Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Turen går til Edinburgh
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 16:30

Hej alle!

På mandag drager jeg på studietur til Edinbrugh sammen med tre studiekammerater.

Jeg ved ikke så meget om byen, eller om landet Skotland.

Så derfor, er der nogle der har nogle gode tips, seværdigheder man bør se, eller andet??

Glædelig jul til alle

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

skrift over
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 18:02

uh, det er bare en super by!

Der er noget Adam Lyals (mener jeg det hedder) aftenbyvandring - super fedt, men dog lidt uhyggeligt. det kræver ingen tilmelding,, man møder bare op, og betaler og går med rundt på turen. mener det tager 1-2 time. tror vist det kan googles.Men det kan klart anbefales! Også en tur til yderkanten af Edinburgh (helt ude efter deres kommunnekontor - der er simpelthen så smukt!).

Regner med i har planlagt en tur til slottet i bymidten - det er næsten obligatorisk!

Husk at komme en tur i både den nye og den gamle bydel - de ligger lige ved siden af hinanden, ´forskellen er simpelthen fortryllende.

Håber du får en rigtig god tur!

Byen er fantsatisk!

God Jul

MVH Eva.
Nu helt uden hest.
0
0
Svar på denne tråd

Edinburgh
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 18:51

Selvfolgelige skal I se Edinburgh castle, the Royal Mile, Princess Street, The Scott Monument og The Forth Bridge, bare for at naevne et par stykker.

Der er altid mange mennesker paa gaden omkring Princess Street (hovedgaden). Det er vaerd at tage paa tours, der er flere der gaar fra The Royal Mile (en del af den gamle bydel - og vejen op til The Castle), vi har f.eks vaeret paa "Ghost Tour" et par gange - touren tager jer underground under det gamle Edinburgh, hvor fattige, tyve etc boede i de "gode" gamle dage!

Vi tager til Edinburgh et par gange om aaret (lidt ligesom naar I andre tager til stor byen) og jeg bilver aldrig traet af byen - kun menneskemassen

Jeg haaber I faar en rigtig god tur

Merry Xmas

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Edinburgh
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 20:32

Tak, for de mange foreslag. De vil absolut blive overvejet.

Kan forstå på jer at det er en fantastisk by, så jeg glæder mig bare endnu mere til at komme derop :)

Er der forresten en som ved hvor man kan købe Marco Polo's rejseguide?

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider