|
|
| Blev overfaldet i nat... Er i chok! |
|
|
Puha, hvor har jeg brug for at få skrevet den her oplevelse ned, og hvem bedre at gøre det til end HN... Min kæreste var i fredags ved halv et-tiden på vej hjem fra byen, efter at have smagt på årets julebryg. Halvvejs hjemme møder vi et par unge fyre ¨på knallerter, uden hjelme og kørende som sindssyge. Vi har flere gange haft meldt dem til politiet, fordi de kører flere på en knallert, uden hjelm, uden lys og generelt bare hjerne rundt som sindssyge. I min halvbrandert giver jeg dem den midterste finger da de er kørt fordi, men pludselig vender de om. Den ene passer mig op og den anden, min kæreste. Han begynder at råbe op om hvad mit problem var og hvordan fanden de skulle lære os snart at holde vores kæft. Til min kæreste kan jeg høre den anden siger: "jeg ved godt det er jer der bor på xxx-vej, og din datter går i xx.klasse på xxx skole". Og så kører de ellers. Min kæreste og jeg står tilbage lidt chokerede, og vi går lidt tilbage for at se efter hvor de kørte hen. Og da begynder der ellers at komme knallerter til. 2-3 unge fyre på hver. De begynder at råbe og skubbe og til os, inden jeg får set mig om står der to og holder mig og min kæreste ligger bevidstløs på jorden og bliver sparket af 5-6-7 stykker. Jeg får vristet mig løs, får langet min stilethæl ud efter den ene og kommer hen til min kæreste igen. Så ryger de på os igen. Jeg bliver igen holdt, denne gang får jeg nikket en skalle, og bliver slået 2-3 gange i hovedet. Min kæreste er igen bevidstløs mens de sparker til ham. Alt i mens råber de til os; "hvis I stopper nu, sker der ikke mere". En enkelt eller to prøver at stoppe det, men hvad kan han gøre, og hvordan kan jeg slappe af, som de siger jeg skal, når min kæreste ligger bevidstløs med blod overalt mens de stadig sparker ham. Da han ikke forsøger at rejse sig længere forsvinder, en bliver tilbage og hjælper ham og kører så. En taxa kommer forbi og ringer 112, og en kammerat kommer også tilfældigt forbi og bliver hos os til ambulancen kommer. Imens det hele stod er anden bekendt også gået forbi, jeg råbte efter ham, men han siger i dag at han ikke turde blande sig. Min kæreste var indlagt indtil de fik svar på scanningen af hans ryg i går aftes, men vi er begge mirakuløst nogenlunde ok. Jeg er øm og forslået mest hvor de har holdt mig og slået mig, min kæreste har et kæmpe sæbe-øje, mistet en tand og knækket en anden, flækket læben, og er ellers blå diverse steder. Jeg er simpelthen så chokeret over at det her sker for os i vores lille by, og i dag da jeg gik med hunden for jeg nærmest sammen hver gang jeg hørte en knallert. .... tak fordi I læste med....
Louise og Dam's Gennah <3 ...man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke have i sine hænder... 12/11-2008! endelig gennemfører jeg noget igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da helt.. |
| Forfatter:  |
Carina Gøttler ♥Frederik♥ |
| Dato:  |
09-11-2008 17:35 |
|
op  Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige.. Undrer mig meget om, at de slog dig også? Hvor er det godt, at I fysisk har det nogenlunde godt.. Men sørg for at få snakket ud omkring det med en professionel, når chokket har lagt sig..
Sagde Carina Gøttler (:
- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3 Termin d. 17/2-09
R.I.P Pax&Carsten Junior
4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
Jo tak, Carina, det har jeg også tænkt. Men underligt nok er vi bare ikke blevet tilbudt det nogen steder fra. Kan være det kommer når vi får snakket ordentligt med politiet.
Louise og Dam's Gennah <3 ...man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke have i sine hænder... 12/11-2008! endelig gennemfører jeg noget igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Politiet... |
Carina Gøttler ♥Frederik♥ |
09-11-2008 17:38 |
|
burde henvise jer til en eller anden, I kan snakke med, når I har fået talt med dem ordentligt.. Det skal de da næsten gøre? Ellers så tag selv kontakt til en psykolog.. Det kan ende helt galt, hvis ikke I får snakket om det..
Sagde Carina Gøttler (:
- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3 Termin d. 17/2-09
R.I.P Pax&Carsten Junior
4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels dig og din kæreste |
|
|
Jeg kan kun sige og så kan politiet ikke forstå man holder kæft , de burde jo have fået polititilhold
Mvh Viben.
Hvis du ikke ved hvad du vil, kommer du aldrig videre. Binley Sala tilsalg
Sponsor for Børnsvilkår børnetelefon 2007-2008. www.bornsvilkar.dk
Heller ensomhed end dårligt selskab.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da.... |
|
|
Hold da kæft! kan godt forstå du er chokeret. Hvor er det altså bare en syg verden vi lever i  Det er simpelthen så lavt og fejt for det første at være så mange om to personer, for det andet- at SPARKE på en som ligger ned OG som er BEVISTLØS!! Så er man godt nok en taber. Føler med jer begge 
A good horse is never a bad colour. mine dejlige "ponyer" Katinka og Thor. <3 *Akademisk*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hej Louise Det er bare helt fordærdeligt det der er sket for jer, denne gang er de virkelig gået over stregen! Har du nogen idé om hvem det var? God bedring til jer begge
Emilie Watson
Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt! Max. 3000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var da |
Sys 1 |
09-11-2008 17:42 |
|
rystende læsning !!!!!!!! Frygtelig oplevelse for jer begge - håber i har venner og familie at dele det med, få det snakket igennem - igen og igen. Hvor er det forfærdeligt, at udviklingen går denne vej - aggressive, voldelige og tykpandede unge, der ingen hensyn tager og tilmed udøver så grov vold mod sagesløse!!!! Men vi har dem også her - ganske unge mennesker, der kører med hovedet under armen på ulovlige og tunede knallerter - hensynsløse kæmpeegoister. Hvordan er de blevet sådan???? Og så er der endda en kammerat tilstede, mens der sker, der ikke griber ind - jeg FATTER det slet ikke. Jeg bliver så edderhammer rasende !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rigtig rigtig god bedring til dig og din kæreste - Nu har i vel meldt det til politiet???????? Hvis det er en lille by i bor i, må i jo vide, hvem det handler om - og de fortjener i dén grad at komme ind og ruske tremmer for så grov en forbrydelse. Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Utroligt hvad man skal finde sig |
|
|
i... Selvfølgelig skal du ikke fuckke efter de latterlige unge mennesker - men at overreagere sådan efterfølgende - de skulle bare have samme tur alle som en - uagtet at det nok ikke hjælper en fis.. God bedring til jer to.
Mvh Gitte-Mor Tera/feb-05 og Lian/dec-07
Mine heste: - Pintohingsten Jack D - Hingsteføl Joker som vil blive til noget - Knabstrupper Makron stg. 136 søger part til dressur, spring og tur, gratis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke en oplevelse |
|
|
Jeg har også næste oplevet det samme. var til min veninde 20 års fødselsdag,og vi hygge os rigtig meget og havde det sjovt. men så ved en 3 tiden kommer der nogen af drengene op at slås. det holder så op og de giver hinanden hånden. men så sener kommer de lokale ballade mager og syns lige at de skal ødeligge vores fest. så det ender med at der er 3 der bliver sparket, en har fået hul i hovedet og er blevet syet med 30 sting. min veninde blev sparket i maven og underlivet, men slap heldigvis. og hende kæreste blev sparket i ryggen og maven. og har ikke ondt nogen steder. syns bare at de er blevet et mærkeligt land vi lever i. alle skal bare havde tæv unden nogen grund. syns at nik og jay nye sang siger rigtig meget. www.youtube.com/watch?v=JtYhtLNItwM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh du godeste!!! |
Bente 3 |
09-11-2008 17:51 |
|
Det var dog en forfærdelig oplevelse! Det er vel nok godt at i - efter omstændighederne, og bort fra det psykiske - har det nogenlunde okay. Jeg håber inderligt, at de får en ordentlig voldsdom. De skal ikke have lov til at tryne jer og slippe godt fra det! Det vil nok tage psyken lang tid at reparere sig, efter den hændelse. Jeg håber i finder vejen til en psykolog pronto, og snakker om det til alle der vil lytte... Jeg ønsker jer det bedste og god bedring!! De varmeste tanker og kram herfra! Hvor kan man skamme sig på sine medmenneskers vegne. De er så ynkelige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grimt.... |
Vibs 1 |
09-11-2008 17:58 |
|
Grimt og ganske ubehageligt, kan godt forstå, hvis i begynder at kigge sig over skulderen... Du skriver, at i tidligere har meldt dem flere gange, fordi de kører flere på en knalleret, uden styrthjelm og uden lys. Så det er måske de unges måde, at sige til jer, at i skal passe jeres egne sager, og så passer de deres... Ligeledes med @!#$ fingeren, hvis det altså var den finger - de unge mener måske ikke, at i skal blande jer i deres væremåde, liv og laden. Ikke at jeg forsvarer de unge, men tænker det må være en "gået over gevind" måde at fortælle jer på, at i skal passe jeres, og så mener de at de selv kan passe deres....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
ej, jeg får kuldegysninger af at læse det! det er simpelthen sindsygt. hils far og god bedring til jer begge(:
Michaela i:
- Patrizia' min dejligste <3 . Charme, selvtillid og uglet hår xb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er altså |
Bente 3 |
09-11-2008 18:05 |
|
f*ndme ikke i orden, og kan ikke undskyldes på nogen måde! Ved godt det ikke var det du gjorde Vibs, men INTET burde give grund til den grove vold... Manden kunne da meget vel være blevet lammet! Og mht at det var deres måde at sige, de skulle passe dem selv... Hvis de møgunger kører som død og helvede, er til fare, så havde jeg også meldt dem! Hvis vi alle sammen bare ser den anden vej, hvordan skal politiet så kunne gøre noget. De kan jo ikke være alle vegne. Hvis de så ikke har reageret så godt - det er en helt anden side.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels JER. |
|
|
Om de blander sig eller ej, er vold aldrig en løsning. Stakkels jer, og håber ikke sådan noget sker igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bente 3 |
Vibs 1 |
09-11-2008 19:04 |
|
Nej, som du skriver, så forsøgte jeg ikke at undskylde dem, i min verden, er der ikke noget som undskylder den behandling overhovedet.... Men tanken var blot, at når man har hørt nogle stof påvirkede unge, så er det helt utroligt, hvordan de kan se verden... og møder man så nogle, som man ved har anmeldt én for noget, som man selv mener man har ret til, samtidig med at ens ego er på størrelse med en pumas, så kan jeg sagtens se at det sker... Men jeg, at undskylde den behandling er der vel kun udøverene som kan gøre, og det gør de nok ikke.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de fyre skal da ind og ruske træmmer |
Stald Smokie |
09-11-2008 19:07 |
|
for sådan noget skal politiet da tage sig af. de burde faktisk allerede sidde i varetægt for vold. jeg føler virkelig med jer. tør du sende dit barn i skole efter sådan en oplevelse? jeg ville ikke turde. god bedring til dig og manden. har i snakket med en psykolog? det burde i have fået, tilbudt krisehjælp altså.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor bor du?? |
Louise ♣Lerano♣ |
09-11-2008 19:13 |
|
Hvor bor du henne?? Jeg så nemlig selv nogle unge fræse rundt på en knallert i Otterup -uden lys på, ingen hjelm, 2 på en knallert med 100km i timen gennem byen... Så dem flere gange. Dette var fredag aften kl 20 i Otterup.
Var meget tæt på at henvende mig til dem eller ringe til politiet... Men ja, hvis det har været dem så kan jeg da være glad for det ikke er mig det gik ud over!!
De skal bare meldes til politiet og en tur i spjældet -eller fjernes fra deres forældre hvis de ikke kan lære dema t opføre sig ordentlig...
Psykopater!!
Louise & Stald Kelon´s Lerano
Hundelegekammerat søges til min dansk/svenske Fiona. Kæmpe, indhegnet have haves til leg. 5560 Aarup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marvin............... |
|
|
Nemt nok at sige for mig, men synes bestemt, at de skal meldes igen, så de kan få hvad de fortjener, sådan noget skal man ikke slippe så let med. Det kunne være rigtig godt hvis deres forældre fik med hvad det er deres børn render rundt og laver. Og føj hvad er det der sker i Danmark, det bliver værre og værre, tænk at tæske på en bevidstløs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bevidstløs |
Louise ♣Lerano♣ |
09-11-2008 19:26 |
|
Ja det kan jo egentlig gå under mordforsøg når man tænker på sagen i Ålborg! Det skal de bestemt ikke slippe afsted med!
Louise & Stald Kelon´s Lerano
Hundelegekammerat søges til min dansk/svenske Fiona. Kæmpe, indhegnet have haves til leg. 5560 Aarup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da |
|
|
op sikke en grim oplevelse. Få endelig talt med en proff, det er super vigtigt at få tlt ud om sådan en oplevelse. God bedring til jer begge. Mvh. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var da |
BNielsen ♣shiva♣ |
09-11-2008 19:31 |
|
frygteligt - sikke en oplevelse . Utroligt at der ikke er nogle forældre (hvis de da er så unge) der formår at lære sine børn at sådan noget bare ikke er i orden. Mht. psykolog kan i gennem jeres læge blive henvist til gratis (selvvalgt) psykologhjælp når I har været udsat for vold - 10 timer kan i blive bevilliget, og synes absolut at I skal benytte jer af det da vold desværre kan sidde i en mange år efter. Held og lykke fremover til jer begge Varme tanker herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha hvor grim en oplevelse |
|
|
Stakkels jer, det må være forfærdeligt!!! Godt at I slap uden alt for mange fysiske mén. Hvis I ikke får tilbudt noget krisehjælp, kan det være at I har det gennem jeres fagforening. Det har jeg gennem min nemlig. Den indeholder en sundhedsforsikring, deriblandt krisepsykologhjælp.... ... men ville da også som udgangspunkt mene, at I burde få et tilbud automatisk??? God bedring til jer begge, både udenpå og indeni 
mvh Trine - mor til Mads 200506 Don´t let a fool kiss you ....or a kiss fool you
Kun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har frygtelig |
|
|
ondt af jer. Håber i kommer jer over den grimme oplevelse, og der bliver gjort noget ved de unge.
Team Rønnebjerggård......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puh ha... |
|
|
Puh ha en oplevelse, godt i "kun" har blå mærker ud af det, og ellers er nogenlunde uskate... Jah det er sku blevet en syg verden vi lever i.. Folk er ikke rigtig kloge... En af min brors gode kamerater, hans kæreste havde da hun var ude og køre, dyttet af nogle, der holdt i vejen, de flyttede sig da og lod hende komme uden om, hvor efter de kørte efter hende hjem til hendes bopæl, og overfald hende da hun forlod bilen... Hvad sker der for folk????
www.bf-foto.dk Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o, Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB) © Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puh ha! |
|
|
De skulle fandeme over knæet en tur, alle sammen! Håber da jeres kammerat har nosser nok til at vidne. Ej hvor ville jeg godtnok føle jeg havde fejlet som mor, hvis min søn gjorde sådan noget.
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Min blog! Med egne digte og andet pladder Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha.... |
|
|
Sikke en frygtelig oplevelse! Jeg kan godt forstå at du er chokeret - godt din kæreste ikke kom værre til skade. Jeg ved, at jeg lyder gammel, men jeg synes simpelthen at det er blevet så usikkert at være i byen og man skal hele tiden kigge sig over skulderen fordi der render så mange mystiske ubehagelige typer rundt og opsøger ballade/slåskampe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke gratis psykologhjælp |
|
|
men i kan få tilskud. De ydes nu kun gratis hjælp, hvis der er tale om et tab, af feks ægtefælde eller et barn.
Fjordhest er bedst. - Alle andre er bare dårlige kopier.. Mor til Naia født d 4-1-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lucelille |
|
|
Hold op for en grim oplevelse at skulle bære på sig fremover. Mine tanker går til dig og din kæreste.
Jeg vil desværre give Vibs 1 ret i det hun skriver- IKKE at det undskylder noget. for det gør det IKKE. Men jeg tror hun har ret i det hun skriver. Desværre er mange unge bare blevet meget værre med måden at fortælle det på så at sige- her et eksempel på det.
Jeg håber sandeligt ikke at den sætning du nedfælder med flg. ord:
Til min kæreste kan jeg høre den anden siger: "jeg ved godt det er jer der bor på xxx-vej, og din datter går i xx.klasse på xxx skole".
Er noget der ender med mere uheldige situationer for hverken jer- men heller ikke jeres datter/hans datter. Desværre er det jo ikke sikkert de stopper her (ikke for at skræmme), men når de kunne finde på dette hva kan de dog så ikke mere finde på.
Jeg håber de er meldt og flere melder dem fremover- politiet må gøre noget - det her er simeplthen bare alt for meget...
Udlejning af hestetrailer Mangler du wrap, hø ma? Send en pb for mere info.
www.123hjemmeside.dk/qantico
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Links til nyheder |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved godt |
|
|
at jeg ikke må sige det jeg gør nu MEN... de skulle den onde lynene have så mange prygl med en våd Berlinger, og derefter sendes i samfundstjeneste i flere år. Få lov at arbejde rumpetten ud af bukserne uden at får en ærlig krone for det, og uden mulighed for at supplerer med et lønnet job. Det tror jeg virker bedre end 30 dage i skyggen, hvilket de garanteret er for unge til at få. Jeg bliver så harm over den vold som unge mennesker er kendt for idag, det grænser jo til blodrus. Hunde der går i blodrus afliver vi!!! Det giver sgu stof til eftertanke. Hvis det skete for min mand eller familie, så tør jeg ikke tænke på hvad jeg selv ville udfritte af hævnplan, for politiet kan intet gøre andet end at løfte en pegefinger og sige FYH! Sidste år havde vi en række røverier herude på gårdene hvor alting er øde. En dag jeg kom hjem, var vores store måtte i gangen krøllet helt og aldeles sammen i den ene ende, lur mig om mastiffen har været gået amok fordi nogen har lusket rundt omkring stuehuset. Hvis det var ubudne gæster, er vi ihvertfald gået fri pga af hende. Det jeg mener er, at HVIS de på en eller anden havde overrasket hende i hendes til tide lange middagslur , ja så havde de nok ikke været til idag, da hun vogter sit hjem som en løve, ingen tilbagetrækken her, NEJ 51 kg rasende hund i fremmarch. Tænk hvis det var sket, for så skulle jeg have betalt for svie og smerte og bandager! For sådan er vores samfund indrettet! Hvis i havde forsvaret jer... altså hvis ikke de havde været så mange, og din kæreste havde slået en af dem bevidstløs, ja så var han røget for en dommer, mens hvalpen på 15 går fri. Juhuuu hvor er den almindelige lovlydige borger beskyttet godt i vores land. BRÆK! Jeg føler virkelig med jer og håber i kommer jer over de psykiske mén. Det er så forfærdeligt det i har været igennem.
Jack Russelterrier til avlstjeneste Stambogsført i DJRTK.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej....... |
|
|
ved virkelig ikke hvad man skal sige til sådan noget! kan slet ikke forstå at mennesker kan være så sindssyge, og sparke andre mennesker til det rene ingenting. hvad dælen får en til at have det okay med at sparke igen og igen og igen og så til et menneske? noget andet er en bunke blade eller hvad ved jeg. jeg forstår det bare ikke.. politiet må spænde hjelmen i jeres område og få styr på de narhoveder! og så undrer jeg mig over at en bekendt ignorerer dig, som jeg forstod det?! Overfalderne var vel smuttet på det tidspunkt? jeg oplevede for nyligt at en bilist stoppede op og skældte mig og en bekendt ud da vi var til hest, fordi hende jeg red med gav fingeren. ikke at det overhovedet kan sammenlignes, men synes det er væmmeligt at folk er blevet så agressive så de tager en finger SÅ personligt.
Den stolte ejer af Miss GiGi -> Fuldblod kåret i DH Highlander <3 Nyd livet på de evige græsmarker.. Glemmer dig aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvad er det for nogen mennesker! Hvordan har i det nu efter det hele er kommet lidt på afstand?
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
Michelle Molin: vi er mildt sagt rystede... Endnu mere rystede over at have set dem i byen i dag, og igen rystede over at jeg netop nu kan høre dem på parkeringspladsen bag vores hus... Catzeli: Nej, min bekendte går forbi mens det står på. Han siger i dag han ikke turde blande sig. LotteJ: De er heldigvis alle minimum 16 år! Emilie: Ja, vi har fået sat navne på mange af dem, og været til afhøring i dag. Sys 1: Ja, det er meldt og rygterne løb allerede en ½ time efter vi var kørt på skadestuen. Vibs: Ja, det er helt sikkert deres måde at bede os blande os udenom. Men faktum er bare at en eller anden går det ud over en uskyldig med deres måde fræse rundt som sindssyge på. Louise-Lerano: Nej, vi er noget længere sydpå. Nærmere bestemt rudkøbing. HundeGitteMor: Jeg er helt enig med dig i at jeg skulle have holdt fingeren i lommen. Men jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig det her. Tusind tak for jeres varme tanker, alle sammen... Vi har det efter omstændighederne begge to godt. Ondt i hovedet og ømme i kroppen, men det er vist billigt sluppet. Min kæreste har mistet et par tænder, så nu skal vi til at spare sammen til tandlægen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I har forhåbentlig |
|
|
noget forsikring... Tjek lige Jeres forsikring om ikke den dækker psykolog bistand i sådan et tilfælde, det ved jeg vores gør. Og mon ikke tænderne også er dækket? Under alle omstændigheder en forfærdelig oplevelse, som jeg håber I kommer over igen og de skyldige bliver deporteret til det yderste Antarktis for at tælle iskrystaller... Kh Helle
Kvinden der har alt; Maja 09.09.96 og Micas 24.03.07 mine skønne børn, Jens, min dejlige mand og drømmehesten Dia-Lex
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha... |
|
|
Jeg er dybt berørt over det der er sket med dig og din kæreste.. Hvor er det dog forfærdeligt.. Jeg fik helt gåsehud da jeg læste det.. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, andet end at det er godt du i hvert fald har delt dette med os fra HN, så du på én måde har fået noget af den grimme oplevelse ud.. Men jeg føler virkelig med dig og din kæreste og håber i kan få råd til tandlægeregningen..  Sender i hvert fald mine varmeste tanker til jer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
HelleVisbech: Min kæreste, det kæmpe fjols, havde ingen ulykkesforsikring indtil vi for kort siden tegnede nye. Men de træder først i kraft 1/12!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| psykolog |
|
|
psykolog hjælp kan godt være dækket af jeres indbo, lyder meget logisk ikke...? Og når sagen engang kommer til at køre stiller i selvfølgelig et erstatningskrav til "bøllerne"på tandlæge regningen. Men tjek lige policen på indbo, om ikke den kunne dække psykolog, og ellers så ring lige til jeres forsikringsselskab og hør ad.
Med de to hystaderne Losse og Maze
Nu med et styks lige hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv øv |
|
|
Vore lille by, er lige hærget af bøller i alle aldersklasser..Hvis man ser en med hjelm på, kan man være sikker på, at det er en udenbys fra Jeg håber at i kommer helskindede igennem alt det triste. Men skønt at se Gennah...Hun har fortjent en god ejer...
Screw you guys...I`m going home. Eric Cartman
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
Nimbus 1: Ja, og det værste er at politiet kan ikke fange dem. Kender du Gennah?? Sarah >>Losell og Maze<<: Ja, vi stiller selvfølgelig erstatningskrav, men har de ingen penge er der ikke noget at gøre...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| En kugle |
HN-bruger 123304 ♣Birkelundb |
19-11-2008 13:24 |
|
i knæet for sådan en opførsel, så kan de gå rundt og halte resten af deres liv bagefter. Politiet er alt for blødsøden og de får bare af vide "at det må du altså ikke lille ven" og så kan de fortsætte deres narrestreger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke en oplevelse |
|
|
Min dybeste medfølelse, jeg håber I kommer igennem det her med psyken i behold og uden skjulte varige men. -Og at retfærdigheden for en gangs skyld sejrer... Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffsss |
|
|
Njah... ved ikke om der er noget nyt. Vi får heller ingenting at vide medmindre vi selv ringer og spørger, og aner faktisk heller ikke hvor meget jeg må fortælle. Jeg ved dog at flere er sigtede og politiet mener de har en god sag, da jeg kan genkende de fleste af dem. Eneste problem er dog at de tvivler på at kunne opretholde en sag på den vold der er begået mod mig, da alle vidnerne enslydende fortæller at jeg var meget ophidset og slog kraftigt fra mig.... Ja, det tror da fanden jeg gjorde når min kæreste var sparket bevidstløs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja det er da klart at du slog fra dig.. De havde vel ikke regnet med at du bare stod og så til.. Det er jo en normal reaktion.. Hvordan har dig og din kæreste det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Hvor er det bare utroligt. Jeg vil råde jer til atr få snakket med nogle proffessionelle om det, så i ikke skal leve i angst. Jeg er glad for der trods ikke skete mere end det. Hvis man overhovedet kan sige sådan. Jeg synes det er ufatteligt slemt og jeg forstår ikke at unge idag griber til vold som var det at give "en hvis finger".  God bedring til jeg begge. jeg ville ønske i kunne få et politi tilhold og at nogle ville beskytte jer og jeres datter (jeg forstod på det at i havde en ikk?) Tanker og kram Camilla
Heste træning på hestens præmisser både biomekanisk og psykologisk tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
Tænkte nogle måske var nysgerrige efter en lille opdatering på ovenstående... Vi var i retten 28/1-2009 + 12/2-2009, og en blev frifundet, og 5 fundet skyldige. 1 (på tidpsunktet 15 år) blev idømt 3 måneder, hvoraf de 2 er betingede 2 (16 og 17 år) blev idømt 4 åneder, hvoraf de 3 er betingede. 2 (18 og 21, tidligere straffede) idømt 6 måneders ubetinget fængsel. Den yngste ankede til frifindelse, hvorefter statsadvokaten ankede alle 5 til højere straffe. Så vi skal i landsretten igen efter sommerferien. Det er ufatteligt hårdt og tærer på kræfterne, derudover står vi p.t. med en stor tandlægeregning som skal betales, men epengene til at betale den med, kan vi ikke få før ankesagen er afsluttet. Bøllefrø: Skete mere end det?? øjenlægens undersøgelser viser desværre at min kæreste er permanent delvist blind på det ene øje.
Louise og Dam's Gennah <3 ...man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan have i sine hænder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan han ikke |
|
|
kræve erstatning for svie og smerte el et el andet så (tænker på øjet)- el har en el anden forsikring der kan udbetale en sum penge? Ikk at det kan gøre op i penge, men altså...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Beklager det kom til at lyde så dumt. Det var ikke ment ondt. Jeg tænkte blot på at nogle bliver tævet ihjel og får indre blødninger og hjerneskader. Selvfølgelig er det fatalt at din køreste er blevet blind på det ene øje. Det er meningsløs vold og man fatter ikke de unge gør det og det er frygteligt for hvem end det går ud over lige gyldigt om der sker stor eller lille skade. Det er grusomt det er så sølle straffe de får. Jeg bliver vred over det... Jeg ønsker jer god bedring. Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til jer. Det er bare så frygteligt. Jeg håber bare i får det gennemarbejdet og at de får det godt...
"hestetræning er ikke en magisk proces - det er en systematisk videnskab!" Andrew McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hmm, tror desværre ikke at han får ret mange penge ud af de unge fyrer. Det er jo så ulempen i vores samfund, at man bliver straffet mere end en gang. Held og lykke trods alt. Og God bedring med bisserne.
Venlig hilsen Hanne
Gloster sælges/udlånes, læs mer under præsentationen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
Hanne, du har helt ret. Men heldigvis er vores samfund dog så skønt at vi vores advokat har droppet tanken om et civilt søgsmål og indbragt sagen for erstatningsnævnet, som dækker når først sagen er afgjort.
Louise og Dam's Gennah <3 ...man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan have i sine hænder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|