Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Privat udlejere :(
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 11:04

Vi lejede en lejlighed privat i 3 måneder da vi ventede på vores nye hus blev færdig bygget, vi fik så et brev her i slutningen af November om at vi skulle ha X antal kroner tilbage, og at de ville gå ind på vores konto senest 2 uger efter, vi har stadig ikke set en krone da jeg ringede igår ville hun ringe tilbage når hun havde tændt hendes pc hvilket hun ikke gjorde :( Ligesom hun sagde at det var ikke hende der stod for det mere, det var et andet firma og de havde lukket mellem jul og nytår .. .i guder mand, hvor er det irreterende, om ikke andet må vi ha advokat på det er ret mange penge det drejer sig om :(

Hilsner Lisab.

Mor til 3.

3 års hoppe efter De Noir tilsalg.

3 års Vallak efter Midt-West Ibi-light tilsalg.

Skriv en besked for flere oplysninger.

Eller gå ind op http://www.staldmejse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hvad.....
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 11:21

Hvad med LLO (lejernes landsorganisation), fordelen er, at de kigger tingene igennem, og har så et blik på stedet. Det koster kun indmeldelsen hos dem, og mange udlejere ryster i bukserne, når man nævner LLO.

Jeg døjede selv med en udlejer engang, sidste gange jeg ringede sagde jeg til ham, at jeg næste dag ville gå til LLO. 1 time efter vippede postkasselåget, og der lå en check fra ham

Men - jeg udlejer et hus, og jeg er altså en rar udlejer, jeg er helt sikker på, at min lejer vil sige, at hun sørme får det hele som hun gerne vil, både da vi gav hende 2 mdrs husleje retur, fordi hun gerne ville lave noget i huset og meget andet, hun er en super lejer og har altså super forhold

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider