|
|
| Tillykke til Bonnie |
|
|
 I dag er det Bonnies fødselsdag hurra hurra hurra..... Søde Bonnie håber du får en dejlig dag i dag med masser af forkælelse... 
Pernille
Team CoDa OX, distanceridning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Aiiiiiiiiiiii Bonnie |
| Forfatter:  |
StaldK |
| Dato:  |
17-11-2008 09:51 |
|
Det havde jeg slet ikke lige fanget at du idag også fylder år. Stort tillykke fra den ene fødselar, til den anden håber du får en super god dag  Knus
Karoline
Who are you, to jugde me ? ? ?
K's Foto©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Rigtig stort tillykke med dagen. 
Håber den bliver helt fantastisk!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke med fødselsdagen 
Hilsen fra Pony-mor.
Livet er for kort til - Ikke at vælge sine kampe med omhu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Det må være de dejlige damers dag idag  TILLYKKE!
Vickie
Med misserne Yrsa og Yade! Åh hvor jeg dog FRYDER mig!  Skal du have en vitaminindsprøjtning med selvtillid? Se her: www.fotoatelier.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
AmigoCjn |
17-11-2008 10:13 |
|
Tillykke til Bonnie (Og stald k) håber dagen må blive god - her tegner den i hvert fald til at blive flot 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med |
|
|
fødselsdagen Bonnie -håber du får en strålende dag. Her på Djursland kan man i hvert ikke klage over vejret 
Mvh. Betina med ...oo0oo...Dejlige Charlie...oo0oo... ...oo0oo...Smukke Elvira...oo0oo...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
..Et kæmpestort tillykke skal lyde herfra 
Marlene H Ejer af Fuldblodsaraberen Babberups Don Diablo. Og Traverne Junker S og Kejser N M. Rytter søges til Dondi koster ik noget. evt udlån. Ridemakker søges til ture i Karise området;-0
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
.. håber at du har en god dag med masser af gaver  Og tak for det gode vejr 
£isbeth & Baloo All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. (Walt Disney)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yay.... |
|
|
Tillykke x 1000 søde Bonnie. Hav en fantastisk dag med familien!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykkeeee |
|
|
Jane Her skulle der stå noget smart, men kan ikk finde på noget;-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hip hip.. |
|
|
HURRAAAA. Stort tillykke, Bonnie, her er vejret også fantastisk -ligesom dig. Håber du får en rigtig dejlig dag med din dejlige familie.. (minus nissehue) Knus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih altså........... |
Jasper |
17-11-2008 11:08 |
|
Tillykke med dagen, Bonnie 
Pia Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke tillykke sikke et vejr at fejre dagen i må du få en god dag!
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
HeidiZ |
17-11-2008 12:18 |
|
Mange gange tillykke til Bonnie og Stald K. Håber i får en rigtig dejlig dag begge to. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
17-11-2008 14:31 |
|
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Søger mange forskellige modeller, listen er opdateret d. 5. november 2008. Kig forbi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stor kage |
StaldK |
17-11-2008 15:13 |
|
 Håber du får en stor fin lækker kage, som den her at gufle i dig, sammen med din skønne familie. Glæder mig til at høre hvad du har fået af dejlige skønne gaver  Knus
Karoline
Who are you, to jugde me ? ? ?
K's Foto©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke tillykke! |
|
|
Selvom jeg ikke kender dig, så kan jeg da altid ønske mange gange tillykke med dagen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
17-11-2008 18:51 |
|
Karoline - Mmmm den ser lækker ud...  Pijah - Tak skal du have! 
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Søger mange forskellige modeller, listen er opdateret d. 5. november 2008. Kig forbi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ejr altså |
|
|
Bonnie - et STORT TILLYKKE 
...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...
Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du må... |
|
|
TILLYKKE TILLYKKE! Du må huske at fortælle hvad du fik i fødselsdagsgave..
Sofie med Spøgelset Økologi er IKKE = dyrevelfærd!! Konventionelt landbrug er IKKE = dyremishandling!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilykke |
|
|
Stort tilykke til dig, jeg håber du har haft en super dag.
Hilsen Anja Mennesket falder af og til over sandheden, men for det meste rejser det sig bare op og går videre. (Winston Churchill) Nu med hjemmeside: www.anjadevos.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nvxncbxcbxb |
Mor til ♣Franciska♣ |
17-11-2008 21:28 |
|
Tusinde tak for jeres søde hilsner! Det er altså bare for dejligt at åbne den her tråd! Skal nok berette om gaver og dag, men det bliver ikke nu..... 
Mvh Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke til dig. Når nu dagen, snart er omme, håber jeg du har haft, en god og dejlig dag. Stort fødselsdags kram herfra. Ønskes du af Signe
The Highland Pony Society.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
Dina 1 |
17-11-2008 21:40 |
|
Stort tillykke herfra.....
Dina
Smil og livet smiler til dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
18-11-2008 13:26 |
|
Tak for jeres søde hilsner!  Jeg fik den badevægt som jeg har ønsket mig i snart 6 år.. Min svigermor begyndte straks om at snakke om eventuelle alt for hyppige vægtbesøg og anorexi, hvortil jeg måtte kommentere de 3 boller med extra pålægschokolade jeg netop havde fortæret samt de toppede skefulde med flødeskum der røg i cacaoen... 'Jamen der findes jo mange former for sygdommen'... Mig der bare ville have en badevægt *G*... Ydermere fik jeg et sæt med lyserødt værktøj, et spil om kulturer og geografi som jeg havde ønsket samt en chanel no. 5 eau de perfume, til samlingen.. Det er nu den 3. på hylden, men man kan altså ikke få for mange!  En hyggelig dag alt i alt.. 
Mvh Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Et forsinket men ikke mindre hjertelig tillykke med fødselsdagen!!!!!!!!
Mvh Connie Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også et forsinket.. |
Carina Gøttler ♥Frederik♥ |
18-11-2008 18:36 |
|
tillykke skal der lyde herfra 
Sagde Carina Gøttler (:
- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3 Termin d. 17/2-09
R.I.P Pax&Carsten Junior
4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
18-11-2008 19:05 |
|
Tusinde tak skal I altså have, I to! 
Mvh Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|