Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

min helbredsnisse er stukket af
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 08:08

og efter det står det sløjt til med helbredet.

Først blev tøserne let syge og nu ligger jeg og trods 4 dage med lidt ondt i halsen, lidt snot og lidt hoste, synes jeg bare jeg får det værre og ikke bedre.

Jeg kan forstå på min arbejdsgiver der må være konference for helbredsnisser, for han har mange sygemeldinger i disse dage.

Er der nogen som ved om konferencen når at slutte så vi alle er raske til juledagene???

Jeg har tænkt meget over om det var pga utilfredshed, men vi behandler vores nisser godt, så jeg tror det er rigtig med konferencen, synes bare godt nissen kunne have givet besked i god tid, for så havde vi planlagt dagene bedre og ikke manglet nogen juleindkøb.

Oliver, kat 3 springpony resultater op til la i spring på distriksplan. Dressur lc. Sælges med alt udstyr. Se hans profil her www.heste-nettet.dk/lodge/24790/ hest/176857/.

0
0
Svar på denne tråd

øv altså.....
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 08:41

har ghodt nok aldrig før hørt om helbredsnisser men er en af dem der også er ved at tilte omkold med forkølese + ondt i halsen

Det er ikke sådan jeg har planer om at tilbringe julen!

God bedring til dig

Karina

0
0
Svar på denne tråd

tak i ligem måde
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 09:11

Karina, nej heller ikke min plan, og står faktisk til arbejde fra d 24 - 28 med 12 timers vagter, det kan godt blive nogen rigtig lange dage.

God bedring til dig også.

Oliver, kat 3 springpony resultater op til la i spring på distriksplan. Dressur lc. Sælges med alt udstyr. Se hans profil her www.heste-nettet.dk/lodge/24790/ hest/176857/.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 09:59

Pruhest - Altså jeg tror ikke på nisser.. Måske det går ud over alle jer andre? I så fald undskyld...
Et godt råd: Få lyttet på dine lunger, der er mange inkl jeg selv der ligger med lungebetændelse pt.

God bedring!

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjphoto.dk
Søger mange forskellige modeller, listen er opdateret d. 5. november 2008. Kig forbi!

0
0
Svar på denne tråd

Der er godt
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 11:35

nok mange der går og har det både helt eller halv-skidt..... Rigtig mange, incl. manden og jeg selv.... Børnene kom os i forkøbet, og er friske nu, men de har også hver især haft deres omgang....

Synes ikke man møder ret mang emennesker der IKKE går og lyder lidt ru i stemmen eller snøfter eller ser noget brugte ud....

Juledagene må klares på panodiler om ikke andet.... (for øvrigt plejer jeg at være mellem-syg i december måned, men det passer lige dårligt hvert år)

Zamangah

GRAÆÆEEEØØØH...... JAAAAAAARRRHH..... Nemli....

0
0
Svar på denne tråd

Min er også rendt af huse
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 18:53

Jeg synes ikke, jeg laver andet, end at være syg... Lige nu skulle jeg være i sving og gøre juleklart, men har feber/ømme muskler/fryser.

Øv jeg vil byytttess! Nu var det dér honeymoonitis endelig gået væk- så bang feber. Siden i sommer har jeg bare haft den ene tur efter den anden med bihulebetændelse, så går det væk- og så får jeg seneskedehindebetændelse og ondt i ryg/albuer.

Det er sku SYND for mig! :-(

Mvh
xtiny

*** Kærnemælkshorn til Folket!***

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2008 08:11

...min helbredsnisse er flyttet permanent Hvis andre synes det er hårdt at komme gennem december uden forkølelse, så skulle de prøve at have et dårligt immunforsvar! Hvad jeg ikke fejler er ikke interessant at snakke om... Er permanent på specielle vitaminer, hvidløgs- og c-vitaminkur og går INGEN steder uden min. 3 trøjer, halstørklæde og uldne strømper.

Min smukke palomino frederiksborg

Barbie

- også kaldet "Den gule Djævel"...

0
0
Svar på denne tråd

Min er vist taget
Forfatter: 
Dato:  22-12-2008 10:00

Til konference et sted med dårlige flyforbindelser! I gå havde jeg 40 i feber! :-P I dag "kun" 39. Jeg kan ikke huske, jeg har haft så høj feber før.... Ingen snot, ingen hoste bare feber- sært!

Og hamrende upraktisk her op til jul! >:-(

Mvh
xtiny

*** Kærnemælkshorn til Folket!***

0
0
Svar på denne tråd

Jubiii
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 09:30

hvis en sådan nisse eksisterer er min kommet retur, for nu har jeg det som jeg plejer, om det så er normalt er der sikkert delte meninger om

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider