Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

julegaver- hvor langt er i...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 21:14

hvor langt er i med jeres jule gave indkøb....

jeg var ude og købe 3 i går da jeg alligevel var inde i Aalborg og få strammet min bøjle.... det er bare slet ikk til og få parkering deride mere.... og så er det så dyrt at parkere i Aalborg...

så jeg har småkøbt julegaver lidt hen ad vejen fra den 1 okt hvor jeg købte de første.... hehe

så mangler kun at købe gaver til 3 pers... hehe...

er det kun mig der er langt fremme i skoen og vil færdig inde den 1/12...

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

Julegaver
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 21:16

Jeg har købt til min mor, storebror, ene lillesøster, mormor og en veninde... Men jeg vil også frygtelig gerne være færdig med at købe inden jeg tager hjem herover fra

0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 21:23

Her er den første indkøbt og mit mål er at få dem alle købt her i nov, men sådan ender det nok ikke

R.I.P Mispige. 14 april 2005- 17 august 2008

www.indigo.org/ rainbowbridge_ver2.html

If you don't know me, don't judge me

Heidi

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 21:25

Jeg får ikke løn i december, så kæmper ihærdigt for at få købt alle gaverne her i november. Men ak, har kun fået købt 6, så jeg er kun så småt ved at være halvvejs.

Men det går nu nok

Nina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 21:30

Har ikke fået købt en eneste.. Har egentlig tænk på, at starte tidligt, men det får jeg nok ikke gjort. Har dog nogle fridage om en måneds tid, så mon ikke der bliver tid til julegaveshopping

Glæder mig allerede - Elsker at købe gaver til andre, dette resulterer dog også i, at de får lidt mere end beregnet

Søger en part til hoppe på 9 år i Ishøj:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/161551/2/

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 21:37

.. kommet så langt som til at overveje at bede om ønskelister.

Og planlagt hvad der skal i mine julekurve.

Men tingene til julekurvene skal først laves de sidste par dage før jul, så de er i god ting. Og gaver regner jeg med at jeg maximalt skal købe 3-4 stykker af - så det er ikke noget problem.

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

lalala (:
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 21:55

Det er da ikke dyrt at parkere i Aalborg, hvis man bare holder nede på havnen :)

Har købt fire julegaver, mangler 10 endnu. Vil rigtig gerne være færdig med julegaveindkøb inden d. 5 december, hvor SRP begynder. Suk :P

Astrid P

Med Præsthøjens Nico-Light<3

BROMFIELD SPRINGSTØVLER SÆLGES

Skriv PB for information.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har ikke engang
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 22:03

overvej det endnu

Dejó *Linse og Ca-Dia*

www.meravigliosacreatura.dk

Top kvalitets springhest udbydes til salg - Dejó

Bedækning 2009: Sepstrups Casanova & Fronbach Hello Casanova

0
0
Svar på denne tråd

heller i
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 22:17

har heller ikke tænkt på noget overhovedet. Jeg hader desuden jul og julegave ræset.

Øv at man er tvunget til at deltage i sådan noget.

Kan ikke forstå hvorfor folk ikke bare deler kontonumre med hinanden og smider lidt penge rundt-- Det er jo alligevel bare det det går ud på *S*

så nej- ingen julegaver igang her

Besøg butikken-
Happy-horse.dk

GRATIS DÆKKEN

Ifolet sortbroget hoppe 110 cm søger Godt kærligt hjem = stort nedslag i pris

STOR hest søger helpart i 6000 Kolding

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ikke..
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 22:38

købt en eneste ..

Sagde Carina Gøttler (:

- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3

Termin d. 17/2-09

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 22:48

øøøh julegaver...dem har jeg ikke skænket en tanke før nu og jeg har en stoooor familie med maaaaange børn, så jeg burde komme igang.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har købt...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 22:49

...en enkelt til min mor, en lækker taske. Så dvs at jeg mangler ca 10-12 gaver endnu.

Hilsen Christina

med

Madelaine af Nord-Als (Shet.)

& Kanoa. (FRB)

0
0
Svar på denne tråd

Nope ingen
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 22:55

gaver er købt. Vil godt lige have et par fødselsdage overstået, før jeg så meget som tænker på julegaver

Sasser

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 00:38

valgt at fortrænge tanken om jul, et godt stykke tid endnu

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

Er i fuld gang
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 00:54

Har da købt et par stykker, det er rart at have overstået i god tid, så er der mere tid til at julehygge i og man slipper for at stå og stresse i en eller anden dum kø, mens ekspedienten tager en krig om at pakke gaver ind.

Det er ikke vindene der styrer din sejllads,

men måden hvorpå du sætter dine sejl...

(Kinesisk ordsprog)

0
0
Svar på denne tråd

Kalender gaver og 1 julegave
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 09:49

jeg har købt en. Og skal ud og købe lidt kalender gaver idag. Min søster jeg giver hinanden. SUper hyggeligt!

Min mor gad ikke sidste år - hun mente vi var for store. ( vi er 21 og 28 så NEJ vi er IKKE for store!! ).

Nå i år kom hun krybene og spurgte om hun ikke måtte købe halvdelen?

NIKS! Haha .... Overraskelsen bliver så at hun og min far får hver anden dag. Så det må jeg osse heller få købt idag :-)

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

Med en dejlig killing i hjemme snart!

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 10:19

Overhelehovedet-slet-ikke-begyndt.

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

*Pusling - du var min lille, søde gave sendt fra himlen*

*Feb. '07 - 18. okt. '08*

Healing tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Åh de kære
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 10:36

julegaver :D Hvert eneste år har jeg så mange gode planer om at købe dem tidligt...

Men ak, sådan går det sjældent ;D

Ender som regel med at gøre det midt i december. Men der er da også noget hyggeligt ved at gøre det, når der er julepynt alle vegne.

Ligesom om, at så er stemningen der mere... I hvert fald for mig.

Mvh. Bente.....

0
0
Svar på denne tråd

ikke en eneste
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 10:42

jeg har ikke købt nogle julegaver endnu.....

Hilsen
Sanne
Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 19:51

Øhhh jul..... det er altså noget, som hører hjemme i december måned!

Så nej, jeg har ikke købt nogle julegaver endnu. Jeg skal vist heller ikke købe mere end 3-4 stykker. Men jeg har da overvejet, at jeg skal til at udspørge familien om ønsker.

Det sker så ofte, at jeg fiser rundt d. 23/12 og køber gaver. Og det er jo for dumt, når jeg hader overfyldte butikker og trafikkø omkring indkøbsstederne!!!

Snepony

nu uden Mulle :ó(

*

0
0
Svar på denne tråd

Ååååh jo....
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 20:13

Har skam tænkt på det flere gange, men det er som om, at de ikke på samme måde som sidste år, melder sig af sig selv, gaverne, altså....

Så har nu fået købt 2 halve gaver..... Så mangler stadig til alle.... Suuuuuk....

0
0
Svar på denne tråd

jo ser du
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 20:18

Jeg har købt 3 og bestilt 1, og så har vi beslutte 2 mere vi skal bare have dem bestilt.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Julegaver ???????
Forfatter: 
Dato:  08-11-2008 21:20

Seriøst - vi er i starten af november måned ............

Der er laaaaang tid endnu, før jeg går i de tanker !!

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

færdig inden termin 1 december.
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 11:18

Her i huset hersker flg regel. Manden køber til sin del af familien (hans forældre og brødre m.m.), jeg køber til min del af familien. Denne regel er dog ikke så stram, så jeg arbejder pt på svigerfars gave, en scrapbook med hans elskede hund og hans elskede barnebarn sammen.

Ud over det har jeg gaver til min mor, mine 2 brødre i orden.

Jeg mangler gemalen, men ved hvad han skal have og venter bare på de igen er på tilbud.

Datteren mangler jeg også til og så kommer der en baby omkring d. 1 december, hvoraf min gaveræs deadline også stammer fra.

Ikke om jeg vil tvinges på gader og stræder med nyfødt i julepanikken. Jeg vil hellere som nu, være i god tid og nyde det. Jeg elsker at købe og give gaver, så det er vigtigt for mig, at det bliver velovervejet og i godt humør at disse udvælges, indsamles og jeg pakker selvfølgelig også selv ind .

Så tre gaver i hus, en under process, tre mangler og resten af familien er jeg ikke på gave med. Men mon ikke lige der sniger sig noget afsted alligevel til nogle af dem.

Hvad angår resten af kærestens familie ved jeg at manden indkøber disse i sidste øjeblik. Sådan er han .

Kilden.

Med fjordhesten Sussi, forventer føl, efter Mosegårdens Kejser 09

og miniaturen Tarzan

Mor til Lea 02.05.06 og med termin 01.12.08

0
0
Svar på denne tråd

Julegaver
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 11:34

Lidt af gaverne har jeg klaret, men nu har vi så også haft det mindre 'problem' at vi har haft 3 fødselsdage her inden jul, - well, og så lige min egen fødselsdag også :-P

Men gaver er klaret til;
Svigerfar (Fødselsdag+jul)

Kærestens storebror (Fødselsdag+jul)

Min lillebror (Fødselsdag+jul)

Min lillesøster

Mine tre kusiner

Jeg mangler;
Min mormor

Ene sæt onkel og tante (Det andet sæt får altså ikke, det her sæt får kun fordi min tante sterilisere vores hund i julegave ;-))

Min mor

Svigermor

Kæresten

Fætre

Jeg har ordnet nogle nu, og så resten til december for at sprede det lidt af hensyn til økonomien.

Håber bare inderligt på en stor check på ca. 2000kr der kommer flyvende ned fra Himlen så jeg kan købe den Wii til kæresten :-P

0
0
Svar på denne tråd

Færdig :-D
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 12:15

og det er skønt...til gengæld er der ingen penge på kontoen længere, og der er langt til næste SU.

Den stolte ejer af Miss GiGi -> Fuldblod kåret i DH

Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
0
0
Svar på denne tråd

Jag har
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 12:38

ikke købt en eneste endnu, men når det nok lige som alle andre år

Mvh. Karina

Super smuk irish cob hoppe sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/214336/

Yderst velholdt hus i hvid pudset med sort bindingsværk, sælges på Stevns kun 2.090.000,-

robinhus.dk ID 36834

0
0
Svar på denne tråd

jeg er helt
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 12:46

færdig med mine julegaver Købte de sidste i mandags. Det er bare så dejligt at være færdig allerede nu. Men grunden til jeg allerede er færdig er fordi jeg blev opereret i tirsdag og skal gå på krykker ind til det nye år

Så derfor var jeg nødt til at være færdig inden. Så nu kanjeg bare slappe af og nyde andre stresse for at blive færdige.

Knus Marianne

Nu som meget snart mega meget handicappet...... Og ingen mulighed for at komme ud til min hest hver dag :-(

Jeg tænker aldrig på fremtiden. Den kommer tidsnok.

0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 12:57

Jeg er nået dertil hvor jeg kigger på det julepynt der nu hænger i butikkerne og tænker - Nåja, det er snart jul... jeg køber altid mine julegaver lige op til jul :-) som regel dagen inden ;-)

Mvh Sandra

Den Lykkelige Ejer Af

Stormarkgårds Tequila & Midnights Medina

0
0
Svar på denne tråd

Færdig.... Eller næsten færdig
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 14:32

Jeg hader det der juleræs, så jeg skal ha det overstået i en fart inden der komer alt for mange (stressede) mennesker i butikkerne)

Så jeg fik købt de sidste vigtige i fredags.. Og så venter jeg lige på et par stykker der er bestilt på nettet, men de er skam fundet..

Mangler min hund Mikkel, som skal ha et nyt halsbånd, men det får han nu nok før jul, da han vokser lidt hurtigt..

Og så ved jeg ikke helt om der blir en lille ting til Sugar.. Synes nu ellers hun er dækket ind med alle de sindssygt mange penge jeg har brugt på hende på dyrlæge, kiropraktor og ødelagt udstyr i år.. Og så har hun lige fået ny sadel.. Men det kan da godt være der kan blive til en grime eller gule bandager..

Har fået en skør idé om at hun skal ha gule ting, istedet for grønne og beige som hun hidtil har haft..

Og så ved jeg ikke helt om hr kæreste er hr kæreste eller ej, så det blir lige sådan noget i sidste øjeblik, alt efter om han begynder at tage sig en hel del sammen...

Sugar Amira

-min lille klodsmajor og problembarn

0
0
Svar på denne tråd

Julegaver
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 14:46

Jeg har sat mig ud over dette pjat.

Så i år ingen gaver, ingen jul.

Da jeg ikke mener at jule ånden sidder i gaver, træ eller maden.

Illum

.

GOT IT !!

,

Jordnær på en højtflyvende måde...

0
0
Svar på denne tråd

November ...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 14:59

Ikke en millimeter længere end til at ønske mig en PH50 lampe af min far ;)

0
0
Svar på denne tråd

Julegaver.
Forfatter: 
Dato:  09-11-2008 16:11

Ikke så langt endnu. Ud over 2 pakkekalender.

Jeg skal først have taget billeder af drengene 6. dec. hvor der så skal bestilles julegaver til de fleste.

Dog skal de have en lille ting ved siden af og jeg har fået købt en bog til min mor, slips og kaffekrus fra drengene til deres far og i morgen regner jeg med at købe Play Station + spil til Alexander og Duplo + noget andet til Silas. Mangler så en ønskeseddel fra min søster og far, og ellers er jeg meget godt med. Som sagt skal de fleste bestilles efter fotograferingen.

Mange vrinsk fra Spotlight, Evidence, Kikki og Lene

www.stutteri-kronlykke.webbyen.dk

Passer søges til dejligt hoppeføl.

Weekendjob søges.

Fuldblodshoppe kårede i DH sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Julegaver..
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 12:33

Hold da op i er hurtige. Jeg har slet ikke overvejet noget endnu. Mine bliver nok først købt den 20. dec

Kærlig Hilsen Camilla

Ejer af araber hoppe

-ifol med Saxo Højgård, termin 9 maj.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 15:21

Jeg har købt til kæresten... mine forældres og bedsteforældres er bestemt, men så mangler jeg heller ikke såå mange. Er ikke på gaver med mine søskende i år, da pengene ikke lige er så store for flere af os :)

Michelle

HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud

0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 15:35

Har ikke fået købt nogen endnu,men jeg er i fuld gang med små ting til datterens pakkekalender.

Annette

Det som fylder hjertet, fylder øjet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider