Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At rejse er at leve - men hvor?
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 15:00

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne ud i verden til sommer, når studierne giver os den fortjente sommerferie

Problemet er bare, at vi ikke helt kan finde ud af, hvor turen skal gå hen .. Jeg har tidligere bl.a. været på Kreta og Club La Santa, hvilket var rigtig skønt. Det er noget i den retning jeg/vi gerne vil igen. Ci har overvejet bl.a. Cypern, Malta, Mallorca og Spanien. Vi vil gerne et sted hen, hvor der er mulighed for både at ligge et par dage på stranden, men også for at opleve en masse. Vi vil gerne ud og se en masse natur, kultur, spise lækkert mad, på markeder, evt. ud i nattelivet osv. Alt dette uden at vi drukner i andre tourister - det er her det bliver svært.

Er der nogle der har nogle er erfaringer om eller ideer til steder der matcher dette?

Vi er som sagt studerende, 21 og 23 år, og regner med at bruge ca 6000-7000 hver på en uge i juli .. Any suggestions? :)

It's better to leave, than to be left behind..

PLEASE LÆS - hvor er Buster??
0
0
Svar på denne tråd

ahh sommerferie
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 15:34

Jeg synes man får meget for pengene i Tyrkiet, de har rigtigt mange flotte og lækre hoteller. Der er også en masse flot natur og mange af de andre ting I gerne vil.

Jeg har dog kun erfaring fra de mere turistet steder såsom Alanya, Antalya. Men da vi rejser uden for de mest voldsomme turistsæson er det ikke noget problem.

God tur

Louise

Dressurtanten.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 15:44

Skibby rejser har et kæmpe udbud af rejser til en masse græske øer, som ikke er særlig overrendt af turister.. Så prøv evt at bestil deres katalog :)

Men ja, Tyrkiet er også skønt.. Byer som Alanya og Marmaris er meget overrendte af turister, men Bodrum og Side sku vist ikke være så slemme mht det :)

Jeg støtter nyt-hesteliv

www.nyt-hesteliv.dk

0
0
Svar på denne tråd

vi var på
Forfatter: 
Dato:  26-01-2009 16:35

rodos pefkos, i efteråret, rigtigt dejligt der var en del spise steder, et par enkelte nat ting, super badestrande, der var mange dejlig ting at se på rodos, den gamle by, næste gang skal vi nok bo tættere på byen

Stop de lange dyrtranspoter.

http://www.handlewithcare.tv/dk

Mvh Susanne

Pari-lida og Waldini.

0
0
Svar på denne tråd

At rejse er at leve - men hvor?
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 14:58

Det lyder som nogle dejlige steder :)

Vi overvejer lidt Tunesien, men vil kigge lidt nærmere på Tyrkiet :)

It's better to leave, than to be left behind..

PLEASE LÆS - hvor er Buster??
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 15:47

Jeg vil gerne anbefale både Cypern og Tunesien. Jeg skal begge steder til sommer, og har været begge steder før.

Så hvis du vil vide mere om det, så spørg bare løs

Sascha, Sani Cheval og Halimah ox

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

http://sh-foto.dk/

Boks ledig i lækker selvpasser-stald, Kolding. Kontakt mig for mere information

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider