Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogen fra Møn??
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 13:09

Jeg sad nemlig med en kollega og så klip fra forskellige jagter, og deriblandt så vi klip fra klintejagten på Møn i de mest fantastiske omgivelser...

Og så var det jo, at jeg fik en kæmpe lyst til en dag at køre dertil for at ride i det lækre terræn og hvis der nu er een eller flere af jer der kender området, så kunne det da være hyggeligt med en ridemakker eller to der kunne vise rundt i området....

Pernille

Team CoDa OX, distanceridning.

0
0
Svar på denne tråd

klinteskoven
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 13:18

Åh ja, der kunne jeg også godt tænke mig at ride. Men kender den ikke særlig godt.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

Jamen Pia
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 13:45

Når der så er nogen herinde fra der melder sig til at være tourguide, så tager jeg da bare dig og hyppen med på vejen...

Og melder ingen sig, kan man vel fremskaffe et kort over området man så kan ride efter og så må en tur klares uden guide...

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

klinteskov
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 14:22

Siger du, at jeg skal skynde mig at komme i form?! Jeg har jo ikke redet seriøst i 6 år.

Der er i hvert fald diverse markeringer på træerne dernede, både til mountainbikes, hestehove og alm. gule prikker til de tobenede. Jeg printede et kort ud i sommer, men det var så med spadsereruterne.

Det må kunne lade sig gøre, man kunne da spørge på turistkontoret i Stege.

Det er nok ikke smart at ride på klintekanten på denne årstid, der er stejlt, smalt og glat. Men resten af skoven er også flot. (havde nok været endnu flottere for 1½ måned siden)

*

0
0
Svar på denne tråd

ja da....
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 16:07

nu har du jo et ridedyr som er i tip top form, så det er bare med at komme i gang....

Og nej klintekanten holder jeg mig også fra på denne årstid, men jeg tror at der er helt fantastisk i hele området uanset årstiden.

Fandt et klip på nettet i går hvor nogle red der da der var sne og det så også bare så dejligt ud, så en tur til klinteskoven SKAL bare prøves....

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Møn er øen ;-)
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 16:15

Jep jeg er fra Møn - bor der ikke mere .. meeen kan sagtens give en tour - på klinten skal man dog have tilladelse til for at ride der , men den kan jeg nok godt få :-)

I skriver bare

Dressurrytter !!! PUST vi sveder....

0
0
Svar på denne tråd

hej ....
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 20:13

Er fra Møn og rider reglmæssigt i Klinteskoven, hvilket er et skønt terræn. Kender ham der plejer at stå for jagten, en flink mand, som sikkert gerne vil hvise Jer rundt.

At ride i de høje bakker med fantastisk udsigt er en helt special oplevelse. Da det er stats ejet skoven og bakkerne kræves der ikke nogen tilladelse.

Så god tur.

0
0
Svar på denne tråd

jeg er fra møn
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 20:23

bor der dog ikke længere.

men flytter dertil her i februar igen :)

kender ikke ridestierne i klinteskoven desværre.

men ville meget gerne med på sådan en tur.

desværre har jeg intet ridedyr.

men kan da spørge manden om han vil lege hest den dag :P

Venlig Hilsen
Christina

Med Prinsessen Yasmin
30.04 2008 <3

Nu også med Chinchillaerne

Klara og Emil :D

Nu også med grunduddannelsen og certificeret som termografør :D

0
0
Svar på denne tråd

statsskov
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 20:25

Gimle, som jeg har forstået det, skal man bare holde sig til de stier som er mærket med hestesko-mærke. Kan du anbefale et godt sted at starte, hvor man kan parkere med bil og trailer?

*

0
0
Svar på denne tråd

Pernille og Pia....
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 09:20

Hej tøser.....

Jeg er også fra Møn.....

Så Pernille vi kan lige aftale nærmere om ridetur ved Klinten på lørdag.....er altid frisk på en ridetur.....og prinsessen er også frisk.....

Mvh

Trine

:-) En rigtig hest....er en BELGIER :-)
0
0
Svar på denne tråd

Ej hvor godt
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 09:23

Trine... Så kan du måske være den store tur guide

Og ja det snakker vi da så lige nærmer om lørdag. Glæder mig til at se dig og de andre også

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

ønsker
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 16:38

jer en god tur.

Det er nemt at parkerer ved Klintholm gods herfra er der kun et smut ind i skoven.

Når du har ondt af dig selv, så husk at nogle har det værrer!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider