Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

HG SNYD og FUP
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 15:02

Så er der en Fup-bruger igjen. En hel rad af norske heste er opprettet og nogle er "tilsalgs" inde på HG.

Alle er opprettet af samme bruger.

Les her: www.hest.no/blogg/ ?bid=23622&blid=225445...%20SVINDEL!!!!!!!!!!!!

Og her er link til brugeren: www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbruger.asp?userID=59127

Oppfordrer herved alle om at legge komentarer og stemme brugeren ud, hun har blokkeret min datter da hun skrev at Thippy ikke var hennes.

Vi kjenner både "Thippy" (som heder Melanie på riktig) og Red Star (som faktisk heder Red Star).

Red Star's ejer rider faktisk for samme klubb som os!

Flere af de andre hestene (trolig alle) er også norske.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har stemt
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 15:18

stemt hende uud... Håber hun blir slettet

Det er sgu frækt sådan noget

R.I.P min lille næsebjørn

Du blir aldrig glemt Dumle..

Jasmin du er skøn og min <3

0
0
Svar på denne tråd

tidsofrriv
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 15:30

Tidsfordriv.

Hvordan har I tid til at lægge mærke/kræfter i sådan noget?

Hun snyder vel ingen for penge?

Det er kun billeder kun stjæler, ikke?

Besøg butikken-

UDSALG i:
Happy-horse.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja hun skriver at hun eier vår hingst og
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 15:35

storkaos i norge da de trodde avelshingst talisman var solgt ut av norge og til danmark.

Dette var VELDIG irriterende. Er det noen som har e-postadr så kan jeg maile henne? Kommer meg ikke inn på siden hennes for å kontakte henne. Blir ganske irritert. Jeg har brukt HELE DAGEN PÅ Å FORTELLE FOLK AT VI IKKE HAR SOLGT WHITE TALISMAN TIL DANMARK! Sukk!

white talisman står nemlig rett utenfor døra vår her langt oppe i nord norge. .......

MVH Sissel Holtaas

http://www.stallholtasa.no

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 15:35

StaldShamrock: Hvordan ville du selv have det, hvis du opdagde at en af dine heste var til salg på en eller anden side.

Det ville vel også være lige meget, for det er jo kun billder?

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 15:49

det er da ikke særlig fedt- sæt man mistede kunder til bedækning fordi de tror hingsten er solgt- evt kunder der er første gangs og dermed ikke kontakter vedkommende og får sandheden.

Hun er hermed stemt ud- der er en anden tråd på hn så vidt jeg husker fra tidligere i dag hvor jeg osse så det.

Nu som storesøster til jordens dejligste lillebror!!!

www.123hjemmeside.dk/qantico

0
0
Svar på denne tråd

Melanie
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 16:27

Hei

Jeg er pappaen til Melanies eier(Thippy i annonsen).

Vi ble både sjokkert og lei oss når noen forsøker å svindle på denne måten.

Hun som har lagt det ut er trolig bare en på norsk, "drittunge", men hun utgir seg for å være en voksen dame.

Vi har forsøkt å kontakte hestegalleri.dk for å få dem til å slette, men har så langt ikke fått noe svar. Vi har også forsøkt å registrere oss på siden for å protestere, men dette krever et dansk mobilnummer.

Jeg ser det er mange som har engasjert seg i dette og jeg håper at annonsen snarest blir borte og at brukeren får seg en skrape. I Norge er dette straffbart og det vil jeg tro at det er i Danmark med.

Ikke bare forsøker hun å selge vår hest, men hun har stjålet våre bilder og annonserer med bilder hvor datterne min rir.

Hestegalleri.dk burde virkelig gjøre noe med rutinene sine i slike saker.

En ting er i allefall sikkert. Melanie er ikke til salgs! Ikke nå, og trolig aldri :-).

Svein

0
0
Svar på denne tråd

jamen så må vi jo hjælpe jer..
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 16:38

det bedste er jo at stemme hende ud og så samtidigt skrive til HG, så de bliver klar over det er en forkert ejer.

HEST UDLÅNES.

www.heste-nettet.dk/lodge/40788/ hest/188409/

Går dine heste og ponyer med svømmefødder på folden så ring og hør om vi måske kan hjælpe dig

vognmand/entrepenør

Per Christensen 2028545

0
0
Svar på denne tråd

Utroligt
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 16:40

HG er en meget svær side at få kontakt med. Vi prøver at stemme hende ud.

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 16:47

Jeg har givet hende en udstemning, samt lagt link til denne tråd i hendes annoncer

Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

Sælges: 4års pinto hoppe sortbroget 125 i stg

4års pinto hingst brunbroget 125 i stg

0
0
Svar på denne tråd

Melanie
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 17:11

Hei igjen.

Da ser det ut til at annonsen er fjernet. Takk for hjelpen til dere som stemte henne ut og Anja som skrev kommentar i annonsen.

Vi burde vel egentlig være beæret, siden hun velger vår ponni blandt alle andre norske :-)

Svein

0
0
Svar på denne tråd

snyder...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 23:03

der bliver heldigvis taget hånd om det er jeg sikker på.. der er ihvertfald mange der nu har gjort opmærksomme på det inklusiv mig.. heldigvis er der jo nogle gode haer derinde til at bringe dette iorden...

Men er sikker på at de fleste ved det nu og at der er blevet skrevet til big admin...

En gang Nosey altid Nosey

Welsh mountain= super pony

Undervisning tilbydes læs mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

det var eg som
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 23:41

tippet de forskellige eiere i Norge sad hele natten igår og prøvet at finne eierene til hestene.

3 av de hest derinne kjenner eg.

men så bra hun er stoppet nå eg har fått privat adresse og tlf til henne om nogen er intr.

Velkommen til HN

"Join the Battle"

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 23:50

sikke noget svineri!!!

har selv oplevet en som stjal billeder og satte min gamle tinker til salg..

jeg opdagede det ved jeg fik en henvendelse fra en dame i norge som var meget interesseret i at købe ham og som havde brugt rigtig meget tid på at fortælle om sig selv og stedet han ville komme til at stå hvis jeg ville sælge til hende.

jeg havde det faktisk næsten helt dårligt over at måtte skrive til den flinke dame som både havde sendt billeder og alt muligt. at han altså ikke var til salg.

det er simpelhen noget svineri!!!

Venlig Hilsen
Christina

Med Prinsessen Yasmin
30.04 2008 <3

ansvarsbevidst & habil rytter søger part i

4780 området.for mere info, se min annonce ell.
kontakt mig. www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/match_do_part.php

0
0
Svar på denne tråd

hestegalleri
Forfatter: 
Dato:  12-01-2009 15:17

Det er ikke første gang hun gør det - og nok heller ikke sidste, desværre :/ Hun har tidligere "solgt" ting, som aldrig er blevet sendt til folk og har skrabet penge til sig.

Synes også at det er noget svineri!

fra * en NataschaSv :)

Jeg elsker William <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider