|
|
| Tag del i min glæde:-) |
|
|
Jeg prøvede i sin tid at få kontakt til min lillebror gennem kommunen. Det lykkedes ikke. Havde jeg dengang vidst hva jeg ved den dag i dag havde snakken nok været en anden. Historien er lang og den vil jeg ikke komme med. Jeg vil komme med den glædelige historie som startede i går aftes, da en besked poppede op på min tlf- fra et tlf nr jeg ikke har set før. Tænkte det vel var en der henvendt sig på apriliaen igen jo- det plejer det jo at være.  Det ER lykkedes min lillebror gennem kommunen at få dem til at oplyse om mig, og i går aftes henv. han sig til mig. Jeg har hele tiden vidst at senest den dag han fyldte 18 år ville han finde mig og kontakte mig. Det har jeg været overbevist om siden knægten var 11 år gammel, og efter KUN et møde med mig da han var 7 år kunne huske mit fulde navn endnu- samt min alder.  Jeg smed tlg over til min mand og kiggede bare på ham og sagde to gange: jeg vidste det JEG VIDSTE DET kom en dag!!!  Ja min såkaldte far den gamle alkoholiker har gjort hva han kan for at brormand skal holde sig fra mig. Heldigvis må han være ligeså stædig som jeg selv . Fra og med i går er jeg ikke længere enebarn. Jeg er nu storesøster til en alletiders lillebror på 17 1/2 år. Hvilket gør at jeg forhåbenligt snart osse er storesøster til en lillebror der er et år yngre.  Hele historien og de ting han fortalte om vil jeg ikke fortælle her... Det sys jeg måske ikke vil være fair af flere grunde. Men som han selv sagde i går er det eneste familie han ka nse han har MIG... Og han var lige ved at begynde og flæbe  Nu kan jeg emd rette kalde mig for soresøster- el rettere lille storesøster (knægten er sku 1,90 høj) Han vil blive taget ind som den han er- min bror, og blive støttet på de mulige måder jeg kan. Han ahr været smidt rundt i vores kære system og bor på et tilsyneladende godt hjem. 9 steder har han været Stakkels dreng altså...
Henra Cayenne udlejes 2000 kg total
www.123hjemmeside.dk/qantico
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket el hadet intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stute.. |
|
|
Tillykke med det! er glad på dine vejne!  Hvor er det bare skønt at sådan noegt sker lige før jul 
Glædelig jul!
Med venlig hilsen, Liv Nielsen Arbejde med springheste i Sicilien? Se profil!!! Heste saelges,- se profil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
jeg takker mange gange... Ihhh hvor er jeg spændt på at se den nu store knægt i nærmeste fremtid... Hi hi...
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket el hadet intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.... |
|
|
ikke mere end 1 ud af 210 der glædes på ens vegne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja der er! |
|
|
hvor er det bare dejligt for jer! jeg går selv med den samme drøm. at min lillebror som er der ude et sted vil henvende sig en dag.. tillykke, og nyd her i julen at i har fundet hinanden.
udnyt dagen som et redskab. ikke en sofa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
| Forfatter:  |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
| Dato:  |
15-12-2008 16:20 |
|
Hvor er det bare dejligt for dig og håber I får meget glæde af hinanden fremover 
R.I.P Mispige. 14 april 2005- 17 august 2008
If you don't know me, don't judge me
Heidi
Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skønt:) |
Tea ♥Funi og Hansi♥ |
15-12-2008 16:41 |
|
Så må du have en god jul med din ny hvervede familie 
Hilsen Tea Nu med part på Funi -rød islænder & Hansi -Gotlandsruss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fedt stute |
|
|
stort tillykke med det ja jeg har selv et par større søskende, men har ingen kontakt (nå ja de er da på min venneliste på facebook) men det har altid været envejskommunikation, så jeg har besluttet, at har de ikke plads til mig i deres liv, så er det deres tab.... Igen tillykke med det... Det er bare super fedt altså
Hilsen Nanna Så få dog for h*lvede de reflekser på
R.I.P Sejr 040107 Brian 191007 Emira 080708
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke tillykke :) |
Bente 3 |
15-12-2008 16:49 |
|
Det er da bare skønt!!! En skøn juleoverraskelse at få  Rigtig dejligt for jer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig julegave |
|
|
så bliver julen endnu større i år! Fedt for jer og tusind tillykker
Hilsen fra Strit 77
-Part-rytter søges til 1´er pony i Gesten. 2 gange ugentligt. Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe.... |
|
|
jeg takker mange gange- han er inviteret juleaften- jeg skal bare ha ringet til dem der bestemmer på stedet, han skal jo ha lov først. Han ville gerne hvis han måtte... Hmm jo se det var nu ikke for sjovt jeg inviterede vel Så han ER inviteret og har sagt ja, så nu skal jeg abre ha fat i de mennesker der bestemmer omkring det. Så får min mor jo noget af en overraskelse må man sige--- Hun ved ikke noget endnu. Det er MIT valg- og hun ahr bare at være glad på mine vegne, for hun har hele tiden vidst det var det jeg ville. Jeg kan godt se det kan være svært for hende at forholde sig til. Men hun er et voksent individ og burde ha forståelse for det og kunne finde ud af at det jo altså intet har med hende at gøre på nogen måder- og at drengen ikke selv har valgt sine forældre ej heller!! Kan hun ikke det og dermed ikke være glad på mine vegne, ja så må hun slås med sig selv de naften! Meeeen mon ikke hun skal ha lidt mere credit. Jeg forventer og håber da hun er i stand til det. Nu må vi se... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har din |
|
|
har din mor heller ikke haft kontakt til ham? Eller er det ikke hendes søn? - Og mange gange tillykke, du virker overlykkelig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke..... |
Vibs 1 |
15-12-2008 21:24 |
|
Haløjsa en super oplevelse, jeg kan virkelig godt forstå du er glad... Jeg håber, at i kan være til glæde og støtte for hinanden i rigtig mange år... Hvor ville jeg dog gerne finde en dejlig søskende 
Hilsen Vibeke
R.I.P Freykur, 8 År
Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog. WWW.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt |
|
|
Hvor er det bare dejligt for jer, herfra ønskes I alt mulig lykke og held i fremtiden.
Hilsen Anja Mennesket falder af og til over sandheden, men for det meste rejser det sig bare op og går videre. (Winston Churchill) Nu med hjemmeside: www.anjadevos.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lillebror |
little-horsie ♥Blaze♥ |
15-12-2008 21:32 |
|
Det må være den største julegave man kan få tillykke med gaven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skønt skønt |
|
|
tillykke med lillebroren  så må du ud for at hitte en bette julegave til ham 
Karina82 STUD BASK
Jeg kan modstå ALT - Bortset fra fristelser Mangler nu alligevel hestelivet....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange tak.... |
|
|
jo men oven i så ahr han endda kontakt med min anden long lost lillebror osse- problemet her er bare at han har stadig med hans forældre at gøre, og en lille fugl har ladet mig vide at det kommer til at gå ud over ham selv hvis han fortæller vores "far" at han ahr med min bror at gøre- dette gælder nok osse mig så Men jeg ved da i hvilken by han bor nu- han er et år yngre, altså 16 år  Ja jeg er i gang med at prøve og hitte en julegave- jeg ahr endda lavet en tråd herinde for at få hjælp hi hi... Og ja det er en glimrende julegave- jeg skal besøge ham i morgen hvor han bor- så siger de forhåbenligt ogd for juleaften og en evt overnatning da vi ikke har bil så vi kan køre ham tilbage samme aften- men tror nok det kunne lade sig gøre at han måtte sove på sofaen så til dagen efter. Jeg tror vi blir til stor glæde- og mht støtte fåre han min fulde alt det jeg kan bidrage med- han er i smserne meget åben omkring sine følelser for mig - jeg har det ikke svært med at han er det, men med selv at være det for det er jeg ikke så god til Og jeg har fået at vide at han meget gerne vil fortælle om de sidste 6 år i sit liv samt ha mig med som bisidder ved det næste staturmøde. Og han trænger til støtte og omsorg- det ved jeg. Jeg kan mærke det på ham, og har fået det at vide af ejeren af stedet som jeg talte med i går. Det er jo ikk så underligt. Heldigvis er han glad for at være der hvor han er nu, og får det de kan give. Var det ikk for mig skulle han endda holde jul med nogle af de søde pædagoger deroppe fra som jeg forstod det. De lyder rigtig søde de mennesker der arbejder der og har med de unge mennesker at gøre ud fra hva han siger. Nej min mor har ikke haft kontakt til ham- det er ikke min mors barn det er på min "fars" side. Jeg er ret spændt for min mor ved ikke noget endnu-mine forældre, fætter og moster kommer jo osse til jul, men jeg vil jo ikke begynde at fortælle dem alt det her og at han kommer- HVIS nu han ikke får lov. Så det blir nok rimelig tæt på juleaften jeg kan fortælle dem det først. Men jeg håber da at min mor er i stand til at glæde sig på mine vegne. Hehe det er da så fedt sys jeg... Hi hi det er bare SÅ underligt at blive kaldt for søs og storesøster for første gang i sit liv!! Jeg ahr været enebarn i næsten 25 år for pokker- nu er der en der kalder mig for søster... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Absolut glad for at du har |
|
|
fundet din livs drøm om et forhold til din bror-forhåbenlig bliver det et forhold der er til glæde for begge- husk at du intet ved om denne knægt og hans fortid. Så tag ham, som han er og lær ham at kende- for hvor kan han være godt skadet af at være flyttet sådan rundt, og måske have en hel anden indgangs vinkel til virkeligheden. Hvad der ej nødvendigvis er dårligt, bare har han måske måtte tilegne sig en overlevelses adfærd- som ej er i stil med den du har... Ha en go famille jul MVH Dorthe
Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år, ikke at have mange heste på få år. Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby. Se billede på mit HN. Øremærke nr. ZGO383 Dusør gives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dorthesus |
|
|
bare rolig- jeg ahr ikke haft det nemt og lever efter min egen overlevelse og har opfattelses evne derefter- og indgangsvinkel Jeg er godt klar over jeg skal tag ham som han er- det gælder jo begge veje. Det lever jeg for i øvrigt efter. Men jeg har i sinde at ha så vidt mulig tæt kontakt med ejerne af stedet deroppe (manden snakkede jeg som sagt med i går) netop for osse at kende til hvis han har mørkere parioder, hva deres erfaringer mm er i henhold til ham mm. Dette for begge vores skyld. Skadet og skadet- jo til et vis punkt vil man nok være det og det avr osse hva jeg kunne høre i går på manden mht omsorg og svigt mm. Heldigvis oplyste manden mig i går om at han tilsyneladende kan bo på stedet til han blir 23- det er rart at vide da jeg faktisk allerede gik og spekulerede over hva der mon ville skulle ske når han blev 18 fordi jeg troede at så kunne han bare ikke være der mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Katarina E |
16-12-2008 15:06 |
|
ej hvor fedt! dejligt.. sikke et sug i maven du må have fået da du fandt ud af det var ham!  tillykke "storesøster" smiler er rigtig glad på dine vegne..
Hilsen Katarina E ..Også kendt som tutten!
RIGTIG GLÆDELIG JUL! ♥ jeg vil så gerne have en hest i julegave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt |
|
|
at høre kære stute  må du få en fantastisk jul med din "nye" familie mange knus katja
rytter mangles i køge området, kig på min præs...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke.... |
|
|
Stort tillykke begge to. Sike en julegave at få. Jeg håber jeres familie får en skøn jul, og drømmene og håbet om familie bliver indfriet, men det tror jeg det gør...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor er det dejligt for dig og og din lillebror at i har fundet hinanden. Jeg vil ønske for jer at i får en masse glæde af hinanden og får indhentet alle de år sammen i er gået glip af. Rigtig god jul og godt nytår til jer. Knus christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe.... |
|
|
Tak tak tak... Jeg skal besøge ham i dag- blir hentet kl 8, så skal vi lige fodre og lukke hestene ud og måske ha ordnet ved dem inden. Så kører vi derud... Min veninde har faktisk boet på samme hjem, derfor ville hun gerne køre da hun osse gerne ville se stedet. Så det fedt... Hi hi...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SÅ.... |
|
|
veninden slår et smut inden om tanken så kommer hun og henter mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad skal man skrive !!!! |
|
|
WOUW.... det må vare en helt ubeskrivelig følelse. Rigtig god jul til dig og din "nye" familie. 
Sælges ;
Oldenborghingst født 12/5-06....Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehenrgff |
|
|
Ej hvor er det dejligt . Tillyke med det . krydsr finger for juleaften .  Hvordan gik besøget hos ham ? Ser frem til opdatering ? Ig endnu engang STORT tillykke.
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| og hold op |
|
|
hvor håber jeg abre på han får udgangstilladelde- min veninde har endda tilbudt at hun kan og vil hente ham d 24 og køre ham tilbage d 25  Jeg der normalt ikke gider julen og sys det er en øv tid. Det kan godt være der ikke er råd el plads til et træ mm i år. Men det blir skisme den bedste jul jeg nogensinde har haft i år hvis han må komme med den dejlige dreng.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tusind gange tillykke... |
|
|
jeg glæder mig rigtig meget på dine vegne, hvor må det bare være en skøn overraskelse...
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søskende |
taina |
17-12-2008 19:00 |
|
Hvor er det skønt for både dig og ham! Jeg kender det godt - da mine forældre blev skilt, blev de i al deres visdom enige om, at min bror og jeg begge skulle vokse op som enebørn, en hos hver forældre. Det er først i løbet af de sidste år, at det gab, der opstod imellem os, er ved at være lappet. Til gengæld må jeg sige, at jeg har fået den bedste bror, man kunne ønske sig. Og da vi begravede min farmor for nyligt, var jeg så stolt af, at jeg havde en bror, der kunne tude øjnene ud af hovedet - og stolt og glad for, at vi kunne holde om hinanden og støtte hinanden. Jeg har mistet... men jeg har også fået. Brødre og søstre er noget helt specielt. Det kan jeg også se på min far og hans søster, som holder sammen igennem næsten alt. mvh. tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jubiiii |
Dina 1 |
17-12-2008 19:00 |
|
Hvor er det bare super dejligt for både dig og din lillebror at I igen har fundet hinanden. Stort tillykke med det og held og lykke med juleaften!
Dina
Smil og verden smiler igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
jeg takker mange gange. Hvor er det dejligt at der er andre der kan glædes på mine vegne og lade mig det vide  Jeg er pt i gang med at finde ud af om det er korrekt at vores storebror er død- det har jeg fået at vide... Min lillebror vidste ikke der havde været- el er en storebror til os alle heller, så det fortalte jeg ham i går. Han har jo så vores lillebro der er et år yngre osse og en på 11. Men men men, dem får han jo nok ikke at se nu hvor han ikk vil ha med vores såkaldte far at gøre- så skal han nok straffes som hans forældre prøvede ved mig så jeg ikke kunne se mine brødre når jeg ikke ville bo deroppe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stute..? |
|
|
Hvor er det dejligt at der er andre der kan glædes på mine vegne og lade mig det vide Hvordan kan man andet, dine indlæg "strutter" jo af glæde. Skønt her i julen, at blive blæst om kuld af sådanne indlæg. Håber du lader os tage del i resten af historien. Endnu engang god jul til dig.
Sælges ;
Oldenborghingst født 12/5-06....Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oxalia... |
|
|
Endnu engang tusind tak for dine dejlige ord. Jamen jeg er skam osse super glad Og selvfølgelig vil i få lov at tag del i resten af historien fremover 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjashdaskhj |
Anna-S |
18-12-2008 10:21 |
|
Glædelig jul siger jeg bare - den her historie er da vist noget ala julen i en nøddeskal  For pokker jeg forstår godt du er glad! Det må være noget nær en af de bedste julegaver man kan få 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nøøøøjjj. |
|
|
den dreng tager mig med storm gang på gang. Han udtrykker bare sine inderste følelser for mig omkring det her... Hold op nogle af ting han kan sige altså... Ja jeg har simpelthen bare lige fået en af de utroligste smser igen hvor han udtrykker sine følelser for mig og det her... Ja sådan i det hele taget osse mht vores såkaldte fader... Den dreng altså 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yes yes |
|
|
og nu har min kusine lige givet manden og jeg et års medlemsskab af FBU - der er jo hjælp at hente både for manden min og jeg selv i begges situationer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stute... |
|
|
Jeg er så glad på dine vegne at jeg bobler indeni.... Håber du får den bedste jul nogensinde
Hilsen Nanna Så få dog for h*lvede de reflekser på
R.I.P Sejr 040107 Brian 191007 Emira 080708
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe ja... |
|
|
det håber jeg osse, men det kan jo nærmest ikke blive andet bare brormand kommer... Meeeen jeg ahr endda langt større planer endnu... Bare vent... Han er jo 17 1/2 og skal så vidt jeg ved iflg. lovgivningen selv bestemme pga. hans alder hva han vil og hvor... Det håber jeg respekteres af alle indvolverede parter...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke :) |
|
|
hvor må det bare være herligt.. hvor er jeg glad på dine vegne.. jeg er selv storesøster x 2.. til min lillebror som jeg kender. og så til min lillesøster som jeg har mødt en gang igennem in far som jeg tog kontakt til sidste år hvilket ikke var nogen succes. jeg vil så gerne have kontakt til min lillesøster. men jeg vil simpelhen ikke gå igennem min far.. pga flere forskellige årsager.. jeg håber inderligt på at min søster vil opsøge mig.. hun er 12 år. Og jeg har ved gud ondt af hende med den far vi har tilfælles  som jeg heldigvis ikke har kontakt med mere..
Venlig Hilsen Christina
Med Prinsessen Yasmin 30.04 2008 <3
Nu også med Chinchillaerne Klara og Emil 
Nu også med grunduddannelsen og certificeret som termografør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæmpe tillykke, Stute... |
Susan Christensen |
20-12-2008 00:00 |
|
Hvor er det da bare fantatisk. Jeg fik en lille tåre i det ene øje, da jeg læste dit indlæg. Rigtig glædelig Jul, Stute, til dig og din familie 
Mvh. Susan.
-En glad hesteejer med 3 skinnende heste, takket være Havens:-)
Masser af nyt udstyr til salg. Lige nu super billigt. Se billeder på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
jeg takker mange gange- og nu er dte afgjort og ligger fast at han skal være her fra d 24 til d 25 - min dejlige veninde kører som hun tilbød Men hold op hvor er der længe til kl er 11 d 24 lige nu Oh my ... Jeg er meget spændt på hva fremtiden bringer generalt. Jeg ahr jo en lillebror mere et år yngre- der vil ikke blive noget fra min side hvis han fravælger- for som min anden lillebror sagde har han stadig brug for deres forældre tilsyneladende. Og jeg er ikk i tvivl om det vil gå forbi uden vrøvl hvis han ville have med mig at gøre. Den sidste lillebror aner vi sådan set ikk engang om er vores lillebror som sådan desværre. Og snart går jagten ind på at finde ud af om vores storebror stadig er i live. Men lige nu må jeg nok erkende at jeg egentlig osse har nok i ham jeg ahr nu- ikke at jeg ikke ville have med de andre at gøre- men han gør det nemmere ikke at tænke så meget på dem. Og han har jko trods alt nogle behov og ting han har brug for søtte mm til - helt uden mèn er han jo desværre ikke, men det kunne være værre taget i betragtning af de ting han har gennemgået. Og igen- han er bare gået rent ind den dreng 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Må vi ikke høre ?? |
|
|
Hvordan er din jul Og nytår gået. Jeg mener personligt, det må være tid til en opdatering !!!!!
Sælges ;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det glæder |
|
|
mig på dine vegne, Stute. Din glæde stråler ud gennem tråden. Dejligt!! 
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
*R.I.P Pusling * Ny lille hamsterpige - Rose (Den lille Gule) Og dejlig passerhest Dondee (Den store Røde)
Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uf jo det havde |
|
|
jeg jo glemt at jeg havde lovet jer  Jamen det gik således at min veninde og jeg hentede min lillebror dd. 24 kl. 11.00 om formiddagen, og så blev vi lige til en kop kaffe og ønskede glædelig jul mm. på stedet. Vi pakkede drengen i bilen og kørte afsted. Inden vi blev læsset af skulle vi lige forbi en af venindens venner, så hun kunne få en julegave med hjem derfra osse.  Der drak vi så osse en kop kaffe el. to og så tog vi hjem. Det skal siges at jeg nåede naturligvis at blive smittet af min mand og var syg- men holdt det heldigvis nede med mirakelmidlet aloe vera til at drikke (py ad badr det samger skidt!). Jeg havde så været i gang fra morgenstunden kl. 06.00 da jeg dagen forinden måtte til Vejle indtil min lillebror og hjælpe ham osse. Så det jeg skulle nå d 23 måtte jeg gøre morgenen d 24 i stedet Så der kogte jeg risengrød, lavede ris a la mande, lavede de indledende øvelser til steg, fugl- fandt alt andet frem så det lå klar mm. Så ankom vi hertil- drengen havde jo ikke kunnet tåle at få at vide vi ikke ejede et stykke pynt så han ahr ribbet kirkens korshær hvor han arbejder frivilligt for deres nisser mv. Hi hi, og dem satte han passende frem mens jeg gik i gang.  Naturligvis kunne han så ikke vente så han smed en julegave i nakken på mig med det samme jeg skulle åbne, en parfume.  Jeg skulle videre i køkkenet og snart kom gæsterne, så han kunne blive hodt lidt mere med selvskab- inden var han og manden min dog i stalden og ordne hestene, og tag dem ind. Så avr han jo glad- en tur bag på apriliaen, og han kan godt lide dyr ligeledes. (han har redet i 4 år på et tidspunkt). De kom hjem og gæsterne ankom- min mor, stedfar, fætter og moster. Kaffen blev serveret, bordet dækket, småkagerne blev lystigt spist- osse de hjemmelavede som fik ros på trods af de ikke blev heeeelt som de skulle  Så var der rigtig gang i køkkenet, maden skulle jo være færdig. Vi spiste og talte og gjorde ved, og han så ud til at hygge sig. Manden min ryddede af bordet og så gjorde jeg kalr til ris a la manden. Jeg havde snydt i år så der var 3 mandler- det vidste kun min mand, lillebror og jeg så det var meget skægt  Mandelgaverne blev delt ud mv. og manden ryddede igen af bordet mens jeg gik med hundene- Kiki havde i dag ikke kunnet holde sig og kom til at tisse på gulvet i køkkenet- men hun havde ikke sagt til som hun plejer- det lykkedes dog manden at få den sidste mandelgave som er den han helst ville ha på trods af han først kom ind igen da de andre var færdige(jeg spiser ikke ris a la mande). Min lillebror fik den første og største- og min stedfar den mellemste- som så var noget han ikke bryder sig om, men dem kan min mor sagtens fordøje for ham.  Så var det tid til julegaver, og de blev lystigt omdelt- vi har fået en del af det vi skulle på forhånd, så der var ikke så meget til vores side, men det er nu osse sjovere at aflevere dem. Jeg fik en super god gaveæske med en diesel parfume- Fuel For Life af min lillebror og jeg gav ham noget af det mest personlige mig muligt- nemlig mit eget hjemmemalede rotte maleri! Det blev han som jeg forstod da ret glad for. Han har manglet noget personligt fra mig jo. Så det skulle hjem på hans væg- på det hele 3 kv2 store værelse og hænge i stedet for hans plakat  Vi snakkede og hyggede, og gik en tur op til min fætter for at se hans mis som er vokset en del større og tykkere efterhånden. Snakken gik stadig lystigt. Manden min blev tilbage med de efterhånden godt trætte vovser. Det avr skisme så hårdt for dem.  Kl. 00.00 blev vores gæster hentet af min kusines- ja nu eks kæreste hedder det jo. Og jeg redte sofaen op til lillebror. Jeg avr træt og færdig må jeg sige. Han skulle jo ha været hjem d 25 men fik lov at blive til d 26 hvor min veninde kørte os derud med ham. D 25 gik med filk og hygge- mest min lillebror og jeg da manden sad ved compen. Vi alle avr ude og ordne hestene, spiste sammen til aften og så sad vi igen foran tv`et. D 26 var jeg for alvor kvæstet. Jeg havde nær aldrig fået øjne i hovedet og måtte da nuppe en kort morfar på sofaen inden manden min stod op Denne dag gik osse bare med hygge og tv, snakken mm. Og så spiste vi resterne af maden fra dagen før. Jeg er ikke så meget til al den jilefede mad, så det avr bare spaghetti og kødsovs som drengen dog godt kunne lide. Jeg måtte dog lige fortælle ham at her i huset spørger man altså ikke om man må tag af fadet igen- der spiser man til man ikke kan mere el der simpelthen ikke er mere mad!!! Så det var så den opdatering. Hvis der er plads og mulighed tager jeg ud til ham i morgen inkl. en overnatning på stedet hvis muligt. Det kommer andet på hvor mange der kommer tilbage efter nytåret i morgen. Det får jeg at vide i aften. Så skal vi hygge lidt igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er |
|
|
det bare fedt for dig, håber at det bliver endnu bedre her i det nye år Mvh Naja
Så er Spøjsen solgt, det var rart at få det overstået. Main coon killing sælges, hunkat uden papirer, gråtabby med rødt, kælen, legesyg og renlig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hold da op hvor dejligt! Det må være fantastisk - ja tillykke eller hvad man siger 
Ejer af den skønne hest Face The Feat. Selv om du er traver med stort T - er du den hest der har lært mig mest. Practice makes perfect
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
og i dag kommer drengen ud til en overnatning mere her hos os, da det ikke kunne blive omvendt for mit vedkommende denne gang. Så han kommer på et tidspunkt i dag. Så den står på min ynslingsspise- kylling (høns) i asparges i dag- det håber jeg så han kan lide.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var godt ! |
|
|
jeg jo glemt at jeg havde lovet jer Jaja men det havde jeg ikke, den slags tråde skulle vi have MAAAnge flere af. Det lyder jo som om, alt er gået godt. Puha HVA' ???? Jamen der er jo kun tilbage, at ønske et godt nytår, og fortsat glæde i 2009.
Sælges ;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oxalia... |
|
|
hi hi nej det havde jeg heller ikke ventet at du havde- glemt det altså Det er altid rart når folk spørger om opdateringer- og på sin vis husker lidt og er spændte på at høre nyt selvom det er herinde sys jeg. Ja dem skulle der måske være flere af- men det er jo heller ikke alle der ville ønske deres søskende velkommen som jeg gør. Ja det er gået ganske glimrende. Jeg er bare glad for jeg ikke endte mere syg end jeg gjorde for jeg har stadig en del slim og så havde jeg da ikke været meget bevnet for den stakkels dreng kan man sige. Ja og herfra ønskes du osse fortsat godt nytår og glæde gennem 2009  Det skal dog siges ta lillebror har talt med sin lillebror omkring mig og vi tilsyneladende har ret i at han pt. ikke er interesseret i kontakt da han vist er bange for at hans far netop vil straffe ham hvis han vælger at se mig- lillebror har snakket med ham mener det var i går el forgårs  Jeg har jo sagt at hvis han vil så er jeg her og vil han ikke så er det sådan det er- men det pi*sser mig af at det er på baggrund af rædsel over at faderen- ja såkaldte fader måske vil straffe ham!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ::::????? |
|
|
Ja "kærlighed" er en mærkelig størrelse ! Hvor gammel er denne bror så ?
Sælges ;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| denne bror er |
|
|
et år yngre end ham jeg nu ahr kontakt med- han er 16 og blir 17. Ham der kommer i dag er 17 næsten 18.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fantastisk... |
|
|
Det er vel nok fantastisk læsning! Det er noget helt specielt at have søskende, man har et helt unikt forhold til dem. Anderledes end til forældre - ja, man kan vel ikke rigtig sammenligne det med noget... Jeg håber, at du og din lillebror (og måske på sigt også lillebror2) vil få en masse glæde ud af hinanden!
mvh Stine
Araber og pinto araber http://www.sk-farm.dk - nu også med shettere!
Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det vidunderligt! |
|
|
Ih, man sidder helt med tårer i øjnene og bliver rørt helt ind i hjertet. Hvor er det fantastisk at du har fundet din lillebror og I bare har det så fantastisk sammen. Det lyder også til at I begge er lige heldige, ham med dig og du med ham. Hvor fedt er det ikke lige at finde en bror der tilmed kan lide heste og gider hjælpe med at ordne dem  Åhh TILLYKKE med det søde Stute - du lysnede lige hele min dag med alle de skønne indlæg der bare sendte glæden helt ned i maven! Knus og alt det bedste til dig og brormand 
Come back for just one moment Your star looks bright I'm still wondering why your time here on earth was so short and I can't seem to get it right you'r still missing in my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| opdatering |
|
|
ja jeg ved snart ikke hva jeg skal, kan el bør gøre desværre. Sagen er den at nu har min mand og jeg været på gården og haft to lange samtaler med min lillebror og hans kontaktperson på stedet af rigtig mange forskellige grunde!!! Skal jeg fortælle og gengive nogle konkrete ting ganske kort, må jeg jo konstaterer at han nok er mere "skadet" end som så- mere end forventet faktisk... Langt mere. Det er efterhånden umuligt at nå ind til ham på nogen måde overhovedet. Han kan sidde den ene dag og forstå alt hva man siger give en ret i det hele og dagen efter er han vendt 180 grader. Baggrunden for de pt to lange møder ,samt en del tlf opkald er at han den første gang rent ud sagt stak af fra stedet- jeg fik ham bragt tilbage, vi fik snakket alt igennem og alt virkede igen bare super godt! Kort efter går det galt igen og torsdag i sidste uge havde vi så en samtale IGEN. Det korte af det lange er at han vender og drejer tingene. Man siger en ting til ham, selvom man siger det 100% direkte så det ikke bør kunne misforståes så vender og ændrer han tingene til hans fordel- så andre får melidenhed med ham og vil give ham medhold i det han siger. Så sent som i dag sker dette. Vi er alle imod han skal flytte ud. Gården har kæmpet en kæmpe kamp for at han kan blive til han er 23 år, fordi han endnu ikke er udslugsningsklar overhovedet. til mødet i torsdags bad vi ham være ærlig omkring han vil blive el ej for vi kan arbejde ud fra det og dermed tag udgangspunkt i det han siger. I dag skriver han så at han vil flytte i bofællesskab. Kort efter har han drejet mine direkte ord - jeg vil ikke længere diskuterer denne sag med dig da det er som at tale til en dør (kort sagt) til at jeg har vendt ham ryggen og er fuld af løgn... WTF... når tingene det ene sted ikke går efter hans hovede og han skal tag ansvar prøvet han at flygte til et andet sted. I dette tilfælde min moster- som jeg så måtte ringe og talem ed og bede simpelthen om i dag ikke at lukke ham ind! han prøver at manipulerer alle omkring sig. Da han nu havde udledt at jeg var en løgner og havde vendt ham ryggen smser han til gården at nu kunne det hele fanme være lige meget, han gad sku ikk komme hjem og overholde sin maddag, han ville tag ud til moster i stedet fordi jeg havde vendt ham ryggen mv. IGEN prøver han at stikke af fra konsekvenserne af hans egne handlinger. efterhånden som man lærer ham mere og mere at kende, blir det emre og mere skræmmende at se ind bag- han har efterhånden SÅ mange sammenligningspunkter med de mennesker der psykologisk konstateres at være prykopater- i hans papirer står han ikke kan bo for sig selv fordi han er farlig for sig selv og sine omgivelser/andre mennesker. Bl.a. pga hans temperament mv. Man kan ikke trænge igennem med fornuft, og han ahr ændret sig 180 grader fra i december da den dejligste dreng begyndte at komme i vores hjem til nu. jeg er SÅ tæt på at opgive nu. jeg kan IKKE hjælpe en der ikke vil hjælpe- jeg svor for flere år siden jeg ikke vil ha mennesker der lyver og manipulerer i mit liv. Så med mindre han snart finder ud af at tag ansvar, undlader at flygte når tingene ikke går 100% efter hans hoved, stopper med at vende tingene til hans fordel, som han vil ha det og de ting vi andre siger, samt undlader at manipulerer så orker jeg ikke at tag del i hans liv el ha ham i mit heller. Vi kan ikke blive ved at troppe op i tide og utide til møder, hvor vi aftaler noget han to dage efter ikke overholder og ændrer på. Man prøver jo at arbejde ud fra det han siger bl.a. Det kan vi ikke når han hele tiden skifter mening. Jeg har overtaget det ansvar hans forældre skulle ha i og med de har fralagt sig dette- og fordi drengen selv ønskede jeg ovetog- således osse stedet han bor på. Men jeg kan jo ikke gøre noget når han ikke kan el vil erkende og se sandheden i øjnene. Det virker mere og mere som om han lever i en urealistisk drømmeverden, hvor ALT skal gå som HAN vil ha det - og ellers stikker man bare af fra det. Jeg ved snart ikke hverken ud el ind- på den ene side vil jeg føle mig oprigtig led ved at lade ham i stikken- men på den anden side er jeg jo nu gravid, han stresser mig konstant hvilket vi har talt med ham om mv. men dagen efter har han igen glemt det hele og er nærmest djævelen selv. han afskyr sin fader, men har i en kort periode alligevel chikaneret ham over 14 dage, og kan så ikke forstå manden blir sur. At han så er så genial at sende en flok rockere efter drengen oppe på stedet er en anden sag- men det havde han jo været foruden hvis han bare havde ladet manden være fra begyndelsen!! Vi orker snart ikke mere- ej heller stedet. Kan man ikke trænge igennem kan vi intet gøre. og det er abnormt svært at skulle ringe rundt til folk hele tiden for at høre om nu han osse fortæller sandheden el ej i og med han hele tiden drejer det mindste ord 160 grader rundt til sin fordel. jeg er simpelthen på randen til at opgive ham igen, og sige nej du må leve dit eget liv. Enten stopper du med løgneriet og manipulaionerne, ellers er du ikke længere en del af mit liv!!! Dette var den korte version af det hele. Håber ikke det virker for rodet for jer. Fortsat god dag til jer alle og tak for alle jeres ellers enormt dejlige og glædelige hilsener i tidernes morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lillebror |
pjemm |
12-05-2009 13:35 |
|
Det lyder som noget af en mundfuld, og jeg aner ikke hvad jeg ville have gjort. Sendt ham på militærakademi, hvis ellers vi havde den slags i DK.  :Pia
Sulky + saletsele str. småhest lånes/lejes til genoptræning
* Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august, evt. hingsteplage eller kvæg. Sydvestsjælland. Mængderabat! cantering @ yahoo.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv da..... |
Vibs 1 |
12-05-2009 13:44 |
|
Sikke da en møg opdatering, det var ikke just det jeg håbede på, trods mistanken om det..... Jeg aner i min vildeste verden ikke, hvad jeg ville have gjort... dog tænker jeg, at du skal læne dig op af fagfolk, og siger disse, at han er "uhelbredelig skadet" skal du trække dig konsekvent.. Det er meget meget hårdt, at være nær pårørende til et menneske, som i den grad manipulere og får drejet alt. Det er ikke fair, at du med dit liv, dit barns liv, manden og jeres familie, skal ligge under for sådan en ung mand.. I er nød til hjemme, at finde den grænse, som man bare IKKE træder over, i jeres liv... Man kan ikke rede alt, og man kan overhovedet ikke rede et menneske, som absolut ikke vil redes... Pas nu rigtig godt på dig selv, jeg har en fornemmelse af, at du fortsætter FOR længe, fordi du gerne vil hjælpe...... 
Hilsen Vibeke
R.I.P. Freykur, 8 År R.I.P. Line Vaps, 10 år
Så er vi igen i gang med ombygningen af gården, hvor er det skønt, at man får det nøjagtig som man gerne vil...
www.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vibs.... |
|
|
nej ikke denne gnag- tror jeg ikke. Jeg har lært lektion og er efterhånden ret erfaren. Osse derfor jeg allerede nu er ved at smide håndlædet i ringen. jeg taler jo meget med de forstående mennesker på stedet han er endnu. og rent ud sagt giver de mig ret i alt hva jeg siger- vi opnår kun enighed dem og jeg i mellem emd alt. Problemet er lidt, når du siger fagfolk vi alle har overvejet psykolog, endda ham selv. Men hva kan en psykolog evaluerer ham til hvis han ikke taler sandt til vedkommende? Enten at han lyver og at denne derfor ikke kan fremkomme med noget kontsruktiovt el at ha nreelt måske uanset hvor meget man ikke ønsker det reelt ER definationen af psykopat hvor hård det end må lyde. Jeg orker ikke den slgas og svor for flere år siden jeg IKKE vil omgåes den slags mennesker længere- jeg ahr lært lektion, er blevet taget ved snuden mv. Jeg bærer på et nyt lille liv, som ikke skal udsættes for den slags- ej heller ha sådan et menneske som fadder! DET kan jeg bare IKKE stå inde for... han tåler ikke at tingene ikke blir som han vil ha, så stikker han bare af. det kan man ikke reste naf livet - vi har virkelig prøvet alle metoder ,go forklaringer for at få ham til at forstå alle disse ting. Lige lidt hjælper det som end. Så pt venter jeg på han køler ned i løbet af et par dage, kommer med en undskyldning- når han gør det så tager vi en snak vedr alt det her IGEN. Han får direkte at vide hva jeg mener om løgn og manipulation endnu engang- og at denne gang er det sidste chance før han får ret i at jeg vender ham ryggen!!! Jeg kan jo ikke gøre andet for pokker. På den anden side, hvem ved så hva jeg skal kæmpe for når han chikanerer sin egen far over en 14 dages periode til vi får ham talt fra det igen fordi padden sender rockere efter ham. Så skal vi vel igennem det samme osse. SUK...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh..... |
Mette J |
12-05-2009 13:54 |
|
..for hede hulen  Det var ikke lige den opdatering, jeg havde håbet på. Jeg håber, håber, håber virkelig ikke, at han har psykopatiske træk - for det er simplethen et helvede at være pårørende til. Tro mig. Men de episoder du nævner - kan I ik prøve at tale med lægen om det? Måske h*n kan hjælpe. Uden at undskylde hans handlinger, så kan det jo være, at det hele simpelthen er så uvirkeligt for ham. At han nu har en familie - og at der er nogle der bekymrer sig for ham? At han skal have nogle redskaber til at håndtere "de nye kærlige familiære følelser", som han måske ikke har oplevet så meget af før? Åh - jeg ved det ikke.. Men jeg ved: Pas rigtig godt på jer selv. Og ja, hvis han ikke vil hjælpes - så er det umuligt at prøve. Mange tanker Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er altså OK ...... |
Gammelnok |
12-05-2009 13:54 |
|
...... at du kaster håndklædet i ringen og siger STOP, jeg magter ikke at kæmpe for dig/med dig længere. Du har gjort en masse for ham ind til nu, men nu skal du altså også tænke på dig selv og den lille spunk i maven  Den har du al mulig ret til at sætte i første række nu. Mvh. Gammelnok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores.... |
Mette J |
12-05-2009 13:58 |
|
..indlæg har vist krydset hinanden - men jeg læser lige, at han selv er åben for en psykolog. Måske I skulle prøve at gribe muligheden? Jeg synes måske, at der er et "lille lys" når han selv gerne vil tale med en psykolog. Hvorvidt han så vil lyve, manipulere osv. - så håber jeg, at psykologen kan se dette - og derfra arbejde videre. Det er squ en øv situation I er i  Tanker fra Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og.... |
Mette J |
12-05-2009 14:01 |
|
..mine indlæg skal i øvrigt ikke forstås, som at du "ikke kan tillade dig at cutte kontakten". For det valg bliver man nogle gange nødt til at tage. Mvh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mette j |
|
|
sådan tager jeg heller ikke dine indlæg bare rolig...*S* Gammelnok: I know, men det gør det ikke lettere. Vedr. psykologen- han skifter jo mening hele tiden, det er ikk engang sikkert psykolog kan blive taget op nu hvor han selv vil ud og bo- det støtter kommunen jo i da de så ahr mindre at betale til da han ikke bor på hjemmet og dermed selv skal stå for alt mv. Som sagt er ovenstående den korte version- jeg orker simpelthen bare ikke at skrive den lange!! Jeg er nu glad for hverken jeg el min mor sagde ja og rent faktisk adopterede ham da han ønskede dette- såvel som min moster osse har sagt nej da han tilsyneladende osse der har spurgt. Jeg kan abre ikke undlade at tænke på, hva vi skal igennem hvis det ender med vi blir nødt til at lukke døren bag os. Skal han kører forbi her og chikanerer i 14 dage, 1 mdr el mere? Nøjes han så med det? øv altså... Jeg orker ikke mere- hverken i denne retning for at hjælpe ham mere- men heller ikke det der måsle medfølger ved at måtte sige smut pommesfrit pga alt det her. Jeg ved sanrt ikk. Må vel bare vente på han selv kommer og undskylder- tag den snak med ham og se om det blir bedre, og tag den derfra efterfølgende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| må indrømme |
|
|
at mere jeg i dag ahr tænkt på det er jeg både klar over- og klar til at droppe kontakten igen, hvis han ikke kommer med undskyldningen samt tager til efterretning og begynder osse at droppe løgneriet, manipulationenerne osv osv... tror ikke det blir så svært igen, måske nok fordi jeg netop i flere år har sagt og lovet mig selv jeg ikke vil ha med den slags at gøre, og jeg reelt kender mig selv så godt som jeg gør. men men men igen nu må vi som sagt se hva fremtiden bringer- men der vil jo nok blive opdateret herinde omkring det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NU.... |
|
|
er det definitivt slut, hvilket jeg fortalte ham i går. Bægeret er flydt over, og han har opbrugt sin sidste chance. Alt for mange ting er med løse ender, han lyver, laver tingene om, vender og drejer til egen fordel og opfører sig nærmest som om han er en lille opmærksomhedssøgende mini psykopat!! Vi HAR fået nok NU! Og det fik han i går at vide- hans sidste chance har han forspildt og han kan KUN takke sig selv. Trusler om selvmord mv fordi han ikk får sin vilje gør IKKE indtryk på mig. han er syg- men det han fejler kan vi simpelthen ikke hjælpe ham med. og vi kan heller ikke stå model til de ting han siger og de ting han gør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det er trist, når det udvikler sig sådan - men det lyder til at være den rette beslutning for jer. Jeg håber alt flasker sig for jer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det håber jeg |
|
|
el vi osse- men jeg er skam på forhånd godt klar over at jeg sandsynligvis endnu ikke har hørt det sidste til ham desværre... mange ting spiller ind- langt mere end det skrevne ord i ovenstående indlæg... Men det er grimme ting...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stute..... |
|
|
Der er alt for mange usagte ting i dette, til at jeg vil kommentere den konkrete sag, men du skal have et kæmpe trøstekram fra mig. Jeg sender dig den smule positive energi jeg selv har, og håber, at du og din mand kommer helskindet igennem det her. Fuld forståelse herfra.
Mvh. Annette
Fjordhingst tilbyder bedækning, Avlsgodkendt i Fjordhesten DK. Læs mere på min præsentation eller på www.stutteri-soendergaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja....... |
Vibs 1 |
15-05-2009 09:04 |
|
Anderledes kunne det vel ikke ende, når det er en fyr som ikke vil hjælpes, som ikke er ærlig og kun ser alt fra sin egen side, eller bare drejer det derover... Fint at i har fundet jeres grænser, jeg tror det er meget vigtigt. Pas helt utrolig godt på, at fyren ikke "bare" kommer til at komme ind hos jer igen, fordi han lover guld og grønne skove. Han vil garanteret forsøge, på hans måde, at se om det er noget i mener, eller noget i bare siger... Unge mennesker, som har været længe i et system har oplevet utrolig meget, og mange har lært, at presser de hårdt nok, så sker der noget.... Det er altid rart at sidde med magten, den har man ikke, hvis det er jer som har sagt fra, derfor tror jeg i godt kan vente, at han vil forsøge at kæmpe sig tilbage, for så at det bliver HAM som dropper jer... Smadder synd for fyren, men det er altså nødvendigt, at man evner en vis form for pli, fornuft, empati og meget andet, for at være en del af andres liv... Godt gået, i tog et valg, hold hinanden op på det.... 
Hilsen Vibeke
R.I.P. Freykur, 8 År R.I.P. Line Vaps, 10 år
Så er vi igen i gang med ombygningen af gården, hvor er det skønt, at man får det nøjagtig som man gerne vil...
www.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|