Suk ja hvorfor ikke:(
Havde her til aften lavet en stor portion hjemmelavet grønsagssuppe. Jeg bryder mig ikke voldsomt om at kunne tygge i sådan halvdøde grøntsager så jeg blender altid min suppe. Så får den også sådan en dejlig tyk cremet konsistens:)
Det ville jeg også gøre her til aften og hælder suppen op som jeg plejer. Og husker da også at komme låg på...Tager så et viskestykke og lægger over låget for at holde fast..Ved af erfaring at det godt kan sprøjte fra sådan et låg. Nå men jeg starter maskinen og svoosh siger låget og ryger af
Og inden man når at slukke har man varm grøn suppe hængende diverse steder i køkkenet...Det kan absolut IKKE anbefales
For det første fordi sådan noget sviner en del...Og når man i forvejen er træt er sådan en gang oprydning/rengøring ikke sjov i min verden...
Nå men da jeg så endelig er færdig og skal hen og spise får jeg mig den anden overraskelse...For pokker hvor er den dog stærk...Er i helt vimmer mine smagsløg danser tango lige nu 
Jeg kom måske også lidt rigeligt Hot sauce i...Men det var kun fordi den ikke smagte af så meget igen...Ja det gør den i hvert fald nu...Men ok jeg ser lyst på det...Det er godt for forbrændingen... 
Men nu tror jeg også jeg render i seng så jeg ikke kan nå at lave flere ulykker i dag hehe...
Fortsat god aften til jer alle herinde:)
Tina