Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Eksamen i morgen...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 22:13

I sidste uge tog jeg den beslutning at HN og Facebook skulle være lukket område i en uge. Det er ikke gået heeelt efter planen - men alligevel har jeg da skåret rigtig meget ned, og har egentlig brugt begge sider som "pause-sider" - for at få klaret hovedet lidt og tankerne lidt væk fra multiplikatorer og Keynes' økonomiske teorier.

Nu er kl. så snart senge-tid her dagen før eksamensdagen. Madpakken er smurt, bøgerne pakkede i tasken, printeren klar til afgang og PC-tasken står åben og klar til at huse morgendagens vigtigste værktøj.

Studiekortet er placeret hvor det hurtigt kan findes frem og strømstikket til PC'en er sirligt rullet sammen og pakket ned.

Notater og pensum er gennemtærsket en del gange - men med så stort pensum er det jo umuligt at kunne huske ret meget på fingerspidserne - så et dokument med præcis sidehenvisning til alverdens underemner er lavet. Pyhh - det har taget lang tid.

Eksamensspørgsmålene fra sidste år er konstateret mulige at besvare uden den store panik, og håbet er, at spørgsmålene i år er formuleret noget alá dem. For tidligere eksamensopgaver viser, at der til tider er spurgt meget kryptisk og svært at besvare.. Pyhh - nervøs!

Og jeg - der aldrig panikker før eksamen kan nu mærke panikken sprede sig.

Universitetet har så placeret undertegnede lige dét eksamenssted der er allermest umuligt at komme til i morgentrafikken - derfra hvor jeg bor. Det er rigtig bittert - for at komme fra Nibe og til Nr. Sundby midt i den allerværste myldretidstrafik er ikke en dans på roser, men det handler jo "bare" om at køre tidligt nok.

Nå - men jeg håber i allesammen vil sende mig og mine medstuderende en lille tanke i morgen imellem 9-14 - og håbe for os at eksamen går godt.. :)

Hvis der er andre Samf. Basis -studerende på AAU herinde - så rigtig meget held og lykke til jer i morgen!

Til de nysgerrige så kan sidste års eksamensspørgsmål ses her:

basis.samf.aau.dk/fileadmin/ user_upload/eksamensopgaver/ 2008_01_15_oek_pol.doc

Milla - der glæder sig til en mere normal hverdag uden 14 timers terpen og evig dårlig samvittighed over de ting hun ikke nåede...

Min elskede Tekla og fantastiske Basse - de smukkeste stjerner i natten!
!
Frøsanggård - knabheste med fremtid!
0
0
Svar på denne tråd

held og lykke
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 22:19

Jeg ønsker dig held og lykke med eksamen i morgen

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 22:30

Uhh Kamilla, alt god karma sendes til dig i morgen

Med dit kloge hovede skal du nok klare den, det er jeg ikke et sekund i tvivl om :-)

Knus

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

Held....
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 22:35

Held og lykke

Dog er du heldig, at du skal den vej over Limfjorden. Jeg bor nord for, og at komme syd over i morgenmylder det er ak og ve...

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Pøj pøj....
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 23:57

..skal der lyde herfra :)

Mvh Mette - der selv skal til eksamen i civilproces næste uge..

0
0
Svar på denne tråd

Ønsker dig al mulig...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 01:08

medvind - husk du kan godt ...

- sir hende, der er elendig af nervøsitet for sin eksamen på fredag.

( til trods for studiet er gået godt og jeg gerne skulle være: Socialrådgiver juni 2009 )

- men irriterende at vide hvis jeg ikke består jura og socialrådgivning her i januar så tar det et halvt år mere...

Men selvfølgelig består jeg; har jo gjort mit bedste og næsten ingen oversprings-HN-handlinger.

"Den vej, som som ikke starter i Hjertet, ender blindt."

Antines Arabians Dk er kommet for at blive.

Det er vidunderhingsten PH Balaton El Antines også.

Bedækning/frostsæd sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider