Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dans---
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 00:55

Har lige været til dans hertil aften....

Vi er 8 par på holdet og holdet hedder i år, dans for nybegynder.

Vi har to par på holdet der efterhånden er ved at være lidt trælse at høre på.

Det ene par kan bare ikke forstå hvad vi skal. Og fra gang til gang har de glemt hvad vi har lært. Så hvergang skal vi ta det hele forfra og ta det langsomt for ellers an de ikke være med. Og alligevel kan de ikke finde ud af det, til trods for at de får meget hjælp af vores lærer....

Det andet par kan godt nok finde ud af det sådan nogenlunde. Men har også tit travlt med at lave alt muligt andet når vi skal danse og 5 min efter skal vi ta det i slow for at de kan finde ud af det.

Problemet er med begge par at de påstår at de sidder og skriver hvad vi har lært og hvordan trinene er fra gang til gang. Det skulle de angiveligt gøre når de kom hjem og de siger også at de øver og læser på det indtil næste gang...

Mit spørgsmål er så...

Hvorfor kan man så ikke sine ting og hvorfor har folk så travlt men at fortælle hvor flittige de er... Altså jeg mener at vi kommmer for sjov og alle vi andre kan nok finde ud af det, uden at øve hjemme eller skrive noget ned.... Vi kan alle lige skulle ha den en gang mere men i bund og grund kunne man vel bare høre efter når vores dygtige danselære fortæller noget, istedet for at fortælle om hvor flittig man er hjemme... Hvem er det man prøver på at snyde...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider