Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sandhedens time...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 12:52

Jeg så det i aftes...hvad sker der lige for folk?


Hvordan kan man udlevere sig selv og sin familie på den måde foran hele DK...jeg synes det var pinligt ud over alle grænser..


Læste senere konen havde tilgivet han havde været utro med den samme kvinde gennem 15 år for hun var nok selv skyld i det...???


Alså...hvad folk ikke gør for penge..


vh Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sandhedens time
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 12:55

Jeg synes det lignede en familie som udadtil skulle virke perfekte og lykkelige, og når det kom til stykket var det hele noget rod!


Jeg synes det er noget fis at udlevere sig selv på den måde, - men alligevel ser man det og finder det "sjovt" at sidde og blive forarget vel.


Forstår slet ikke at man vælger at tilgive 15 års utroskab, - 15 år!!! Ud af 34 års ægteskab!

- Og så med hendes veninde!?


Kunne heller ikke lige forstå hans, "Nu har jeg fået det sagt til [konensnavn] som jeg skulle!" 8-)

- Og det kunne du ikke ha' sagt derhjemme, uden at ydmyge dig selv og familien på tv?!


Stakkels plejebørn da!

- Datteren havde jeg ikke ondt af, hun virkede så, kunstig og "påduttet".




Mvh. Rollo

- Nu som partrytter...

BORTGIVES

RACEDYRS MARSVIN

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 12:56

Ja var også dybt forarget over det.

Det meste af mit gymnasium var inde og se det, så har hørt de værste ting på forhånd.


Hvad ville folk sige, hvis dyrene fældede husene for at bygge træer?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg forstår det ikke...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 13:01

hvordan kan hun tilgive???...et af spørgsmålene gik på om han havde haft @!#$ med konen og elskerinden på samme dag...svaret var ja...jamen for hulen...jeg var ved at brække mig på hendes vegne...


vh Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja.....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 13:37

netop den i går var da meget fredelig.... Synes da ikke at han havde så mange skeletter i skabet. Der var da vist kun det ene, at han havde været utro i 15 år, hvilket er stort nok....


Men konen.... Hun er sørme beundringsværdig.... Tænk sig at kunne holde sig så fattet....



Zamangah



En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel

(Elbert Hubbar)


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg fatter helller
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 13:41

ikke i syntes det var så slemt.

Den i sidste uge syntes jeg var rigtig klam.


Ham igår, ja jeg syntes det var forkasteligt at han havde været hende utro i 15 år...


Men jeg kan ikke hidse mig op over han har dyrket s*x med konen og elskerinde sammen dag.

Det er sgu lige klamt for mig om der så er gået en uge imellem.


Jeg kan heller ikke se hvorfor man skal sige stakkels plejebørn?


Mon ikke i er blevet revet lidt meget med i stemningen der er blevet pisket op?


Som jeg sagde til min kæreste, at hvis jeg fik afvide han havde været mig utro efter så mange år, og i så mange år, ville jeg nok ikke kunne tilgive ham. Men omvendt, det er svært at sige, for jeg har ikke opforstret en hel familie med ham endnu, og vi har alligevel kun haft 4½ år på bagen.




Mvh. Tine

Staldpige søges til mindre stald i Schweiz. Start juli 2009. Kontakt mig for nærmere oplysninger.
Fotografering?

Fatboy sækkestol købes. Send PB.
Kieffer Garmisch sadel sæ ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 stakkels hende
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 13:43

Ja, vi så jo ikke, hvordan hun sikkert har "flippet på tværs" bagefter. Jeg havde virkelig ondt af hende, hele hendes verden må være sunket i grus, da hun fik afvide, at han havde været utro med hendes veninde i 15 år.


Jeg håber virkelig, at han havde forberedt hende lidt hjemmefra, ellers forstår jeg ikke, at hun kunne side og høre på det.


Utroligt hvad folk gør for penge....!


Vh Louise


Dressurtanten.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 13:49

Nu har jeg så ikke set det før...men i min verden sidder man ikke for åben skærm og indrømmer utroskab..eller man elsker datter mere end sønner...eller man skammer sig over datters vægt osv osv...det var noget jeg ville sige face to face...


Desuden er det for mig sagen udvedkomende om man har været gift i 1 eller 35 år....utroskab er lige ondt..og man kunne da se hvor hårdt ramt konen blev...hvor var det synd...men okay..jeg accepterer vores holdninger er forskellige , og nogle ikke syntes det var så slemt...


vh Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 13:59

Havde godt set reklamen, og var faktisk overbevist om at den der med utroskab gennem 15 år ikke passede.. Det gjorde den så.


Når man bærer på sådan en hemmelighed forstår jeg ikke helt ideen med at melde sig til et program som sandhedens time. Medmindre man selvfølgelig er så stor en kylling at det er den eneste måde man kan få sagt det på (og pengene måske vil formilde konen?).


Har aldrig set programmet, men jeg undrer mig til stadighed over hvad folk vil gøre for penge. jeg er ligeglad med ting der rammer dem selv, men når det sårer andre mennesker.. jamen, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Det er jo sygt og forskruet.


Så hellere stille op i x- factor uden at kunne synge. Det er da harmløst, og man kan komme i tv.


hvad fedt er der i at blive kendt for at være utro, have bizarre sexuelle tendenser eller andre underlige ting.. Er der mon nogen der kan oplyse mig?





0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 14:12

Tja.. jeg kan undre mig om det hele ikke bare er spil for galleriet??



Dalicio


Loki fra Olstrup


Kold og varm gir lunken




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg så det
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 15:02

også i aftes. Og synes det var rigtig synd for konen. Man kunne nemt se hvor såret hun blev.


Jeg tænker dog stadig lidt at der var mere som ikke kom frem. Hvorfor skulle han ellers sige at han har været igennem spørgsmålene og ved hvad der ellers kunne komme. Og at det han ville sige var kommet frem... Hvorfor stopper man så der??? Så kan man da lige så godt tage de sidste spørgsmål med...


Den i sidste uge var også værre efter min mening. Synes ikke de havde så meget på ham i går. Og tænkte da de spurgte om han havde været i seng med konen og elskerinden på samme dag, at det var vel lidt et overflødigt spørgsmål.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vibs...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 15:05

jeg tror han stoppede fordi de kommende spørgsmål måske er tvivls spørgsmål?!

Det var ihvertfald min teori. Jeg tror der kommer nogle spørgsmål til sidst, som man faktisk ikke selv kender svaret på entydigt, og dermed bliver svaret også mere usikkert.


Jeg kan huske i sidste sæsonv ar der en ung knøs som svarede på et spørgsmål, hvor han svarede på et spørgsmål, som sårede en, men det var alligevel forkert.

Efter det har jeg haft teorien om at alt over 200.000 kroner er tvivls spørgsmål.




Mvh. Tine

Staldpige søges til mindre stald i Schweiz. Start juli 2009. Kontakt mig for nærmere oplysninger.
Fotografering?

Fatboy sækkestol købes. Send PB.
Kieffer Garmisch sadel sæ ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 15:18

kun set 1 af de programmer.


Syntes ikke engang det er god underholdning, men ydmygelse af de mennesker der er dumme nok til at stille op i det.


Mange gør meget for 5 minutters berømmelse....



Team Rønnebjerggård......






0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 15:45

Jeg kan ikke holde til at se på det... jeg har virkelig prøvet, men jeg bliver nødt til at slå væk!


Michelle


HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud



SUPER 2'er pony udlånes





0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 19:00

også er der mig som tror det er fup' og fidus det hele . Og konen vidste sikkert på forhånd at manden havde været hende utro i 15 år.





Mvh.Tine

du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så det ikke
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 19:25

men undrer mig også ofte over, hvor meget folk fortæller om deres privatliv offentligt.


Nå, jeg er nok blevet for gammel


Mvh Janni


Venter føl efter Mon-Ami X

April 09


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 20:05

Sidder og tænker lidt det samme som nogle få i tråden. At det er spil for galleriet.


Tænk hvis man melder sig til sådan et program, og der ikke er nok skrækkelige sandheder. Så bliver det jo kedeligt?

Seertallene bliver mindre osv.

Gad vide om der er en vis min. grænse på hvor spændende ens sanheder er..


Hvis det er rigtig, er det jo frygteligt, jeg selv havde sagt farvel. Især fordi det blev holdt hemmeligt hvor i de 34 års ægteskab var det?




Hilsen 007.DK
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.
Til dig som fortjener det! ;)
Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.
RIP-Gillir <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja - så længe
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 20:16

Så længe der er seere der gider se lortet - så skal nok vænne os til at skulle trækkes med sådanne fuldstændig ånds- og ideforladte shows.

Har aldrig set det - kun reklameklip - OG det var helt nok .


Hvad rager det dog mig, hvor en eller anden åndsforladt hr. mand har puttet sit "tistøj".


Det er simpelthen FOR dumt - selv for mig - som syntes at Monty Pythons flying cirkus er genialt.


Jette K

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan er det bare
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 21:10

Mænd er dyr! De kan ikke stå for deres lyster. De har et indre urinstinkt, der VIL have flere "hunner".


Men jeg havde ikke tilgivet....


Venlig hilsen


M

0
0
Svar på denne tråd
 
 Darren!!
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 21:19

Mik:


Flot, jeg fik lige læst dit URinstinkt som URINstinkt og tænkte lige, hvad du snakkede om;-)


Synes det er forkasteligt at folk udstiller sig selv på en sådan måde.



Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd
 
 ha-ha-ha
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 07:36

URINstinkt eller URINstænk he-he-he-


Gav mig lige en vision af en mand, som står og letter ben op af en lygtepæl.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad vedkommer
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 07:40

Kedelig liv dog andre




Illum !!

.

Og mine er UDEN silke, ren

.

kashmir uld.

.

Forkæl dig selv :-)




.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider