Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Blendet suppe= suppe i hele køkkenet
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 20:48

Suk ja hvorfor ikke:(

Havde her til aften lavet en stor portion hjemmelavet grønsagssuppe. Jeg bryder mig ikke voldsomt om at kunne tygge i sådan halvdøde grøntsager så jeg blender altid min suppe. Så får den også sådan en dejlig tyk cremet konsistens:)

Det ville jeg også gøre her til aften og hælder suppen op som jeg plejer. Og husker da også at komme låg på...Tager så et viskestykke og lægger over låget for at holde fast..Ved af erfaring at det godt kan sprøjte fra sådan et låg. Nå men jeg starter maskinen og svoosh siger låget og ryger af Og inden man når at slukke har man varm grøn suppe hængende diverse steder i køkkenet...Det kan absolut IKKE anbefales For det første fordi sådan noget sviner en del...Og når man i forvejen er træt er sådan en gang oprydning/rengøring ikke sjov i min verden...

Nå men da jeg så endelig er færdig og skal hen og spise får jeg mig den anden overraskelse...For pokker hvor er den dog stærk...Er i helt vimmer mine smagsløg danser tango lige nu

Jeg kom måske også lidt rigeligt Hot sauce i...Men det var kun fordi den ikke smagte af så meget igen...Ja det gør den i hvert fald nu...Men ok jeg ser lyst på det...Det er godt for forbrændingen...

Men nu tror jeg også jeg render i seng så jeg ikke kan nå at lave flere ulykker i dag hehe...

Fortsat god aften til jer alle herinde:)

Tina

"Forsøgspersoner" søges til massage bor tæt ved Skælskør. Det er selvfølgelig gratis.og tager ca. 30 min.

Skriv over pb.

0
0
Svar på denne tråd

1234566
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 21:23

Årh din stakkel....Det var da også noget af lave en tirsdag aften. Men se lyst på det...jeg fik skønne billeder på min nethinde og et godt grin...og du fik varm suppe og forbrændingen op

Sov godt du og bedre held i morgen

Malle, (Som helt bestemt aldrig har blendet suppe ud over køkkenet...jeg plejer bare at smide rødbederne ned på fliserne efter en tur i byen kl midt om natten )

* Living is easy with your eyes closed *

www.hittekilling.dk - et liv er altid værd at redde

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels dig...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 21:52

.. det lyder ikke spor rart (men på den anden side, hvis suppen ikke smager som du ville have den til, er det jo ingen katastrofe at en del af den gik til spilde)

Og neeeej, sådan noget gør jeg da aldrig i et køkken. Men jeg har præsteret at lave en stor skål tomatsovs til noget kyllingekalløj - og så tabe det hele på gulvet. Og som malle skriver kan rødbeder også være farlige - specielt når man smutter dem, og de smutter den forkerte vej - IKKE ned i den skål man holder under, men op på det hvide gardin bagved... (nå, jeg kunne alligevel ikke lide de gardiner)

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

blendet suppe
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 21:53

Kan anbefale en stavblender til den slags istedet.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

Splat og sprøjt
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 22:09

Jamen jeg er sikker på at suppen bliver mindre stærk, indtages den ved at slikke den af køkkenet.

Lisbeth de hvide gardiner kunne da være blevet fine, havde du forsat projektet og dyppet dem i rødbede vandet:)

Men trænger i til opmuntring, så fandt jeg den sjoveste tråd om køkken uheld inde på museumet den anden dag. Jeg hylede af grin i flere timer.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

Hi-hi...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 22:15

Jeg fik også nogle gode billeder ind på nethinden og et godt grin og det er altid lettere for os der står udenfor,at grine. ....Vi skal jo heller ikke rydde op bagefter.

Jeg kan ligesom Pia,anbefale dig at købe en stavblender-så har du ikke suppe i hele køkkenet..

P.s...

Når nu du har sådan en Thycho Brahes dag,så undlad at tage varm kaffe med ind i seng.Det ender bare med, at du skolder dig.

Hest nr. 3 - blev en supersød "ishest" - Freyja af Raaslettegaard..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 11:48

Stavblender ??

Jeg har brugt sådan en 1 gang.... da jeg skulle lave koldskål - det plaskede ud over det hele også op i loftet, da jeg startede den helvedes-maskine. Jeg smed den ud af vinduet i arrigskab - og heldigvis åd hunden alt hvad den kunne nå af resterne - så jeg skulle bare tørre efter de steder

Christine

Shirefarm.dk

Dansk avl af shireheste.

Kåret shirehingst tilbyder bedækning...

0
0
Svar på denne tråd

koldskål
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 11:55

Til koldskål ville jeg så også bruge en elpisker.... Blenderen er beregnet til at flå ting i småstumper ved høj fart, koldskål er jo ligesom temmelig findelt allerede!

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

brug en stavbelnder
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 12:00

jeg har osse engang lavet suppe med en eks!

Resulterede at der var suppe ud over det hele! Da jeg prøvede.

Så prøvede eksen ( han var jo "ekspert") - det duede ik

og hold da op hvor var vi uvenner. Hahaha...

Jeg har skiftet kæresten og hans blender ud med en stavblender.

Den kan jeg varmt anbefale

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

Med en dejlig killing i hjemme snart!

0
0
Svar på denne tråd

He he he...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 16:23

..hvor er det rart at læse at det ikke kun er mig der kan lave sjove ting i et køkken:)

Og den museumstråd har jeg også haft læst...Hold op hvor har jeg også grinet af den...
Tænk hvor uheldige folk dog kan være;o)

Men Lisbeth synes godt nok du er hårdest ramt med dine gardiner:( Øv hvor var jeg blevet ærgelig:(

Tina, som har frosset resten af suppen ned da hun ikke orker uheld i dag

"Forsøgspersoner" søges til massage bor tæt ved Skælskør. Det er selvfølgelig gratis.og tager ca. 30 min.

Skriv over pb.

0
0
Svar på denne tråd

tina......
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 16:29

jeg kan kun sige som Pjemm.... Brug stavblender til supper... det kan spare dig for meget rengøring...

Men din tråd fik mig lige til at huske engang jeg faldt over hunden med en gryde frisk lavet boller i karry i....

Det krævede en gang maling af loftet.... Karrysovs farver nemlig rigtig grimt....

Pernille

Team CoDa OX, distanceridning.

0
0
Svar på denne tråd

Åh nej
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 19:47

stop stop jeg er færdig af grin

Jeg kan i øvrigt slet ikke tåle at læse tråden på museum om køkkenuheld - Er kommet til at gøre det nogle gange nu, og hver gang bliver det pinligt for mig fordi jeg simpelthen ikke stopper med at grine igen

Venligst Anette :)

0
0
Svar på denne tråd

Gardinerne...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 20:16

.. var alligevel grimme - så det var godt at have en god grund til at udskifte dem. Nu skal jeg bare lige finde afløseren, og indtil da har jeg farverige gardiner.

Jeg synes faktisk at det var mere sjovt end sørgeligt - så der er ingen grund til at ærge sig på mine vegne :-)

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider