride, eller med min veninde til hendes hest - jamen så passer han troligt pigerne hver gang uden brok. Men hans største bedrift må være at han har kunnet holde mig ud i 9 år her i april  Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja og Fenja - verdens smukkeste piger *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps... |
|
|
jeg kan kun tilslutte mig dem der "ikke forstår" deres mænd stadig udholder dem  Disse skønne skabninger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja.... de mænd |
|
|
Dejligt at høre så mange kærlighedserklæringer  For som regel hører man så meget brok. Jeg er på 7. år sammen med den dejligste mand jeg overhovedet kunne forestille mig! Han elsker mig for mig, han beundrer mig for hvad jeg ved og kan, han sagde så sent som i går aftes (da vi var ude til noget halvofficielt tam-tam i byen) at han var stolt over at have så smuk en kvinde med. Wouw, det KAN lade sig gøre, folk, kærlighed findes! Det var lige en bemærkning til dem der har mistet håbet  Lene
- Hende den rødhårede, der ikke kan lave fancy farver på sin signatur -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har skam også |
|
|
et pragteksemplar her . Næsten i 20 år har han stået model til alle mine påfund og ideer og bakket det op - det er nu helt gensidigt. Han kendte intet til heste før vi gik ombord i heste (igen for mit vedkommende) og nu, efter han er gået på pension - passer han 30 af slagsen 24/7/365, inklusive alle de medfølgende børn, kører traktor, høster wrap, tømmer mødding osv. Hestebonde-læge. Har et vågent øje med helbreds - og fodertilstanden hos alle firbenede og de fleste tobenede i menageriet her. Ved hvordan hestene har det følelsesmæssigt....hvem der kan lide hinanden, ser om nogen er ked......om alle trives, hver dag. Der er faktisk mange gode,kærlige, stabile og trofaste mænd der kan give plads og være helhjertede - deejligt at høre. Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jesper skal have en tak.... |
|
|
... og han sidder sikkert her på nettet og læser med, hvis jeg kender ham ret.  Han var heller ikke meget dyreinteresseret da vi mødtes, men han accepterede hurtigt at de var en stor del af mig. Det kan være svært at møde en pige med to heste og to katte. Der er bare altid dyr der "lige bliver nødt til".... og så måtte Jesper indpasse sig. Istedet for at snakke om at flytte sammen hos ham, så blev det hos mig fordi kattene jo ikke kunne bo på 3. sal osv. Han accepterede og gjorde det for vores og kattenes skyld. Han endte jo med at få hest selv, så nu er der stadig to katte og endda tre heste. Tilmed har vi også fået hund. Jesper er stadig 100% den han var da vi mødtes. Dog var han ikke dyremenneske, hvilket han bestemt er blevet. Det er ham der støtter mig når det er svært, ham der tager hestene ind, muger og ordner det hele til jeg kommer hjem. Ham der tager hestene helt alene og frivilligt når jeg har sene møder og det er ham der trøster mig når jeg er ked hvis dyrene bliver syge. Det bedste er at det er ham der er så skide forstående og som har fået så meget indsigt i dyrene at han står ved min side uanset hvad og græder når vi skal sige farvel til et dyr. Og det er ham der gerne lever af pasta og ketchup en hel måned for at få råd til de bedste dyrlæger til hestene selvom det ser ud som om slaget er tabt. Faktisk mener jeg ikke at jeg kan få en bedre mand end ham. Jeg elsker ham sgu. Så Baby, hvis du læser dette her, så skal du bare vide at jeg skylder dig meget mere end tak. As long as we are together, the rest will fall in place.
Venlig hilsen -miki- hende der med hjemmesiden om krybbebidning og vævning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|