|
|
| Tatovering - spørgsmål til profferne |
|
|
Hej alle i tatoo-proffer  Jeg skal omsider have lavet en tatoo, ved ikk helt hvor den skal være, men ved at det skal være 3 katte/hunde-poter Men har lige nogle spørgsmål... Hvor gør det mest/mindst ondt? Gør det meget ondt/er det svært at lave på undersiden af håndledet? Nogle gode tatovøre? - Det ultimative ville jo være Miami Inc! De er så dygtige, men det ville godt nok være en dyr tatovering  Priser? - regner med at den skal fylde 4-5x4-5 cm Andet jeg skal vide? På forhånd tak I altvidende HN'er
- Maria 112% Westernrytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tatoveringer |
| Forfatter:  |
Louise *SpeeDyret* |
| Dato:  |
14-11-2008 20:57 |
|
Der er masser af tatoverings-tråde på Opslag & Billeder, der kan du finde svar på dine spørgsmål. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12389976 |
|
|
Jeg skal have lavet min hos Miami Inc til sommer, der er booket! HÆHÆHÆHÆHÆ .. Det bliver min første.
N A N O U
Confide remittuntur peccata tua. NMDL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan.. |
|
|
Nu er det megt forskelligt, hvor man synes det gør ondt. jeg har på håndledet, anklen og den ene skulder, synes ikke det gjorde specielt ondt nogen af stederne.. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men synes vores tattovør lever fuldt op til miami ink. Det gælder om at finde en tattovør, som man kender fra andre, altså man har set andres tattoveringer og synes at de er flotte. Vores tatovør tager 400 for at pakke nålen ud og så alt efter hvor lang tid det tager at tattover den pågældende tattovering, altså om der er mange detaljer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1223575 |
|
|
steder hvor huden er tynd som ud over knogler feks gør det mest ondt
Ingen kan alt, alle kan noget, sammen kan vi det hele... Rideudstyr sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
14-11-2008 21:47 |
|
Hvor gør det mest/mindst ondt? - Det er meget meget forskelligt fra person til person. Min på skulderen rørte mig ikke, ej heller den på håndleddet hvorimod min søster sad og tudede da hun fik lavet én nøjagtig samme sted.
Gør det meget ondt/er det svært at lave på undersiden af håndledet? - Ikke på mig! 
Nogle gode tatovøre? - Royal Tatoo i Helsingør, har KUN godt at sige om stedet..
Priser? - Omkring en tusbas, alt efter om du skal have en milliard farver i eller lign, men det er selvfølgelig forskelligt fra tatovør til tatovør..
Andet jeg skal vide? - Lad være med at få den lavet hos den første og den bedste tatovør. Tag ind og snak med tatovøren FØR du får den lavet. Er han prof med kærlighed til sit arbejde, skal han nok fortælle dig hvor din tatovering vil passe bedst til dig. 
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Søger mange forskellige modeller, listen er opdateret d. 5. november 2008. Kig forbi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
Det gør ondt steder, hvor der er knogle - jeg har en på foden, det gjorde nas! Håndleddet er ikke slemt - der fik jeg min første tatoo og det jeg havde mest nerver over var lyden fra maskinen. Mine tatoveringer er omkring 3-4x3-4 cm og den jeg fik lavet i dk kostede 600 kroner hos tatoo-ole i Nyhavn. Den anden fik jeg lavet i Budapest til lidt over 100 kroner.
Sandra ..med Sneggla vom Störtal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tatoveringer |
|
|
Jeg kan ikke lade være med at sige min mening om tatoveringer. Jeg tror at det er en form for en sindsygdom. Personen som er ramt,skal og må mærke sig selv,og aller helst hvor personen ikke SELV kan se kunstværket. Hvad skal de så have den for??? Desuden syntes jeg at det på piger er et tegn på at billig gøre sig selv. Generalt er det efter min mening at tegn for mindreværds følelser,eller et (jeg skal være som de andre) syndrom. Og det gælder for begge køn. Hankøn med tatoveringer som ville slå enhver gammel sømand af pinden,er igen efter min personlige mening,mere eller mindre hjerne døde,og lider samtidig af et (jeg har magt) syndrom. Når man møder modne mænd eller kvinder som har (nok) af dem,har man en følelse af at de må have levet hårdt i deres unge dage,og man får næsten medlidenhed med dem. At se en moden kvinde som prøver at skjule kunstværkerne som kroppen er dekoreret med,får man en medlidenheds følelse af hende. Lange ærmer på en alt for varm sommerdag. Ikke noget med at solbade,da der så kan komme nogle (tilbud) fra mænd som tror at hun er let. At mærke sig selv for livet er både dumt og naivt. Det var så min mening,men dem der ønsker det skal da bare gøre det,jeg viser kun hvad der er mange som tænker om ofrene for kunsten. Jeg vil ikke indlade mig på en diskution her,da det ikke er det det handler om,jeg bruger bare min ytrings frihed. God fornøjelse,men tænk over det engang til,jer som gerne vil. Og lad være med at lade (flokken) bestemme over jer. mvh Den Gamle Smed NSW
People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Den gamle smed: Vil heller ikke starte en diskution her, men vil give dig fuldstændig uret. Jeg har selv 4 tatoveringer og skal have den 5. inden længe, og har bestemt ikke haft et hårdt liv, har ikke været løs på tråden og gemmer dem heller ikke væk på en varm sommerdag så du beøver ikke havde medlidenhed her  Jeg syntes tatoveringer kan være flotte, nogen gange kan folk gå over gevind. Men er de sat flot sammen syntes jeg det er vildt flot. Men det er nok ogå fordi jeg nok falder lidt for de rå typer med armene fyldt med tusser. Hilsen Stine, hvis mand kun har en tatovering men han vil gerne have flere 
Mor til Simon 11 august 2008 Border Collier er dog nogle skønne hunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
15-11-2008 08:51 |
|
Den gamle smed - Hold da op! Her kan man da tale om fordømmelse! Sådan opfatter jeg i hvert fald dit indlæg...
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Søger mange forskellige modeller, listen er opdateret d. 5. november 2008. Kig forbi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Lobbe (Iris) |
15-11-2008 09:03 |
|
*LOL* Den Gamle Smed... Sikke noget at skrive! Ja, tænk, jeg syntes det siger mere om dig, end alle andre  Hilsen Louise (indehaver af 3 stk. tattoo's og nu tilsyneladende også af DGS medlidenhed)
"If you can´t convince 'em, confuse 'em"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pladder...... |
|
|
Jeg vlle netop IKKE starte en diskution om emnet,men blot sige min PERSONLIGE mening,og beder om at den bliver respekteret.
Jeg respekterer da dem som render rundt med tatoveringer,men vil have lov til at sige,jeg ikke tror at de er helt gennembagte.
Min menig er stadig at jeg ville aldrig sætte det på min krop,og kan I så ikke lige fortælle mig hvad sjovt der er ved at have en tus som man ikke selv kan se??? På ryggen,på røven,på bagsiden af skulderen,der er da et eller andet galt i det. Det er vist her at filmen knækker.
Men god fornøjelse med jeres investeringer i kunst,jeg ville hellere sætte mine penge i en Picasso,eller Dali,men sådan er vi da heldigvis forskellige. Forskellen er at med malerikunst,kan man sælge hvis at man bliver træt af det eller mangler penge. Det kniber det med at gøre med en tus.
mvh Den Gamle Smed NSW
People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
15-11-2008 09:33 |
|
Den gamle smed - Jeg skal da gladelig fortælle dig hvad der er fedt for mig ved at min ørn er på min skulder hvor jeg egentlig ikke selv kan se den. Nogle gange når jeg tilfældigvis får drejet mig foran spejlet får jeg øje på min pipfugl.. Og jeg bliver så glad, genfinder glæden ved min kunst og det går op for mig at jeg ALDRIG bliver træt af den, for jeg går ikke og glor på den hver dag. Det glemmer jeg nemlig!  Fordelen ved tatoveringer, er at man kan forevige noget der betyder alverden for én og man behøver ikke spekulere på om man måske bliver træt af den og skal besvære sig med at sælge den videre for at købe sig noget nyt.. Desuden er den heller ikke så dyr at det ville kunne give det store tilbage i indtjening hvis man kunne sælge den.. 
Mvh Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et råd |
Tine ♥Oliver♥ |
15-11-2008 09:48 |
|
er, prøv og nive dig selv i "mormor-armen" altså underarmen, der gør det sindsygt ondt på mig, og derfor skyulle det eftersigende gøre mest ondt, der hvor man har godt med spæk. Eks. rundt om navlen, på maven osv. Har også selv en på skulderbladet, det gjorde bestemt ikke ondt, man kan mærke det, det er klart, det niver lid men ikke andet. Når jeg engang har født, og tingene er faldet på plads, så skal jeg have en tus med vores søns navn, fødselsdato og evt. også stjernetegn. Og ja, det er så, når jeg bliver senil, får alzheimers osv, så kan jeg huske, at jeg kender en, der hedder Oliver, og hvornår han er født  Tine
- Venter lille Oliver 19/1-2009 -
*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco*
-Rigtige kvinder har horn på sadlen-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den gamle smed |
Tina Skotte |
15-11-2008 09:56 |
|
når man ytrer sig må man også være forberedt på at folk responderer.
De har også deres ytringsfrihed! Dette var en tråd ang hvor det gjorde mest ondt osv, der var altså på ingen måde lagt op til en diskussion om hvorvidt det er dumt at få en tatoovering. Med det indlæg har du så startet den, uanset om det var din hensigt eller ej.
Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forstår ikke |
|
|
at de´nne ehr tråd skulle drejes, så kunne du da vel for søren lade være og læse den og tænke vi er dybt sindsyge, billige osv osv  Jeg er indehaver a 4 stk hundepoteaftryk på mit højre skulderblad, og de betyder alverden for mig, jg vil kæmpe for dyr når jeg er færdiguddannet advokat, og den her tuss vil minde mig mig om mit løfte til alverdens dyr. det kan da næppe gøre mig billig... eller... Ved ikk med jer andre, men jeg føler mig nu ganske færdigkogt oppe på første etage  Tíl trådstarter... Jeg var hos tattoo john i istedgade, jeg kunne nok ha fundet et bedre sted, ikk fordi han ikk er dygtig, men lidt dårlig kundeservice, jeg betalte 1100 kr for mine 4 poteaftryk, vi snakkede frem og tilbaeg, og han spurgte mig om jeg nogensinde havde set en rask hund med 3 ben=3 poteaftryk, så måtte jeg trække lidt på smilebåndet  Men han var inde på jeg skulle ha den et frækt sted, på det ene bryst elelr i lysken, du ved så ma lige kunne ane den hvis jeg havde frækt tøj på, der takkede jeg pænt nej.
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Den gamle smed: Hvis du synes at tatoveringer er så frygtlige, hvorfor læser du så indlægget og svarer på det ?? se det kan jeg ikke forstå.. Jeg skal også have lavet min første når jeg får taget mig sammen og når jeg ved hvor den skal sidde. Men som trådstarter, håber jeg den kan blive lavet i Miami 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak |
|
|
Så længe at der er nogle der gider reagere på det jeg skriver,kan jeg da ikke være helt røvkedelig.
Er det ikke dejligt at vi alle kan skrive og ytre os,uden at der bliver råbt og skreget efter os???
Helt ærligt jeg er da lige glad med, om så hele den danske befolkning,ønskede at bruge tid og penge på en eller 50 tusser. Hvad kommer det mig ved,jeg ville bare med det fortælle hvad jeg PERSONLIGT mener om det,er det forkert af mig???
Jeg skrev også at jeg ikke gad at indlede en debat om det,da det jo ikke er det der bliver spurgt om. Jeg kunne bare ikke lade være,og lad os da høre fra dem som fortryder,for det er der jo også en del der gør.
Og forøvrigt til dig Henne,jeg svarede ikke,men kom med en komentar.Der er forskel.
Så jeg holder i denne tråd,så kan I andre jo gå tilbage til jeres Plastic surgery,Botox og tusse aftaler.  Nu fik jeg sgu også langt om længe lært at sætte smiley på,det har ellers været et problem for mig. Men mon ikke at vi skal se på det humoristiske i det???
mvh Den Gamle Smed NSW
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den Gamle Smed... |
|
|
Du skriver - at du da respekterer dem med tatoveringer. Og så skriver du at fx piger med tatoveringer gør sig selv billige? Og at man ikke er færdigbagt fordi man har en tatovering...  Ja - det er da respekt der vil noget! Det må jeg sige.. haha  Hvorfor påstå man respekterer folk - når man så åbenlyst ikke gør det. Det er da selvmodsigelse i verdensklasse, og så kan vi jo derudfra diskutere hvem der er mest færdigbagt..  Min tatovering er et klart udtryk for det modsatte af mindreværdsfølelse og hvad du ellers kobler tatoveringer med...  Min tatovering er et Statement til verden - et udtryk for, at jeg er en stærk kvinde, og jeg er 100% bevidst om mit eget værd (og det er ikke så lidt.. ).  Og spørg enhver mand der kender mig - jeg er nærmere snerpet - end billig. Tak.  Min tatovering er et statement, et navn, og et symbol for en tid - som jeg vil huske og elske resten af mit liv. Jeg glæder mig til at fortælle mine børnebørn om Challenger - og hvorfor det ord er en stor del af mig. Det er ikke blot tatoveret på mit håndled - men mest af alt indgraveret i mit hjerte.  Milla
Min elskede Basse - nu den smukkeste stjerne i natten! ! Frøsanggård - knabheste med fremtid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gamle smed |
|
|
start du din tusse hadende tråd, for den her er til os der godt kan li dem. Hvis du læser overskriften står der ´faktisk til jer proffer... det kan næppe være dig, når du er imod! Hva folk gør ved deres krop er jo som dú siger deres sag, det gør ingen andre ondt end dem selv, erko ingen skade sket på dig. Trådstarter spørg om en ting i øst, og du svarer hende i vest, elelr kommentere... Hvis der var ønsket din mening om emnet, havde overskriften nok været: hva er jeres mening om tattoveringer. til jer der gir gode råd og erfaring videre... Gamle smed: pak du din holdninger ned og lad os ha vores tuss-elskende tråd for os selv. Overvejer om gamle smed er bange for nåle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| milla... |
|
|
super flot tuss... den er fed... og meget sigende må jeg gi dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marvin........ |
|
|
Jeg har fået lavet to tattoveringer, og synes personligt ikke at man kan kalde det en tatoovering gør, at gøre ondt overhovedet. Tilgængæld synes jeg at få plukket øjenbryn er ubehageligt, det er en underlig måde at det føles på, gør det dog alligevel. Nogle siger at lange snørklede tattoveringsstreger gør meget ondt, jeg synes ikke at det er slemt overhovedet. Men vi har en forskellig smerte tærskel, det må jeg nok huske på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har læst overskrift |
|
|
Og jeg har også sagt at jeg er klar over at min kommentar ikke var et svar til tråd starter. Men jeg hygger mig faktisk ved at så mange ikke forstår at LÆSE og FORSTÅ hvad det er jeg skriver.Det understreger hvad jeg mener med ikke gennembagt. Ja jeg har til tider en spids pen,men hvad det er jo debat,og da denne tråd er uden for noget med heste ,så har jeg vel lov til det. Jeg kan da sagtens respektere dem der har tusser,og så stadig have min mening om dem.Det er da ikke noget med dobbel moral. Jeg afskyr også hvidløg,men derfor er jeg da meget glad for et godt måltid mad,og RESPEKTERER dem der spiser hvidløg,bare ikke hvis at de vil kysse mig. Og en gang til for prins Knud. Jeg svarer ikke, men kommenterer,men det ser ud til at det er svært at få ind for nogle af debatørene,så måske har jeg lidt ret i det jeg skriver. Rent psykologisk er det her sgu meget interesant. Tænk engang hvordan nogen som har ladet sig mærke for livet,nu forsvarer sig selv med næb og klør,og kommer med alle mulige forklaringer på hvorfor at de har fået netop den tus. For mig at se kunne de have hævdet sig på en anden måde,uden at ødelægge noget af dem selv. Men selv om jeg afskyr selve tussen,ja ordet afskyr er måske også forkert,menes ikke jeg syntes at tegningerne er grimme. Mange er sgu flotte,og virkelig kunst,det jeg ikke fatter er at nogle gider have dem på sin krop resten af livet,det er her jeg står af. Og skal I nu ikke se at komme igang med at fortælle staklen der startede tråden her at hun ganske roligt kan få lavet alle de tusser hun ønsker,og at det næsten ikke gør ondt. Istedet for at svarer mig,da jeg jo er uden for trådens emne,og blot kom med min simple kommentar om tusser. Eller skulle jeg bare have startet en ny tråd der hed jeg kan ikke lide tusser.?? Er det ikke lige som lidt malplaseret.?? Se det nu fra den humoristiske side,alle I små skrubtusser. Jeg holder jo så meget af jer. mvh Den Gamle Smed NSW
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gamle smed |
|
|
Så hold dig dog for &%!"/&"! væk fra vores indlæg om tusser! Man kan ikke dømme folk på det ydre, det gør du ved at sige piger er billige fordi de har en tuss, så gør de bare virkelig opmærksom på det  Hvis du ikk har fanget det er det her hyggesnak, ikke lad-os-rake-folk-ned-fordi-de-ikke- er-som-migsnak! Og selvfølgelig forsvarer vi os da med næb og klør, når vi smidt sådan en gang #/&&"#/ i hoved! Hvis nogle kaldte dig billig ville du da vel også forsvare dig! Aldrig har jeg kendt magen til personlighed, at blive nød til at nedgøre andre for at få det bedre med sig selv  Hjælp mig lige her jer andre "tuss elskere" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tal ordentlig |
|
|
Sofie. Fordi man ikke er enig kan man godt holde et pænt sprog. Man kan godt udtrykke sig om noget man er totalt uenig i UDEN at bruge et sprog som du lige her har brugt. Det er det jeg mener med at være billig. Om nu for din skyld må jeg vel hellere gentage mig selv,DET VAR EN KOMMENTAR jeg kom med. Og jeg nedgør IKKE andre,men bruger min ret til at sige min personlige mening. At jeg måske også kommer med lidt sarkasme,skal der vel også være plads til??? Men nok ikke i personer som måske er lidt snæveret synet. Men magen til baggårds sprog du der disker op med viser jo kun at du ikke forstår at debatere på et sobert niveu. Hvis at du læser mine indlæg igen vil du se at jeg ikke bruger et sprog som bare tilnærmelsvis nærmer sig dit. Tag dog og se en sag fra to sider,det er det jeg gør. Dit indlæg fortæller alt om hvilken person du er,og nogen kan vel nok lide dig,mens andre måske går i en stor bue uden om. Sådan er det med os alle,men man skal ikke svine hinanden til,man kan godt ytre sin mening uden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
FenjaHA |
16-11-2008 10:24 |
|
"Jeg respekterer da dem som render rundt med tatoveringer,men vil have lov til at sige,jeg ikke tror at de er helt gennembagte" Du siger, at de mennesker, som vælger at få en tatovering ikke er helt veludviklet? - Der er altså sket forskellige skader i fosterstadiet eller under udviklingen af embyoet, som har forsinket eller begrænset udviklingen af neurofysiologien? Eller de er måske et produkt af en genetisk arv som er disponeret for forskellige fejl i meiosen og altså født med genfejl? Det er godt nok meget at sige, for de mennesker som tager et valg omkring tatoveringer. Der er nemlig, hvad der sker, hos de få mennesker i Danmark som bliver født mindre begavet - udviklingshæmmet. I og med at du vælger at kalde det "Ikke helt gennembagte" så fravælger du muligheden for at kunne sige, at de nok er "præget af omgivelserne", og kan altså ikke bruge denne undskyldning fremover. Og så lige for at påpeje, at man ikke skal dømme folk ud fra deres udseende og fx deres evne til at formulere sig på skrift, så skal du måske passe på med at fremgå som fejlfri, når du selv "kun" er smed og laver indlæg fyldt med grammatiske fejl og stavefejl. ("Sarkasme var velkommen" - citat slut) Ingen er fejlfri, og man har lov til at have sine meninger om ting, men ingen har lov til, eller burde føle sig berettiget til, at kalde mennesker de ikke kender for billige og mindrebegavet. - Kære smed (for at holde os til det sobre niveAu), så siger det vist mere om dig, at du føler behov for, at kalde andre mennesker for billige og mindre begavet - for det begavede mennesker ser sine egne fejl og mangler og har ikke behov for at fremhæve andres! (Fra Sandra som ikke har tatoveringer og ikke har i sande at få en - selvom dette burde være en helt unødvendig note)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sandra.. |
|
|
MHT gramma så syntes jeg du skal se på det du selv lige har skrevet. Når du genere folk som laver lidt fejl,skulle du tænke på at de KAN være ordblinde???? Jeg har sommetider problemer med det danske sprog,da jeg faktisk havde glemt at skrive på dansk,da jeg i sin tid begyndte på HN. Men personer som opfatter en KOMMENTAR som et personligt angreb er efter min mening et sølle væsen. Kan I for pokker ikke forstå at det var en KOMMENTAR og MIN PERSONLIGE mening. Men det må man måske ikke mere have i den danske hønsegård som denne tråd har udviklet sig til pga at jeg bare sagde at en tusse efter min mening billig gøre hunkøns væsnet. Jeg vil ikke bruge et sprog som visse andre her,men har sgu lyst til det. At debaterer med I... som ikke kan kende forskel på humor og personlige angreb er umuligt. Hvis at et individ føler at når nogen siger det imod,er det et personligt angreb,så er man for langt ude i roemarken. Jeg er ude nu,da dette her er vanvittigt,og jeg har andet at bruge min tid på end at diskuterer med en flok I.... Tak for kaffe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
FenjaHA |
16-11-2008 11:45 |
|
Jeg pointerer jo ligepræcis, at mennesker ikke er fejlfri - ingen er fejlfrie! Tænk over, hvad du siger om andre mennesker. Det er ikke sobert at kalde dem mindre begavet og billige. Kan godt være, at du er harm over den måde, der bliver debateret på, men der er nok en hel del, som er harm over din måde, at behandle andre mennesker på. Og hvor blev det sobre af, når du kalder os billige, vanvittige, mindre begavet og I.... (Idioter)? Er det humor at kalde mennesker for billige og mindre begavet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den Gamle Smed |
Vibs 1 |
16-11-2008 13:18 |
|
Du må da ikke hoppe ud nu, jeg har sådan hygget mig ved at læse dine indlæg... Meget kloge og tankevækkende... men du har ganske ret, holder man ikke med flokken, så hakkes man ned, kender det godt... Og sjovt nok, så er det helt lige meget, at flokken hakker, det må man meget gerne, men man må ikke komme med en kommentar, hvis den ikke falder i de rigtige folder  Jeg har nøjagtig samme holdning som dig til tusser, jeg finder det yderst uklædeligt, det fortæller om mennesket på negativ vis, på nøjagtig samme måde som vi har meninger om 2. generations indvandre, somaliere, mordere, nazister og meget meget andet... Og - der skal nok være nogle, som nu læser mit indlæg som om jeg sammenligner, men så bør de læse det ingen, for det gør jeg IKKE..... Langt langt de fleste har det sådan, at de laver nogle sammenligninger, men indenfor nogle felter, da må man bare ikke, for så hakkes der. Men hvad, når man har brede skuldre, så må man tage det med.. men jeg medgiver dig, at et læsekursus ville gøre lykken her på HN, for i guder der er mange, som IKKE læser det som skrives, men alligevel tager sig retten til at hakke, stampe og banke folk i hovedet.... Så Gamle Smed, come on, det er så hyggeligt med dine indlæg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er rystet! |
Fleur11 |
16-11-2008 13:53 |
|
Den gamle smed! Jeg kan simpelthen ikke begribe at du ikke kan forstå at folk reagerer som de gør... Du har en personlig mening. Det har alle. Og alle har deres ret til at udtrykke den. Det er din pointe, og du har ret. Under normale omstændigheder ville folk kunne sige "okay, det er din holdning, fred være med det", og så var den ikke længere. Men din holdning er så voldsom og -jo- nedgørende! At udtale sig, at en bestemt gruppe mennesker er (jeg citerer)"billige, hjernedøde, dumme og naive" er simpelthen genereliserende så det basker. Du fjerner jo alt hvad der hedder individualitet, og når du gør det på så negativ en måde vil det møde en naturlig modstand. At du ikke er i stand til at se mennesket bag det ydre er simpelthen for sørgeligt. Vh Bettina - med en meget personlig tattoo - som hverken vil betegne sig selv, eller finde sig i at blive betegnet som billig, hjernedød, naiv eller dum!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe |
|
|
Jeg kan ikke lade vær at smile af Den Gamle Smeds indlæg, det er godt nok nyt i mine ører er lidt målløs.. Jeg har det selv lige omvendt, kroppen er ikke nødvendigvis noget specielt at se på, jeg har piercing i navlen og synes den gør en kæmpe forskel på helheden, altså positivt (synes navler er grimme), og ja jeg ønsker mig et par tusser, men har endnu ikke fundet ud af hvor/hvad. Jeg synes tatoveringer er en fantastisk flot måde at udsmykke sin krop på, så længe det er med måde! Nå, det var ikke det det handlede om, kan kun sige at jeg kender én som lige har fået lavet på indersiden af håndleddet, hun synes det gjorde ekstremt ondt  Mvh sandra
Den Lykkelige Ejer Af
Stormarkgårds Tequila & Midnights Medina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
FenjaHA |
16-11-2008 17:26 |
|
"Meget kloge og tankevækkende... men du har ganske ret, holder man ikke med flokken, så hakkes man ned, kender det godt... Og sjovt nok, så er det helt lige meget, at flokken hakker, det må man meget gerne, men man må ikke komme med en kommentar, hvis den ikke falder i de rigtige folder" Vi prøver lige en gang til: Kritikken går ikke på, at man ikke må have en mening om tatoveringer, men på, at man ikke kalder andre mennesker for idioter, mindre begavet og billige. Det er da diskriminerende, nedsættende og unødvendigt ud over alle grænser. "Men hvad, når man har brede skuldre, så må man tage det med.. men jeg medgiver dig, at et læsekursus ville gøre lykken her på HN, for i guder der er mange, som IKKE læser det som skrives, men alligevel tager sig retten til at hakke, stampe og banke folk i hovedet...." Hvis man ikke bliver forstået korrekt på skrift, må det være fordi, at man ikke formulerer sig korrekt. Det kan være utrolig svært, at formulere sig, så man bliver forstået korrekt, men så bør man heller ikke fare i flint over, at det bliver misforstået. Der er ingen der har ret til, at banke hinanden i hovedet, men når de tatoverede personer i dette forum bliver kaldt billige og mindre begavet, så har de ret til at forsvare sig, hvilket måske forstås som værende "Banken i hovedet" - men man kan sige. Det burde jo ikke komme så langt ud, så det var nødvendigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
DGS: I guder, hvor var det dog rart du lige kunne oplyse mig om hvilken person jeg er.. Ironi off... Længe siden jeg har læst sådan et indlæg, hvor indehaveren af det indlæg, har været så snæversynet og fordomsfuld!! Ordblind siger du, jamen, hvis jeg så siger det kun er dumme mennesker, der er ordblinde, så ville du ikke føle trang til at ytre dig? For det er jo min personlige mening og den har jeg lov til at have..Ikke sandt? Hilsen en som godt ved hvad ordblindhed skyldes og som er godt dækket af tatoveringer,og langt fra færdig.....
5 smukke killinger fra 9/10 søger nye hjem 1/1. Send PB. 
Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt skrevet |
|
|
Jeanette#mufassa# Hvor er det bare godt skrevet...  FenjaHa: Hvor er et godt skrevet...  Sofie takker meget for støtten, og glæder sig over ikke a være den enester der føler a GMS går over stregen  På trods a jeg bruger baggårdssprog og er en folk går i en stor bue udenom(udelukkende pga min tuss der gør mig naiv, hjernedød og billig) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Den gamle smed... |
|
|
Jeg får sådan lyst til at udtrykke hvad dine skriverier minder mig om...
De minder mig om en gammel mand jeg kender. Jahh - eller - ikke sååå gammel - ældre herre -på omkring 70 år. Denne gamle mand er så helt utroligt snæversynet og blottet for talent af nogen art, så det har gjort ham bitter. Han kan sagtens udtrykke sig forståeligt og nogenlunde korrekt både mundtligt og skriftligt, men det han lukker ud - er og bliver bare...
Fuldstændig ubrugeligt.
Præcis som det du lukker ud. Egentlig burde man bare lade det gå ind af det ene øre og ud af det andet - tænke "Herregud en opblæst og ignorant mand". Og inderst inde ved man også godt - at man ikke får noget ud af at svare dig, for du er én af de der mennesker - man bare ikke kán tale fornuft med. Men ak - alligevel lader man sig fange og vil så utroligt gerne fortælle dig - hvor ignorant, det du skriver, får dig til at se ud.
Man respekterer ikke folk - når man kalder dem dumme, billige og naive. Det er netop et udtryk for det modsatte af respekt.
Hvis du sagde: "Jeg synes ikke tatoveringerer pæne, og forstår ikke dem der vælger at få dem, men dømmer dem ikke, og lader dem om deres valg, uden indblanding" - så var det at respektere dem.
Egentlig - minder dine udtalelser mest af alt om en - der ikke selv turde - og derfor hævder sig selv, ved at tale dårligt om de der er mere modige og udtryksfulde.
Man kan faktisk godt være en "gammel smed" uden at være belærende, fordomsfuld og grov. Det kunne være du skulle prøve det... Måske du ville kunne li' det! 
Milla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så godt sagt |
FenjaHA |
16-11-2008 19:09 |
|
Milla: Det er bare så godt sagt! Kunne ikke have utrykt det bedre selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt godt godt godt |
|
|
Hvor er det abre godt Milla  Kunne ikke ha udtrykt det bedre selv, så må vi da håbe at GMS kan tage det lit til sig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forstår |
Tine ♥Oliver♥ |
17-11-2008 08:31 |
|
slet ikke I gider, bruge tid på og kommentere hans indlæg. Tine