Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Julefrokoster - selskabslege
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 21:43

Halløj allesammen :)

Nu er det snart julefrokoststid.

Men os 'julefrokostsudvalget' mangler lidt ideer til selskabslegene - det skal måske nævnes at vi er en gymnasieklasse ;)

Så kom meget gerne med ideer til underholdning og evt. maden :)

Mvh. Lone

0
0
Svar på denne tråd

selskabslege
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 22:14

Det kunne være sjovt med sådan nogle underholdende lege..

så jeg kigger lige med :)

Skrev Camilla :)

Henri De Rival Dressursadel til salg

Se anonnce

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=273883...y=desc&e=0

0
0
Svar på denne tråd

Pakke gave op
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 22:42

Man kan på forhånd have lavet en gave med mange lag hvor der er hvert lag en et stykke papir med en opgave på...

Opgaverne afhænger selvfølgelig af selskabet.

Gaven kan også pakkes op på flere måder - 2 sammen som begge skal bruge venstre hånd eller en der bruger kniv og den anden gaffel... osv osv...

Maden skal bare være mættende og forefindes i rigelige mængder siger min erfaring

Tosset som de andre...

Skuffekaj - nu i Ridehesten!

"The kid is having nightmares.

Only happen at night - it's right there in the name..."

Gregory House

0
0
Svar på denne tråd

selskabslege
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 00:09

Nu har jeg jo boet sammen med amerikanere af den slags, som ikke drikker, de kan mange sjove lege, som snildt kan opgraderes med druk. Jeg prøver lige om de kan formidles via skrift:

Big boody kan ikke forklares skriftligt, og giver blå mærker på lårene, men prøv at finde den youtube, hvis ellers jeg har stavet boody rigtigt. Mit net for langsomt til youtube, så den service må du undvære.

En anden leg er Tarzan og Jane. Man sidder i rundkreds og en person er Tarzan, personen til højre for Tarzan er Jane og personen til venstre er amøben. Det gælder om at blive Tarzan og undgå at blive amøbe.

Tarzan slår sig på brystet og siger åårhiårhiåårh. Jane siger "oh Tarzan" og og holder på sin kind (som når man bedåre nogen) Amøben siger smaklyde med læberne. Resten afselskabet skal selv finde på et jungledyr med handling og lyd.

Tarzan at starter så med sin handling og lyd og sender den videre ved at give en andens handling og lyd. Den som har den sidste handling og lyd gentager sin egen og sender videre til en 3 handling og lyd.

Når en fejler og sætter en handling og lyd forkert sammen (eks slår sig på brystet og laver smaklyde med læberne) eller simpelthen ikke reagerer hurtigt nok, ryger denne over på amøbens plads og alle til højre for denne må så rykke sammen og overtage rollen på den plads de nu sidder. Dvs. hvis aben fejler ryger denne over på amøbens plads og alle de som sidder til højre for aben må så rykke en plads. Den lige til højre for aben, for dermed abens plads selv om den før var papegøje, den der sidder til højre bliver for papegøjen bliver papegøje osv.

Håber det giver mening.

Tarazan starter legen igen. Hvis Tarzan fejler, bliver han amøbe og Jane bliver Tarzan. Den til højre for Jane bliver Jane osv.

Min (og mine gamle venners, efter jeg er kommet hjem igen) absolutte favorit er Moose in the Kanoo:

Igen rundkreds.

Du som forklarer starter inde.

1 level er at du siger biti biti bob til en i rundkredsen og når denne at sige bob inden du har sagt biti biti bob bliver du inde. Når personen ikke at sige bob, skal denne ind i midten i stedet.

Kør level 1 lidt indtil et par stykker har været inde og du kommer ind igen.

Level 2 er moose in the kanoo. Du siger moose in the kanoo (herefter mitk) til en i kredsen og denne laver "horn" med hænderne (tommelfingrene fastgjort på siderne af hovedet og de andre fingre strakt ud). De to på hver side af moose skal padle, men årene væk fra moose.

Kør denne til folk kan det og sig da pludselig bitibitibob. Det er helt sikkert de ikke når at reagere. Kør så med disse to lidt.

Level 3 er Jello (altså slang for Jelly) Den du siger det til er gele og skal blævre (det er altid sjovt) og de to på hver side af jello er en skål dvs de vender sig ind mod jello og strækker armene frem og laver en skål rundt om jello (giver det mening?)

Igen kør den ind, overrask med bitibitibob og mitk af og til.

Level 4 er Charlies Angels. Den du tiltaler stiller sig og laver pistolfingre lige op. Dem på hver sin side laver også pistolfingre og vender ryggen skråt til den i midten. Alle laver et sexet look, som du selvfølgelig opfordrer til ved selv at overgøre det.

Håber det giver mening, det er ihvert fald vildt sjovt hvis ellers du forstår mine beskrivelser. Hvis ikke skal jeg gerne drikke mine homies i hegnet og optage løjerne til dig

God fornøjelse.

0
0
Svar på denne tråd

hvor meget kan munden rumme
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 00:15

skumfiduser

hvem der kan tage flest i munden på samme tid.

lyder ret plat men virkelig sjovt.

var på tur med en der kunne have 21 ad de store hvide nogle i munden af gangen.

der blev grint godt og grundigt.

0
0
Svar på denne tråd

Seddel i panden
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 01:11

alle får en seddel i panden med et navn på. De ser ikke selv navnet, men alle andre kan jo se det :-D

De skal så efter tur gætte hvem de er, og det kan blive nogle gevaldigt vilde gæt, som resten af selskabet morer sig over (y)

----

Flaskehalsen peger på: Vedkomemnde skal finde på en leg, som alle leger. Derfor skifter legene hele tiden. Også sjovt ;-)

---

Gæt en film-melodi/lyd ;-)

---

Mimeleg: man deles op i par, hvor den ene trækker et navn op af en hat, et navn de andre deltagere har skrevet og mimer det, og den anden skal så gætte, hvem man er ;-)

:-) fra NinA

God, gammeldags, almindelig dressur

rentaktet og foran lod :-D

--o--

Mine mål står ret godt beskrevet i DRF's bog

'Fordringer i dressur & bedømmelsesgrundlag' (y)

0
0
Svar på denne tråd

gætte lege
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 01:13

Sidtse år i det firma jeg arbejder i lavede vi til julefrokosten en leg der hed "gæt en bro" det skal måske lige siges at jeg arbejder i et firma som tegner broer.

Vi havde så fundet nogle broer, der er rundt omkring i verden, også havde vi samlet nogle dataer ind, og andre interessante ting om den pågældene bro, også fik deltagerne nogle ledetråde indtil de havde gættet hvad det var for en bro, vi havde fat i .

Vi lavede også sådan en slags debat leg, hvor der skulle to personer op, også skulle de debatere om BMW eller Mercedes, eller for eller imod julemanden ovs. vi havde også andre emner oppe, men det kan man jo selv vælge, men så hvade de 5 min. til at fortælle hvorfor de var for eller imod det valgte emne.

Mvh

Signe

The Highland Pony Society.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider