|
|
| Aftensmaden |
|
|
Ja jeg er absolut blank idag... Har slet ingen anelse. Så kom venligst med jeres aftensmads-menu og også gerne weekendens hvis i er kommet så langt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjo... |
|
|
Vi skal have hjemmelavet pizza i aften og nok også i morgen da der ikke bliver tid til kødgryderne. Søndag skal vi have italienske frikadeller med tomatsovs og pasta. Mums 
Venlig hilsen Linda, Højballe, Mr. Bowie, Spirit, Philip, Raki og Cosmo Forhandler af rideudstyr fra CHESSMAN www.rytterbixen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her står den på |
|
|
lakselasagne fra Skagen fiskerestaurant. er jeg ret spændt på at smage. mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Idag, fredag |
| Forfatter:  |
Xenia |
| Dato:  |
30-01-2009 15:45 |
|
- Tror idag det bliver noget med kylling, dertil frisk pasta med en bøtte pikantost i + en masse svitsede grøntsager. Brød. Smoothie's til dessert. Imorgen, aner det ikke. Skal til fødselsdag kl 19. Søndag, der er Superbowl så kæresten er samlet med gutterne og spiser en masse usundt amerikansk mad, især rothless (staves) burgere og drikker Mountain Dew's. Jeg spiser nok hos mine forældre og søndags-hygger, så der ved jeg heller ikke hvad menuen står på  God weekend til alle!!
Candyflosss forever - Medlem af AWR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Idag skal jeg have pitabrød med skinkestrimler, agurk, tomat og majs.. i morgen det samme.. søndag, hakkebøffer med ris og bløde løg.
Mvh Sandra Den Lykkelige Ejer Af Stormarkgårds Tequila & Midnights Medina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frisk fisk |
|
|
Vi skal have sushi - masser af sushi.
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
PiaR: Hvornår spiser vi? Ej det er ALT for længe siden jeg har spist sushi, som er min livret!! Skal være mega doven og have oksekødssuppe til aften..Gider ikke lave noget ekstravagant idag...  Weekendens mad er uvis endnu..*Gg*
Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal have |
|
|
Vi tager den lette udgave i dag: Jeg tager to kyllingesalater med på vejen hjem, som kan spises mens vi ser håndbold...
Mvh Mette Defineret ponyrytter · Mere MeLLa · Voksne er børn, der glemmer at lege · Heste.dk - helt gratis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Weekenden |
| Forfatter:  |
Kristina König |
| Dato:  |
30-01-2009 16:47 |
|
F: Dobbeltbagte kartofler L: Wokret S: Hvidkålssuppe Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| aftensmad |
|
|
I dag skal vi have pitabrød - det skal være nemt, for der skal ses håndbold  I morgen skal vi have mexicansk buffet. Med tortilla-wraps, tacoskaller og nachos, og dertil oksekød, kyllingestrimler, og diverse salat og grøntsager og masser af guacamole  Til dessert i morgen skal vi have brownie, vanillieis og hjemmelavet hindbærsorbet  Søndag ved jeg ikke endnu.... God weekend!!
Hilsen Jette - nu med Gul(d)klumpen Tjalfe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her... |
|
|
... skal vi har tortillas i ovnen m. hakket kyllingekød, svampe, peberfrugt, løg, hvidløg, chili, tomat og revet ost. Serveres med en skål salat, hjemmelavet guacamole og salsa. I morgen spiser vi ude og skal i biffen også. Søndag bliver det nok til hjemmelavede burger eller måske lasagne. Har i hvert fald købt hakket oksekød 
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I dag tager vi en |
|
|
pizza fra vores lokale pizzapusher:) Og i morgen prøver jeg at fedte lidt for manden så jeg evt. kan smutte ud at spise sushi med to gode veninder... Måske han vil med...ej tvivler godt nok:) Tina
Nu ny hjemmeside: http://www.femalephoto.webs.com
Mercedes vito ´02 sælges. trækker 2000 kg, se profil Led mig ikke i fristelse, jeg kan sagtens selv finde vej:o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| også nemt her |
|
|
Ja vi skal have mørbradbøffer med et fad med fyldte pastaer . Det laves som en gratin med en tomat/fløde/ostesovs til. Er vist lidt doven idag. I morgen skal vi ud og søndag bliver det nok til en nem fiskeret tror jeg.
Mvh Graven
Fronerthig Prince Teyrnon og Fronerthig Flying Star , Welsh cobs står til avlsbenyttelse
Hestepasser søges til Oldenborger
2 pladser ledige i løsdrift til plage på max 2 år .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad inspiration |
|
|
Vi skal idag have nogle lækre bøffer, med grillede rodfrugter samt bagt kartoffel. Imorgen skal vi have grillet kyllingfileter, med frisk pasta vendt i pesto, broccoli og slikærter som vendes i lidt basilikum olie med hjemmebagt grovflute.
Christine ******
Med de to gule Ågerupgårds Oliver & Ågerupgårds Diva & en minimulen Rosa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har ... |
|
|
... den vildeste lyst til pandekager... Det kan godt være at jeg ombestemmer mig om lidt når jeg går i køkkenet, og i stedet finder på noget sundt og fornuftigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|