Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vores hestevf. hænger på manglende resou
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 21:54

..Undskylder på forhånd hvis dette råd har været oppe før mit - men i min iver er der velbegrundende tanker. Alt den snak om hestehold ... som myndighederne ren faktisk ikke har ressourcer til håndterre (at skulle opstalde) - altså heste der burde have været konfiskeret eller fjernet pga. misrøgt eller vanrøgt - kan vi HN ikke finde en plads til staklen før den slagtes? Eller før den dødsdømmes? Personligt så har jeg altid plads til en mere..

www.heste-nettet.dk/nyheder/5100/

Mvh Mona K

Alle Dyrs Ret

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 22:10

Er der virkelig ikke nogen da gad hjælpe udover en check til dyrenes beskyttelse..... Eller tænker i stadigvæk?

Alle Dyrs Ret

0
0
Svar på denne tråd

Jamen vi
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 22:57

kan da altid finde plads til en til.... Hvor der er hjerterum er der husrum.

Men jeg vil ikke betale at få sådan en hest ind.... Der er omkostninger nok i form af foder og dyrlæge for at få rettet sådan et kræ op.

Zamangah

En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel

(Elbert Hubbar)

0
0
Svar på denne tråd

Hmmnnee
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 00:15

Øhe...er ikke lige helt med hvad du vil frem til med denne tråd nøjaktigt desv..;o) ???

Mvh.

OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning!

Bedækninger tilbydes!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009

0
0
Svar på denne tråd

tas-dk...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 08:28

det hin vil frem til er jo nok at det er vældig fint man laver den ny hestelov som skal tilgodese hestene og deres velfærd, men at problemet er at når så der er nogle der ikke overholder, får påbud mm så hverken fjerner man dyrene og giver dem ly et sted hvor de får det de skal ha som i amerika eks. og at denne person går ustraffet hen og ikke får bøde el lig for så ikke at følge op på og sørge for der blir gjort det loven ahr påbudt vedkommende.

www.nikon-pics4u.webs.com

www.123hjemmeside.dk/qantico

Traktordæk søges til hø på fold gerne leveret hvis du står og skal af med dine.

0
0
Svar på denne tråd

kjahkahskj
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 11:32

Næh jeg gider ikke have heste jeg ikke selv har valgt :) Det koster simpelthen for meget at have hest til at have noget man ikke gider have.

Jeg er af den overbevisning at efter slagtning/aflivning findes smerter, mistro osv ikke længere.

Det er ikke synd de aflives - mange af dem har sikkert oplevet så massive svigt at det er det bedst!

Var der nu tale om en hest der sagde mig noget var det en anden sag, men så er vi jo tilbage i at det er MIT valg :)

Min hoppe har på de 3 år jeg har haft hende kostet omkring 50.000 alt inkl. det gider jge IKKE bruge på noget jeg ikke går ind for - færdig slut.

0
0
Svar på denne tråd

nej men så var det
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 12:00

mindste man kunne gøre da osse at aflive dyrene- det gør de jo heller ikk engang!

www.nikon-pics4u.webs.com

www.123hjemmeside.dk/qantico

Traktordæk søges til hø på fold gerne leveret hvis du står og skal af med dine.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider