Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hundesvømning
Forfatter: 
Dato:  22-12-2008 16:50

I morgen starter jeg vores ene Springer Spaniel op til hundesvømning efter en operation i det ene bagben. Jeg glæder mig meget til at få ham genoptrænet!

Er der nogen herinde, som har nogen erfaring med hundesvømning, måske nogle gode tips og ideer? Jeg har instruktør på i morgen.

Inden vi tager derud i morgen ringer jeg selvfølgelig til dyrlægen og spørger, hvor lang tid vi skal starte med osv.

GLÆDELIG JUL !!!!

0
0
Svar på denne tråd

Ville klart høre
Forfatter: 
Dato:  22-12-2008 17:23

en der har god forstand på genoptræningen

www.dyreland.dk måske?

Mvh Gitte - mor til Tera og Lian
Ejer af Jack D (pintohingst), hans søn Joker
samt smukke knabstrupper Makron
:-)
Glædelig jul til dig og dine kære

0
0
Svar på denne tråd

Hundesvømning
Forfatter: 
Dato:  22-12-2008 17:36

Jeg svømmer Reiki 2-3 gange om ugen. Mest for afvekslingens skyld og fordi han kan li' det.

Men når nu det er genoptræning så sørg for at instruktøren ved besked om skaden, og få lige en snak om det.

De første gange Reiki svømmede, svømmede han ikke ret længe. Det er ret hårdt for dem, for det er jo helt andre muskler en de er vandt til at bruge og det trætter i hovedet fordi det er nyt.

-Reiki var helt bombet de første gange han var ude at svømme.

Jeg tager altid noget godt legetøj med (som kan flyde), og en håndfuld godbider til når han skal slappe af i solariet bagefter. Og så self håndklæder.

Masser af gode råd kan jeg ikke rigtig komme med, andet end masser af ros og opmuntring hvis han i starten er lidt usikker på det (men springere plejer da nok at kunne li' vand).

Held og lykke med genoptræningen

Mvh Michelle

0
0
Svar på denne tråd

Hvor....
Forfatter: 
Dato:  22-12-2008 18:40

Hvor skal du svømme henne af?

Stine

0
0
Svar på denne tråd

ikufhudhvi
Forfatter: 
Dato:  22-12-2008 19:14

jeg svømmer med min i syvsten og han elsker det :) det er vigtigt de får nogle gode oplevelser så ikke for længe af gangen i starten da de bruger halen meget kan de få svømmehale og det er meget smertefuldt. og så vis dem hvor de kan komme op henne ellers kan de godt panikke

DEN 1/9 03 døde min stjerne

ZENTA MIN VEN R.I.P

PINTO HOPPEFØL SÆLGES FRA 1/12 08 SKRIV FOR MERE INFO OG BILLEDER

0
0
Svar på denne tråd

svømning :o)
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 06:13

Jeg skal selvfølgelig tale med dyrlægen om i det i dag - det er Lars fra Faxe, og han ved alt om hunde, så det er jeg ganske tryg ved.

Det ligger i Tølløse, og hedder Mandsholm Hundemotion (www.hundemotion.dk)

GLÆDELIG JUL !!!!

0
0
Svar på denne tråd

ok.....
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 10:55

Ellers vil jeg anbefale at ringe til KB Svømmehal i Skælskør.

De har en instruktør der har været med i genoptræning af mange hunde. Mener at hun har fået en del genoptrænings hunde fra Faxe.

Stine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider