|
|
|
|
| Barn i helvede :( |
|
|
Nejjjj, for pokker da  Det var da rystende læsning... Folk bliver simpelthen mere og mere syge i bøtten, og så går det (bl.a.) ud over små sagesløse børn... Nej nej nej, det går ud over min forstand, at man kan tilføre et væsen så stor smerte... Og en pædofil logerende??? Uhyggeligt!!! Håber de bliver spærret inde for livstid! Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *********** |
|
|
Arhhhhhhg......! Det er til at brække sig over  Et lille forsvarsløst barn. Der findes ikke en straf der er hård nok.  Jeg sidder og kigger på min egen lille søn. Bare tanken om, at der skulle ske ham noget ondt........ Hvordan kan nogle mennesker finde på at gøre sådan noget mod et barn, og oven i købet deres EGET barn. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil slet |
|
|
ikke udtale mig, for mit sprogbrug vedr dette er ikke til hns off. fora.
Udlejning af hestetrailer Mangler du wrap, hø ma? Send en pb for mere info.
www.123hjemmeside.dk/qantico
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grusomt |
|
|
Jeg er fuldstændig tom for ord - hvor må den lille dreng ha' lidt på det grusomste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| langt ude |
|
|
Hvor er det langt ude, hvor er det sørgeligt. Jeg blir helt trist indeni - stakkels stakkels stakkels lille dreng. Håber de skyldige får en "ekstra" straf i fængslet! Ved godt det ikke hjælper på deres forskruede sind, men håber nu alligevel...... Et lille forsvarsløst barn og så de voksne, der netop burde være dem der beskyttede ham!!
mvh Trine - mor til Mads 200506 Don´t let a fool kiss you ....or a kiss fool you
Kun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er |
| Forfatter:  |
staldhestely |
| Dato:  |
16-11-2008 12:48 |
|
det frygtelig. Stakkels stakkels lille dreng  Håber de bliver straffet, men syntes i grunden ikke at der findes en straf der er hård nok, jo samme behandling til bødlerne, men det må man jo desværre ikke. Helen.
R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Målløs |
|
|
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige - tror jeg skal læse den psykologiske udredning når en sådan kommer. Man er jo sygere end Lundin når man kan mishandle sit eget kød og blod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels stakkels lille dreng |
|
|
at du måtte dø på denne måde
Mvh Gitte-Mor Tera/feb-05 og Lian/dec-07
Mine tre overskønne heste: - Pintohingsten Jack D - Hingsteføl Joker (som har store drømme) - Knabstrupper Makron
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ååååh gud |
StaldK |
16-11-2008 15:48 |
|
Den stakkels lille sjæl  På så kort tid, at skulle gennemleve sådan et helvede  Må hans sjæl hurtigt finde fred. Rest in Peace Baby P 
Karoline
Stald K Horses for Life K's Dragon Fly * Midnight * K's Babys Dream
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har også læst |
|
|
det - og har så skrækkeligt ondt i maven. Puhaa, der er ingen ord for det - må man håbe det værste for dem der har gjort det? .. Christine
Nu med MayStar og Skønne Leopold!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
En ny artikkel er kommet i BT.. Det er så forfærdeligt og læse så man sidder med tårer i øjnene.. Hvordan kan en læge overse en brækket ryg og fingernegl der mangler.. Han må sidde med en grim smag i munden efter det her er kommet frem.. www.bt.dk/article/20081116/krimi/ 81116017/ Karina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan ikke lade |
StaldK |
16-11-2008 16:20 |
|
Være med at græde, stakkels lille dreng 
Karoline
Stald K Horses for Life K's Dragon Fly * Midnight * K's Babys Dream
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor skriver |
Illum |
16-11-2008 16:25 |
|
De IKKE det hele. Baby p havde også 8 brækkede ribben, han havde blødt ud af ørene dagen inden. Han døde dagen efter. Og lægen var en KVINDE, skriver jeg fordi nogle skriver han. Der er MANGE værste, i denne historie, bla. blev Baby P tilset af de socilale myndigheder 60 gange på 8 mdr. !!!! Han var på en liste over børn i fare de sidste 8 mdr. af sit liv. Hans mor blev anholdt 2 gange for mistænklig blå mærker på barnet. Og den sidste gang Baby P kom tilbage til moren var hun stadig på probation, en slags prøve løsladelse / opsyn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej nej nej |
|
|
stakkels lille dreng. Det er så forfæredeligt og jeg håber ALDRIG DE KOMMER UD AF FÆNGSLET IGEN..... jeg håber nogen giver dem samme tur derinde, for jeg tror de skal bede om isolation for altid..... Stakkels stakkels dreng.... 60 GANGE??????? hvordan kan man i hans korte liv tilse dem 60 gange? der er da noget der ikke stemmer....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De 60 gange |
Illum |
16-11-2008 16:51 |
|
Er kun for de sidste 8 mdr... Morens kæreste har fået livstid, og i england er det 20 år INDEN han kan søge om prøveløsladelse. Hun er dømt for at tillade ham at dø. Mener IKKE man har den lovgivning i DK.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Nordheden |
16-11-2008 17:13 |
|
Fy for F....*  Hvordan h... kan nogen behandle et barn sådan. Og forstår slet ikke myndighederne... Håber virkelig at nogen kommer til at stå til regnskab for det der er sket.
*Hvem vil fjerne ukrudt i min have for en god timeløn?* *læs mere på min præsentation*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Der findes ikke... |
|
|
... nogen straf der er hård nok for den slags menneskeligt affald som de forældre er. (og dem der har ført "tilsyn" er åbenbart heller ikke voldsomt kvalificeret) Stakkels lille dreng.
£isbeth & Baloo All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. (Walt Disney)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| baby P... |
|
|
det er da bare noget af det mest forfærdelige jeg nogensinde har læst. føj for s*tan stakkels stakkels lille forsvarsløse dreng. R.I.P lille baby P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Åhh nej... |
|
|
Hvor er det dog forfærdeligt - stakkels lille dreng. Godt han endelig har fået fred, når nu ikke myndighederne, læger og andre der ellers burde ha fjernet ham for længst, ikke ku få fingeren ud, og gøre noget. Håber virkelig de har en grim smag i munden. Hvor må den stakkels dreng har lidt  RIP lille baby P - sov sødt..
Hvis du gør noget rigtigt, at de forkerte grunde - så er det stadig forkert.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels stakkels |
|
|
lille barn  Jeg håber at ALLE der har været involveret i denne sag, det være sig bekendte eller tilsynsførende læger og andre fagfolk, kommer ind at sidde bag tremmer. Mage til svigt!!! 
...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...
Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan de jo |
Illum |
17-11-2008 08:35 |
|
Ikke.... Men ingen tvivl om at der kommer til at ske fyringer hos de sociale myndigheder. Bla. bad politiet, dagen inden Baby P døede, om at han blev sat i pleje, SM afslog.... Drengens mormor bad SM om at gøre noget, så det viser igen og igen at det er SM der bære det største ansvar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|