Selv om den blev lavet uden en autoriseret opskrift
Den jeg har lavet er med købt roulade - men der er jo masser af opskrifter på nettet af hjemmelavede roulader hvis man har lyst til det.
Jeg skærer to roulader i tynde skiver, og "forer" en stor skål med skiverne.
Til den portion jeg lavede brugte jeg en liter fløde der blev pisket til skum med lidt sukker i, og et par æggehvider der også blev pisket hvide - næste gang bliver det med lidt mindre fløde og flere æg (så det bliver lidt lettere)
Dertil puttede jeg 5-600 gram hindbær i en gryde og varmede dem op med lidt sukker. Det blev sendt igennem et dørslag, så alle små kerner var fjernet og jeg opløste 6 blade husblas i det (lidt mindre kan nok gøre det en anden gang). der kom også saften af en citron i.
Da det var kølet lidt ned (mens jeg piskede fløde og æg og blandede dette) blev det vendt i skummet og hældt over i skålen med roulader.
Øverst lagde jeg en tynd kage - næste gang køber jeg en lagkagebund eller skærer rouladen tyndt nok til at den kan dække "toppen" af desserten.
og så kom hele historien i køleskabet.
Dagen efter tog jeg det med på arbejde og vendte ud på en tallerken, og hældte en sjat hindbærlikør over- med dette resultat:

den var ret populær