|
|
| Det HAR vi talt om!!!! |
|
|
dette sikkert også....
men kan vi lave en smiletråd over
1 - oftest brugte udtryk:
jeg holder på: "ligger sadlen ikke for langt fremme?"
og
2 - oftest gentagede emner:
denne er temmelig slidt: "hvorfor betale for part?"
Smid et bidrag 
KH:)
Annette rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
spender 1 |
| Dato:  |
26-03-2009 13:10 |
|
den der lige falder mig ind er: TAKTFEJL!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe.... |
|
|
kan vi ikke blive enige om at være uens (= ikke enige). Det er så bare min mening. Det var da to enekelte der osse rimelig oftest bruges sys jeg. Ved ikke om det tæler med i forhold til jeres  Nåh ja- og så rytterens forkerte opstilling på billeder.Osse et typisk eksemplar*LOL*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhehehe.... |
|
|
Ja mht lægge billeder på hn, så er der jo aaaaltid noget galt, går hesten ikke under lod, så er sadlen ihvertfald dårligt tilpasset.. el også er hesten lidt for tyk  God bless, den dag der kommer et billede en af den perfekte hest :p (nåååårh nej, det har der jo været! Men så erdet godt at hn´s rutinerede "tanter" istedet kan hakke ned på billede kvalitet, tilfældig hest i baggrunden, el farven på underlaget ) denne er (detsværre!!) også meget brugt; "Så kan du lærer det" jordens dummeste, "ukonstruktive", ligegyldige og latterlige bemærkning! Og meget brugt her på hn...
Med venlig hilsen Liv Nielsen. *ZANCLE*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hehe  Det allermest brugte udtryk overhovedet: - "Den går bag lod!" Det, vi efterhånden har fået uddebatteret: - Glidetøjler - Brug af hjelm - Støvsugerridning Og den store klassiker : - "Jeg skrider fra HN nu...!"
Rose - og Kongejordens Cardiff
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
diablogirl *almera* |
26-03-2009 13:16 |
|
tjae, mest debatterede; måske Anky/Andreas Helgstrand  det er måske de to emner der mest får det kære HN op på kogepunktet. kristina.
The Wind of Heaven is the one that blows between your horses' ears.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Muskelhunde/kamphunde er vist også et emne der er benyttet flittigt herinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Hvad så med: "Er jeg sippet?" og "Er det bare mig, eller?"... Altså noget der tit minder om et forsøg på at fremstå som forurettet på den ene eller anden måde, og måske derved at opnå en form for medfølelse.. LOL.. Men skidt pyt.. Det er jo altsammen krydderi på den ene eller dne anden måde..  Mvh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Og den |
CamillaX |
26-03-2009 14:08 |
|
gode gamle! Rygklapper og hvornår er man det!! Eller kan man bare nøjes med at være enig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mht rygklapper |
|
|
har stadig ikke fundet ud af om det her på hn bliver betragtet negativt at være rygklapper??? er det dét? '
Med venlig hilsen Liv Nielsen. *ZANCLE*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| debat debat |
little-horsie ♥Blaze♥ |
26-03-2009 15:00 |
|
Og den evige debat om tykke ryttere, den er slidt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Liv Nielsen |
CamillaX |
26-03-2009 15:04 |
|
Det kommer nok an på øjnene der ser og læser. Og ABSOLUT hvem man vælger at være enig med. (Derved i nogens øjne være rygklapper)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| damdamdam.. |
|
|
Lige nu: Hvor langt tid må hunde være alene hjemme Hvis der kommer en til tråd om det skriger jeg  Eller hvor meget er min hest værd, jeg skal ikke sælge vil bare gerne vide det 
NO ONE can make you feel inferior without your consent - E.Roosevelt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muahahaaaaa!!!!! |
|
|
o MUAHAHAAAAA!!!!! Kan i se det det er den onde cirkel der vil kede os ihjel. Emnerne og bemærkningerne går i ring.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en rigtig god |
|
|
irritationstråd. Jeg ser rødt når folk skriver " sys " eller " ik ".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| POPCOOORN:.. |
|
|
Rikke - nu uden sparky (med Nynne) Thats the time you must keep on trying, Smile, whats the use of crying? Youll find that life is still worthwhile, If you just smile Batterigreb til 400Dcanon tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt klart... |
|
|
Jeg elsker udtrykket o MUAHAHAAAAA!!!!! Jeg synes det skal vises noget mere, og dette link noget mindre: mindre:http://pixofthelitter.net/ pixofthelitter_008.htm Det er et link, som folk poster, når de synes de skal være originale (og morsomme), men som er set herinde ca. 35.765 gange og optræder i så godt som hver diskussion som har med dressur at gøre!
Venligst - Marianne Haflinger-fjordheste venskabsstævne på Revsø Ridecenter d. 9 april. Dressur, spring og kørsel. Se www.haflingersport.dk
Se også flere haflingerstævner i maj og juli.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| talt om... |
|
|
Et emne, som kan få folk til at fare i flint, er RIDEHJELMEN 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| godt brugt |
|
|
Sadelmager Kiropraktor Massør Er MEGET brugte ord på HN
Hilsen fra Strit 77
-Part-rytter søges til 1´er pony i Gesten. 2 gange ugentligt. Se præs. eller HER -Ikke noget der ikke kan limes... Bullerklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en mere |
|
|
Vidste I godt at MUDDER-på-folden er et bandeord????????
Hilsen fra Strit 77
-Part-rytter søges til 1´er pony i Gesten. 2 gange ugentligt. Se præs. eller HER -Ikke noget der ikke kan limes... Bullerklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Og ................... |
Sys 1 |
26-03-2009 17:54 |
|
Voksne der rider på ponyer ... Hvilket bid er bedst - todelt/tredelt ...... Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Linamix/regulator complete |
JLH ♥Wannamus♥ |
26-03-2009 19:16 |
|
Fibromyalgi/angst/depression og "det er for dårligt".... MVH Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dækken |
|
|
Den oldgamle diskussion om dækken vs ikke-dækken
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mest slidte.... |
|
|
- bemærkning må være: Nu har jeg godt nok ikke læst hele tråden men.... Mest fortærskede må uden sammenligning være ridehjelmen. Gurli.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og så er der Alle De Andre |
|
|
som er idioter fordi de går, løber, cykler, kører i bil, griner, fløjter, bevæger sig, larmer, lugter eller på anden vis influerer rytterens umiddelbare omgivelser (inden for en radius af 10 km) som oftest for en for rytteren uventet og selvfølgelig stærk negativ måde  Men ellers stemmer jeg også på "nu har jeg ikke læst ... men" som det mest slidte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Barnligt |
Michella ♥Kronos♥ |
26-03-2009 19:55 |
|
Når folk begynder ikke at kunne forsvare sig længere og bliver desperate er deres sidste udvej som regel: "Hvor er du barnlig....." Øh nå, tillykke med din flotte konklusion, men det var altså ikke det emnet handlede om  Har sågar set en 25-årig skrive det til en på 40  ... I øvrigt, siden hvornår, er det blevet forbudt at være barnlig? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sys.... |
|
|
er et pigenavn.... Egentlig synd, at hun skal blandes ind i alt muligt her på HN.... 
Zamangah
En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel (Elbert Hubbar)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brugte emner |
Muttemor |
26-03-2009 20:02 |
|
Jeg synes, disse emner er MEGET brugte: "Kan du se forskel?" "Hvilket bid er bedst?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmmmm |
|
|
- Afliv hesten - På den anden side af regnubuen - Horsemanship - Ned og frem - Roepiller - Bidløs
Vh. Pernille
Yes! Har fundet opstaldning:o)
"Det er viljen, der skaber vejen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
"Har du ikke lige lovlig meget fat i tøjlerne?"
Med venlig hilsen Kine Maria Bloch Svalegårdens Monet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte lige |
|
|
AFTEN MADTRÅD
Vh. Pernille
Yes! Har fundet opstaldning:o)
"Det er viljen, der skaber vejen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| læs det med et smil tak :) |
lindy |
26-03-2009 20:19 |
|
Suk, ja jeg bliver nu egentlig helt bekymret, hvad alle disse emner bliver 100% tabuer. For hvad jeg skal vi dog ellers få tiden til at gå med?  De skrappe tanter der øver mudderkast som sportsgren. Som takke være hn og internettet generet har evnerne til, at smide en håndfuld mudder fra naboens mark tværs over det danske land, for at ramme en 16 pige i nakken. De kære efterabere der straks danner fælles front mod den stakkels pige. Der jo heldigvis har fået forstærkninger af en anden flok tanter. Og alle os andre der på trods af medlidenheden mod pigen ikke kan gøre andet en af læne os tilbage med en kop kaffe og tænke "Hoooold da op!"  jeg er nu alligevel glad for mange af de emner tilstår jeg i anonymiteten bag min skærm, jeg er faktisk såglad for nogle af tråedene jeg har gemt dem på min computer så jeg ikke mister alt når modorator endelig sætter bremsen i for mudder-udvekslingen 
/<rista Og Den Røde Giraf!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også en |
JLH ♥Wannamus♥ |
26-03-2009 20:29 |
|
klassisk: Hvad fejler jeg ? Jamen det er jo nok begrænset hvor mange læger der sidder og glor her på HN, så først som sidst kan du ligeså godt bevæge dig op til lægen hvis du mener du er syg. MVH Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En der altid slår mig |
|
|
"hesten er fejlredet/fejlernæret og mishandlet, ved tidligere ejer" Tihi
...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...
Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærkeligt |
|
|
....eller hvad med de mange indlæg der afsluttes med "jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her indlæg, men..... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tæller elendig stavning?? |
|
|
Det er vist et emne der har været oppe at vende mere end en gang men alligevel kan selVskabshest og afvide (????)få mig til at undres virkelig dybt. Og så når folk ikke lige gider at slå et ord op som de kun har en vag idé om hvordan man staver til og så skriver (staves??).. Slå dog op mand, du sidder ved en computer, Google skal nok rette det for dig.. Det er jo ikke bare en tastefejl..
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "Staves???"....... |
|
|
- er min yndlingsaversion! MaggieMay har ret; hvis man ikke er sikker på stavning af et ord kan man slå det op være eller ligeglad. Hvem har dog brug for at vide at forfatteren er i tvivl? Jeg vil påstå at "roepiller" nævnes mere end "Linamix". Gurli.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| debatter |
EmilieBA |
26-03-2009 22:02 |
|
"Fremmede hunde/katte på min grund" vendes også meget ofte Diverse brokkeindlæg; min smed, min dyrlæge, den motorsagkyndige, politiet, lægen, læreren, pædagogen, kassedamen, cyklisten, bilisten osv osv osv osv  og et pindsvin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i har da glemt |
|
|
Typisk sætning på hn: Nu kan jeg normalt ikke lide xxxheste, men din er da lækker. og nu glemte jeg næsten: Jeg kender godt selv mine fejl......bla, ,men god underholdning er det nu alligevel 
Hilsen Mette Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
og barfodstrimmere burde forbydes....
Medlem af Bullerklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Morsomt |
|
|
Det er nu alligevel en ganske underholdende tråd denne her.
Foldtid er vist også en af de mere udbredte klassikere...
Og: "håber du fik det godt efter det udbrud" (jo, ellers tak, jeg havde det såmænd ganske fint førhen også)
Lindy: hvad tager du for de slettede tråde? jeg betaler gerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hestens natur |
|
|
Sporer, pisk, bid, sadel, rytter, er ofte dyrplageri - ergo: det er synd at ride på hesten Vi bør holde hest i overensstemmelse med naturen, altså løsdrift på varierende jordforhold (helst incl bakker, skove, et par søer osv osv), masser af naturlige (mindst 30 forskellige) naturkosttilskud, - og man skal som menneske være hestens leder, men må ikke gøre noget på den der på nogen måde gør ondt (for sådan behandler heste jo hinanden....) Måske skulle vi bare lukke dem ud i naturen - altså hvis vi havde haft ordentlig natur til det her i DK, måske er det i virkeligheden forkert at holde hest i DK 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen hvad ellers? |
|
|
Altså nu har jeg trofast læst mere eller mindre alle indlæg igennem. Men hvis alle de omtalte emner blev udeladt, hvad ville vi så have tilbage at diskutere/debattere? Men mener jo, jeg gider ikke altid svare på det samme emne 4 gange, fordi folk ikke kan se om der allerede ér oprettet tråd om emnet, men kan I forestille jer hvor få emner der så ville være tilbage? :b - Susie.
En hest i hjertet er bedre end ingen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|